KSIĘGOWY- POMOC KSIĘGOWEJ Zaręba oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KSIĘGOWY- POMOC KSIĘGOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Księgowy- POMOC KSIĘGOWEJ
Data publikacji: 2020-03-06
Lokalizacja: Zaręba (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zaręba, powiat: golubsko-dobrzyński, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Księgowy- POMOC KSIĘGOWEJ
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY- POMOC KSIĘGOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zaręba
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: golubsko-dobrzyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Data zakończenia pracy: 30.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Golubiu-Dobrzyniu
Adres pracodawcy:
Szosa Rypińska 26, 87-400 Golub-Dobrzyń, powiat: golubsko-dobrzyński, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: SKIEROWANIE
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: golubsko-dobrzyński
Gmina pracodawcy: Golub-Dobrzyń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Golub-Dobrzyń
Ulica pracodawcy: Szosa Rypińska
Numer budynku pracodawcy: 26
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Golubiu-Dobrzyniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.03.2020
Data dodania oferty pracy: 06.03.2020
Oferta pracy ważna do: 09.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3cff130a9e9e0104a5422761fee06375
Podobne oferty pracy
Sprawowanie pieczy nad bezpieczeństwem budynku i całością sprzętu szkolnego, dbanie o porządek w budynku i na terenie szkoły, prawidłowa obsługa monitoringu i alarmu szkoły, kontrola wejścia i wyjścia (zwracając szczególną uwagę, aby na terenie szkoły nie przebywały osoby niepowołane), przegląd budynku, pomieszczeń szkolnych oraz terenu wokół szkoły, zgłaszanie usterek instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, odgromowej oraz wentylacyjnej, usuwanie na bieżąco drobnych usterek budowlanych i technicznych na terenie szkoły, drobne naprawy sprzętu szkolnego oraz bieżąca konserwacja, dostarczanie uszkodzonego sprzętu szkolnego do punktów naprawczych i dokonywanie jego odbioru po naprawie, zakup drobnych materiałów remontowo-konserwacyjnych, w czasie prowadzenia remontów usuwanie z pomieszczeń mebli oraz pozostałych sprzętów, a po skończonym remoncie przywrócenie pomieszczeniom stanu pierwotnego, wykonywanie innych prac niż ww., zleconych przez przełożonego, a związanych z zajmowanym stanowiskiem
Szkoła Podstawowa Nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kornela Makuszyńskiego - 2017-06-02 - Zielona Góra (lubuskie)
Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym, bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży.
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-24 - Chojna (zachodniopomorskie)
Branża: handel - sklep ogólnospożywczyObsługa kasy fiskalnej, wykładanie towarów, dbanie o czystośc w sklepie.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 3 m - ce, następna umowa na czas określonyMożliwość pracy na 1/2 etatu - według woli pracownikaMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:Mikołów-MokrePRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-so., godz, 6.00-14.00, 14.00-21.00, za pracę w sobotę przysługuje dzień wolny do wykorzystania
P.H.U. "ANNA" ANNA MICHALAK - 2019-03-26 - Mikołów (śląskie)
prace związane z obróbką drewna
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Trzcianka (wielkopolskie)
Pomoc drogowa
JĘTCZAK HUBERT- F.H.U.-''CRASH'' - 2017-05-05 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów polskich i chińskich, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Chin, import towarów m.in. z Chin
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przyjmowanie zamówień, obsługa klientów w pizzerii
K&V Consulting Katarzyna Pawelus "Telepizza" - 2016-04-25 - Bełchatów (łódzkie)
księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
opisywanie zazrządzeń do wypłaty, sporzadzxanie przelewów, przekazywanie dokumentacji rachunkowej do archiwum, ewidencja rozrachunków
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Środa Śląska (dolnośląskie)
szycie odzieży na maszynie
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
