KSIEGOWY Piaseczno oferta pracy QUALITY HOUSE Tomasz Lipiec
Stanowisko: KSIEGOWY
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie księgowości wspólnot mieszkaniowych m.in. księgowanie faktur, wyciągów bankowych, zaliczek, rozliczeń mediów, sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych.
Data publikacji: 2021-03-22
Lokalizacja: Piaseczno (mazowieckie)
Pracodawca: QUALITY HOUSE Tomasz Lipiec
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młynarska 17/120, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie księgowości wspólnot mieszkaniowych m.in. księgowanie faktur, wyciągów bankowych, zaliczek, rozliczeń mediów, sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Nazwa stanowiska: KSIEGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piaseczno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1418
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piaseczno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 120
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
biegła obsługa komputera, Office, Internet, urządzeń biurowych
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: QUALITY HOUSE Tomasz Lipiec
danePracodawcy_nip: 9510055826
danePracodawcy_regon: 141182776
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Młynarska 17/120, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.e-mail: hl (at) qualityhouse.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: piaseczyński
danePracodawcy_kodPowiatu: 1418
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0921438
Ulica pracodawcy: Młynarska
Numer budynku pracodawcy: 17
danePracodawcy_nrLokalu: 120
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 22.03.2021
Oferta pracy ważna do: 30.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 22.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 22.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0bd9eac4b6953f18ec4c010480f77fc6
Podobne oferty pracy
Prowadzenie księgowości w firmie handlowo usługowo transportowej.
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "ROLMASZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-03-31 - Kamionka (podkarpackie)
wykonywanie prac budowlanych i remontowych; umowa na 3 lata; godziny pracy: 6.00-14.00. 12.00- 20.00
Sandinvest Mateusz Ćwigoń - 2019-03-18 - Rowy (pomorskie)
przygotowywanie dań kuchni wietnamskiej
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe lub w trakcie studiów na kierunku rachunkowość; mile widziane doświadczenie w jednym z obszarów: rachunkowość, księgowość, płace lub controlling; zakres obowiązków: dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel, znajomość bieżących przepisów prawa podatkowego i z zakresu ustawy o rachunkowości; umiejętność sprawnej kalkulacji i analitycznego myślenia, samodzielność, dobra org. pracy; zakres zadań: dbałość o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów, wpr. dok. do programu księgowego, księgowanie operacji gospodarczych, weryfikacja poprawności dok. księgowych, analiza rozrachunków z kontrahentami, monitorowanie płatności i należności, sporządzanie sprawozdań finansowych na podstawie ksiąg rachunkowych, kontrola i kalkulacja kosztów szpitala zgodnie z przepisami, prowadzenie rozrachunków z pracownikami; jedna zmiana; miejsce pracy: Pilchowice;
SZPITAL CHORÓB PŁUC IM.ŚW.JÓZEFA W PILCHOWICACH - 2019-03-07 - Pilchowice (śląskie)
prace budowlane
STOLDOM S.C M.A Żbikowscy - 2019-09-09 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
j.w
Sąd Rejonowy dla Warszawy Śródmieścia w Warszawie - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola, dekret. i wprowadzanie dokumentów księgowych, rozliczanie sprzedaży, uzgadnianie i kontrola sald kont rozrachunkowych, sporządz. rejest. do rozlicz. podatku VAT, prowadzenie kasy zakładowej i jej rozliczanie. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00.
"BIELMAR" ZAKŁADY TŁUSZCZOWE Spółka z o.o. Bielsko-Biała - 2017-02-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
praca przy wyrobie i wypiekaniu pieczywa
SUH JEDNOŚĆ - 2016-12-09 - Tychy (śląskie)
praca w sklepie ogólnospożywczym
"AN-MAR SYSTEM" Sp. z o.o. - 2018-03-16 - Sosnowiec (śląskie)
prowadzenie ewidencji księgowej; prowadzenie księgowości w firmie transportowej dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych; prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych;księgowanie faktur od dostawców i przygotowywanie płatności; prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi; sporządzanie listy płac oraz przygotowywanie przelewów bankowych wynagrodzeń; rozliczanie należności wynikających z przepisów wewnętrznych, np. delegacje, zaliczki itp.;potwierdzanie sald należności i zobowiązań z kontrahentami oraz uzgadnianie rozrachunków, w tym także wyjaśnianie zaistniałych różnic;rozliczanie faktur z importu i eksportu;wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniem oraz innych dokumentów rozliczeniowych;obsługiwanie programu Płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS;sporządzanie deklaracji podatkowych, tj. CIT, VAT oraz deklaracji ZUS;prowadzenie ewidencji kasowej;sporządzanie raportów finansowych;współpraca z klientami zewnętrznymi firmy, tj. dostawcami usług, kancelarią prawną, urzędami, biegłym rewidentem, itp.;przechowywanie dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Łuków (lubelskie)
sporządzanie i prowadzenie dokumentacjiobsługa interesantówobsługiwanie urządzeń biurowychorganizowanie obsługi interesantów w jednostce administracyjnejElastyczny grafik pracy
AGENCJA PRACY I DORADZTWA PERSONALNEGO INTERKADRA SP. Z O.O. - 2019-12-11 - Rusiec (mazowieckie)
Księgowanie dokumentów: księgi hadlowe, KPiR. Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, PIT, CIT. Obsługa kadr i płac. Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy.
