KSIĘGOWY Rzeszów oferta pracy SZWED IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 400 PLN
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Data publikacji: 2016-11-10
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: SZWED IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:UNII LUBELSKIEJ 2, 35-016 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 400 zł netto - 8 godz.tygodniowo
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość programu OPTIMA, znajomość prowadzenia ksiąg spółki
Nazwa pracodawcy:
SZWED IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
HOFFMANOWEJ 19, 35-016 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
ul. UNII LUBELSKIEJ 2, 35-016 Rzeszówjoanna.bulawa (at) szwed.pl w tytule maila wpisać " księgowość"
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: HOFFMANOWEJ
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 10.11.2016
Oferta pracy ważna do: 25.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa maszyn wchodzących w skład linii produkcyjnej. Praca trzyzmianowa od poniedziałku do niedzieli w Bielsku-Białej (grafik do ustalenia).
mdm NT Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
RĘCZNY ROZŁADUNEK PACZEK KURIERSKICH, WAGA PACZEK OD 1KG DO 50KG. PRACA NA CZAS W GRUPIE. JĘZYK NIEMIECKI NIE JEST WYMAGANY, WSZYSCY PRACOWNICY SĄ POLSKOJĘZYCZNI.
kontakt przez OHP - 2018-05-14 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa administracyjna biura, przygotowywanie dokumentów kadrowo-płacowych, zestawień i raportów.
Eco- Man Surowce Wtórne Roman Nicpoń - 2016-12-22 - Gdańsk (pomorskie)
Montaż drobnych elementów do systemów telekomunikacyjnych, dokonywanie pomiarów, cięcie światłowodów, kontrola jakości, pakowanie
kontakt przez OHP - 2017-02-16 - Stryków (łódzkie)
Praca w biurze rachunkowym
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Radomsko (łódzkie)
Dekretacja i księgowanie dokumentów, kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, analiza rozrachunków, sporządzanie przelewów w systemie elektronicznym, prowadzenie rejestrów zakupów, rozliczanie inwentaryzacji, wystawianie faktur z zakresu działalności jednostki, prowadzenie dokumentów obrotu magazynowego.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Siedlce (mazowieckie)
NADZÓR NAD STANEM MAGAZYNOWYM, EWIDENCJA ROZCHODU MATERIAŁÓW, PRZYJMOWANIE I WYSYŁANIE TOWARU, ZAOPATRYWANIE DZIAŁU PRODUKCYJNEGO, PRACA NA JEDNĄ ZMIANE OD 07:00-15:00
UNIDEX J.Kania J.Wiktor Spółka Jawna - 2018-01-26 - Straszęcin (podkarpackie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora ds. technicznych w Oddziale Eksploatacji Budynków nr 1 - (1 pełny etat).- Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: prowadzenie ewidencji zasobów budynków i terenów, przyjmowanie wszelkich zgłoszeń dotyczących awarii, zagrożeń i nieprawidłowości, prowadzenie książek obiektów budowlanych, współudział w wizji budynków i lokali w odniesieniu do przyjętych zgłoszeń, wykonywanie systematycznych obchodów i wizji nieruchomości oraz przeglądów budynków i lokali pod kątem ich sprawności technicznej, współudział w opracowywaniu planów remontów, współudział w typowaniu zakresu prac remontowych oraz przygotowaniu przedmiaru robót, specyfikacji technicznej i wyceny inwestorskiej robót budowlanych i usług technicznych dla potrzeb wyboru wykonawcy poza Ustawą prawo zamówień publicznych, prowadzenie korespondencji w ramach prowadzonych spraw i udzielanie odpowiedzi w ustawowym terminie, udział w nadzorowaniu prowadzonych remontów i w komisjach odbiorowych przedmiotu umowy na roboty i usługi budowlane zlecanych w trybie poza Ustawą prawo zamówień publicznych wykonawcom obcym, udział w przygotowaniu danych o zasobach EB dla potrzeb zlecania kontroli okresowych wynikających z art. 62 Prawa budowlanego, współudział w nadzorowaniu ich realizacji, kwalifikacja w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej wraz z procesem rejestracji pomiaru i wymiany,udział w odbiorach i przekazywaniu w najem lokali, garaży i sporządzanie stosownych protokołów, współpraca z Działem Obsługi Wspólnot Mieszkaniowych i zarządami wspólnot mieszkaniowych w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi majątku gminy, w tych nieruchomościach, praca w systemie zintegrowanym Dom-5. - Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Katowicka 46b, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W marcu 2016r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%. - Wynagrodzenie: 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa do 6 miesięcy, docelowo na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2016-05-04 - Katowice (śląskie)
