KSIĘGOWY Kruszyn oferta pracy Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Bolesławcu z siedzibą w Kruszynie
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zastępowanie Głównego Księgowego podczas nieobecności, bieżące wsparcie Głównego Księgowego w prowadzeniu pełnej księgowości zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości i ustawami podatkowymi i finansami publicznymi, księgowanie dokumentów, nadzór nad rozliczeniami instytucji z kontrahentami, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, przygotowywanie sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat, rachunek przepływów pieniężnych) i innych raportów finansowych, sporządzanie oraz nadzór nad prawidłowością deklaracji podatkowych, sprawozdań do GUS oraz analiz na potrzeby instytucji, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do audytów oraz kontroli skarbowych, sporządzanie dokumentacji Polityki rachunkowości i innych, współpraca z organizatorem, instytucjami zewnętrznymi, audytorami i innymi podmiotami, monitorowanie zmian w przepisach prawa podatkowego oraz ich wdrażanie.
Data publikacji: 2018-11-29
Lokalizacja: Kruszyn (dolnośląskie)
Pracodawca: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Bolesławcu z siedzibą w Kruszynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kasztanowa 1B, 59-700 Kruszyn, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zastępowanie Głównego Księgowego podczas nieobecności, bieżące wsparcie Głównego Księgowego w prowadzeniu pełnej księgowości zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości i ustawami podatkowymi i finansami publicznymi, księgowanie dokumentów, nadzór nad rozliczeniami instytucji z kontrahentami, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, przygotowywanie sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat, rachunek przepływów pieniężnych) i innych raportów finansowych, sporządzanie oraz nadzór nad prawidłowością deklaracji podatkowych, sprawozdań do GUS oraz analiz na potrzeby instytucji, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do audytów oraz kontroli skarbowych, sporządzanie dokumentacji Polityki rachunkowości i innych, współpraca z organizatorem, instytucjami zewnętrznymi, audytorami i innymi podmiotami, monitorowanie zmian w przepisach prawa podatkowego oraz ich wdrażanie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kruszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne: wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia) i co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, mile widziane w instytucji kultury/ jednostce sektora finansów publicznych lub ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6-letnia praktyka w księgowości, praktyczna znajomość zasad rachunkowości oraz przepisów prawa podatkowego oraz znajomość Ustawy o finansach publicznych i Ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, praktyczna znajomości programów księgowych, biegła obsługa komputera, pakietu MS Office i urządzeń biurowych. Wymagania dodatkowe : obowiązkowość, niekaralność, samodzielność.
Nazwa pracodawcy:
Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Bolesławcu z siedzibą w Kruszynie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Kasztanowa 1B, 59-700 Kruszyn, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Życiorys (CV), list motywacyjny, własne oświadczenie o niekaralności pod rygorem odpowiedzialności z par. 1 art. 233 Kodeksu Karnego (Dz. U. z 1997 nr 88 poz. 553 z późn. zm.) klauzula informacyjna (załącznik) Termin i miejsce składania dokumentów:Wymagane dokumenty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 7 grudnia 2018r. do godz. 14.00 w sekretariacie Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Bolesławcu z/s w Kruszynie z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Księgowego lub e-mailem na adres gokis.boleslawiec (at) wp.pl w tytule zaznaczając: Nabór na stanowisko: KsięgowegoO terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci będą informowani telefonicznie.Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty i nie zwracamy przesłanych dokumentów.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, Termin: do 07.12.2018r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kruszyn
Ulica pracodawcy: Kasztanowa
Numer budynku pracodawcy: 1B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 29.11.2018
Oferta pracy ważna do: 07.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzątanie pokoi
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
Sprawdzanie poprawności dokumentów, wprowadzanie do systemu komputerowego, sporządzanie deklaracji, raportów, obsługa programu PŁATNIK.WYMAGANIA: wykształcenie min. średnie, obsługa programów PŁATNIK, Comarch OPTIMA.KONTAKT : projektyeu (at) starzawa.pl
GOSPODARSTWO RYBACKIE W STARZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-10 - Starzawa (podkarpackie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Łódź (łódzkie)
Staż dla osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Sprzątanie na terenie Wałbrzycha (praca na 1/2 etatu w godz.: 15.00-18.30).
"Spartan 24" Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Prowadzenie zajęć ruchowych z dziećmi. Praca na terenie woj. wielkopolskiego.
