KSIĘGOWY/STARSZY KSIĘGOWY Świnoujście oferta pracy Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Stanowisko: KSIĘGOWY/STARSZY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 4 300 PLN
Zakres obowiązków: 1) prowadzenie ewidencji księgowej w oparciu o politykę rachunkowości oraz zakładowy plan kont,2) kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym oraz rachunkowym, w tym: w zakresie zakupu materiałów, towarów, robót budowlanych i innych usług na rzecz zakładu,3) ocena kwalifikowania wydatków zaliczanych do wydatków budżetowych,4) dekretowanie wynikających z dowodów księgowych operacji gospodarczych oraz ich analiza,5) bieżące księgowanie dokumentów wpływających do Referatu księgowości,6) prowadzenie ewidencji wydatków strukturalnych w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa,7) ewidencja oraz księgowanie wyciągów bankowych pobranych z bankowości elektronicznej, 8) przechowywanie w uporządkowany sposób dowodów księgowych do czasu przekazania ich do zakładowej składnicy akt,9) dekretowanie oraz księgowanie wszystkich dokumentów źródłowych wpływających do Referatu księgowości po zaakceptowaniu ich przez upoważnione osoby,10) analiza sald rozrachunkowych, w tym ich sprawdzanie oraz uzgadnianie, 11) comiesięczne uzgadnianie wpłat czynszowych,12) ustalanie zgodności sald kont analitycznych oraz syntetycznych (w szczególności kont w zakresie kosztów),13) uzgadnianie przychodów i rozchodów materiałów w magazynie zakładu,14) wykonywanie wydruków komputerowych z programu finansowo-księgowego dla potrzeb sprawozdawczych,15) comiesięczne sporządzanie analiz przychodów, kosztów oraz zaległości,16) przygotowanie oraz księgowanie dokumentów związanych z przyznaniem dotacji gwarantujące ich otrzymanie w potrzebnym okresie czasu,17) archiwizowanie danych z programu finansowo-księgowego oraz staranne ich przechowywanie,18) ustalanie wysokości zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych na podstawie ewidencji księgowej oraz przepisów prawa podatkowego z uwzględnieniem doktryny prawa i interpretacji przepisów prawa,19) wprowadzanie danych do Jednolitego Pliku Kontrolnego oraz wysyłanie do jednostki nadrzędnej,20) analiza wykorzystania środków finansowych z przyznanych dotacji oraz innych będących w dyspozycji Zakładu, 21) sporządzanie deklaracji w zakresie podatku od towarów i usług na podstawie rejestrów zakupów i sprzedaży VAT z uwzględnieniem korekt zakupu i sprzedaży,22) przygotowanie dokumentacji w zakresie ubezpieczeń majątkowych składników administrowanych przez Zakład,23) przygotowanie danych do projektów zarządzeń oraz innych aktów prawa w zakresie opłat i stawek wynikających z danych księgowych,24) udzielanie odpowiedzi na pytania klientów zakładu w zakresie rozliczeń księgowych,25) zastępowanie w czasie nieobecności pracowników Referatu księgowości,26) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w sprawach związanych z organizacją pracy, w tym w sprawach związanych z rozliczaniem księgowym przekazywanych dokumentów.
Data publikacji: 2019-10-31
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wyspiańskiego 35c, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie ewidencji księgowej w oparciu o politykę rachunkowości oraz zakładowy plan kont,2) kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym oraz rachunkowym, w tym: w zakresie zakupu materiałów, towarów, robót budowlanych i innych usług na rzecz zakładu,3) ocena kwalifikowania wydatków zaliczanych do wydatków budżetowych,4) dekretowanie wynikających z dowodów księgowych operacji gospodarczych oraz ich analiza,5) bieżące księgowanie dokumentów wpływających do Referatu księgowości,6) prowadzenie ewidencji wydatków strukturalnych w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa,7) ewidencja oraz księgowanie wyciągów bankowych pobranych z bankowości elektronicznej, 8) przechowywanie w uporządkowany sposób dowodów księgowych do czasu przekazania ich do zakładowej składnicy akt,9) dekretowanie oraz księgowanie wszystkich dokumentów źródłowych wpływających do Referatu księgowości po zaakceptowaniu ich przez upoważnione osoby,10) analiza sald rozrachunkowych, w tym ich sprawdzanie oraz uzgadnianie, 11) comiesięczne uzgadnianie wpłat czynszowych,12) ustalanie zgodności sald kont analitycznych oraz syntetycznych (w szczególności kont w zakresie kosztów),13) uzgadnianie przychodów i rozchodów materiałów w magazynie zakładu,14) wykonywanie wydruków komputerowych z programu finansowo-księgowego dla potrzeb sprawozdawczych,15) comiesięczne sporządzanie analiz przychodów, kosztów oraz zaległości,16) przygotowanie oraz księgowanie dokumentów związanych z przyznaniem dotacji gwarantujące ich otrzymanie w potrzebnym okresie czasu,17) archiwizowanie danych z programu finansowo-księgowego oraz staranne ich przechowywanie,18) ustalanie wysokości zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych na podstawie ewidencji księgowej oraz przepisów prawa podatkowego z uwzględnieniem doktryny prawa i interpretacji przepisów prawa,19) wprowadzanie danych do Jednolitego Pliku Kontrolnego oraz wysyłanie do jednostki