dekretacja, księgowanie i analiza kont, deklaracje podatkowe VAT, CIT sprawozdawczość, PRACODAWCA WYMAGA MIN. 3-LETNIEGO DOŚWIADCZENIA ZAWODWEGO
LIMAX POLSKA SP ZOO - 2017-03-13 - Żodyń (wielkopolskie)
prace biurowe, pomoc w obsłudze klienta
Spółdzielnia Socjalna SARTA - 2017-12-05 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
Opieka nad dziećmi
Niepubliczne Przedszkole BAJKOLANDIA - 2017-05-22 - Płońsk (mazowieckie)
Prowadzenie pełnej księgowości podmiotów gospodarczych, sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych.Oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Zabrze (śląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Kraków (małopolskie)
przetwarzanie faktur zgodnie z przyjętą kodyfikacją z uwzględnieniem wymogów regulacji fiskalnych, rozumienie regulacji fiskalnych/ wymagań statutowych właściwych dla obsługiwanych przez PMI P&P, SoX spółek stowarzyszonych, bliska współpraca ze spółkami stowarzyszonymi, dostawcami a także oddziałami SCE (zaangażowanymi w tworzenie/kontrolę rekordów danych dot. dostawców) w celu zapewnienia czasowego regulowania pozyjci nierozliczonych, utrzymywanie dobrej komunikacji/relacji z klientami, jak również dostawcami poprzez skrupulatne odpowiadanie na ich zapytania i udzialanie rzetelnych informacji, uczestnictwo w przygotowaniach raportów, w celu dopełnienia wytycznych w zakresie kontroli ( m.in. kontrola kompletności materiału)
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie pełnej księgowości oraz książka przychodów.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Kraków (małopolskie)
Pracownik do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Prusicko (łódzkie)
Zadania na stanowisku: organizacja pracy zespołu i kierowanie pracą zespołu, kontrola procedury badań i standardów metodologii opiniowania przez specjalistów, kontrola sposobu wykonywania czynności związanych z prowadzeniem mediacji, przeprowadzaniem wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzeniem poradnictwa specjalistycznegodla ałoletnich, nieletnich i ich rodzin, kontroila sposobu współdziałania sądowych specjalistów z placówkami wykonującymiorzeczenia sądu.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2018-07-03 - Gdańsk (pomorskie)
SAMODZIELNE PROWADZENIE KPIR ORAZ WSZYSTKICH WYMAGANYCH USTAWOWO REJESTRÓW, ROZLICZANIE: SPÓŁKI, DOTACJI. PROWADZENIE KADR I NALICZANIE PŁAC, ZUS.PROWADZENIE CAŁEGO BIURA Wymagane doświadczenie: MIN. 1 ROK NA STANOWISKU PODOBNYM [REFERENT, KIEROWNIK,KSIĘGOWY ITP] Umiejętności i uprawnienia: KIERUNKOWE WYKSZTAŁCENIE, SAMODZIELNOŚĆ,ODPOWIEDZIALNOŚĆ,SUMIENNOŚĆ,UCZCIWOŚĆ,DOBRA ORGANIZACJA PRACY,KOMUNIKATYWNOŚĆ.Dodatkowe wymagania: MILE WIDZIANE STUDIA MAGISTERSKIE I DŁUŻSZE NIŻ 1 ROK DOŚWIADCZENIE
Colorado s.c. Żaklina Gredys Patryk Gredys - 2018-05-09 - Kłodzko (dolnośląskie)
Księgowy
IDEA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ - 2016-10-25 - Tarnów (małopolskie)
księgowanie dokumentów finansowo- księgowych w systemie księgowym, kompletowanie i archiwizacja dokumentów księgowych, rozliczanie delegacji krajowych, prace biurowe
Agencja Ochrony "SZABEL" Sp. z o.o. - 2017-08-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Księgowy
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
praca na minikoparce-teren kraju
Przedsiębiorstwo Usługowe M-TEL Sieci Wojciech Straszkiewicz - 2016-06-27 - Sulechów (lubuskie)
obsługa szatni szkolnej, nadzór nad drożnością ciągów komunikacyjnych w szkole
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Pukinin (łódzkie)
Dekretacja dokumentów księgowych. Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, weryfikacja zapisów księgowych, sporządzanie deklaracji VAT, PIT, CIT, przygotowywanie raportów i zestawień.
FIN-INFO Biuro Rachunkowe Urszula Bieniek - 2018-04-10 - Płock (mazowieckie)
Prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów (pełne księgi). Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
BIURO RACHUNKOWE CONSENSUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-02 - Bielsko-Biała (śląskie)
kalkulacja podatków CIT, VAT PCC i innych, sporzadzanie dokumentacji podatkowych, sporzadzanie orzecznictwa podatkowego, sporzadzanie dokumentacji cen transferowych
Curtis Development Sp.z o.o. w W-e Dz. Przet.Tw. w Krzywonosi - 2016-05-20 - Krzywonoś (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
Dekretowanie i księgowanie dokumentów. Rozliczanie wspólnoty wobec ZUS, urzędu skarbowego. Przygotowanie sprawozdań z zarządu nieruchomością. Kontrolowanie terminów wpłat, windykacja należności.
"CENTRUM ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-04-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)