KSIĘGOWY Strzyżów oferta pracy Biuro Rachunkowe - Ewa Skalska
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na sklep łazienki.
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: prace księgowe
Data publikacji: 2019-12-13
Lokalizacja: Strzyżów (podkarpackie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe - Ewa Skalska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kołłątaja 6, 38-100 Strzyżów, powiat: strzyżowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prace księgowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Strzyżów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: strzyżowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Strzyżów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
KURS-SAMODZIELNY KSIĘGOWY BILANSISTA II STOPIEŃ Z OBSŁUGĄ PROGRAMU CDN OPTIMA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: dośw. kierunkowe
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: Biuro Rachunkowe - Ewa Skalska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Strzyżowie
Adres pracodawcy:
Kołłątaja 6, 38-100 Strzyżów, powiat: strzyżowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: strzyżowski
Gmina pracodawcy: Strzyżów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Strzyżów
Ulica pracodawcy: Kołłątaja
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
Działalność rachunkowa, kompleksowa obsługa firm, doradztwo finansowe.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Strzyżowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 13.12.2019
Oferta pracy ważna do: 30.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b9d5a3995716017a9da20700924e3c12
Podobne oferty pracy
Zapewnienie prawidłowego przebiegu procesu wysyłki towarów do sklepów, kontrola palet wysłanych do sklepów, monitorowanie załadunku i dostaw towaru.
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Dobra (łódzkie)
Wypełnianie czynności opiekuńczych i obsługowych w stosunku do wychowanków przedszkola. Uczestnictwo w zajęciach zespołowych prowadzonych przez nauczyciela i pomoc w ich organizowaniu.
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Stalowa Wola (podkarpackie)
PROWADZENIE SPRAW KSIĘGOWYCH ORAZ KADROWYCH
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Aleksandrowie Kujawski - 2016-02-11 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
naprawa przyczep campingowych
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Pobiedziska (wielkopolskie)
Prowadzenie doradztwa zawodowego. Opracowywanie dokumentacji, identyfikacja potrzeb szkoleniowych i zawodowych. planowanie drogi zawodowej uczestników projektów. Praca na terenie całej Polski.
CENTRUM DOSKONALENIA KADR EWA PERLIŃSKA - 2019-05-30 - Piła (wielkopolskie)
przyjmowanie i wydawanie towarów
SILESIA EKO-TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-28 - Lędziny (śląskie)
prowadzenie biura
LIDER Tomasz Piętka - 2018-10-17 - Czyżew (podlaskie)
weryfikacja dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów, kalkulacja wynagrodzeń, obsługa klientów, istnieje możliwość przyuczenia
Tax Center Ewa Matuszewska - 2018-01-15 - Darłowo (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Kraków (małopolskie)
księgownaie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Niedrzwica Duża (lubelskie)
-
KRISTONE -KRYSTIAN SUDA - 2016-07-01 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Samodzielne prowadzenie uproszczonej księgowości (ryczałt i KPIR) dla klientów biura rachunkowego. Praca w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: biuro (at) malepodatki.pl, tel.: 501 372 764.
Adviser Management Rafał Banasiak - 2018-12-20 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie posiłków
POLCAMP Arkadiusz Polak - 2017-03-09 - Nadwiślanka (lubelskie)
-kserowanie dok.,- obsł. urządzeń biur.,- dekretacja dok.,- sporządzanie pism.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Łódź (łódzkie)
Obsługa księgowa firmy (przelewy, rozliczenia). Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat) - ekonomiczne, 2 lata stażu, certyfikat księgowego, biegła znajomość komputera, skrupulatność i dokładność, umiejętność pracy pod presją czasu, otwartość i komunikatywność.
