KSIĘGOWY-REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Opole Lubelskie oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KSIĘGOWY-REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: parace księgowo-biurowe
Data publikacji: 2019-05-16
Lokalizacja: Opole Lubelskie (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Opole Lubelskie, powiat: opolski, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: parace księgowo-biurowe
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY-REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole Lubelskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: opolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Data zakończenia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu Lubelskim
Adres pracodawcy:
Stary Rynek 14/16, 24-300 Opole Lubelskie, powiat: opolski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: opolski
Gmina pracodawcy: Opole Lubelskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole Lubelskie
Ulica pracodawcy: Stary Rynek
Numer budynku pracodawcy: 14/16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu Lubelskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 16.05.2019
Oferta pracy ważna do: 31.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dc9df63518502c70227b47a02f1c77c5
Podobne oferty pracy
prowadzenie rachunkowości oraz szeroko rozumianej gospodarki finansowej
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
księgowanie dokumentów zakupu materiałów, prowadzenie rejestrów VAT, bieżąca kontrola wyceny dokumentów PZ, kontrola zapisów księgowych pod kątem prawidłowego ujęcia w podatku VAT, CIT, bieżąca weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgowych, bieżąca analiza rozrachunków z kontrahentami oraz pisemne potwierdzenie sald zobowiązań w zakresie prowadzonej dokumentacji, sporządzanie raportów i analiz.
Wodociągi Białostockie Sp. z o.o. - 2018-04-17 - Białystok (podlaskie)
nadz ór nad załadunkiem samochodów ciężarowych
kontakt przez OHP - 2016-09-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
do uzgodnienia
P.P.H.U. KRIS KRYSTYNA CURYŁO - 2016-10-27 - Rzeszów (podkarpackie)
wykonywanie form piaskowych w masach furanowych
Przedsiębiorstwo Innowacyjne Odlewnictwa SPECODLEW Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Skawina (małopolskie)
prace budowlane przy dociepleniach
Przedsiębiorstow Usługowe "ELEK" Daniel Słyszewski - 2016-10-04 - Dobrzyniewo Duże (podlaskie)
wg stanowiska
ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I USŁUG KOMUNALNYCH "EKOWOD" Sp. z o.o. N-ów - 2016-09-28 - Namysłów (opolskie)
Dyrektor Żłobka Miejskiego w Katowicach, ul. Sokolskiej 26, 40-086 Katowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Księgowa w Dziale Księgowości w pełnym wymiarze czasu pracy.- Zakres obowiązków: 1. prowadziła dokumentację dot. realizowanych zakupów,2. prowadziła bieżącą analizę kont rachunkowych,3. prowadziła ewidencję składników majątkowych i ksiąg inwentarzowych Oddziałów i Administracji Żłobka,4. uzgadniała dokumentację analityczną z saldem konta 011, 013, 020, 071, 072 i 080,5. współpracowała z Komisją Inwentaryzacyjną w zakresie organizacji inwentaryzowania składników majątkowych oraz zapasów magazynowych,6. współpracowała z Komisją Likwidacyjną w zakresie przeprowadzania kasacji,7. aktualizowała wartość majątku do potrzeb ubezpieczenia,8. wprowadzała dane do portalu Baza danych systemu zarządzania energią,9. sporządzała zestawienia faktur do zamówień publicznych, 10. pobierała i odprowadzała gotówkę do banku,11. sporządzała raporty kasowe,12. prowadziła ewidencję druków ścisłego zarachowania,13. odpowiadała za właściwe przechowywanie i zabezpieczenie gotówki i druków ścisłego zarachowania,14. monitorowała czy należności z tytułu najmu i użyczenia pomieszczeń regulowane są terminowo, sporządzała wezwania do zapłaty i naliczała odsetki za zwłokę,15. prowadziła działania mające na celu egzekucję należności i ewentualnych umorzeń,16. uzgadniała i potwierdzała salda z kontrahentami,17. sporządzała sprawozdawczość dot. wyżej wymienionego zakresu czynności.- Wynagrodzenie: 2500 - 2900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:1. wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności: rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie lub średnie z dwuletnim stażem pracy w księgowości, 2. dobra znajomość: ustawy o finansach publicznych, w szczególności z zakresu samorządowej jednostki budżetowej, przepisów dotyczących ewidencji środków trwałych, 3. dobra umiejętność obsługi programów MS Office (Word, Excel).4. obywatelstwo polskie,5. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,7. zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania dodatkowe: umiejętności analityczne, motywacja do pracy na oferowanym stanowisku, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych.
ŻŁOBEK MIEJSKI W KATOWICACH - 2018-04-11 - Katowice (śląskie)
Praca biurowa - księgowanie dokumentów finansowych klientów biura rachunkowego, sporządzanie raportów, obsługa klientów.
Leżajskie Stowarzyszenie Rozwoju - 2019-02-01 - Leżajsk (podkarpackie)
księgowość placówek oświatowych, sprawozdawczość, dyspozycja środkami finansowymi, wiecej informacji o ofercie konkursowej pod adresem: bip.jednostki.tarnowskiegory.nv.pl/zopo
ZESPÓŁ OBSŁUGI PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-08-09 - Tarnowskie Góry (śląskie)
KIEROWCA BMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY :POLSKA+UE
Anna Sidor Firma Handlowo-Usługowa SIDOR - 2016-10-03 - Dębica (podkarpackie)
prowadzenie pełnej księgowości
ZPU NARZĘDZIOWCY Sp.z o.o. - 2018-08-02 - Przemyśl (podkarpackie)
pakowanie gotowego produktu wychodzącego z taśmy produkcyjnej
MANPOWERGROUP Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości i ustaw podatkowych, sporządzanie bilansów, sprawozdań finansowych, raportów i deklaracji.
