KSIĘGOWY Ruda Śląska oferta pracy Biuro Rachunkowe BAFA Barbara Wojciechowska
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie dokumentów obsługiwanych podmiotów
Data publikacji: 2018-12-03
Lokalizacja: Ruda Śląska (śląskie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe BAFA Barbara Wojciechowska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wolności 13/16, 41-700 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowanie dokumentów obsługiwanych podmiotów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Ruda Śląska
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : znajomość programów pakietu MS Office ( EXCEL, WORD), umiejętność obsługi programów finansowo księgowych[Umiejętność 1] : wykształcenie wyższe lub średnie , umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, rzetelność,dokładność i terminowość w realizacji powierzonych zadań[Inne] : Mile widziane osoby niepełnosprawne - biuro mieści się na parterze, pracodawca oferuje stałe wynagrodzenie od 22250 brutto , przyjazną atmosferę pracy,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Biuro Rachunkowe BAFA Barbara Wojciechowska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
Wolności 13/16, 41-700 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Ruda Śląska
Gmina pracodawcy: Ruda Śląska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ruda Śląska
Ulica pracodawcy: Wolności
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.12.2018
Data dodania oferty pracy: 03.12.2018
Oferta pracy ważna do: 02.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca na budowie przy wykonywaniu stanu surowego osiedla domków jednorodzinnych. W zależności od umiejętności zawodowych, oferta pracy skierowana do murarzy, cieśli i zbrojarzy. Obowiązki to min. zbrojenie i szalowanie ław fundamentowych, ścian żelbetowych, rdzeni, stropów oraz schodów.Murowanie ścian zewnętrznych.
BAUTECH SP. Z O. O. - 2016-03-02 - Gdańsk (pomorskie)
- Świadczenie usług dla klientów kancelarii, a w szczególności: Prowadzenie dokumentacji księgowej oraz podatkowej klientów kancelarii. Zamykanie okresów sprawozdawczych. Sporządzanie sprawozdań finansowych i innych raportów dla instytucji zewnętrznych. Sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT, CIT, VAT). Bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych. Monitorowanie rozwiązań usprawniających pracę działu księgowości. Dbałość o najwyższą jakość oraz terminowość świadczonych usług. Zczytwanie (skanowanie) dokumentów papierowych wszystkich podmiotów gospodarczych obsługiwanych przez naszą kancelarię w celu przetworzenia na wersję elektroniczną a następnie wczytanie ich do systemu księgowego. Przechowywanie dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych:- archiwizacja dokumentów występujących w obiegu w kancelarii wg przepisów prawa oraz procedur funkcjonujących w kancelarii, a w szczególności polegających na:- skanowanie dokumentów papierowych i archiwizacja w wersji papierowej i elektronicznej dokumentów, korespondencji klientów kancelarii,- elektroniczna archiwizacja korespondencji kancelarii na dysku zewnętrznym,- tworzenie kopi zapasowych baz danych klientów z systemów księgowych.- Wynagrodzenie: 2775 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie. Dwa lata doświadczenia w księgowości.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Katowice (śląskie)
praca na hali sprzedaży, obsługa kasy, obsługa klinetów, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-20 - Wyrzysk (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta
RESTAURANT CAFE BARBARA ZIELIŃSKA - 2018-02-22 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
- prowadzenie pełnej księgowości spółek z kapitałem polskim i zagranicznym- prowadzenie książki przychodów i rozchodów- prowadzenie kadr i płac- rozliczanie transakcji krajowych i unijnych w walutach obcych i pln- prowadzenie ewidencji środków trwałych- rozliczenia międzyokresowe kosztów- sporządzanie deklaracji PIT/CIT/VAT/DRA- sporządzanie sprawozdań finansowych, GUS, NBP
PS CONSULTING SP. Z O.O. - 2016-07-29 - Brzeg (opolskie)
Prowadzenie rachunkowości, finansów i spraw kadrowych.Doświadczenie min. 2 lata w księgowości budżetowej. Wymagana wiedza z zakresu ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy budżetowej.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - 2016-04-27 - Łask (łódzkie)
księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Kierowca samochodu dostawczego - dostarczanie artykułów papierniczych i biurowych do odbiorców na terenie Nowego Sącz. Praca od pon. do piątku w godz. 8-16.Wymagane wykształcenie średnie, prawo jazdy kat.B, komunikatywność, wysoka kultura osobista. Gwarancja stałego zatrudnienia.
