KSIĘGOWY Olsztyn oferta pracy MŁODZIEŻOWA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W OLSZTYNIE
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: praca w księgowości/administracji m.in. podatek VAT
Data publikacji: 2019-07-08
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: MŁODZIEŻOWA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W OLSZTYNIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Małeckiego 5A, 10-950 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca w księgowości/administracji m.in. podatek VAT
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Data zakończenia pracy: 30.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy:
MŁODZIEŻOWA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W OLSZTYNIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Małeckiego 5A, 10-950 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Małeckiego
Numer budynku pracodawcy: 5A
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 09.07.2019
Oferta pracy ważna do: 08.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ec05d1016f85756f08dd00cc8ec3970c
Podobne oferty pracy
Księgowanie dokumentów, faktur.
Biuro Rachunkowo- Administracyjne "ATUT" Grażyna Gibas - 2018-07-20 - Czersk (pomorskie)
obsługa gości
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
komunikatywność,samodzielność na stanowisku pracy, krewatywność, zarządzanie pracownikami, zaangażowanie w powierzone zadania.
DOMI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-08-25 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Żuromin (mazowieckie)
prowadzenie ksziążki przychodów i rochodów, prowadzenie dokumentacji księgowej
PPHU EMMA Ewa Miecznikowska - 2017-03-27 - Miłogórze (warmińsko-mazurskie)
Kontrola faktur sprzedażowych i zakupowych, przygotowywanie deklaracji PIT.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 lub 8-16 w Kołobrzegu.
Firma Handlowo-Usługowa Adam Prajwocki (EURO GIPS) - 2017-05-31 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wykształcenie min. średnie; komunikatywność, zaangażowanie; telefoniczna obsługa klienta, prace biurowe, obsługa komputera; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
BIURO FINANSOWO HANDLOWE PROFES LEX S.C. ROBERT MAREK, GRZEGORZ RATAJ, MARCIN WYSOCZAŃSKI-JANKOWICZ - 2019-01-04 - Gliwice (śląskie)
Dekretacja i księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży zgodnie zobowiązującymi przepisami - uzgadnianie kont księgowych oraz rozrachunkówz kontrahentami - księgowanie raportów kasowych i wyciągów bankowych, wwalucie PLN i EUR - sporządzanie deklaracji VAT-7, VAT-27, VAT UE orazINTRASTAT, a także sprawozdań do GUS - rozliczanie delegacji krajowych izagranicznych - sporządzanie list płac, deklaracji do ZUS oraz zeznań rocznychPIT - rozliczanie różnic kursowych - sporządzanie bilansu oraz rachunkuzysków i strat, praca w godz. 7-15
DOMIX-P Joanna Poniży - 2016-10-19 - Dobrzeń Mały (opolskie)
wydawanie faktur, kontrola nad obiegiem dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Gdów (małopolskie)
- Możliwoć przuczenia do zawodu- Wykonywanie pomocniczych prac krawieckich,- Kontakt telefoniczny 58-561-22-01,- Kontakt e-mail: bonadea (at) bonadea.pl
BONA DEA ANNA EWELINA OSTROWSKA - 2019-07-02 - Tczew (pomorskie)
fakturowanie, przygotowywanie sprawozdań
kontakt przez PUP - 2015-12-28 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw.