- prowadzenie fizjoterapii przywyracającej sprawność w chorobach zaburzających czynności układu ruchu- wykonywanie lub nadzorowanie zabiegów fizykoterapeutycznych , kinezyterapeutycznych i masażu
Specjalistyczny Szpital im. Ks. Biskupa Józefa Nathana w Branicach - 2019-07-08 - Branice (opolskie)
Dostawa potraw do klienta, zaopatrywanie restauracji w produkty
kontakt przez PUP - 2020-02-04 - Nysa (opolskie)
praca przy montażu płyt warstwowych i blach trapezowych na konstrukcjach stalowych, - ściany i dachy, praca na wysokościach do 3m., mile widziane doświadczenie w branży budowlanej. Umowa o pracę na czas określony (1 rok), w wymiarze 1 etatu, jednozmianowa w godz. 8.00-16.00, od poniedziałku do piątku. Wykształcenie - bez większego znaczenia, mile widziane min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, konieczna umiejętność obsługi elektronarzędzi (np. wkrętarki , wiertarki). Wynagrodzenie 1850 zł brutto + premia uznaniowa do 30% wysokości płacy zasadniczej.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Banino (pomorskie)
Księgowanie i weryfikacja sprzedaży, w tym fiskalnej, wyciągów bankowych, płatności kartami, faktur oraz innych dokumentów kosztowych, bieżąca analiza i rozliczanie rozrachunków z klientami, przygotowanie raportów, prowadzenie kasy gotówkowej, współpraca z działem księgowości, audytorami, innymi działami, inne prace z zakresu księgowości
HOTEL SPA DR IRENA ERIS POLANICA ZDRÓJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-11 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
Nie jest wymagane doświadczenie, jest możliwość przyuczenia do stanowiska. Nie jest to obrabiarka, jest to praca przy pile taśmowej i wypalarce gazowej do cięcia blach. Nie trzeba mieć do tego uprawnień.Osoba kładzie blachy na arkusz i maszyna wycina. Maszynę programuje technolog, nie operator.
kontakt przez OHP - 2019-05-07 - Kraków (małopolskie)
-Ewidencja dokumentów źródłowych oraz wyciągów w syst. księgowo-finansowym-kontrola formalno-rachunkowa doc.źródłowych i wystawianie not korygujących,-uzgadnianie kont rozrachunkowych i przejściowych,-analityczna ewidencja kosztów, przychodów i rozchodów w czasie oraz rezerw,-rozliczanie diet i zaliczek,- przelewy- sporządzanie płatności,- księgowa administracja środkami trwałymi/wyposażeniem
TECO Sp z.o.o - 2019-01-14 - Wólka Kozodawska (mazowieckie)
- Prowadzenie ewidencji księgowej Wspólnot Mieszkaniowych, naliczanie zaliczek dla właścicieli lokali oraz ewidencja przychodów Wspólnoty, księgowanie faktur zakupu, ewidencja zobowiązań Wspólnoty, ewidencjonowanie wpłat, wypłat, wszelkich obrotów na rachunkach bankowych Wspólnoty, windykowanie należności, przygotowywanie wniosków do prawnika, sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych z działalności Wspólnoty, sporządzanie deklaracji dla Urzędu Skarbowego i innych organów administracji publicznej, współpraca z właścicielami lokali w kreowaniu polityki finansowej, windykacyjnej, opracowywanie symulacji finansowych, celem ustalenia wysokości zaliczek, norm ilościowych,współpraca z Zarządem Wspólnoty, prezentowanie dokumentacji i ewidencji.- Wynagrodzenie: 1500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca na 1/2 etatu w godzinach: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie zawodowe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata w księgowości Wspólnot. Wymagana umiejętność księgowania wspólnot mieszkaniowych. Wymagane swobodne posługiwanie się pakietem MS OFFICE. Mile widziana znajomość systemu PROBIT.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Katowice (śląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Legnica (dolnośląskie)
Wprowadzanie dokumentów, wyliczanie podatków, obsługa zatrudniania, sprawy kadrowe
kontakt przez PUP - 2019-07-18 - Nisko (podkarpackie)
zapoznanie z zakresem obowiązków, planem kont jednostki, księgowanie faktur zakupowych, uzgodnienie sald z dostawcami, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Rozliczenie przyjęć zapasów do magazynów, ewidencja kosztów nabycia zapasów, rozliczenie faktur, księgowanie dokumentów
PROGRES Sp. z o.o. Sp.K. - 2015-12-22 - Polanów (zachodniopomorskie)
Pomocnik elektryka, kucie bruzd, układanie przewodów i kabli, gipsowanie. Prowadzenie pojazdu. Zatrudnienie od zaraz (po zakwalifikowaniu), godziny pracy: 7.00-15.00.
