KSIĘGOWY Mysłowice oferta pracy Biuro Porad Prawnych i Obrachunkowości "CASUS" Sp. z o.o.
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 1 750 PLN
Zakres obowiązków: Księgowy. Księgowośc komputerowa za znajomością ksiąg handlowych.
Data publikacji: 2015-12-01
Lokalizacja: Mysłowice (śląskie)
Pracodawca: Biuro Porad Prawnych i Obrachunkowości "CASUS" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:RYNEK 26, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowy. Księgowośc komputerowa za znajomością ksiąg handlowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 750 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mysłowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Mysłowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mysłowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : KSIĘGOWOŚĆ KOMPUTEROWA ZA ZNAJOMOŚCIĄ KSIĄG HANDLOWYCH
Nazwa pracodawcy:
Biuro Porad Prawnych i Obrachunkowości "CASUS" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
Adres pracodawcy:
RYNEK 26, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Mysłowice
Gmina pracodawcy: Mysłowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mysłowice
Ulica pracodawcy: RYNEK
Numer budynku pracodawcy: 26
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.12.2015
Data dodania oferty pracy: 22.07.2015
Oferta pracy ważna do: 31.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 22.07.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 22.07.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zamykanie zaciskarką wód perfumowanych, pakowanie wód perfumowanych. Współpraca z ludźmi, posiadanie zdolności manualnych.
Carlo Bossi Parfumes Sp. z o.o. - 2018-05-14 - Nisko (podkarpackie)
Samodzielna obsługa budowy, wykonywanie map do celów projektowych, inwentaryzacji powykonawczych obiektów budowlanych, umiejętność opracowania wyników pomiaru
Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne Maciej Brzosko - 2018-02-08 - Piaseczno (mazowieckie)
wynagrodzenie: 2000 zł brutto + premia
POL-SPAW Jarosław Mordek - 2017-05-10 - Malnia (opolskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Brzeg (opolskie)
Prace tynkarskie, glazurnicze, prace wykończeniowe obiektów komercyjnych i prywatnych.
JOB BANK AURELIO BARSZCZEWSKI - 2017-09-07 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Obsługa maszyn i urządzeń introligatorskich.WYMAGANIA: wykształcenie średnie techniczne, obsługa komputera, mile widziane doświadczenie ( możliowść przeszkolenia).
Zakład Wielobranżowy - Drukarnia "MULTICOLOR" Krzysztof Bujak - 2017-07-28 - Jarosław (podkarpackie)
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:•Kompleksowe prowadzenie pełnej księgowości i nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, •Sporządzanie sprawozdań finansowych (bilanse, rachunki wyników),•Sporządzanie zeznań i deklaracji podatkowych CIT, PIT, VAT,•Kontakt z odpowiednimi instytucjami finansowymi (ZUS, GUS, INTRASTAT),•Sporządzanie i prezentacja raportów finansowych firmy,•Nadzór przepływów finansowych w firmie,•Tworzenie i monitorowanie instrukcji i procedur regulujących ewidencję zdarzeń gospodarczych,•Zarządzanie procesami kadrowo-płacowymi,•Dbanie o wizerunek firmy.
Hanna Kąkol PERFECT CONSULTING - HANNA KĄKOL - 2017-08-09 - Brodnica Górna (pomorskie)
Operator koparko-ładowarki
MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ Sp. z o.o w Bolesławcu - 2017-04-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
jw.
PBM POŁUDNIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Wg stanowiska
BIURO RACHUNKOWE GRODECCY Sylwia Grodecka - 2016-02-10 - Kraków (małopolskie)
Dekretacja, sprawozdania do gus, deklaracja VAT
Kuvert Polska Sp. z o.o. - 2016-04-15 - Przyprostynia (wielkopolskie)
Pozyskiwanie pracowników z terenu ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Zgierz (łódzkie)
Wprowadzanie dokumentów księgowych do programów: Rewizor, Rachmistrz. Kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Lublin (lubelskie)
Prace budowlane. Praca w okolicach Łodzi. Pracodawca zapewnia dojazd.