STUDIO FORMY ARTYSTYCZNEJ HALINA LISZKIEWICZ - 2016-08-09 - Piła (wielkopolskie)
zestawienie materiałów produkcyjnych zgodnie ze zleceniem montażu, czynności montażowe, takie jak: przykręcanie, łączenie klipsami części włączając w to wszystkie obszycia, uchwyty, jak również zamontowanie obicia fotela i jego estetyczne wykończenie, przedmontaż części tapicerki fotela i kompletowanie jego wyposażenia np. poduszek wewnętrznych, ostateczny montaż wykonanego fotela, sprawdzenie zakresu prac zgodnie z wytycznymi, usuwanie odpadów i materiałów według zasad segregacji oraz sprzątanie stanowiska pracy.-------------------------------------------stałe zatrudnienie poprzedzone okresem próbnym
SITECH Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Chocicza Mała (wielkopolskie)
Pomoc w przygotowywaniu i wydawaniu poosiłków, praktyczna nauka przechowywania potraw, zmywanie naczyń
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Przecław (podkarpackie)
Czynności rejestracyjne firmRozliczanie płacowe, umów cywilnoprawnych Księgowanie w programach księgowych Przygotowywanie sprawozdawczości księgowej, podatkowej, finansowej Pisanie pism urzędowych Przygotowywanie prac kancelaryjnych Rozliczanie podróży służbowych, krajowych i zagranicznych Rozliczanie ZUS Przygotowywanie dokumentów kasowo-bankowych Reprezentacja firmy przed urzędami i klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gryfino (zachodniopomorskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość), składanie deklaracji, rozliczanie delegacji
JCK SP. Z O. O. - 2017-01-10 - Świdnica (dolnośląskie)
Sprawdzanie dokumentacji księgowej, zakupów, sprzedaży, faktur, itp. Prace związane z wykonywanym zawodem
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Uzdowo (warmińsko-mazurskie)
Praca przy stole piekarniczym, obróbka wyrobów piekarniczych i cukierniczych. Kontakt te;. 794653049
Piekarnia "Almado" S.C. M. Wesołowski, G. Domagała - 2016-06-30 - Miedziana Góra (świętokrzyskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz kadr i płac.
CONSULTIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-12 - Piekary Śląskie (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Ciechanów (mazowieckie)
kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, tworzenie strategii marketingowych, prace administracyjno-biurowe, obsługa urzadzeń biurowych, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Chorzów (śląskie)
Odpowiedzialność za przeliczanie wartości aktywów netto poprzez codzienne księgowanie procesów tak, aby wycena funduszy została przygotowana na czas, zgodnie z procedurami; Bycie głównym punktem kontaktu dla wszystkich osób wspierających księgowanie funduszy oraz osobą odpowiedzialną za analizę otrzymanych informacji;Odpowiedzialność za bieżącą kontrolę wszelkich rozbieżności i ich rozwiązanie w profesjonalny sposób.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Kraków (małopolskie)
Prace magazynowe. wymagane upawnienia na wózki widłowe. Praca od pon do pt, w godzinach 7-15. Kontakt osobisty w godzinach: 08.00-10.00
IMPACT CLEAN POWER TECHNOLOGY s.a. - 2018-03-10 - Piastów (mazowieckie)
REJESTROWANIE PACJENTÓW TELEFONICZNIE I BEZPOŚREDNIO, OBSŁUGA KOMPUTERA Z PROGRAMEM ESTO-MED, ZARZĄDZANIE KARTOTEKAMI, STERYLIZACJA NARZĘDZI STOMATOLOGICZNYCH
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Prace pomocnicze w zespole ds. księgowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Lubkowo (pomorskie)
znajomość branży motoryzacyjnej
MACIEJ GĄSIOREK CITYCAR - 2018-07-18 - Ociąż (wielkopolskie)
księgowość w firmie
E.C POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-20 - Łopuszno (świętokrzyskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych i handlowych, rejestr VAT, znajomość KPiR
Biuro Rachunkowe "WAWRYSIUK" s.c. Warszawa - 2016-01-20 - Lublin (lubelskie)
Samodzielne wsparcie techniczne klienta (zbieranie informacji, kompleksowa analiza oraz rozwiązywanie problemów technicznych), współpraca z innymi działami firmy w celu opracowania jak najlepszego rozwiązania problemu, zapewnienie wsparcia technicznego podczas transmisji wydarzeń sportowych, kulturalnych, społecznych przeprowadzanych na żywo, praca jako osoba pierwszego kontaktu dla danego klienta, definiowane, priorytetyzacja oraz wyciąganie wniosków na podstawie informacji zwrotnych otrzymanych od klientów, tworzenie procedur, wypracowywanie najlepszych praktyk, współpraca z pracownikami innych działów firmy w zakresie zarządzania produktem, dostarczanie usług / produktów klientowi, w celu ustalenia rozwiązania najbardziej odpowiadającego potrzebom klienta.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Rogoźno (wielkopolskie)
obsdługa tokarki konwencjonalnej ,pociagowej,rewolwerowej.e-mail ela (at) metalerg.pl
METALERG Spółka z ograniczona odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2017-06-30 - Ścinawa Polska (dolnośląskie)
w/g stanowiska
Biuro Doradcy Podatkowego w Kielcach - 2017-03-09 - Kielce (świętokrzyskie)
Wprowadzanie danych do systemu, księgowanie, fakturwoanie, naliczanie list płac, składek ZUS. Praca w godz. 8.00-18.00WYMAGANIA: wykształcenie średnie/wyższe, prawo jazdy kat. "B", 1 rok doświadczenia zawodowegoKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 16 621 20 79
FHU BOŻENA TROJNIAK BIURO RACHUNKOWE - 2017-01-24 - Jarosław (podkarpackie)
sprzedaż odzieży używanej
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Trzebinia (małopolskie)