KSIĘGOWY Olesno oferta pracy HOTEL ALEXANDRA E.SKLORZ I CÓRKI SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami, praca na 3/4 etatu
Data publikacji: 2018-01-08
Lokalizacja: Olesno (opolskie)
Pracodawca: HOTEL ALEXANDRA E.SKLORZ I CÓRKI SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WIELKIE PRZEDMIEŚCIE 35, 46-300 Olesno, powiat: oleski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami, praca na 3/4 etatu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.8
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 32
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olesno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olesno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: HOTEL ALEXANDRA E.SKLORZ I CÓRKI SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Adres pracodawcy:
WIELKIE PRZEDMIEŚCIE 35, 46-300 Olesno, powiat: oleski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: oleski
Gmina pracodawcy: Olesno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olesno
Ulica pracodawcy: WIELKIE PRZEDMIEŚCIE
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 10.01.2018
Oferta pracy ważna do: 09.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Nowy Targ (małopolskie)
ewidencja zdarzeń księgowych, prowadzenie rejestru vat, rozrachunki zus
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Trzcianka (wielkopolskie)
jw.
Rachmistrz Sp. z o. o. - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
- Prowadzenie dokumentacji księgowej- obsługa recepcji- zastępstwo innych pracowników
Przedsiębiorstwo Zamek Królewski Mieczysław Tycner - 2016-03-04 - Wschowa (lubuskie)
jw.
MAKOR SA - 2017-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na samodzielnym stanowisku w biurze rachunkowym - sporządzanie kompletnej dokumentacji na potrzeby Urzędu Skarbowego i ZUS w zakresie PKPiR, Ryczałtu Ewidencjonowanego, Ksiąg Handlowych, Listy Płac.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Krobia (wielkopolskie)
Praca na hali produkcyjnej przy urzyciu narzędzi spawalniczych, spawanie metodą MAG - 135
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Zagórz (podkarpackie)
wykończenia w budownictwie (flizowanie, sucha zabudowa)
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Winiary (małopolskie)
-
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "GRYF" - 2016-11-15 - Płoty (zachodniopomorskie)
dbanie o bezpieczeństwo i ogród. Miejsce pracy:" Pałac Piorunów" Piorunów 25, gm. Wodzierady
Textil Uniwesal Euro - Pałac Piorunów Elżbieta Klimczak - 2016-10-20 - Piorunów (łódzkie)
Fakturowanie i ksiegowanie dokumentów na rachunkach klientów bezpośredni kontakt z klientem w języku ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Łódź (łódzkie)
1)księgowanie wydatków Urzędu Gminy wraz z zaangażowaniem,2)księgowanie oraz uzgadnianie rozliczenia dotacji udzielonej z budżetu gminy na podstawie sprawozdań złożonych przez pracowników merytorycznych, nadzór nad prawidłowością przekazywania dotacji,3)prowadzenie ewidencji analitycznej w zakresie wydatków z udziałem środków zewnętrznych,4)sporządzanie sprawozdań w zakresie wydatków Urzędu Gminy, 5)sporządzanie list płac i wypłat, 6)naliczanie składek ZUS i naliczanie świadczeń ZUS od wynagrodzeń, 7)prowadzenie kartotek wynagrodzeń osobowych i zasiłków, 8)wykonywanie wszystkich czynności związanych z systemem płatnik (zgłaszanie pracowników do ubezpieczeń, sporządzanie raportów miesięcznych dotyczących rozliczeń z ZUS oraz przekazywanie ich w wyznaczonym terminie),9)naliczanie i rozliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz sporządzanie deklaracji w tym zakresie.Warunki pracyMiejsce pracy: praca w budynku Urzędu Gminy Damnica.Budynek nie posiada windy. Praca na pełen etat, 40 godzin tygodniowo, 8 godzin dziennie.Stanowisko pracy: związane jest z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.Umowa na 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2300 zł do 4200 zł (w zależności od doświadczenia zawodowego i kwalifikacji)Szczegóły na stronie http://ug.damnica.ibip.pl/public/?id=201301