VICI TAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-22 - Lublin (lubelskie)
zapoznanie się z dokumentacją księgową i programem Symfonia FK i Buchalter, archiwizowanie dokumentów księgowych, opisy, księgowanie dokumentów w Symfonii, sprawdzanie dokumentów: rejestrów VAT w programie Buchalter z dokumentami źródłowymi, księgowanie i uzgadnianie zapisów w systemie Buchalter, pisanie pism w edytorze WORD, obsługa poczty elektronicznej, kserokopiarki, sporządzanie rozliczeń dotacji-zestawień okresowego wykorzystania, sporządzanie zestawień w arkuszu Excel-różne do rozliczeń podatk. i ZUS, analiza kont rozrachunków w Symfonii FK, rozliczenia roczne Pit-11, Pit 4R, zestawienia i uzgodnienia Pit 36 i Pit 37, uzgadnianie rejestru VAT z Symfonii z dokumentami źródłowymi do VAT-7, przygotowywanie informacji do bilansu.
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie średnie lub wyższe; zakres obowiązków: księgowanie jednoosobowych działalności gospodarczych, obliczanie podatku; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie KPiR, KsH(po um. zlecenie możliwość zatrudnienia na um. o pracę)
BIURO RACHUNKOWE " FISKUS " WIESŁAWA KAPŁON - 2017-09-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
dekretowanie i księgownaie faktur, kontrola dokumentów pod względem merytorycznym, analiza i uzgadnianie kont analitycznych, weryfikacja dokumentów zgodnie z Instrukcja obiegu dokumentów, archiwizowanie dokumentów księgowych w wyznaczonym zakresie
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Kraśnik (lubelskie)
Prowadzenie pełnej księgowości- rozliczenia z ZUS i US, aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych według określonych standardów, dekretowanie i księgowanie dokumentów, przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych(US, ZUS, GUS, NBP), potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, sprawy kadrowo-płacowe
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Sieradz (łódzkie)
zg z zprogramem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Głogów (dolnośląskie)
prowadzenie ewidencji księgowej; prowadzenie pełnej lub uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych; dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych; prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych; księgowanie faktur od dostawców i przygotowywanie płatności; prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi; sporządzanie listy płac oraz przygotowywanie przelewów bankowych wynagrodzeń; rozliczanie należności wynikających z przepisów wewnętrznych, np. delegacje, zaliczki itp.; potwierdzanie sald należności i zobowiązań z kontrahentami oraz uzgadnianie rozrachunków, w tym także wyjaśnianie zaistniałych różnic; rozliczanie faktur z importu i eksportu; wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniem oraz innych dokumentów rozliczeniowych; obsługiwanie programu Płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS; sporządzanie deklaracji podatkowych, tj. CIT, VAT oraz deklaracji ZUS; prowadzenie ewidencji kasowej; sporządzanie raportów finansowych; współpraca z klientami zewnętrznymi firmy, tj. dostawcami usług, kancelarią prawną, urzędami, biegłym rewidentem, itp.; przechowywanie dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych.
MERITUM BIURO RACHUNKOWE DARIUSZ NOWAK - 2018-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w biurze rachunkowym
ME Consulting sp. z o.o. - 2017-04-19 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
samodzielne prowadzenie KPiR ZUSY i US, fakturowanie obsługa komputera, obsługa programów księgowych, naliczanie wynagrodzeń
HENRYK MILEWICZ Transport Ciężarowy - 2017-09-11 - Wschowa (lubuskie)
czyszczenie zawieszek, pakowanie drobnych metalowych elementów wewnętrznych (części do aut).
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Gorzkowice (łódzkie)
Wykształcenie zgodnie z przepisami dot. opieki nad dziećmi; opieka nad dziećmi w centrum wsparcia rodziny; 1/4 etatu (różne godz. pracy); miejsce pracy: OPS Pyskowice;
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Pyskowice - 2018-06-07 - Pyskowice (śląskie)
Przyjmowanie, wydawanie towaru, pakowanie towaru do wysyłek, dostarczanie towaru do Klientów. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Mazańcowicach oraz na terenie Bielska-Białej i okolic.Wynagrodzenie 2500 zł brutto + prowizja,Umowa o pracę na okres próbny na 1 miesiąc, kolejna na czas nieokreślony.
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe VENTI Piotr Suława - 2018-02-14 - Mazańcowice (śląskie)
jw.
RAF TRANS SP. Z O.O. - 2018-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
Księgowy małej księgowości.Wynagrodzenie 2500 zł NETTO.
Zachar Mirosława Biuro Temida Mirosława Zachar - 2017-10-16 - Bolesławiec (dolnośląskie)
jw.
GREENIE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa lini produkcyjnej,kontrola jakości,obsługa maszyn i urządzeń
kontakt przez PUP - 2018-12-28 - Komorniki (dolnośląskie)