P.H.U.AGIS Agnieszka Kamińska - 2016-10-24 - Rumia (pomorskie)
utrzymanie porządku na terenie zakładutrzy zmiany 5-13 , 12-20 , 7-15umowa z możliwościa zatrudnienia na stale
PIEKARNIA CUKIERNIA RASZCZYK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-04 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie zespołu pojazdów, obsługa pojazdów, wykonywanie czynności niezbędnych podczas załadunku oraz rozładunku
TRANSPORT TOWAROWY JAN DOBRZAŃSKI - 2018-09-11 - Iława (warmińsko-mazurskie)
pomocnik dekarza - refundowane
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Kamieniec (wielkopolskie)
wykonywanie obowiązków na stanowisku księgowa/księgowy
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2018-03-29 - Chojnice (pomorskie)
mi.in. odpowiedzialność za pośredniczenie między planistami sieci planowania produkcji i dostaw oraz lokalnymi zespołami współpracy z klientami, zapewnienie terminowych i kompletnych zamówień do klientów; zarządzanie zamówieniami eksportowymi pod względem przyczyn odrzucenia, monitorowania bloków kredytowych, aktualizacji terminów dostaw i ilości itp.; wykonywanie przydziałów zamówień na podstawie priorytetów dostarczonych przez lokalny zespół; tworzenie zgłoszeń dostawy dla zamówień eksportowych i zarządzanie całą wymaganą dokumentacją eksportową dla przesyłek z Centrów Dystrybucji do Klientów (faktura, lista pakowania, świadectwo pochodzenia, dokumenty wysyłkowe itp.); sygnalizowanie problemów związanych z dostępnością, analiza raportów, zmiany w zamówieniach, śledzenie statusu przesyłki; Koordynacja ze spedytorami, dostawcami współpracującymi, brokerami i zespołem .Praca w godz. 8:30-16:45
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
dekretowanie i księgowanie dokumentów, wystawianie faktur sprzedazy, uzgadnianie rejestrów VAT, sporządzanie raportów kasowych, komunikacja z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Poznań (wielkopolskie)
praca przy maszynach stolarskich
kontakt przez OHP - 2017-03-20 - Skawa (małopolskie)
-Obsługa kadrowo-płacowa pracowników-Przygotowywanie listy płac i przelewów - przy udziale firmy zewnętrznej-Kontrola i weryfikacja wynagrodzeń, w tym systemów premiowania oraz czuwanie nad poprawnością danych w systemie-Ewidencja i rozliczanie czasu pracy-Tworzenie raportów-Przygotowywanie raportów statystycznych. Cykliczne raportowanie-Coroczna weryfikacja danych pracowników w celu zapewnienia prawidłowego procesu planowania podwyżek wynagrodzeń i premii-Współpraca z działem płac, urzędami oraz instytucjami zewnętrznymi-Realizacja zleconych projektów HR
"FUNDACJA INNOWACJA I WSPÓŁDZIAŁANIE" - 2019-01-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego), po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Świebodzice, pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami, raportowanie sprzedaży, praca w programie pakiecie Office (Word, Excel), tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów, dbanie o dobry wizerunek firmy
PRO AUTOMATIC Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Katowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów stacji paliw w zakresie tankowania samochodu i inne związane z eksploatacją samochodu podczas uzytkowania, czyszczenie szyb samochodowych
P.J. KOMPLEKS Spółka Jawna - 2019-04-29 - Łąkta Górna (małopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń szkolnych
OGÓLNOKSZTAŁCĄCA SZKOŁA BALETOWA - 2019-08-30 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych, obsługa Klienta, obsługa komputera - pakiet Office, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, dbanie o czystość stanowiska pracy,
Łódka Pracownia optyczna Katarzyna Wiktorowicz-Smoleń - 2016-12-30 - Moszczenica (łódzkie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa klienta, sprzedaż, przyjmowanie dostaw towaru, inwentaryzacja, odpowiednia ekspozycja towaru (w tym cykliczne aranżowanie wystawy sklepowej), przyjmowanie zleceń na usługi jubilerskie, utrzymywanie sklepu/stoiska i witryn ekspozycyjnych w czystości; WYMAGANIA: wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie, kultura osobista, dobry kontakt z klientem, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji, mile widziana znajomość języka angielskiego,obsługi kasy fiskalnej, obsługi komputera, KONTAKT: cv na e-mail darek_markiewicz (at) op.pl
FIRMA JUBILERSKA MARKIEWICZ Dariusz Markiewicz - 2016-08-05 - Lubliniec (śląskie)
prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, wypełnianie deklaracji podatkowych
Biuro Rachunkowe Gabriela Golec - Plaszczymąka - 2016-01-21 - Piekary Śląskie (śląskie)