Firma Handlowo Usługowa "Format" - 2018-08-28 - Nowy Sącz (małopolskie)
Prowadzenie ksiąg inwentarzowych, kart pozaksięgowych, prowadzenie kart materiałowych. Prowadzenie inwentaryzacji okresowych. Przygotowywanie specyfikacji do planowanych zakupów żywności, środków czystości i materiałów biurowych. Rozliczanie podatku VAT. Prowadzenie księgowości Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Przygotowywanie protokołów zniszczenia składników majątkowych szkoły, warsztatów i internatu. Sprawdzanie zgodności dostaw środków czystości, materiałów biurowych wg umów z dostawcami. Pomoc w przygotowywaniu rachunków do zaksięgowania. Rozliczanie delegacji wyjazdów służbowych. Prowadzenie dokumentacji i rozliczania z Urzędem Skarbowym podatku VAT na bieżąco.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II - 2018-01-23 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
praca biurowa polegająca na księgowaniu i rozliczaniu dodatkowym klientów firmy
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Więckowice (wielkopolskie)
- sporządzanie deklaracji do US i ZUS,- wprowadzanie faktur,- płace i kadry,- obsługa klientów biura
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Gorlice (małopolskie)
prowadzenie zajęć edukacji wczesnoszkolnej
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Przasnysz (mazowieckie)
Obsługa księgowości wspólnoty, księgowanie bieżących dokumentów, kontrola i prowadzenie windykacji należności, sporządzanie sprawozdań finansowych.
P.U.H. Emol Sp. z o.o. - 2018-06-21 - Gdańsk (pomorskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Duczki (mazowieckie)
obsługa i kierowanie wózkiem widłowym, rozładunek i załadunek towarów
PANDA J. I M. PLIS Sp.j. - 2018-06-06 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Wykonywanie prac budowlanych.
"Enitra" Sp. z o.o. - 2016-05-06 - Wałbrzych (dolnośląskie)
prowadzenie operacji księgowych wskazanych przez klientów w ramach dedykowanego zespołu księgowego
Abak S.A. - 2017-03-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
oferta stażu: zakładanie, pilęgnacja terenów zieleni, pielęgnacja dzrew i krzewów, prace związane z sortowaniem drewna
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Kołbiel (mazowieckie)
jw.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Miejskiego Południe SA - 2016-06-02 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie listy płac, sporządzanie dokumentów ZUS, Rozliczenia PFRON,- mile widziana umiejętności z zakresu pozyskiwania funduszy z UE, PFRON
KAMELOT s.c Tomasz Załęcki, Maria Załęcka - 2017-08-25 - Zawiercie (śląskie)
Księgowy-pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2016-11-26 - Wojnicz (małopolskie)
Sprzedaż obuwia w sklepie firmowym.
TOMAR S.C. Wichowska Urszula Wichowski Wojciech - 2016-04-13 - Siedlce (mazowieckie)
Efektywne zarządzanie zespołem księgowości, terminowe procesowanie transakcji, kontrola faktur, utrzymanie i uzgodnienie standardów rachunkowości, terminowe raportowanie finansowe, korespondencja z klientami, współpraca z wewnętrznymi działami firmy i biurem w Turcji.
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Kraków (małopolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedaż renomowanych produktów ubezpieczeniowych. Telefoniczny kontakt z klientami, badanie potrzeb, dopasowanie produktu, zachowanie profesjonalizmu w obsłudze klienta. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku, 8-20.
4LIFE DIRECT Sp. z.o. - 2016-08-11 - Warszawa (mazowieckie)
diagnozowanie sytuacji wychowawczych w celu wsparcia rozwoju wychowanka,opracowanie diagnozy,prowadzenie zajęć psychologicznych terapeutycznych,dokumentowanie przebiegu działan zgodnie z ustawą o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
Centrum Administracyjne Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Olecku - 2018-03-07 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Łatwość w nawiązywaniu kontaktu z klientem; dyspozycyjność (praca od poniedziałku do piątku); odpowiedzialność; zaangażowanie i inicjatywa w wykonywaniu powierzonych zadań; wysoka kultura osobista; mile widziane doświadczenie w handlu, obsłudze klienta, umiejętność obsługi komputera.
Andrzej Świątkowski OŚRODEK MAZURSKI - 2017-02-06 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie ksiąg handlowych
Biuro Rachunkowe "INFO-TAX" Katarzyna Zagórska - 2016-06-07 - Mikołów (śląskie)