KSIĘGOWY Poznań oferta pracy CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W POZNANIU
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 3 600 PLN
Zakres obowiązków: sprawdzanie pod względem formalno - rachunkowym otrzymanych dokumentów finansowo-księgowych, kontrolowanie prawidłowego opisu merytorycznego faktur oraz klasyfikacji budżetowej,wprowadzanie danych do systemu finansowo księgowego, dokonywanie uzgodnień miesięcznych kont analitycznych i syntetycznych oraz pozabilansowych, kontrolowanie terminów rozliczeń zaliczek udzielonych pracownikom,przygotowanie danych do sprawozdań budżetowych, finansowych,wystawianie faktur VAT sprzedaży, not księgowych, not odsetkowych, monitorowanie i uzgadnianie sald na kontach rozrachunkowych w zakresie zobowiązań wraz z potwierdzaniem sald przysłanych od kontrahentów
Data publikacji: 2020-04-03
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W POZNANIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:RYBAKI 18A, 61-884 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprawdzanie pod względem formalno - rachunkowym otrzymanych dokumentów finansowo-księgowych, kontrolowanie prawidłowego opisu merytorycznego faktur oraz klasyfikacji budżetowej,wprowadzanie danych do systemu finansowo księgowego, dokonywanie uzgodnień miesięcznych kont analitycznych i syntetycznych oraz pozabilansowych, kontrolowanie terminów rozliczeń zaliczek udzielonych pracownikom,przygotowanie danych do sprawozdań budżetowych, finansowych,wystawianie faktur VAT sprzedaży, not księgowych, not odsetkowych, monitorowanie i uzgadnianie sald na kontach rozrachunkowych w zakresie zobowiązań wraz z potwierdzaniem sald przysłanych od kontrahentów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3064
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
doświadczenie na stanowisku (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - Ms Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość zagadnień z obszaru rachunkowości; mile widziane doświadczenie w pracy w instytucjach oświatowych lub społecznych, znajomość systemu informatycznego PROGMAN, znajomość klasyfikacji budżetowej; dodatkowo: posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzone dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; początkowo umowa na okres próbny, następnie na czas określony i nieokreślony; praca na jedną zmianę w godzinach 7:30-15:30; poszukiwane są 2 osoby na pełny etat oraz 1 osoba na 1/2 etatu
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W POZNANIU
danePracodawcy_nip: 9721282826
danePracodawcy_regon: 369153456
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
RYBAKI 18A, 61-884 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. CV 2. List motywacyjny3. Oświadczenie o znajomości MS Office, zagadnień z obszaru rachunkowości4. Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych5. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej6. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych7. Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: kontakt mailowy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: m. Poznań
danePracodawcy_kodPowiatu: 3064
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Poznań
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969400
Ulica pracodawcy: RYBAKI
Numer budynku pracodawcy: 18A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 03.04.2020
Oferta pracy ważna do: 21.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f8a8870a7f0eae66da6edb3d5045e9c2
Podobne oferty pracy
obsługa maszyn i urządzeń na wydziale produkcji
MARPOL S.A. - 2019-05-07 - Ignatki (podlaskie)
piaskowanie elementów ze stali nierdzewnej
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "Multi-Enterprise" Daniel Piątkowski - 2016-07-05 - Ługi (pomorskie)
do uzgodnienia
FPHU BETMAR MAREK MIAZGA - 2017-06-26 - Górno (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Białystok (podlaskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki kapitałowej (VAT, VAT UE, różnice kursowe).
PRAFIKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Czyszczenie elementów ogrodzeniowych po ocynkowaniu, przygotowanie materiału do lakierowania, kompletowanie zleceń produkcyjnych.
"Legipol" Sp. z o.o. - 2016-08-29 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Kompletowanie, dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych(faktur, wyciągów bankowych i innych dokumentów) zgodnie z przyjętymi zasadami rachunkowości i przepisów podatkowych.Analiza kont rozrachunkowych, sporządzanie rejestrów i deklaracji VAT.