AM ROAD AGATA MAJTCZAK - 2017-05-15 - Koło (wielkopolskie)
wprowadzanie danych do systemu informatycznego, pomoc w księgowaniu dokumentów, obsługa klientów /praca od 8-16 od pon. do pt./
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Udział w realizacji indywidualnych planów wsparcia mieszkańców Opieka i dbałość o bezpieczeństwo osób niepełnosprawnychPomoc i towarzyszenie w codziennych czynnościach z zakresu samoobsługi i higieny osobistejPielęgnacja osób niespełnosprawnychWspółpraca z pracownikami Domu Pomocy SpołecznejPrzesrzeganie przepisówOgranizowanie czasu wolnego mieszkańcom
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Nowe Czarnowo (zachodniopomorskie)
prace biurowe , prowadzenie dziennika korepsondencji, rejestrów w inspektoracie
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Wieruszów (łódzkie)
Obsługa sekretariatu, obsługa zamówień, udzielanie informacji
HARRIOT DYNAMIC FINANCE AND LAW GROUP SP. Z O. O. - 2015-12-01 - Bychawa (lubelskie)
Zaopatrzeniowiec
Handel Spożywczo Przemysłowy Nieczajna Górna A. Pabian - 2016-01-08 - Nieczajna Górna (małopolskie)
- Świadczenie usług dla klientów kancelarii, a w szczególności: Prowadzenie dokumentacji księgowej oraz podatkowej klientów kancelarii. Zamykanie okresów sprawozdawczych. Sporządzanie sprawozdań finansowych i innych raportów dla instytucji zewnętrznych. Sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT, CIT, VAT). Bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych. Monitorowanie rozwiązań usprawniających pracę działu księgowości. Dbałość o najwyższą jakość oraz terminowość świadczonych usług. Zczytwanie (skanowanie) dokumentów papierowych wszystkich podmiotów gospodarczych obsługiwanych przez naszą kancelarię w celu przetworzenia na wersję elektroniczną a następnie wczytanie ich do systemu księgowego. Przechowywanie dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych:- archiwizacja dokumentów występujących w obiegu w kancelarii wg przepisów prawa oraz procedur funkcjonujących w kancelarii, a w szczególności polegających na:- skanowanie dokumentów papierowych i archiwizacja w wersji papierowej i elektronicznej dokumentów, korespondencji klientów kancelarii,- elektroniczna archiwizacja korespondencji kancelarii na dysku zewnętrznym,- tworzenie kopi zapasowych baz danych klientów z systemów księgowych.- Wynagrodzenie: 2775 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie. Dwa lata doświadczenia w księgowości.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Katowice (śląskie)
Pracownik występuje przy produkcji drzewnej to znaczy przy obsłudze maszyn do obróbki maszyn do obróbki drewna: odnoszenie, segregowanie towaru do transportu, obsługa maszyn tartacznych.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Drołtowice (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Ławy (mazowieckie)
pracownik biurowy
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Janex" S.j.Jan Ciupak,Leszek Ciupak Janów Lub - 2018-03-07 - Janów Lubelski (lubelskie)
Prowadzenie księgowośći
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Radomsko (łódzkie)
Segregacja dokumentów; obsługa klientów; sporządzanie pism do US i ZUS;tworzenie podstawowych druków; obsługa sprzętu biurowego; zaznajomienie się z programem optima, płatnik, podstawami rachunkowości; wystawianie faktur; wypełnianie deklaracji do US i ZUS; sporządzanie umów kontrahentów; wystawianie rachunków; wystawianie i wczytywanie faktur; załatwianie spraw kontrahentów; generowanie formularzy, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, rozliczanie finansowe kontrahentów, pomoc w zakładaniu działalności gospodarczej.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Barlinek (zachodniopomorskie)
analizowanie potrzeb klienta, analizowanie rynku, wybieranie ofert dla klienta, prowadzenie dokumentacji, sprzedaż usług
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Błaszki (łódzkie)
Rozliczenie należności, wystawianie faktur, nadzór nad procesem windykacyjnym, prowadzenie ewidencji środków trwałych, kontakt z klientem zakładu w zakresie bieżących rozliczeń.Jedna zmiana 7:15-15:15.Kontakt z pracodawcą: sekretariat (at) wodociagizorawina.pl
GMINNY ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŻÓRAWINIE - 2017-06-05 - Żórawina (dolnośląskie)
Sprzątanie w domu Domu Seniora, praca od poniedziałku do piątku. Sposób aplikowania: telefonicznie 601-65-34-90 lub mailowo: ds-zw (at) wp.pl. Miejsce wykonywania pracy Dom Seniora Zielone Wzgórze. Pracodawca jest również zainteresowany podjęciem współprqacy na umowe zlecenie w formie pracy dodatkowej.
A.M.C. Mikołaj Markowski - 2017-02-01 - Dąbrówka Wielka (pomorskie)
ewidencja obrotu detalicznego, ewidencja kosztów wyciągów bankowych, ewidencja podatku VAT, sporządzanie sprawozdań GUS, bieżąca analiza i weryfikacja zapisów księgowych, przygotowywanie raportów
"LANCERTO" S.A. W ŁAŃCUCIE - 2015-12-03 - Łańcut (podkarpackie)
Wykańczanie wnętrz.
Usługi Remontowo - Budowlane Tomasz Gajcy - 2016-09-21 - Łęka (mazowieckie)