KSIĘGOWY Pyskowice oferta pracy PROTOR SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: wyższe, min. średnie; umiejętność obsługi komputera; zakres obowiązków: dekretacja dokumentów ksiegowych, obsługa rejestru zakupu; 3-miesięczny okres próbny z możliwością stałego zatrudnienia, wysokość wynagrodzenia uzależniona od kwalifikacji i umiejętności kandydata; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice
Data publikacji: 2019-01-10
Lokalizacja: Pyskowice (śląskie)
Pracodawca: PROTOR SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-120 Pyskowice, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: wyższe, min. średnie; umiejętność obsługi komputera; zakres obowiązków: dekretacja dokumentów ksiegowych, obsługa rejestru zakupu; 3-miesięczny okres próbny z możliwością stałego zatrudnienia, wysokość wynagrodzenia uzależniona od kwalifikacji i umiejętności kandydata; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pyskowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gliwicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pyskowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.01.2019
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Księgowy
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: PROTOR SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Piaskowa 143, 44-120 Pyskowice, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty po uzg. telefonicznym lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 6:00-14:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: gliwicki
Gmina pracodawcy: Pyskowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pyskowice
Ulica pracodawcy: Piaskowa
Numer budynku pracodawcy: 143
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja lokomotyw kolejowych oraz taboru szynowego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 10.01.2019
Oferta pracy ważna do: 08.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa komputeraobsluga lottomatuobsługa klientaStaż odbywać się będzie na Osiedlu Leśnym
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Księgowanie dokumentów finansowych, sporządzanie raportów bankowych, księgowanie wpłat uczestników zajęć.
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
Czytanie schematów elektrycznych, uzbrajanie, okablowywanie rozdzielni elektrycznych
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Częstochowa (śląskie)
- prowadzenie rachunkowości obsługiwanych jednostek - rozlicznie delegacji służbowych, zaliczek itp. - wystawianie rachunków, faktur i not ksiegowych - sprawdzanie i opisywanie dowodów ksiegowych pod względem formalnym i rachunkowym - analiza wykorzystania środków przydzielonych z budżetu powiatu - sprorządzanie sprawozdawczości - opracowywanie projtów planów finansowych - opracowywanie zbiorczych sprawozdań finansowych z wykoywanie budżetu - dokonywanie rozliczeń z PFRON - wprowadzanie przelewów do sytemu bankowego, przygotowywanie wniosków o zapotrzebowanie na środki finansowe - obsługa finansowo-księgowa dochodów jednostek - przygotowywanie wniosków o zapotrzebowanie na środki finansowe - prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz ich rozliczanie - przygotowywanie list płac pracowników - rozliczanie umów cywilno- prawnych - prowadzenie dokumentacji i ewidencji wypłat - prowadzenie dokumentacji i rozliczeń z US, ZUS i PFRON
Centrum Obsługi Jednostek Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem - 2016-07-20 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
jw.
BIURO FINANSOWE, Szablewska Teresa - 2017-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w księgowści, wprowadzanie dokumentów do programu księgowego.
Delikatesy Slawex Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-08-16 - Włodawa (lubelskie)
wypiek pieczywa
Piekarnia " Bułecka z Rynecka" Sklep Sożywczo-monopolowy s.c. Rybak Donata, Stuczeń Aurelia - 2017-10-27 - Góra Siewierska (śląskie)
Prowadzenie księgowości przychodów i rozchodów, ksiąg rachunkowych oraz pełnej rachunkowości
BIURO USŁUG KSIĘGOWO-PODATKOWYCH PERFEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-22 - Kraków (małopolskie)
opieka dydaktyczno-wychowawcza nad grupą 5- latków w przedszkolu
Przedszkole Niepubliczne "Jacek i Agatka" - 2016-12-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Księgowość i kadry placówek oświatowych prowadzonych przez fundację. Wykształcenie wyższe; Znajomość programu komputerowego SYMFONIA.Znajomość programu komputerowego Kadrowego R2 PŁATNIK. Doświadczenie min. 1 rok na podobnym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Lublin (lubelskie)
praca w biurze
Przedsiębiorstwo - 2017-11-24 - Gradowice (wielkopolskie)
Identyfikowanie poszczególnych rodzajów surowców w celu umieszczania wysortowanych elementów w wyznaczonych pojemnikach;obsługiwanie pasa ręcznego i mechanicznego do sortowania;dbanie o należyty stan techniczny urządzeń sortowniczych;przestrzeganie instrukcji eksploatacji urządzeń sortowniczych oraz przepisów bhp, ochrony ppoż. i ochrony środowiska wymaganych na stanowisku pracy. Praca w Czechowicach-Dziedzicach na umowę zlecenie min. 130 h w m-cu.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
prace biurowe w ramach księgowości
Biuro Rachunkowe "LEXI" Anna Karbowniczek - 2016-07-07 - Kunów (świętokrzyskie)
Praca w biurze rachunkowym. Wprowadzanie danych do systemu elektronicznego.
LICENCJONOWANE BIURO RACHUNKOWE PROTAX - 2016-06-28 - Łódź (łódzkie)
merytoryczna i formalna kontrola dokumentów,obsługa programów Rachmistrz,Płatnik,CDN Klasyka
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Trzebinia (małopolskie)
Obsługa wagodzielarki; lęgowanie ciasta; werkowanie ciasta; wsadzanie wyrobów do pieca; dbanie o porządek.