TEATR WIELKI OPERA NARODOWA - 2018-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie badań
Lecznica Dziecięca i Dorosłych NZOZ Szpital im. J.Mościckiego - 2019-05-06 - Chorzów (śląskie)
PEŁNIENIE DYŻURÓW NA STANOWISKU OPERATORA NUMERÓW ALARMOWYCH W SYSTEMIE ZMIANOWYM. PRZYJMOWANIE I REJESTROWANIE W DEDYKOWANYM SYSTEMIE TELEINFORMATYCZNYM ZGŁOSZEŃ PRZYCHODZĄCYCH NA NUMER ALARMOWY 112 ORAZ INNE NUMERY ALARMOWE ZGODNIE Z PRZYJĘTYMI PROCEDURAMI. PROWADZENIE ROZMÓW TELEFONICZNYCH (RÓWNIEŻ W JĘZYKACH OBCYCH) Z OSOBAMI ZGŁASZAJĄCYMI, W CELU UZYSKANIA INFORMACJI NIEZBĘDNYCH DO PODJĘCIA DZIAŁAŃ PRZEZ PODMIOTY RATOWNICZE, PRZEKAZANIE, GDY ZACHODZI TAKA POTRZEBA, ZGROMADZONYCH DANYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ Z WYKORZYSTANIEM SYSTEMU TELEINFORMATYCZNEGO, ZGODNIE Z KWALIFIKACJĄ ZGŁOSZENIA, DO POLICJI, PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ, DYSPONENTÓW ZESPOŁÓW RATOWNICTWA MEDYCZNEGO LUB DO PODMIOTÓW, KTÓRYCH NUMERY TELEFONICZNE SĄ OBSŁUGIWANE W RAMACH SYSTEMUWYMAGANIA NIEZBĘDNE: WYKSZTAŁCENIE: MINIMUM ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW Z ZAKRESU POWIADAMIANIA RATUNKOWEGO, RATOWNICTWA MEDYCZNEGO I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA OBCEGO W STOPNIU KOMUNIKATYWNYM, SPRAWNE POSŁUGIWANIE SIĘ SPRZĘTEM KOMPUTEROWYM I ZNAJOMOŚĆ PODSTAWOWEGO OPROGRAMOWANIA, UMIEJĘTNOŚCI: SZYBKIEGO PODEJMOWANIA DECYZJI PRZY ZMIENIAJĄCYCH SIĘ OKOLICZNOŚCIACH I POD PRESJĄ CZASU, KONCENTRACJI, LOGICZNEGO I ANALITYCZNEGO MYŚLENIA, PRACY W ZESPOLE, ODPORNOŚĆ NA STRES, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ, ZDYSCYPLINOWANIE, ZRÓWNOWAŻENIE EMOCJONALNE.WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA : CV I LIST MOTYWACYJNY, KOPIA DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH WYKSZTAŁCENIE, KOPIA DOKUMENTU POTWIERDZAJĄCEGO ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA OBCEGO LUB PISEMNE OŚWIADCZENIE KANDYDATA O ZNAJOMOŚCI JĘZYKA OBCEGO W STOPNIU KOMUNIKATYWNYM, OŚWIADCZENIE O POSIADANIU OBYWATELSTWA POLSKIEGO, OŚWIADCZENIE KANDYDATA O KORZYSTANIU Z PEŁNI PRAW PUBLICZNYCH, OŚWIADCZENIE KANDYDATA O NIESKAZANIU PRAWOMOCNYM WYROKIEM ZA UMYŚLNE PRZESTĘPSTWO LUB UMYŚLNE PRZESTĘPSTWO SKARBOWE, OŚWIADCZENIE KANDYDATA O WYRAŻENIU ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO CELÓW REKRUTACJI.CV + LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄ: WYDZIAŁ BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO ZACHODNIOPOMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI UL. WAŁY CHROBREGO 4 , 70-502 SZCZECIN Z DOPISKIEM OPERATOR NUMERÓW ALARMOWYCHLUB OSOBIŚCIE W SEKRETARIACIE WYDZIAŁU BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO, POK. NR 126, TEL.: 91/ 430 3353. OFERTY NALEŻY SKŁADAĆ W ZAKLEJONYCH KOPERTACH.
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki - 2019-06-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa urządzeń do produkcji elementów dekoracji : mat, girland, choinek.Umowa o pracę lub umowa zlecenie.Praca na 1 zmianę w okresie styczeń-maj i grudzień, 3 zmiany w okresie czerwiec-listopad. Możliwość pracy w soboty (wg. potrzeb).
