KSIĘGOWY/KSIĘGOWA Bożejowice oferta pracy Biuro Rachunkowe Betax Ewa Barta
Stanowisko: KSIĘGOWY/KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Wprowadzanie dokumentó, wyliczanie podatków. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach od 07:00 do 15:00. Proponowane wynagrodzenie 2700 zł brutto ( około 2000 zł netto). Miejsce pracy Bożejowice 40A.
Data publikacji: 2019-01-04
Lokalizacja: Bożejowice (dolnośląskie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe Betax Ewa Barta
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:59-700 Bożejowice 40A, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wprowadzanie dokumentó, wyliczanie podatków. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach od 07:00 do 15:00. Proponowane wynagrodzenie 2700 zł brutto ( około 2000 zł netto). Miejsce pracy Bożejowice 40A.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY/KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bożejowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe ekonomiczne, mile widziany staż pracy.
Nazwa pracodawcy: Biuro Rachunkowe Betax Ewa Barta
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
59-700 Bożejowice 40A, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Konatkt osobisty wgodzinach od 11:00 do 15:00 lub telefoniczny w godzinach od 09:00 do 15:00 numer telefonu 75 789 77 07,694 424 002.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bożejowice
Numer budynku pracodawcy: 40A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 04.01.2019
Oferta pracy ważna do: 04.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa płatności i rozrachunków, weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych, analiza i weryfikacja zapisów kont księgowych, przygotowanie danych do deklaracji podatkowych, sporządzanie sprawozdań finansowych
AM-FOR ARKADIUSZ FORTUNA - 2018-04-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Łódź (łódzkie)
dekretowanie dokumentów, księgowanie, rozliczanie z urzędem, składanie deklaracji, prowadzenie ewidencjigodz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Płock (mazowieckie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie faktur, rozliczeń, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych firmy.
P.P.U. CZA-TA NICIAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-04 - Sieniawa (podkarpackie)
Rozliczanie finansowo - księgowe: zapoznanie się z planem kont, obsługa programu księgowego poprzez wprowadzanie faktur zakupu usług, pomoc przy wystawianiu faktur sprzedaży usług
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Ruda Śląska (śląskie)
prowadzenie książki przychodów i rozchodów, ewidencja ryczałt sporządzanie list płac, deklaracja ZUS, ewentualnie księgi rachunkowe - dodatkowy atut
Kancelaria Doradztwa Podatkowego Bogusława Piasecka - 2017-04-13 - Chrzanów (małopolskie)
Obsługa klienta linii lotniczych w języku niemieckim i rosyjskim, opracowywanie telefonicznych i pisemnych zapytań, zmiany w rezerwacjach, dokonywanie zwrotów pieniędzy z niewykorzystanych lotów, regulacje lotnicze.
Competence Call Center Sp. z o. o. - 2017-11-14 - Gdańsk (pomorskie)
Ogłoszenie nr 4 /NK/2017 r. z dnia 17.10.2017 r. o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w pełnym wymiarze czasu pracy.- Znajomość przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatku od towarów i usług, rozp. MF w sprawie wystawiania faktur, w sprawie kas rejestrujących, ustawy o rachunkowości, rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu.- Wynagrodzenie: od 3000 do 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony od 6 miesięcy do 1 roku. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzianch: 7:00-15:00.Wymagania niezbędne :- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub wykształcenie średnie ekonomiczne,- doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata pracy przy naliczaniu wynagrodzeń,- obywatelsko polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie rozliczeń podatku VAT centralizacja rozliczeń VAT,- umiejętność obsługi oprogramowania biurowego Word, Excel, Symfonia FK, Plik JPK i poczty elektronicznej,- dyspozycyjność, odpowiedzialność, zaangażowanie,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych,- kultura osobista, umiejętność pracy w zespole.Wymagania dodatkowe:- co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy związanych z prowadzeniem rozliczeń vat- znajomość przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatku od towarów i usług, rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie wystawiania faktur, w sprawie kas rejestrujących, ustawy o rachunkowości, rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu,- Umiejętność dokonywania rozliczeń w zakresie VAT i sporządzania stosownych deklaracji w tym zakresie oraz dekretacji dokumentów księgowych,- znajomość obsługi komputera, w tym programów finansowo księgowych i bankowości elektronicznej- predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, systematyczność , dokładność, rzetelność, komunikatywność.
