KSIĘGOWY/KSIĘGOWA Ozorków oferta pracy EURO-TRADE Ada Durska-Koperska
Stanowisko: KSIĘGOWY/KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: od 1 500 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie deklaracji podatkowych Vat, Cit, Pit, Zus-bieżąca weryfikacja rachunków handlowych-uzgadnianie sald-analiza zapisów księgowych, 1/2 etatu
Data publikacji: 2015-12-02
Lokalizacja: Ozorków (łódzkie)
Pracodawca: EURO-TRADE Ada Durska-Koperska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zgierska 98, 95-035 Ozorków, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie deklaracji podatkowych Vat, Cit, Pit, Zus-bieżąca weryfikacja rachunków handlowych-uzgadnianie sald-analiza zapisów księgowych, 1/2 etatu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY/KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ozorków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgierski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ozorków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.12.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie na podobnym stanowisku min 1 rok, znajomość pełnej księgowości, znajomość zasad rachunkowości oraz przepisów podatkowych, mile widziana znajomość programów księgowego Symfonia i Finanse, znajomość "Płatnika", praktyczna znajomość przepisów kodeksu pracy, przepisów ZUS, rzetelność, skrupulatnosć, zaangażowanie, samodzielność, odpowiedzialnosć
Nazwa pracodawcy: EURO-TRADE Ada Durska-Koperska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Adres pracodawcy:
Zgierska 98, 95-035 Ozorków, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: zgierski
Gmina pracodawcy: Ozorków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ozorków
Ulica pracodawcy: Zgierska
Numer budynku pracodawcy: 98
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 02.12.2015
Oferta pracy ważna do: 01.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 02.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa programów księgowych, dekretowanie księgowości
AK KONESER Sp. z o.o. - 2016-12-30 - Koło (wielkopolskie)
w/g stanowiska
Agencja Usługowa "Tina" Biuro Rachunkowe - 2018-07-17 - Kielce (świętokrzyskie)
Programowanie i obsługa maszyn CNC. Praca od pn do pt w Bielsku-Białej.
Massoni Sp. z o.o. - 2016-05-31 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa pełnej księgowości
M.K. STELLA Konrad Marek - 2016-07-13 - Koło (wielkopolskie)
Sprawne porusznie się w programie księgowym Symfonia(Sage),znajomość JPK i znajomośc przepisów podatkowych VAT.
Agromaks Sp. z o.o. - 2018-04-03 - Mizerka (mazowieckie)
Wystawianie faktur sprzedaży, prowadzenie rejestru zakupów, ewidencji operacji bankowych, środków trwałych, przygotowywanie danych do sporządzania deklaracji podatkowych VAT, CIT, podatków lokalnych oraz sprawozdań finansowych i sprawozdawczości GUS
Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o - 2018-07-12 - Zdzieszowice (opolskie)
sporządzanie sprawozdań finasowych, sporządzanie deklaracji VAT, księgowanie faktur, obsługa programu Optima
FORSAGE TRANSPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-13 - Częstochowa (śląskie)
sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym wszystkich faktur oraz innych dokumentów księgowych, dekretowanie dokumentów dot. finansowania z budżetu środków europejskich i innych projektów, przygotowanie danych do sprawozdań z wydatków finansowych z EFS-Rb28, uzgadanianie i analiza kont, wprowadzanie do systemu FK planu budżetu finansowego i zadaniowego dla OHP oraz wszelkich zmian w planie, wprowadzanie i uzgadnianie noty płacowej dot. Rynku Pracy- Rezultaty , nadzorowanie wydatków zgodnie z preliminarzem OHP jako realizator usług rynku pracy, nadzorowanie- uzgadnianie i przygotowywanie danych z wydatków dot. budżetu zadaniowego do sprawozdania RB BZ1, TREZOR BUZA
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-02-03 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa transakcji gotówkowych-przyjmowanie wpłat czynszowych, księgowanie wpłat i wyciagów bankowych, sporządzanie raportów kasowych i PK, rozliczanie kosztów mediów, dokonywanie płatności, płace, kontakt i współpraca z instytucjami (US,ZUS,GUS,bank), windykacja, obsługa administracyjna i księgowa mieszkańców, przyjmowanie zgłoszeń od mieszkańców.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "Osiedle Wieszczów" Czaplinek - 2017-10-18 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Działoszyn (łódzkie)
Prowadzenie całokształtu spraw w zakresie dochodów budżetowych oraz prowadzenie całokształtu spraw w zakresie wynagrodzeń pracowniczych. Praca w godzianch od 7-16
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna - 2017-11-07 - Opole (opolskie)
proste prace ślusarskie, naprawy ślusarskie
VIPOL sp. z o.o. - 2016-07-29 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Sprawowanie opieki pielęgnacyjno-medycznej nad mieszkańcami domu tj. wykonywanie iniekcji, podawanie leków, zmiana opatrunków, badanie ciśnienia i cukru, współpraca z lekarzami.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-11-02 - Łódź (łódzkie)
nadzór i kontrola urządzeń oczyszczalni ścieków
SZOP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-07-15 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
prowadzenie pojazdów, załadunek i rozładunek towaru, prowadzenie dokumentacji, porozumiewanie się z klientami zagranicznymi
FIRMA SPEDYCYJNO-TRANSPORTOWA TOMASZ KARMOWSKI - 2018-07-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
rejestracja poczty wychodzącej i przychodzącejbieżaca rejestracja dokumentów finasowo- ksiegowychbieżąca kontrola rozrachunków
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Powodowo (wielkopolskie)
Dekret kosztów, prowadzenie kadr i płac, sporządzanie sprawozdań, wystawianie faktur.
