KSIĘGOWY Olsztyn oferta pracy MŁODZIEŻOWA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W OLSZTYNIE

Stanowisko: KSIĘGOWY

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: praca w księgowości/administracji m.in. podatek VAT

Data publikacji: 2019-07-08

Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: MŁODZIEŻOWA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W OLSZTYNIE

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Małeckiego 5A, 10-950 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
praca w księgowości/administracji m.in. podatek VAT

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019

Data zakończenia pracy: 30.11.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie zawodowe

Nazwa pracodawcy:
MŁODZIEŻOWA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W OLSZTYNIE

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Adres pracodawcy:
Małeckiego 5A, 10-950 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: m. Olsztyn

Gmina pracodawcy: Olsztyn

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Olsztyn

Ulica pracodawcy: Małeckiego

Numer budynku pracodawcy: 5A

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 09.07.2019

Oferta pracy ważna do: 08.08.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 09.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 08.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ec05d1016f85756f08dd00cc8ec3970c

Podobne oferty pracy

KSIĘGOWY - od 2 100 PLN

Księgowanie dokumentów, faktur.
Biuro Rachunkowo- Administracyjne "ATUT" Grażyna Gibas - 2018-07-20 - Czersk (pomorskie)

KELNER - do 2 000 PLN

obsługa gości
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)

KIEROWNIK SKLEPU MIĘSNEGO - od 1 850 PLN

komunikatywność,samodzielność na stanowisku pracy, krewatywność, zarządzanie pracownikami, zaangażowanie w powierzone zadania.
DOMI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-08-25 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)

ASYSTENT GEODETY - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Żuromin (mazowieckie)

KSIĘGOWY - od 2 000 PLN

prowadzenie ksziążki przychodów i rochodów, prowadzenie dokumentacji księgowej
PPHU EMMA Ewa Miecznikowska - 2017-03-27 - Miłogórze (warmińsko-mazurskie)

KSIĘGOWY/A - od 3 500 PLN

Kontrola faktur sprzedażowych i zakupowych, przygotowywanie deklaracji PIT.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 lub 8-16 w Kołobrzegu.
Firma Handlowo-Usługowa Adam Prajwocki (EURO GIPS) - 2017-05-31 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

STARSZY SPECJALISTA DS. KONTAKTÓW Z KLIENTEM - do 2 250 PLN

Wykształcenie min. średnie; komunikatywność, zaangażowanie; telefoniczna obsługa klienta, prace biurowe, obsługa komputera; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
BIURO FINANSOWO HANDLOWE PROFES LEX S.C. ROBERT MAREK, GRZEGORZ RATAJ, MARCIN WYSOCZAŃSKI-JANKOWICZ - 2019-01-04 - Gliwice (śląskie)

KSIĘGOWY - 2 500 - 4 000 PLN

Dekretacja i księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży zgodnie zobowiązującymi przepisami - uzgadnianie kont księgowych oraz rozrachunkówz kontrahentami - księgowanie raportów kasowych i wyciągów bankowych, wwalucie PLN i EUR - sporządzanie deklaracji VAT-7, VAT-27, VAT UE orazINTRASTAT, a także sprawozdań do GUS - rozliczanie delegacji krajowych izagranicznych - sporządzanie list płac, deklaracji do ZUS oraz zeznań rocznychPIT - rozliczanie różnic kursowych - sporządzanie bilansu oraz rachunkuzysków i strat, praca w godz. 7-15
DOMIX-P Joanna Poniży - 2016-10-19 - Dobrzeń Mały (opolskie)

FAKTURZYSTKA - od 2 250 PLN

wydawanie faktur, kontrola nad obiegiem dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Gdów (małopolskie)

POMOC KRAWCOWEJ - od 2 250 PLN

- Możliwoć przuczenia do zawodu- Wykonywanie pomocniczych prac krawieckich,- Kontakt telefoniczny 58-561-22-01,- Kontakt e-mail: bonadea (at) bonadea.pl
BONA DEA ANNA EWELINA OSTROWSKA - 2019-07-02 - Tczew (pomorskie)

KSIĘGOWY - od 1 850 PLN

fakturowanie, przygotowywanie sprawozdań
kontakt przez PUP - 2015-12-28 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