Urząd Gminy w Damnicy - 2017-12-13 - Damnica (pomorskie)
w/g umowy
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Kawcze (pomorskie)
księgowanie i obsługiwanie firm
AARna Deepak Soni - 2016-04-01 - Rzgów (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Warszawa (mazowieckie)
sprawozdanie finansowe, księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowej, potwierdzanie i uzgadnianie sald.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe PEL-GÓR Aleksander Pelewicz - 2018-08-07 - Zabrze (śląskie)
pieczenie mięs, pomoc w przygotowywaniu posiłków oraz przy produkcji wyrobów garmażeryjnych
P. P. H. U. "GAMA BIS" S.C. KOPEĆ JERZY, RZEPKO JAROSŁAW - 2016-08-23 - Łuków (lubelskie)
j.w
SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO-MIESZKANIOWA STOKŁOSY - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Wystawianie faktur sprzedażowych, współudział w prowadzeniu pełnej księgowości firmy produkcyjnej, prowadzenie dokumentacji magazynowej, rozliczenia bankowe
PPHU "AEK" ANDRZEJ KUBZDYL - 2017-05-16 - Wawrów (lubuskie)
obsługa księgowa firm
Biuro Rachunkowe "PLUS" Jolanta Nagas-Stala - 2017-12-29 - Zawiercie (śląskie)
KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW, PRZYGOTOWYWANIE SPRAWOZDAŃ I OBSŁUGA BIEŻĄCA KLIENTA. OFERTA DOTYCZY PRACY W FORMIE ELASTYCZNEJ BEZ KONIECZNOŚCI CODZIENNEGO PRZYJAZDU DO BIURA.
RBB PROJEKT SP. Z O.O. - 2016-11-04 - Boguchwała (podkarpackie)
wz
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Warszawa (mazowieckie)
Staż w Opolu, skierowany głównie do osób bezrobotnych powyżej 30-tego roku życia lub dla kobiet do 30-tego roku życia długotwrale bezrobotnych, stypendium 997,40 zł netto miesięcznie
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Opole (opolskie)
księgowanie dokumentów zakupu materiałów, prowadzenie rejestrów VAT, bieżąca kontrola wyceny dokumentów PZ, kontrola zapisów księgowych pod kątem prawidłowego ujęcia w podatku VAT, CIT, bieżąca weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgowych, bieżąca analiza rozrachunków z kontrahentami oraz pisemne potwierdzenie sald zobowiązań w zakresie prowadzonej dokumentacji, sporządzanie raportów i analiz.
Wodociągi Białostockie Sp. z o.o. - 2018-04-17 - Białystok (podlaskie)
wprowadzenie dokumentów do podatkowej księgi przychodów i rozchodów,uzgadnianie rozrachunków,uzgadnianie należności i zobowiązań budżetowych,prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Leszno (wielkopolskie)
Prowadzenie KPIR, przygotowywanie i sprawdzenie deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Kielce (świętokrzyskie)
Transport węgla z KWK Brzeszcze do Jaworzna.
Firma Transportowo-Usługowa Kozłowski Zbigniew - 2017-12-04 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Sprzedaż środków ochrony roślin.
ROL-MECH Grażyna i Jan Grześko spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-05-10 - Miączyn (lubelskie)
1. Bieżące prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z polityką rachunkowości, 2.Prowadzenie ewidencji analitycznej i syntetycznej środków trwałych, wartościniematerialnych i prawnych, 3. Ustalanie różnic inwentaryzacyjnych 4.Prowadzenie ewidencji rozliczeń międzyokresowe kosztów, 5. Rozliczenie podatkuVAT prowadzenie rejestrów, sporządzanie deklaracji VAT, sporządzanie i wysyłanie JPK, 6. Prowadzenie ogółu spraw związanych z podatkiem od nieruchomości, 7. Kontrola pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów księgowych
AQUAPARK POLKOWICE - REGIONALNE CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNE S. A. - 2018-07-19 - Polkowice (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Ełk (warmińsko-mazurskie)