nadrzędnej,20) analiza wykorzystania środków finansowych z przyznanych dotacji oraz innych będących w dyspozycji Zakładu, 21) sporządzanie deklaracji w zakresie podatku od towarów i usług na podstawie rejestrów zakupów i sprzedaży VAT z uwzględnieniem korekt zakupu i sprzedaży,22) przygotowanie dokumentacji w zakresie ubezpieczeń majątkowych składników administrowanych przez Zakład,23) przygotowanie danych do projektów zarządzeń oraz innych aktów prawa w zakresie opłat i stawek wynikających z danych księgowych,24) udzielanie odpowiedzi na pytania klientów zakładu w zakresie rozliczeń księgowych,25) zastępowanie w czasie nieobecności pracowników Referatu księgowości,26) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w sprawach związanych z organizacją pracy, w tym w sprawach związanych z rozliczaniem księgowym przekazywanych dokumentów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY/STARSZY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1)znajomość regulacji prawnych odpowiadającym profilowi działalności Zakładu, a zwłaszcza przepisów ordynacji podatkowej, przepisów w zakresie VAT, podatku dochodowego od osób prawnych i fizycznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym,2)doświadczenie w samodzielnym wykonywaniu powierzonych zadań,3)umiejętność samodzielnego sporządzania sprawozdań finansowych,4)umiejętność praktycznej interpretacji przepisów,5)dyspozycyjność,6)umiejętność pracy w zespole i organizacji jego pracy,7)sumienność, dokładność, odpowiedzialność,8)doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych lub administracji publicznej,9)obsługa urządzeń biurowych oraz komputera, w tym pakietu Office oraz w zakresie systemu informatycznego niezbędnego do prowadzenia ewidencji księgowej, obsługi programu finansowo-księgowego, rozliczania rachunków, a także systemu bankowości elektronicznej, 10)umiejętność pracy pod presją czasu,11)odporność na stres.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 35c, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)list motywacyjny,2)życiorys zawodowy (CV), List motywacyjny oraz życiorys zawodowy (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą o następującej treści: ,,Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (innych niż wymagane przepisami prawa) zawartych w ofercie przez administratora danych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1781),3)wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,4)oświadczenie o zapoznaniu się z ,,Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu,5)kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,6)kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, opinie, zaświadczenia, referencje) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,7)kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,8)kopia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,9)oświadczenie o niekaralności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych na podstawie art. 4 ust.1 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1440),10)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,11)oświadczenie kandydata na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu.Termin i miejsce składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie A4 opisanej: Nabór na stanowisko KSIĘGOWY / STARSZY KSIĘGOWY W REFERACIE KSIĘGOWOŚCI w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu 13.11.2019 r. osobiście lub przesłać za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 13.11.2019 r. w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu przy ul. Wyspiańskiego 35c, Sekretariat pokój 219 w godzinach od 7.30 do 15.30, w dniu 13.11.2019 r. do godz. 14:00 (liczy się data wpływu do Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego
Numer budynku pracodawcy: 35c
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 04.11.2019
Oferta pracy ważna do: 13.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6edb8003ae2f677c336317f144f8242d
Podobne oferty pracy
obsługa komputera i urządzeń biurowych, księgowanie dokumentów, przygotowywanie sprawozdań i wniosków do różnych instytucji, sporządzanie pism, obsługa interesantów
Tomczyk Beata KFK GABE - 2020-06-01 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
pełna księgowość, kadry, magazyn
P.P.H.U. "FRUTICO-TRANS" Derenowski Arkadiusz - 2020-04-17 - Krępa (wielkopolskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych, składanie deklaracji podatkowych oraz wyliczanie podatków, rozliczanie ZUS, prowadzenie kadr
Przedsiębiorstwo Komunalne w Pęcławiu Sp. z o.o. - 2018-08-16 - Białołęka (dolnośląskie)
Pomoc przy obieraniu ziemniaków, zmywanie magazynów oraz wszystkich urządzeń gastronomicznych.
PRZEDSZKOLE NR 420 W WARSZAWIE UL.ŚW.URSZULI LEDÓCHOWSKIEJ 8 - 2019-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
ewidencjonowanie operacji ksiegowych i finansowych; uzgadnianie sald kont księgowych; zakładanie i prowadzenie ksiąg rachunkowych; prowadzenie rozliczeń do podatku VAT;
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Sztum (pomorskie)
Sporządzanie list płac oraz deklaracji ZUS DRA i ich księgowanie.