JACEK SZPOT PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "ELEKTRA" JACEK SZPOT - 2019-08-14 - Piła (wielkopolskie)
Kompletowanie dokumentacji finansowej, ksiegowanie dokumentów, kontrola księgowanych operacji.Miejsce pracy: KobierzyceKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny: 071 311-11-30Oferta pracy znajduje się w sali: E
Małopolska Hodowla Roślin Sp. z o.o. - 2016-01-11 - Kobierzyce (dolnośląskie)
- poznanie struktury organizacyjnej ZER MSW- zapoznanie się z Regulaminem Pracy- zapoznanie z zadaniami i procesami realizowanymi w Zespole- obsługa urządzeń biurowych- prace kancelaryjno-archiwistyczne- redagowanie projektów pism
Zakład Emerytalno-Rentowy MSW - 2016-10-14 - Wrocław (dolnośląskie)
- prowadzenie pełnej księgowości spółek z kapitałem polskim i zagranicznym- prowadzenie książki przychodów i rozchodów- prowadzenie kadr i płac- rozliczanie transakcji krajowych i unijnych w walutach obcych i pln- prowadzenie ewidencji środków trwałych- rozliczenia międzyokresowe kosztów- sporządzanie deklaracji PIT/CIT/VAT/DRA- sporządzanie sprawozdań finansowych, GUS, NBP
PS CONSULTING SP. Z O.O. - 2016-07-29 - Brzeg (opolskie)
Dzienne i miesięczne raportowanie do przełożonego n/t aktualnego stanu powierzonych kont Prowadzenie dokładnych zapisów stanu kont klienta Wdrażanie praktyk kontroli kredytowej zgodnie z procedurami firmy Identyfikacja, dokumentowanie i rozwiązywanie sporów oraz ogólnych zapytań w skuteczny i terminowy sposób Generowanie faktur / wyciągów bankowych / raportów zgodnie z procedurami operacyjnymi Prowadzenie rozliczeń kont klienta w systemach rozliczeniowych (Open Accounts, QMS, SAP, Oracle, Amdocs) Zawiadamianie o przeterminowanych płatnościach poprzez telefon i pocztę elektroniczną Rozliczanie płatności czekowych, przelewów, zleceń stałych w odpowiednich systemach przetwarzania płatności Wykonywanie innych, dodatkowych obowiązków o charakterze epizodycznym
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Łódź (łódzkie)
1. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.2. Udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy.3. Zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy.4. Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy.5. Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków.6. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków prz pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń takiej choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.7. Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.8. U dział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą.
JEDNOSTKA WOJSKOWA - 2016-09-08 - Powidz (wielkopolskie)
Monter izolacji przemysłowych
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Stobrawa (opolskie)
Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sporządzanie sprawozdań statystycznych i finansowych. Prowadzenie rozliczeń ZUS. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów. Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych oraz tajemnicy służbowej. Kontrola inwentaryzacji w ośrodku. Odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo-księgową.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 2019-02-05 - Miedzichowo (wielkopolskie)
kontrola jakości produktów, wykonywanie testów jakościowych, aktywny udział przy zwalnianiu produktu zgodnego z wymogami jakościowymi
ALBEA POLAND Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Baniocha (mazowieckie)