OPERATOR NUMERÓW ALARMOWYCH (OPERATOR NUMERU 112) - od 2 763 PLN

PEŁNIENIE DYŻURÓW NA STANOWISKU OPERATORA NUMERÓW ALARMOWYCH W SYSTEMIE ZMIANOWYM. PRZYJMOWANIE I REJESTROWANIE W DEDYKOWANYM SYSTEMIE TELEINFORMATYCZNYM ZGŁOSZEŃ PRZYCHODZĄCYCH NA NUMER ALARMOWY 112 ORAZ INNE NUMERY ALARMOWE ZGODNIE Z PRZYJĘTYMI PROCEDURAMI. PROWADZENIE ROZMÓW TELEFONICZNYCH (RÓWNIEŻ W JĘZYKACH OBCYCH) Z OSOBAMI ZGŁASZAJĄCYMI, W CELU UZYSKANIA INFORMACJI NIEZBĘDNYCH DO PODJĘCIA DZIAŁAŃ PRZEZ PODMIOTY RATOWNICZE, PRZEKAZANIE, GDY ZACHODZI TAKA POTRZEBA, ZGROMADZONYCH DANYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ Z WYKORZYSTANIEM SYSTEMU TELEINFORMATYCZNEGO, ZGODNIE Z KWALIFIKACJĄ ZGŁOSZENIA, DO POLICJI, PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ, DYSPONENTÓW ZESPOŁÓW RATOWNICTWA MEDYCZNEGO LUB DO PODMIOTÓW, KTÓRYCH NUMERY TELEFONICZNE SĄ OBSŁUGIWANE W RAMACH SYSTEMUWYMAGANIA NIEZBĘDNE: WYKSZTAŁCENIE: MINIMUM ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW Z ZAKRESU POWIADAMIANIA RATUNKOWEGO, RATOWNICTWA MEDYCZNEGO I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA OBCEGO W STOPNIU KOMUNIKATYWNYM, SPRAWNE POSŁUGIWANIE SIĘ SPRZĘTEM KOMPUTEROWYM I ZNAJOMOŚĆ PODSTAWOWEGO OPROGRAMOWANIA, UMIEJĘTNOŚCI: SZYBKIEGO PODEJMOWANIA DECYZJI PRZY ZMIENIAJĄCYCH SIĘ OKOLICZNOŚCIACH I POD PRESJĄ CZASU, KONCENTRACJI, LOGICZNEGO I ANALITYCZNEGO MYŚLENIA, PRACY W ZESPOLE, ODPORNOŚĆ NA STRES, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ, ZDYSCYPLINOWANIE, ZRÓWNOWAŻENIE EMOCJONALNE.WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA : CV I LIST MOTYWACYJNY, KOPIA DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH WYKSZTAŁCENIE, KOPIA DOKUMENTU POTWIERDZAJĄCEGO ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA OBCEGO LUB PISEMNE OŚWIADCZENIE KANDYDATA O ZNAJOMOŚCI JĘZYKA OBCEGO W STOPNIU KOMUNIKATYWNYM, OŚWIADCZENIE O POSIADANIU OBYWATELSTWA POLSKIEGO, OŚWIADCZENIE KANDYDATA O KORZYSTANIU Z PEŁNI PRAW PUBLICZNYCH, OŚWIADCZENIE KANDYDATA O NIESKAZANIU PRAWOMOCNYM WYROKIEM ZA UMYŚLNE PRZESTĘPSTWO LUB UMYŚLNE PRZESTĘPSTWO SKARBOWE, OŚWIADCZENIE KANDYDATA O WYRAŻENIU ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO CELÓW REKRUTACJI.CV + LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄ: WYDZIAŁ BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO ZACHODNIOPOMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI UL. WAŁY CHROBREGO 4 , 70-502 SZCZECIN Z DOPISKIEM OPERATOR NUMERÓW ALARMOWYCHLUB OSOBIŚCIE W SEKRETARIACIE WYDZIAŁU BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO, POK. NR 126, TEL.: 91/ 430 3353. OFERTY NALEŻY SKŁADAĆ W ZAKLEJONYCH KOPERTACH.
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki - 2019-06-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ - 2 700 - 3 000 PLN

obsługa urządzeń do produkcji elementów dekoracji : mat, girland, choinek.Umowa o pracę lub umowa zlecenie.Praca na 1 zmianę w okresie styczeń-maj i grudzień, 3 zmiany w okresie czerwiec-listopad. Możliwość pracy w soboty (wg. potrzeb).
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe IPB Sp. z o.o. - 2019-07-10 - Zabrze (śląskie)

KSIĘGOWY - od 1 850 PLN

Praca w księgowości
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Kielce (świętokrzyskie)

DEKORATOR-SPRZEDAWCA - od 13 PLN

dbanie o aranżację witryn oraz sali sprzedażowej zgodnie z aktualnymi promocjami, ekspozycja towaru na terenie sklepu, aktywna sprzedaż oraz realizacja wyznaczonych wskaźników sprzedażowych, profesjonalna obsługa klienta zgodna ze standardami firmy, realizacja zadań powierzonych przez kierownika sklepu, obsługa kasy fiskalnej
STOKKI Sp. z o.o. - 2017-06-19 - Poznań (wielkopolskie)

