KSIĘGOWY Rzeszów oferta pracy OKRĘGOWA IZBA RADCÓW PRAWNYCH W RZESZOWIE
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: •PROWADZENIE POWIERZONYCH KSIĄG RACHUNKOWYCH•PROWADZENIE KADR I PŁAC ORAZ ROZLICZEŃ Z ZUS (3 PRACOWNIKÓW)•PROWADZENIE ROZRACHUNKÓW,•PRZYGOTOWYWANIE PRZELEWÓW,•SPORZĄDZANIE ROCZNYCH SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH ZGODNIE Z POLSKIMI ZASADAMI RACHUNKOWOŚCI
Data publikacji: 2016-10-28
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: OKRĘGOWA IZBA RADCÓW PRAWNYCH W RZESZOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BALDACHÓWKA 9/10, 35-061 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•PROWADZENIE POWIERZONYCH KSIĄG RACHUNKOWYCH•PROWADZENIE KADR I PŁAC ORAZ ROZLICZEŃ Z ZUS (3 PRACOWNIKÓW)•PROWADZENIE ROZRACHUNKÓW,•PRZYGOTOWYWANIE PRZELEWÓW,•SPORZĄDZANIE ROCZNYCH SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH ZGODNIE Z POLSKIMI ZASADAMI RACHUNKOWOŚCI
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : DOBRA ORGANIZACJA PRACY[Uprawnienie 1] : UKOŃCZONE KURSY KSIĘGOWE LUB WYKSZTAŁCENIE KSIĘGOWE[Umiejętność 1] : ZNAJOMOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ PRAKTYCZNEGO STOSOWANIA PRZEPISÓW O RACHUNKOWOŚCI ORAZ PRZEPISÓW PODATKOWYCH
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: OKRĘGOWA IZBA RADCÓW PRAWNYCH W RZESZOWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
BALDACHÓWKA 9/10, 35-061 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: BALDACHÓWKA
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 28.10.2016
Oferta pracy ważna do: 04.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- księgowanie dokumentów księgowych (WB, faktury zawodowe i sprzedażowe) - sporządzanie deklaracji- sporządzanie sprawozdań finansowych, BILAN oraz RZIS
PERFEKTO Jolanta Pietras - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie składników,Przygotowywanie posiłków,mycie warzyw, owoców,utrzymanie porządku,przestrzeganie przepisów BHP.
kontakt przez OHP - 2018-05-15 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
Biuro Rachunkowe BLUE DOGS Eliza Starczewska - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Księgowość: PKPIR, VAT.Rozliczenia podatkowe PIT: polskie i zagraniczne.Obsługa firm i osób fizycznych oraz rolników.
Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa Anna Machowska - 2018-02-13 - Lubaczów (podkarpackie)
udział w prowadzeniu ksiąg rachunkowych
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Piła (wielkopolskie)
Fakturowanie, księgowanie dokumentów na rachunek klientów, bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Łódź (łódzkie)
doradca klienta w placówce klienta
CMTH Finanse Mgłowski Cezary - 2016-01-28 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w roliczeniach kierowców. Przygotowywanie dokumentów dla biura rachunkowego.
ENERGY BOLT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-19 - Glina (mazowieckie)
sporządzanie sprawozdań finansowych,dekretowanie i księgowanie dokumentów, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP),przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych,potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami. księgowanie i wyliczenia rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp.,prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,obsługa programu płatnik, wysyłanie deklaracji do zus, utrzymywanie ładu i porządku na swoim stanowisku oraz organizacja biurowa
TAX MANAGEMENT CONSULTING AGNIESZKA BUI - 2018-03-20 - Jabłonowo (mazowieckie)
WG PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
Wydawanie potraw, obsługa kasy fiskalnej, przygotowanie miejsca przed przyjściem gości, sprzątanie sali po wydaniu posiłków. Praca w godz. 8.00-16.00 lub 10.00-18.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej. Proponowane wynagrodzenie 2 600zł brutto + nagroda uznaniowa.
PPHU "POD GWIAZDĄ" S.C. BIERNOT MARIA, BIERNOT BOŻENA - 2018-08-03 - Bielsko-Biała (śląskie)
wyksz. wyższe ekonomiczne,min. 2 lata doświadczenia na ww stanowisku,znajomość programu Comarch Optima,znajomość zasad rachunkowości;prowadzenie pełnej księgowości, sporządzanie raportów i bilansów1 zmiana: 8-16wynagrodzenie: od 3500 zł brutto
ALspaw Group Sp. z o.o. Sp.K - 2019-01-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Ciencisko (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie księgowości
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Trzebnica (dolnośląskie)
Dekretowanie i księgowanie dokumentów, księgowanie i wyliczanie rezerw, wycen walutowych rozliczeń międzyokresowych kosztów, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, przygotowywanie deklaracji podatkowych VAT oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych, współpraca z US, ZUS, GUS, bankami, przygotowywanie przelewów bankowych, księgowanie wyciągów bankowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, prowadzenie kasy zakładowej, prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych.
Fabryka Armatur Głuchołazy s.a. - 2019-01-04 - Głuchołazy (opolskie)
Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne , doświadczenie mile widzianeZakres obowiązków: prace biurowe - księgowePraca: ul. Towarowa 2 Koźmin Wlkp.