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Halinowie - 2016-01-28 - Halinów (mazowieckie)
Prace w sadzie, prace porządkowe w gospodarstwie. Sprawdzanie faz wzrostu roślin. Pomoc i organizacja załadunku towarów- jabłek do wysyłki, przygotowanie owoców do przechowywania. Komunikacja i pomoc z zaangażowanymi pracownikami sezonowymi z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Skowronki (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów na terenie Ukrainy i w Polsce, prowadzenie procesu sprzedaży, reprezentowanie firmy, spotkania z klientami, rozwój działu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Łomianki (mazowieckie)
Prowadzenie księgowości w stowarzyszeniu
STOWARZYSZENIE RODZIN ZDROWIE PSYCHICZNE - U PANA COGITO PENSJONAT I RESTAURACJA - 2016-06-16 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie: zawodowe; min. 2 lata doświadczenia zawodowego; praca fizyczna w systemie trzyzmianowym; wymagane uprawnienia na wózek widłowy + doświadczenie; dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu; miejsce pracy: Gliwice
FABRYKA DRUTU GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-10 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie pełnej księgowości firm
AKCENT Sp. z o. o. Usługi Finansowo Prawne i BHP - 2018-02-21 - Starachowice (świętokrzyskie)
Obsługa księgowa firm
KANCELARIA DORADCY PODATKOWEGO ZBIGNIEW CZULAK - 2017-12-08 - Łódź (łódzkie)
Księgowy. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 537 472 082, e-mail: marketing (at) arcadio.com.pl
BIURO RACHUNKOWE ARCADIO Sp. z o.o. - 2016-01-28 - Wrocław (dolnośląskie)
pełna księgowość rolnicza
ROLNICZA SPÓŁDZIELNIA PRODUKCYJNA KRZYŻOWICE - 2016-02-01 - Krzyżowice (opolskie)
Procesowanie transakcji do wewnętrznych systemów oraz potwierdzanie detali: Monitorowanie automatycznego procesu wprowadzania do systemów wewnętrznych detali transakcji otrzymanych od klientów oraz procesowanie powstałych wyjątków; Potwierdzanie detali transakcji otrzymanych od klientów i związanych z nimi przepływami pieniężnymi z domem maklerskim. Proces jest wykonywany przy użyciu automatycznych systemów potwierdzania oraz manualnie przez środki komunikacji: e-mail, telefonicznie; Monitorowanie rozliczania się transakcji w izbie rozliczeniowej: Sprawdzanie powodu nierozliczenia się transakcji, rozwiazywanie problemów które mogą powodować nierozliczenie transakcji; Rekoncyliacja: Raportowanie i wyjaśnianie wykrytych rozbieżności pomiędzy pozycjami w portfolio klientów w systemach wewnętrznych a pozycjami przedstawianymi na raportach brokerów.
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2017-07-24 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedawca w stacji paliw/ obsluga komputera, kasy fiskalnej,
Stacja Paliw LPG Barbara Sas - 2018-02-28 - Breń (małopolskie)
- Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym. Wprowadzanie i księgowanie dokumentów kosztowych oraz innych dokumentów, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Uzgadnianie kont rozrachunkowych. Przygotowywanie analiz i raportów. Współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym w zakresie VAT i CIT. Wsparcie w raportowaniu danych na potrzeby zamknięcia miesiąca i roku finansowego oraz na potrzeby sprawozdawczości wewnętrznej i zewnętrznej.- Wynagrodzenie: 3500 do 4500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę tymczasową na początek na 3 miesiące. Kolejna umowa na 12 miesięcy, z możliwością późniejszego zatrudnienia na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od poniedziałku do czwartku w godzinach: 8:00-16:30, w piątki praca w godzinach: 8:00-14:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe 2 lata. Wymagana znajomość zagadnień księgowo-podatkowych, dobra znajomość programu Excel. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 668-281-985) lub e-mail: Monika.Kusztal (at) gigroup.com
GI GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-19 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)