KATOWICKIE CMENTARZE KOMUNALNE - 2017-10-17 - Katowice (śląskie)
montaż siłowników i podnośników elektromechanicznych
REAC POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOPWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-07 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
kompletacja zamówień
TRENKWALDER OUTSOURCING POLAND SP. Z O.O. - 2016-09-07 - Rokszyce (łódzkie)
sprawdzanie dokumentow księgowych, kompletowanie, wprowadzanie do progreamu księgowego Ramzes
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Głogów (dolnośląskie)
naprawa samochodów osobo
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Niekursko (wielkopolskie)
Przygotowywanie posiłków - kebab, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, krojenie kebaba.
Hüseyin Demir - 2018-05-11 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Przygotowywanie i monitorowanie procesów produkcyjnych w cyklach dziennych, tygodniowych i miesięcznych Identyfikowanie i rozwiazywanie technicznych problemow w trakcie pracy na systemach Kompilacja danych finansowych i nie finansowych dla celów produkcji raportów Zapewnienie jakości i czasowe raportowanie dla poszczególnych funkcji w organizacji Zapewnienie zgodności autoryzacji dla poszczególnych użytkowników raportów (odbiorców raportów)
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Zabierzów (małopolskie)
produkcja i montaż przewodów
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Żywiec (śląskie)
obsługa klienta, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Nędzerzew (łódzkie)
staż w biurze rachunkowym
kontakt przez PUP - 2018-05-21 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za relacje firmy z klientami chińskimi, telefoniczna i osobista obsługa klientów w języku chińskim, aktywne pozyskiwanie klientów chińskich, wykonywanie poleceń chińskiego prezesa.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków
kontakt przez OHP - 2018-06-04 - Sztutowo (pomorskie)
Realizacja obowiązków zawodowych zgodnie z ustawą z dn.08 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U z 2017 r. poz. 2195) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawyOkres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy:umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce, później na czas nieokreślony/ mozliwość pracy na umowę zlecenie - wtedy godz. pracy ustalane indywidualnie z pracownikiemMiejsce wykonywania pracy: OrzeszePraca w dniach i godzinach: pn-nd 7.00-19.00, 19.00-07.00, do uzgodnienia
Szpital Chorób Płuc w Orzeszu - 2018-02-06 - Orzesze (śląskie)
pracownik w dziale telefonicznej obsłudze klienta
GAWEX- MEDIA Sp. z o.o. w Warszawie O/Szczecinek - 2015-12-02 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Ostrołęka (mazowieckie)
ksiegowanie operacji finansowych spólki, obliczanie należnych podatków, rozliczanie i ewidencjonowanie kosztów działalności, dokonywanie rozliczeń ksiegowych z innymi podmiotami, prowadzenie ewidencji pozabilansowej, analiza i kalkulacja kosztów
Niro Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Lubin (dolnośląskie)
Prowadzenie ewidencji księgowej, sporządzanie listy płac oraz przygotowywanie przelewów bankowych, wynagrodzeń, rozliczanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Żegoty (warmińsko-mazurskie)
.
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Księgowanie dokumentów, rachunków, wystawianie faktur. Praca w godzinach 8.00-16.00WYMAGANIA: wykształcenie średnie/wyższe, znajomość podstaw księgowości, mile widziane doświadczenie zawodoweKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 508 061 460
NEW FOOD INN Sp. zo.o. - 2017-01-09 - Sieniawa (podkarpackie)
Księgowanie dokumentów, uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej, sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji i sprawozdań, przygotowywanie przelewów bankowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, prowadzenie ewidencji kasowej. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia.Wynagrodzenie 2800,00 zł brutto + premia uznaniowa.
MERCURY HM SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2018-10-24 - Bielsko-Biała (śląskie)
Przekazywanie i komunikacja z kierowcami i dyspozytorami , odbiór dokumentów.
DIODAK Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Różańsko (zachodniopomorskie)