KSIĘGOWY Międzyrzecz oferta pracy KANCELARIA EKONOMICZNA FRANCISZEK MÜLLER
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów do programu komputerowego
Data publikacji: 2019-08-28
Lokalizacja: Międzyrzecz (lubuskie)
Pracodawca: KANCELARIA EKONOMICZNA FRANCISZEK MÜLLER
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 1, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wprowadzanie dokumentów do programu komputerowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzyrzecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: KANCELARIA EKONOMICZNA FRANCISZEK MÜLLER
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 1, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: międzyrzecki
Gmina pracodawcy: Międzyrzecz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Międzyrzecz
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 28.08.2019
Oferta pracy ważna do: 27.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9b903ad57957bbb59acbc26d5c4dbcaa
Podobne oferty pracy
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Kurpie Dworskie (mazowieckie)
Opracowywanie dokumentacji technologicznej projektu procesu technologicznego oraz optymalizacja procesu technologicznego już istniejącego, programowanie CNC, koordynacja działań związanych z wprowadzeniem nowych produktów.
PRO-TRAILER Sp. z o.o. - 2019-07-23 - Lipiany (zachodniopomorskie)
Prowadzenie pełnej księgowości, wprowadzanie dokumentów i ich ewidencja, sporządzanie deklaracji podatkowych
EUROBAND Spółka Jawna - 2018-08-06 - Koło (wielkopolskie)
- produkcja wyrobów stomatologicznych i protetycznych- końcowa obróbka szlifierska zębów akrylowych- pakowanie- praca na dwie zmiany ( 06:00-14:00, 14:00-22:00 )
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Łódź (łódzkie)
Naliczanie wynagrodzeń, naliczanie oraz odprowadzanie składek do ZUS, naliczanie zaliczek na podatek dochodowy, sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie ewidencji księgowej, ksiegowanie faktur, zarzadzanie zespołem specjalistów, współpraca z innymi działami firmy
kontakt przez PUP - 2019-08-01 - Kraków (małopolskie)
Obsługa maszyn i urządzeń
M-Serwis M.Bukowian i inni spółka jawna Poznań - 2018-08-22 - Czarnków (wielkopolskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Telatyn (lubelskie)
OBOWIĄZKI:Do obowiązków na stanowisku pracy należy w szczególności:1. Ewidencjonowanie operacji gospodarczych na kontach syntetycznych w informatycznym systemie finansowo-księgowym.2. Ewidencjonowanie operacji gospodarczych na kontach analitycznych w informatycznym systemie finansowo-księgowym.3. Sporządzanie sprawozdań finansowych z wykonania środków budżetowych i pozabudżetowych.4. Sporządzanie sprawozdań do GUS-u.5. Prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu dla potrzeb podatku VAT.6. Sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT 7 oraz JPK.7. Uzgadnianie okresowo sald kont syntetycznych i analitycznych.8. Przygotowywanie dokumentów księgowych do realizacji.9. Przygotowywanie niezbędnych materiałów dla potrzeb analizy, planowania i wykonania budżetu oraz sprawozdawczości jednostki.WARUNKI PRACY NA STANOWISKU:1. Praca w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białych Błotach (budynek posiada windę).2. Praca jednozmianowa.3. Praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym.4. Stanowisko nie jest specjalnie dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. W miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia o naborze GOPS Białe Błota osiągnął wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, który wynosi co najmniej 6%.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2018-06-22 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Obsługa programu księgowego "ENOVA", księgowanie dokumentów, analiza kont rozrachunkowych, analiza kont księgowych.
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Trzęsów (dolnośląskie)
pełna księgowość
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Będzin (śląskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie towarów, obsługa kasy fiskalnej
F.H.P.U."TARKOWSKI" Sławomir Tarkowski - 2017-07-21 - Dwikozy (świętokrzyskie)
PRACA W MARKECIE BUDOWLANYM JAKO MAGAZYNIER-SPRZEDAWCA
HURTOWNIA BUDOWLANA "AGAD" SP.Z O.O - 2018-12-17 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
Ewidencja dowodów księgowych przychodowych i kosztowych, comiesięczne uzgadnianie przychodów i kosztów z działami handlowymi, ewidencja akcyzy i uzgadnianie jej wartości, prowadzenie ewidencji środków trwałych.
Cargosped Terminal Braniewo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-08-07 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
księgowanie dokumentów księgowych, weryfikacja dowodów księgowych pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym, obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Padniewko (kujawsko-pomorskie)
-
BRINKMANN MANUFAKTUR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-11 - Zielona Góra (lubuskie)
jw
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty-Praga Południe m. st. Warszawy - 2017-03-20 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i sanitarnych. Praca w Brzesku w godzinach 14:00 - 22:00 (3/4 etatu)
Prszedsiębiorstwo Wilobranżowe KARABELA MAŁOPOLSKA Sp. z o.o. - 2017-12-15 - Brzesko (małopolskie)
wg stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Ostrołęka (mazowieckie)
PRACE KSIĘGOWE
Fabryka Urządzeń Mechanicznych CHOFUM - 2017-08-14 - Chocianów (dolnośląskie)
Księgowanie dokumentacji, prowadzenie ksiąg podatkowych.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
przygotowanie i podawnie posiłków
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Nowogard (zachodniopomorskie)
Wprowadzanie danych księgowych - księgowość- korespondencja z zagranicznymi klientami
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa klientów na stacji paliw
APEXIM AB PALIWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-31 - Sucha Górna (dolnośląskie)
Prowadzenie pełnej księgowość oraz rozmowy z kontrahentami z zagranicy.
ROYAL TRADE LTD Sp. z o.o. - 2017-06-01 - Piaseczno (mazowieckie)
Wykonywanie czynności pielęgniarskich dla uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Wągrowcu.
Wielkopolskie Stowarzyszenie Na Rzecz Chorych Niepełnosprawnych i Ich Rodzin "REHABILITACJA" im. K. Marcinkowskiego - 2016-01-13 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Realizacja procesów i zgodności wszystkich zapisów z procesami raportowania, w tym związanych z zamknięciem miesiąca, rozliczeniem kont bilansowych, przeglądem oświadczeń, przeglądem bilansu i bonami księgowymi. Zapewnienie zgodności z normami i regulacjami dotyczacymi rachunkowości (Philips Lighting Accounting Principles, IFRS, lokalne przepisy, dyrektywy), wykonywanie wewnętrznej kontroli związanych z domeną księgowości w sposób terminowyi dokładny, wsparcie w procesie wewnętrznych i zewnętrznych audytów, monitorowanie wydajności usługodawcy, który wykonuje transakcje. Język angielski konieczny z uwagi na wspólpracę z biurami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Łódź (łódzkie)
REF DO 30 Zakres: -księgowanie dokumentów,-obróbka dokumenów księgowych pod względem formalno-rachunkowym,-sporządzanie deklaracji podatkowej i ZUS,
Kancelaria Księgowa Aneta Serafin-Truszkowska - 2018-05-18 - Piaseczno (mazowieckie)
-skladanie ofert,reklamowanie lamp,-przykmowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Czarnochowice (małopolskie)