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" Koźmin Wlkp. - 2019-02-18 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
staż
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapoznanie się z organizacją pracy w biurze rachunkowymZapoznanie się z prowadzeniem ewidencji księgowejKsięgowanie fakturSporządzanie deklaracji podatkowych dla ZUS i USZapoznanie się z obsługą programu PŁATNIKArchiwizowanie dokumentówPrzygotowywanie korespondencji do ZUS i US
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Kartuzy (pomorskie)
toczenie tulei teflonowych
kontakt przez PUP - 2018-12-31 - Łódź (łódzkie)
obsługa programu płatnikobsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Łowicz (łódzkie)
- Wykonuje różnego typu proste prace zlecone w zależności od branży i specyfiki pracy, np.: rozładowywanie towaru, prace polowe, prace magazynowe, prace na linii produkcyjnej, zbieranie zamówień, pakowanie, prace porządkowe itp. Zadania zawodowe: wykonywanie różnego typu prostych prac fizycznych zleconych w zależności od branży i specyfiki pracy na przykład: w rolnictwie, turystyce, w fabrykach, w przetwórstwie, na budowach i przy remontach, w handlu itp. najczęściej w ramach prac sezonowych; wykonywanie prostych zadań takich jak: przenoszenie i przemieszczanie towarów, surowców i podzespołów, pakowanie, zbieranie płodów rolnych, sprzątanie i porządkowanie terenu, kopanie ręczne itp.; posługiwanie się prostymi narzędziami (na przykład: łopaty, widły, wózki transportowe itp.) oraz wymaganymi w danej pracy środkami ochrony osobistej (odzież robocza i ochronna, rękawice, gogle ochronne itp.); przestrzeganie zasad etyki, zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska. Dodatkowe zadania zawodowe: wykonywanie innych prostych zadań, nie wymagających wykształcenia kierunkowego ani uprawnień zawodowych.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy Katowice + teren całej POLSKI według zleceń.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-18:00. Poziom wykształcenia: podstawowe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane.
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Katowice (śląskie)
•NADZÓR NAD PARKIEM MASZYNOWYM I INFRASTRUKTURĄ PRZEMYSŁOWĄ ZAKŁADU•NAPRAWA SPRZĘTU I MASZYN, ZAPOBIEGANIE POJAWIANIU SIĘ USTEREK•WYKONYWANIE PRZEGLĄDÓW MASZYN PRODUKCYJNYCH ORAZ INSTALACJI BUDYNKOWYCH•PROWADZENIE DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z DOKONYWANYMI NAPRAWAMI I PRZEGLĄDAMI•UTRZYMYWANIE NAJWYŻSZYCH STANDARDÓW BEZPIECZEŃSTWA PRACY POPRZEZ KONTROLE I USPRAWNIANIE PARKU MASZYNOWEGO ORAZ INFRASTRUKTURY PRZEMYSŁOWEJ
Zakład Produkcji Folii "Efekt Plus" Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
- dzienne i miesięczne raportowanie do przełożonego w języku angielskim- prowadzenie dokladnych zapisów stanów kont klienta arabskojęzycznego- generowanie faktur, wyciągów bankowych zgodnie z procedurami- prowadzenie rozliczeń kont klienta arabskojęzycznego (SAP, ORACLE, OPEN ACCOUNTS)- rozliczenie płatności czekowych, przelewów, zleceń stałych w odpowiednich systemach- zawiadamianie o przeterminowanych płatnościach telefonicznie i mailowo- kontakt z klientem arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Łódź (łódzkie)
1. Dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych na podstawie dowodów księgowych,2. Sporzadzanie dowodów księgowych wewnętrznych,3. Obsługa programu Budżet- księgowość budżetowa z planowaniem,4. Prowadzenie bieżących zapisów w ewidencji księgowej i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej,5. Analiza oraz uzgodnienie kont analitycznych z kontem syntetycznym,6. Uzgodnienie kosztów rodzajowych i ich analiza,7. Bieżąca analiza wykonywania planu,8. Prowadzenie ewidencji środków trwałych MGOPSi jednostki podległej,9. Prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych MGOPS,10. Uzgadnianie ewidencji ksiąg inwentarzowych z ewidencją syntetyczną,11. Rozliczanie inwentaryzacji.
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Więcborku - 2018-02-09 - Więcbork (kujawsko-pomorskie)
utrzymywanie odpowiednich temperatur w komorach wypiekowych, przygotowanie poszczególnych uformowanych sztuk ciasta do wsadzania do komory piecowej, kontrola przebiegu procesów pieczenia i ocena stopnia wypieczenia pieczywa, zachowanie czasu wypieku ustalonego dla poszczególnych asortymentów pieczywa
Gminna Spółdz."Samopomoc Chłopska" - 2018-06-05 - Jaworzno (śląskie)
- Księgowanie dokumentów kosztowych- Sporządzanie sprawozdań finansowych- Rozliczanie kosztów- Księgowanie wyciągów bankowych
ENTER sp. z o.o. - 2019-04-16 - Opole (opolskie)
technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Wałcz (zachodniopomorskie)
PROWADZENIE SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH. Okres zatrudnienia 3 lata. Godz. pracy 8-16.
Anex Plus Spółka z o.o. - 2019-01-28 - Ustka (pomorskie)
weryfikacja, klasyfikacja i księgowanie dokumentów kosztowych i sprzedażowych,prowadzenie ewidencji ST, WNP, naliczanie amortyzacji, sporządzanie deklaracji podatkowych
MAPISO Biuro Rachunkowo Ekonomiczne Sp. z o.o. - 2017-03-10 - Gdańsk (pomorskie)
naliczanie list płac, naliczanie składek ZUS oraz obsługa programu Płatnik, obsługa programu SKP
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Sztum (pomorskie)