CISNET.PL Kancelaria Doradcza Sp. z o.o. - 2016-08-11 - Legnica (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-06-18 - Wałdowo (warmińsko-mazurskie)
obsługa żurawia, obsługa rębaka w zakresie: wykonywanie obsługi codziennej, udział w pracach remontowych i konserwacyjnych, dbałość o stan techniczny obiektu rębaka
ZAKŁADY PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "PRAWDA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-27 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, przyjmowanie towaru, zamawianie towaru
Sklep PALUSZEK Paluch Anna - 2016-11-23 - Miedniewice (mazowieckie)
przyjmowanie, przygotowanie i ewidencjonowanie dokumentacji rejestracji dokumentacji, porządkowanie, wyszukiwanie i udostępnianie dokumentacji wprowadzanie danych z dokumentów do systemu, skanowanie i indeksowanie dokumentów
ArchiDoc S.A. - 2021-03-11 - Chorzów (śląskie)
Obsługa klientów, wykładanie towarów, sprawdzanie dostaw, przygotowywanie zamówień.
Sklep 4U Anna Lelo - 2015-12-30 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Raciąż (mazowieckie)
Dekretowanie dokumentów księgowych, wprowadzanie danych do systemu finansowo - księgowego, sporządzanie przelewów.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W IŁOWEJ - 2020-02-25 - Iłowa (lubuskie)
wprowadzanie danych do programu komputerowego, ustalanie należnych podatkówDEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: umowa o pracę na min. 3 m-ce, pełen etat
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Pruszków (mazowieckie)
łączenie elementów na wysokości powyżej 3 m, wykonanie robót zbrojarskich, ciesielskich, wykonianie i montowanie prefabrykowanych elementów. Praca w delegacji na terenie całej Polski
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Częstochowa (śląskie)
PRACA NA KOMBAJNIE
CHMIELNIK ZDRÓJ S.A. - 2017-02-06 - Chmielnik (podkarpackie)
rozliczanie rozrachunków, księgowanie, prowadzenie ewidencji ksieg., i inne
kontakt przez OHP - 2018-01-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Staż w Gościnie w godzinach 7-15. Obsługa urządzeń biurowych, obsługa programów komputerowych, poznanie rodzajów dokumentacji księgowej, umiejętnośc księgowania faktur.Wykształcenie średnie ekonomiczne. FP, POWER, RPO.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Gościno (zachodniopomorskie)
obsługa klienta hurtowego, detalicznego, fakturowanie, monitorowanie stanów magazynowych, znajomość programu Subiekt
PPHU AW Arkadiusz Włodarczyk - 2017-02-10 - Leszno (wielkopolskie)
jw.
PRECIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-07 - Gdańsk (pomorskie)
Tworzenie i ksiegowanie dokumentów zw. z majątkiem trwałym jednostki,prowadzenie ewidencji środków trwałych obcych,rozliczanie inwentaryzacji majatku trwałego,uzgadnianie kont.
Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej - 2019-12-11 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za rozliczenie należności oraz bieżące wystawianie obciążeń. Do zakresu obowiązku będzie należało również prowadzenie windykacji, jak również kontrola nad ewidencją środków trwałych. Udział w postępowaniach przetargowych będzie dodatkowym atutem.Praca na okres próbny: do 3 miesiecyKontakt przez pocztę: adres siedziby, sekretariat (at) wodociagizorawina.plGodzina zakończenia pracy: 15:15
GMINNY ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŻÓRAWINIE - 2017-06-06 - Żórawina (dolnośląskie)
zakres wykonywanych zadań na stanowisku•naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac,•naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów – zleceń,•dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS,•rozksięgowywania i sprawdzanie wynagrodzeń na kontach księgowych,•współpraca z ZUS, US.
Sąd Rejonowy w Słupsku - 2018-02-22 - Słupsk (pomorskie)
PROWADZENIE UPROSZCZONEJ I PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI DLA FIRM, KADRY I PŁACE, ROZLICZENIA PODATKOWE.
SPERLING BUSINESS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-12 - Rzeszów (podkarpackie)