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe IPB Sp. z o.o. - 2019-07-10 - Zabrze (śląskie)
Praca w księgowości
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Kielce (świętokrzyskie)
dbanie o aranżację witryn oraz sali sprzedażowej zgodnie z aktualnymi promocjami, ekspozycja towaru na terenie sklepu, aktywna sprzedaż oraz realizacja wyznaczonych wskaźników sprzedażowych, profesjonalna obsługa klienta zgodna ze standardami firmy, realizacja zadań powierzonych przez kierownika sklepu, obsługa kasy fiskalnej
STOKKI Sp. z o.o. - 2017-06-19 - Poznań (wielkopolskie)
Osoba pracująca na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: - wsparcie przedsiębiorstwa w zakresie zmiany i migracji procesów biznesowych, -budowanie i podnoszenie świadomości kontroli w organizacji, -uczestniczenie w inicjatywach i projektach z dziedziny Kontroli Wewnętrznej
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Kraków (małopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za kompleksową obsługę Klienta w zakresie sprzedaży asortymentu na dziale dywanów
Merkury Market spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2019-03-13 - Sanok (podkarpackie)
pomoc księgowa
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Gorlice (małopolskie)
księgowanie dokumentów księgowych (faktury sprzedaży i zakupu, listy płac, delegacje, wyciągi bankowe), sporządzanie deklaracji VAT, wystawianie faktur sprzedażowych, pomoc przy obsłudze kadrowej pracowników i w sporządzaniu listy płac
PPH MELIOREX Sp. z o.o. - 2017-06-29 - Szkocja (podlaskie)
prowadzenie dokumentacji księgowej i kontrola zamówień
MDECO KAMIL JANISZEWSKI - 2019-07-05 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie i wydawanie dań w restauracji "Szyszka Chmielu"
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Lubin (dolnośląskie)
Wprowadzanie dokumentow do systemu księgowego. Pełny etat ewentualnie 1/2 etatu-do wyboru.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie prac ogólnobudowlanych
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Czechy (małopolskie)
Montaż dachówki, blachodachówki, rynnowanie, montaz okien dachowych.
"PARAPEX" Paulina Prądzyńska - 2017-03-23 - Pawłowo (pomorskie)
-
Agnieszka Ślebioda&Maro - 2017-07-10 - Września (wielkopolskie)
-Praca w biudze-obsługa klienta,-Umawianie klientów na wuzyty,-Planowanie wizyt.
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Łódź (łódzkie)
rozliczanie pełnej księgowościw spółkach, VAT, koszty produkcji, podatek dochodowy, obsługa płac
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wymagania dopuszczające do udziału w naborze:posiadanie obywatelstwa polskiego,posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karno-skarbowe;wykształcenie min. średnie ekonomiczne i posiadanie dwuletniej praktyki w księgowościwiedza z zakresu ustawy o rachunkowościposiadanie stanu zdrowia odpowiedniego do stanowiska pracy.Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: znajomość księgowości budżetowej,doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach administracji publicznej,posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: komunikatywność, dobra organizacja pracy, konsekwencja w realizowaniu zadań, terminowość, punktualność, wytrwałość, odporność na stres, umiejętność pracyw zespole, znajomość i umiejętność korzystania z przepisów prawa.Wymagane dokumenty:list motywacyjny,życiorys (CV) ze zdjęciem,kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopia dowodu osobistego,kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (świadectwa pracy),kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,oświadczenie o niekaralności (wybrany kandydat do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć oryginał aktualnego zaświadczenia o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego),oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartychw ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.),opinie o pracy bądź referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takowe posiada).Miejsce i termin złożenia dokumentów:Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie placówki od poniedziałkudo piątku w godz. 8:00 - 15:00 lub przesłać listem poleconym na adres Domu Pomocy Społecznej 90- 145 Łódź, ul. Narutowicza 114, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata z dopiskiem ''Nabór na stanowisko kierownicze urzędnicze księgowego'' w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27.11.2015 r. godz. 12:00 (decyduje data faktycznego wpływu do placówki). Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.Niezwłocznie po zakończeniu naboru, informacja o jego wyniku zostanie podana do publicznej wiadomości na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej MOPS w Łodzi www.bip.mops.lodz.pl oraz wywieszona na tablicy ogłoszeń w Domu Pomocy Społecznejul. Narutowicza 114 w Łodzi.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Domu Pomocy Społecznejul. Narutowicza 114 w Łodzi zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w sekretariacie Domu przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W tym okresie kandydaci będą mogli dokonać odbioru swoich dokumentów. Dom Pomocy Społecznej ul. Narutowicza 114 w Łodzi nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 42 679 12 55, 42 678 46 23.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2015-11-23 - Łódź (łódzkie)