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Kielce (świętokrzyskie)
Główne zadania: - prowadzenie rachunkowości jednostki, - wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi- dokonywanie wstępnej kontroli- prowadzenie zgodności operacji gospodarczych i finansowych zgodnie z planem finansowym- koordynacja kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych- przygotowywanie planów i sprawozdań finansowych jednostki- dokonywanie stosownych korekt planów i sprawozdań- prowadzenie dokumentacji ZUS, VAT-u, podatku dochodowego osób prawnych oraz osób fizycznych- inne określone w zakresie obowiązków.Wyżej wymieniona oferta obejmuje propozycję zatrudnienia przez pierwsze dwa miesiące w charakterze księgowego, w związku z koniecznością zapoznanie się z dokumentacją finansową MDK w perspektywie odejścia aktualnie zatrudnionej Głównej Księgowej instytucji. Po rozwiązaniu stosunku pracy z zatrudnioną aktualnie Główną Księgową ( w związku z jej przejściem na emeryturę) kandydat otrzyma umowę o pracę na stanowisko Głównego Księgowego instytucji.
MIEJSKI DOM KULTURY "SZOPIENICE-GISZOWIEC" W KATOWICACH - 2020-01-30 - Katowice (śląskie)
Ewidencja dokumentów w rejestrze VAT i KPiR, rozliczanie podatku VAT i PIT, naliczanie wynagrodzeń, dostarczanie dokumentów do US, skanowanie, kopiowanie, wysyłanie mailem dokumentów.
kontakt przez PUP - 2019-04-23 - Piła (wielkopolskie)
jw.
Vip Account Sp. z o.o - 2017-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
praca przy narabianiu ciasta i wypieku pieczywa
TERMIKA SP. Z O.O. - 2016-06-06 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
obsługa kadrowo-księgowa podmiotów prowadzących działalność gospodarcza
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Kutno (łódzkie)
Wprowadzanie dokumentów księgowych klientów zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości, wprowadzanie dokumentów do KPiR, ewidencji ryczałtowej, ewidencji VAT. Kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Wołomin (mazowieckie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
ROKA A.I.KANTORSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
brygadzista - znajomość i umiejętność niwelowania
Roboty Ziemne WOD-KAN Piotr Mikołajczak - 2017-10-17 - Ocieszyn (wielkopolskie)
Ewidencjonowanie dokumentacji w księgach handlowych.Obsługa płac i dokumentacji kadrowej.
kontakt przez PUP - 2020-06-08 - Głogówek (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Kraków (małopolskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Dbanie o porządek i czystość w szkole, dbanie o porządek w posesji szkolnej, pomoc przy opiece nad dziećmi w czasie spacerów i przerw.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Łyna (warmińsko-mazurskie)
ewidencja, akceptacja i analiza sprzedaży,prowadzenie ewidencji środków trwałych
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bytowie Spółka Akcyjna - 2019-02-05 - Bytów (pomorskie)
Sprzątanie pokoi hotelowych
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Przemyśl (podkarpackie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Kłodzko (dolnośląskie)
Pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów w zakresie świadczonych usług - dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych - aktywna sprzedaż produktów finansowych - udział w akcjach marketingowych - sporządzanie dokumentacji w zakresie świadczonych usług - kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
STEFCZYK FINANSE - TOWARZYSTWO ZARZĄDZAJĄCE SKOK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2016-06-13 - Myślenice (małopolskie)
Prowadzenie pełnej księgowości w firmie budowlanej. Prowadzenie kadr, płac, ZUS.
JUSTMAR TURCZYŃSKI - 2016-03-23 - Chełm Śląski (śląskie)
Oferta zgłoszona jest w ramach realizacji projektu pt. Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 30+ (2017), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 obejmującego aktywizację osób bezrobotnych, spełniających kryteria dostępu - są to osoby w wieku 30 lat i więcej znajdujące się w szczególnej sytuacji na rynku pracy:- osoby starsze po 50 roku życia,- kobiety,- osoby z niepełnosprawnościami,- osoby długotrwale bezrobotne,- osoby o niskich kwalifikacjach.
Dubik Waldemar ZAJAZD "CHROBRY" ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2017-05-31 - Torzym (lubuskie)
prace budowlane na terenie Śląska
Całka Grzegorz Firma Usługowo-Handlowa - 2016-05-16 - Bytom (śląskie)
Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS- 1/2 etatu
"ARPES" Sp. z o.o. - 2016-11-10 - Sosnowiec (śląskie)
Pielęgniarka
22 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ - 2016-08-18 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie posiłków zgodnie z kartą dań, obsługa gastronomiczna gości, dbałość o stanowisko pracy, przestrzeganie zasad BHP, obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Gniezno (wielkopolskie)
Towarowanie, obsługa kasy klienta, skanera oraz komputera.
TESCO POLSKA SP Z OO - 2016-02-29 - Świebodzin (lubuskie)