KSIĘGOWY - ROZLICZENIE PODRÓŻY SŁUŻBOWYCH - od 6 667 PLN

Osoba pracująca na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: - wsparcie przedsiębiorstwa w zakresie zmiany i migracji procesów biznesowych, -budowanie i podnoszenie świadomości kontroli w organizacji, -uczestniczenie w inicjatywach i projektach z dziedziny Kontroli Wewnętrznej
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Kraków (małopolskie)

SPRZEDAWCA W DZIALE DYWANÓW - od 2 500 PLN

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za kompleksową obsługę Klienta w zakresie sprzedaży asortymentu na dziale dywanów
Merkury Market spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2019-03-13 - Sanok (podkarpackie)

KSIĘGOWY (OFERTA PRACY PO STAŻU) - od 2 250 PLN

pomoc księgowa
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Gorlice (małopolskie)

KSIĘGOWY - od 3 700 PLN

księgowanie dokumentów księgowych (faktury sprzedaży i zakupu, listy płac, delegacje, wyciągi bankowe), sporządzanie deklaracji VAT, wystawianie faktur sprzedażowych, pomoc przy obsłudze kadrowej pracowników i w sporządzaniu listy płac
PPH MELIOREX Sp. z o.o. - 2017-06-29 - Szkocja (podlaskie)

KSIĘGOWY R12/2244-934/19 - 2 500 - 2 900 PLN

prowadzenie dokumentacji księgowej i kontrola zamówień
MDECO KAMIL JANISZEWSKI - 2019-07-05 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

*KUCHARZ (UZUPEŁNIENIE DOPOSAŻENIA STANOWISKA PRACY FP) - od 2 000 PLN

przygotowywanie i wydawanie dań w restauracji "Szyszka Chmielu"
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Lubin (dolnośląskie)

KSIĘGOWY - 2 100 - 2 500 PLN

Wprowadzanie dokumentow do systemu księgowego. Pełny etat ewentualnie 1/2 etatu-do wyboru.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Kraków (małopolskie)

ROBOTNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 2 000 PLN

wykonywanie prac ogólnobudowlanych
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Czechy (małopolskie)

POMOCNIK DEKARZA - od 2 000 PLN

Montaż dachówki, blachodachówki, rynnowanie, montaz okien dachowych.
"PARAPEX" Paulina Prądzyńska - 2017-03-23 - Pawłowo (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

-
Agnieszka Ślebioda&Maro - 2017-07-10 - Września (wielkopolskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA + ST PO WER - 997,4 PLN

-Praca w biudze-obsługa klienta,-Umawianie klientów na wuzyty,-Planowanie wizyt.
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Łódź (łódzkie)

KSIĘGOWY - 3 500 - 5 500 PLN

rozliczanie pełnej księgowościw spółkach, VAT, koszty produkcji, podatek dochodowy, obsługa płac
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

KSIĘGOWY - od 2 000 PLN

Wymagania dopuszczające do udziału w naborze:posiadanie obywatelstwa polskiego,posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karno-skarbowe;wykształcenie min. średnie ekonomiczne i posiadanie dwuletniej praktyki w księgowościwiedza z zakresu ustawy o rachunkowościposiadanie stanu zdrowia odpowiedniego do stanowiska pracy.Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: znajomość księgowości budżetowej,doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach administracji publicznej,posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: komunikatywność, dobra organizacja pracy, konsekwencja w realizowaniu zadań, terminowość, punktualność, wytrwałość, odporność na stres, umiejętność pracyw zespole, znajomość i umiejętność korzystania z przepisów prawa.Wymagane dokumenty:list motywacyjny,życiorys (CV) ze zdjęciem,kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopia dowodu osobistego,kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (świadectwa pracy),kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,oświadczenie o niekaralności (wybrany kandydat do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć oryginał aktualnego zaświadczenia o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego),oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartychw ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.),opinie o pracy bądź referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takowe posiada).Miejsce i termin złożenia dokumentów:Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie placówki od poniedziałkudo piątku w godz. 8:00 - 15:00 lub przesłać listem poleconym na adres Domu Pomocy Społecznej 90- 145 Łódź, ul. Narutowicza 114, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata z dopiskiem ''Nabór na stanowisko kierownicze urzędnicze księgowego'' w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27.11.2015 r. godz. 12:00 (decyduje data faktycznego wpływu do placówki). Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.Niezwłocznie po zakończeniu naboru, informacja o jego wyniku zostanie podana do publicznej wiadomości na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej MOPS w Łodzi www.bip.mops.lodz.pl oraz wywieszona na tablicy ogłoszeń w Domu Pomocy Społecznejul. Narutowicza 114 w Łodzi.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Domu Pomocy Społecznejul. Narutowicza 114 w Łodzi zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w sekretariacie Domu przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W tym okresie kandydaci będą mogli dokonać odbioru swoich dokumentów. Dom Pomocy Społecznej ul. Narutowicza 114 w Łodzi nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 42 679 12 55, 42 678 46 23.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2015-11-23 - Łódź (łódzkie)