Piekarnia "PIOTRUŚ" Wiesław Kociela, Kamil Kociela Sp.j. - 2018-01-27 - Jabłonowo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
praca na programie CDN OPTIMA
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Kraków (małopolskie)
Rozwożenie towarów na terenie powiatu limanowskiego oraz do Pcimia. Godziny pracy: 6.00-12.00
PIEKARNIA "POD BRZEGIEM" S.C.,PIASKOWY RYSZARD,PIASKOWY STANISŁAW,FLOREK DANUTA Słopnice - 2019-01-24 - Słopnice (małopolskie)
Sprzedawca na stoisku papierniczo-zabawkarskim. Praca w godz.: 7-15, 10-18, 13-20. Oferta dostępna w sali G, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 354 96 21 , e-mail: a.klecha (at) astra.wroc.pl
Astra Sp. z o.o. - 2018-04-18 - Wrocław (dolnośląskie)
- obróbka metalu,- ogólne czynności wykonywane przy montażu,- obsługa maszyn,Spawacz:- spawanie małych części, pojedynczych sztuk oraz produktów seryjnych na podstawie rachunku technicznego, mp. blachy
G.u.S. Industrielle Dienstleistung GmbH - 2017-08-25 - Niemcy (Niemcy)
prace betoniarskie oraz posadzkarskie na terenie Polski
MEGAFLOOR Sp z o.o. - 2017-11-03 - Głogów (dolnośląskie)
księgowanie dokumentów finansowych w systemie elektronicznym, sporządzanie dokumentacji księgowej w zakresie płac, dokonywanie rozliczeń z urzędami i zus-em
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Zakopane (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Łowicz (łódzkie)
Zarządza, polityką i procesami wspierającymi programy bhp firmy wraz z przypisanym mu AOR. Zarządza podległym mu personelem bhp. Odpowiada za stosowanie zasad i programów BHP obowiązujących w trakcie prac nad danym projektem. Odpowiedzialny za wdrażanie projektów, zasad i standardów bhp. Przeprowadza audytu programów bhp oraz warunków pracy na podległym mu terenie. Nadzoruje dochodzenia w sprawie wypadków i prowadzi dochodzenia w sprawie wypadków, które mogłyby zakończyć się procesem sądowym. Rozwija samodzielnie i przedstawia zarządowi zalecenia, które w formie porady będą mogły zapewnić członkom ekipy pracowniczej, podwykonawcom oraz klientom równowagę między ich produktywnością a bezpieczeństwem w pracy. Tworzy i opracowuje programy bhp w celu uzupełnienia braków w już istniejących. Utrzymuje kontakt i współpracę z przedstawicielami klientów, kadrą bhp firmy, oraz agencjami regulacyjnymi. Utrzymuje kontakt i współpracę z pracownikami ze strony klienta oraz przedstawicielami działu bhp całej grupy kapitałowej. Wspiera pracowników w działaniach z organami odszkodowawczymi. Zapewnia przestrzeganie wymogów regulacyjnych. Tworzy i wspiera programy szkoleń bhp. Wspiera, konsultuje, prowadzi i doradza w sprawach bhp poszczególnym sektorom, jednostkom lub wydziałom grupy kapitałowej. Inicjuje i prowadzi programy bhp oraz rozwija je by podnosić świadomość. Zapewnia zarządowi poradnictwo w sprawach bhp poprzez interpretowanie zasad, przepisów i wytycznych bhp. Bierze udział w nadzorowaniu i kontroli standardów bhp oraz stosownych przepisów i ustawodawstwa. Przeprowadza inspekcje, nadzoruje i ocenia programy bhp pod kątem wydajności i wartości merytorycznej. Ustala spis obowiązkowego sprzętu ppoż. Prowadzi zapiski, tworzy raporty i dokumentację spełniające wymogi grupy kapitałowej oraz organów nadzoru. Bezpieczeństwo i Ochrona Środowiska/Wynajem Pojazdów/ Współpraca z Dostawcą Usług Transportowych na Lotnisko/ Dostęp do Bazy/Wydawanie Przepustek dla Pojazdów Mechanicznych/ Zasoby Magazynowe - Osoba KontaktowaUmowa do 30 listopada 2017 roku, każda kolejna umowa na 1 rok
DELTA VECTOR POLAND Sp.Zo.o. - 2017-07-24 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru na półki.
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Kraków (małopolskie)
- Praca w programie OPTIMA. Rozliczanie faktur. - Wynagrodzenie: 2250 zł - 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.-Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie kierunkowe. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku księgowej. Mile widziana zanjomość programu Optima. Chęć do pracy. Kontakt e-mail: biuro (at) alcoppertrans.com.pl--> klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na bieżącą i przyszłą rekrutacje.
Alcopper Trans Logistics sp.z.o.o - 2019-01-21 - Katowice (śląskie)
Wędzenie
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO "PAŁKA" SPÓŁKA JAWNA - 2015-12-02 - Kraków (małopolskie)
kolporter materiałów reklamowych
kontakt przez OHP - 2016-04-26 - Katowice (śląskie)
Montowanie mebli
JARPOL Jaroslaw Papka - 2016-01-28 - Chojnice (pomorskie)
prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych, sporządzanie deklaracji Vat
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Gorlice (małopolskie)