"PP-H Indyk-Mazury Sp. z o.o." Spółka komandytowa - 2018-04-10 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
budowy różnych konstrykcji szkieletowych, bardaże, projektowanie róznych konstrukcji szkieletowych, robienie konstrukcji rozporowych i podporowych
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Łódź (łódzkie)
- Świadczenie usług dla klientów kancelarii, a w szczególności: Prowadzenie dokumentacji księgowej oraz podatkowej klientów kancelarii. Zamykanie okresów sprawozdawczych. Sporządzanie sprawozdań finansowych i innych raportów dla instytucji zewnętrznych. Sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT, CIT, VAT). Bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych. Monitorowanie rozwiązań usprawniających pracę działu księgowości. Dbałość o najwyższą jakość oraz terminowość świadczonych usług. Zczytwanie (skanowanie) dokumentów papierowych wszystkich podmiotów gospodarczych obsługiwanych przez naszą kancelarię w celu przetworzenia na wersję elektroniczną a następnie wczytanie ich do systemu księgowego. Przechowywanie dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych:- archiwizacja dokumentów występujących w obiegu w kancelarii wg przepisów prawa oraz procedur funkcjonujących w kancelarii, a w szczególności polegających na:- skanowanie dokumentów papierowych i archiwizacja w wersji papierowej i elektronicznej dokumentów, korespondencji klientów kancelarii,- elektroniczna archiwizacja korespondencji kancelarii na dysku zewnętrznym,- tworzenie kopi zapasowych baz danych klientów z systemów księgowych.- Wynagrodzenie: 2775 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie. Dwa lata doświadczenia w księgowości.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Katowice (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
- Główne obowiązki:Realizacja zadań związanych z obsługą finansowo-księgową: 1. Przyjmowanie i ewidencja dokumentów w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych, 2. Weryfikacja formalna i rachunkowa dokumentów finansowo-księgowych,3. Prawidłowe i terminowe prowadzenie ewidencji księgowej,4. Monitorowanie stanu i zapotrzebowanie transzy środków finansowych,5. Sporządzanie przelewów bankowych,6. Przygotowywanie danych dla potrzeb sprawozdawczości budżetowej i finansowej,7. Przygotowywanie dokumentacji finansowo-księgowej do archiwizacji.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.12.2019r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:1. Wykształcenie wyższe lub średnie, preferowane z zakresu ekonomii, rachunkowości lub finansów,2. Co najmniej 2 letni staż pracy w służbach finansowo - księgowych (dotyczy wykształcenia średniego, staż niewymagany przy wykształceniu wyższym),3. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości oraz finansów publicznych,4. Obywatelstwo polskie5. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,7. Umiejętność obsługi komputera (MS Office),8. Nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:- mile widziane doświadczenie w zakresie rachunkowości budżetowej,- mile widziane doświadczenie w rozliczaniu dotacji udzielanych ze środków publicznych,- mile widziane doświadczenie w rozliczaniu dofinansowania pochodzącego ze środków europejskich.Umiejętności osobiste:- umiejętność analitycznego myślenia,- dokładność, terminowość,- umiejętność pracy w zespole,- komunikatywność,- samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,- chęć poszerzania swojej wiedzy. Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO - 2019-03-13 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie wszelkich czynności zawodowych związanych z pracą księgowego
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE CENTRUM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-06-06 - Gryżyno (zachodniopomorskie)
według załącznika
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Złotów (wielkopolskie)
dekretowanie dokumentów, księgowanie, rozliczanie z urzędem, składanie deklaracji, prowadzenie ewidencjigodz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Płock (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji zgodnie z przemisami w zakresie ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych.
Zakłady Wyrobów Cukierniczych "MIŚ" Sp. z o.o - 2016-08-05 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
prace pomocnicze na odlewni przy obróbce rdzenia
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Kielce (świętokrzyskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie księgowości firmy
WWT sp z o.o. - 2020-09-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Lakierowanie oraz naprawa samochodów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "BANO" Mariusz Wyderka, Renata Wyderka - 2016-05-02 - Ozorków (łódzkie)
Wycena wartości aktywów netto funduszu, przeprowadzanie kalkulacji wartości aktywów netto, rozpatrzenie wpływu poszczególnych elementów funduszu na wartość funduszu, dokonanie rozliczenia - strona księgowa, porównanie i potwierdzenie wartości kont księgi głównej i ksiąg pomocniczych z bilansem, badanie odchyleń, weryfikacja pozycji według listy z zachowaniem procedur wymaganych przez klienta i SSB, terminowe dostarczanie wyników, weryfikacja wyceny funduszy w razie potrzeby, udział w projektach wewnątrz departamentu, aktywny udział w treningu i rozwoju umiejętności innych członków grupy według wymagań, aktywna postawa mająca na celu zmianę procesów i procedur z zachowaniem odpowiedniej dokumentacji, komunikacja - rozwiązuje problemy wskazane przez starszych księgowych oraz kierownika informując w/w osoby o postępach.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Gdańsk (pomorskie)
praca w godz. 8-16
KOPO s.c Koziak Piotr Koziak Anna - 2018-01-24 - Opole (opolskie)
prowadzenie KPIR oraz spraw kadrowo-płacowych
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWO WYTWÓRCZE SEZAM JANUSZ SPYTEK - 2018-10-10 - Chełm (lubelskie)
obsługa klienta, sprzedaż
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "WIKTOR" HUBERT WIKTORSKI USTRZYKI DOLNE - 2018-09-26 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
księgowy
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2017-10-23 - Poznań (wielkopolskie)
opieka nad mieszkańcami DPS
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Szczyrzyc (małopolskie)
Sprzedaż towaru; obsługa kasy fiskalnej; zamawianie towaru; ekspozycja towaru; sprawdzanie dat przydatności towarów; wycena towaru; dbanie o czystość stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Karbowo (kujawsko-pomorskie)
pełna ksiegowość, rozliczanie PIT, ZUS, obsluga programu DGCS
Polski Związek Działkowców Okręgowy Zarząd - 2019-04-26 - Białystok (podlaskie)
- Przygotowywanie śniadań, dań obiadowych, surówek, warzyw,, pieczenie mięs. - Przyjmowanie surowców oraz ich należyta segregacja i przechowywanie.- Utrzymywanie należytej czystości i higieny.- Wynagrodzenie netto 2 000,00 złKontakt: osobisty, telefoniczny 58 531-51-88 lub e-mail: carina (at) hotel.tczew.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE CARINA ADAM ANDRYJENKO - 2019-12-11 - Tczew (pomorskie)
Do uzgodnienia
Zakład Produkcyjny Usługowo-Handlowy J.Duduś - 2018-01-18 - Bukowsko (podkarpackie)