KSIĘGOWY-KADROWY Chrzanów oferta pracy BIURO PODATKOWE "KONSULTANT" ANETA KOCZUREK-WRÓBEL
Stanowisko: KSIĘGOWY-KADROWY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Znajomość przepisów podatkowych, umiejętność używania programu księgowego, prowadzenie kadr
Data publikacji: 2020-05-13
Lokalizacja: Chrzanów (małopolskie)
Pracodawca: BIURO PODATKOWE "KONSULTANT" ANETA KOCZUREK-WRÓBEL
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Matejki 2, 32-500 Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Znajomość przepisów podatkowych, umiejętność używania programu księgowego, prowadzenie kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY-KADROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chrzanów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chrzanowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1203
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chrzanów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: księgowość komuterowa
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Kadry, płace, ZUS
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe min. 2 lata, znajomość przepisów podatkowych, umiejętność używania programu księgowego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
BIURO PODATKOWE "KONSULTANT" ANETA KOCZUREK-WRÓBEL
danePracodawcy_nip: 6281130989
danePracodawcy_regon: 852487985
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Adres pracodawcy:
Piaski 80, 32-543 Myślachowice, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: chrzanowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1203
Gmina pracodawcy: Trzebinia
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Myślachowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0223059
Ulica pracodawcy: Piaski
Numer budynku pracodawcy: 80
Profil działalności pracodawcy: działalność rachunkowo ksiegowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.05.2020
Data dodania oferty pracy: 13.05.2020
Oferta pracy ważna do: 30.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?97229c8205c727babf44a02caba8d4e2
Podobne oferty pracy
prowadzenie rachunkowości jednostki, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, sporządzenie sprawozdawczości budżetowej
Zespół Szkół im. K. Kałużewskiego i J.Sylii w Zduńskiej Woli - 2021-06-02 - Zduńska Wola (łódzkie)
jw.
M&S FAMILY COMPANY Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: pakowanie mebli tapicerowanych (kanapy, sofy, pufy); WYMAGANIA : umiejętność pracy w zespole, pracowitość, sumienność
P.P.U.H.JANDREX Łucja Janic - 2017-04-07 - Lubliniec (śląskie)
Pomoc przy sporządzaniu sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości, pomoc przy opracowywaniu rocznych planów rzeczowo-finansowych, rejestrowanie i rozliczanie mediów w rozbiciu na nieruchomości, dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych, sprawdzanie faktur pod względem formalno-prawnym, przygotowywanie faktur do płatności, obsługa mieszkańców Spółdzielni, rozliczenia z byłymi członkami Spółdzielni, uzgadnianie salda należności i zobowiązań czynszowych. Praca jednozmianowa w równoważnym systemie czasu pracy w poniedziałki w godz. 7.00-17.00, od wtorku do czwartku w godz. 7.00-15.00, w piątki w godz. 7.00-13.00 w Bielsku-Białej.
KARPACKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2018-04-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
PRACA W OBIEKCIE HOTELOWYM, PORZĄDKOWANIE,KONTAKT Z KLIENTEM.
SUNLIGHT SPÓŁKA Z O.O. - 2019-07-11 - Gdańsk (pomorskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2021-04-15 - Grójec (mazowieckie)
LAKIEROWANIE ORAZ LAMINOWANIE ELEMENTÓW PRZY PRODUKCJI ŁODZI
NORDIC OCEAN CRAFT SP. Z O.O. KOŁOBRZEG - 2019-03-05 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
Sprzedaż usług spedycyjnych na rynkach wschodnich oraz pozyskiwanie nowych klientów na rynkach wschodnich
C. Hartwig Gdynia S.A. - 2020-03-02 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie księgowości w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej.https://gops_trabki.bip.gov.pl/search/joboffers/
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Trąbkach Wielkich - 2018-02-16 - Trąbki Wielkie (pomorskie)
w/g programu
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Włodawa (lubelskie)
- bieżąca kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych- ewidencja dowodów księgowych związanych z zakresem czynności- gromadzenie i archiwizacja dokumentacji- przygotowywanie zbiorczych zestawień- analiza wykonania planu finansowego przez poszczególne jednostki merytoryczne- bieżąca analiza i weryfikacja stanów kont księgowych- generowanie raportów z programu finansowo-księgowego
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych - 2021-05-07 - Warszawa (mazowieckie)
księgowanie i obsługiwanie firm
AARna Deepak Soni - 2016-02-01 - Rzgów (łódzkie)
Kontrola, dekretacja i księgowanie dokumentów finansowo-księgowe; przygotowanie dokumentacji niezbędnej do sprawozdawczości; rozliczenie projektów.
Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2021-06-02 - Stargard (zachodniopomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Zabrze (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
Rozładunek mebli, transport mebli oraz montaż mebli. Praca w godz.: 8-16. Przewidywany okres zatrudnienia: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2019-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Zabrze (śląskie)
Sporzadzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, prowadzenie kadr, układanie dokumentów, wprowadzanie dokumentów do programów księgowych, sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym
Dobre Biuro Katarzyna Ristau - 2020-11-24 - Świebodzin (lubuskie)
Samodzielnie prowadzenie pełnej księgowości,firm o różnych formach prawnych,samodzielne sporządzenie deklaracji podatkowych(VAT,PIT,CIT)
MEBLOHURT S.A. - 2016-04-04 - Lublin (lubelskie)
Księgowy- wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne mile widziane wyższe, obsługa komputera, mile widziana znajomość jednego z programów ( Optima, Enova, Gratyfikant), mile widziany 1 rok doświadczenia, dokładność, sumienność.
Kancelaria Doradcy Podatkowego Elżbieta Leszczyńska - 2019-02-28 - Nowy Sącz (małopolskie)
Rozliczanie finansowo - księgowe: zapoznanie się z planem kont, obsługa programu księgowego poprzez wprowadzanie faktur zakupu usług, pomoc przy wystawianiu faktur sprzedaży usług
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Ruda Śląska (śląskie)
Księgowanie doumentów związanych z działalnością firmy, składanie deklaracji VAT, ZUS. Kontakt z kontahentami.
P.H.U.MIRMEX sp.o.o. - 2017-04-14 - Raciąż (mazowieckie)
Do obowiązków pracownika będzie należeć prowadzenie kompleksowej księgowości klientów, sporządzanie deklaracji VAT, deklaracji ZUS, list płac. 1. wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów2. dekretacja dokumentów księgowych, faktur3. przygotowywanie korespondencji z kontrahentami i urzędami 4. segregowanie dokumentów pod względem rodzaju godziny pracy 8-165. przygotowywanie wniosków o dofinansowania itp.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe OLMAR Maria Daukszewicz - 2021-04-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie: brak wymagań; znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym, znajomość edytora tekstu, znajomość programu SAWA; komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność i odporność na stres, umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i zespołowej; wykonywanie prac biurowych w sprawach sądowych tj. archiwizowanie akt, sporządzanie dokumentów i akt sprawy, protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, przepisywanie uzasadnień i postanowień, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, kompleksowa obsługa programu SAWA, wykonywanie innych poleceń kierownika sekretariatu i przewodniczącego wydziału; umowa na zastępstwo; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2018-07-13 - Rybnik (śląskie)
Realizacja codziennych zadań związanych z rozmaitymi czynnościami w zakresie rachunkowości takimi jak księgowanie faktur, rozliczanie sald klienta, przygotowywanie sprawozdań, itd.; Składanie oraz rozliczanie operacji związanych z transakcjami kartami kredytowymi oraz płatnościami gotówką; Rozliczanie płatności z fakturami oraz ściąganie należności; Aktywne rozwiązywanie problemów z klientami; Dbanie o terminową realizację zadań oraz parametrów jakości; Budowanie bardzo dobrych relacji z klientem oraz zespołem; Utrzymywanie stosownych standardów komunikacji, międzynarodowe i wielokulturowe nastawienie i sposób myślenia.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Wspieranie pracowników w rozliczeniu podróży za pomocą narzędzi podróżnych, takich jak Corporate Card Program, polityka podróży i aplikacja T & E; Zapewnienie pracownikom zwrotów kosztów w terminie zgodnie z polityką firmy oraz umowami o poziomie usług
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie księgowości wspólnot mieszkaniowychwymagania: wykształcenie minimum średnie, umiejętnośc obsługi WORD, EXCEL
TOMASZ KRÓL.PL - 2020-03-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE POSIŁKÓW NA ODDZIAŁY SZPIYALNE, NADZÓR NAD PRACĄ PODLEGŁEGO ZESPOŁU, SPORZĄDZANIE POSIŁKÓW ZGODNIE Z RECEPTURAMI I NORMAMI OBOWIĄZUJĄCYMI W ŻYWIENIU ZBIOROWYMWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE KIERUNKOWE, ZNAJOMOŚĆ ZASAD HACCP, KSIĄŻECZKA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, MIN. 1 ROK DOIŚWIADCZENIA W ZAWODZIEPRACA W GODZINACH: 06:30-14:30 LUB 07:00-15:00MIEJSCE PRACY: SZPITAL SPSK 2, UL. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH SZCZECIN, tel.: 727003748, CV NA ADRES MAILOWY: A.PIEKONKO (at) IMPEL.PLMIEJSCE ROZMÓW REKRUTACYJNYCH: ul. MIESZKA I (CH MOLO II P.) 73, 71-011 Szczecin
SANPRO CONSULTING BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
KSIĘGOWOŚĆ FIRM ZEWNĘTRZNYCH I PRACODAWCY, DOJAZD DO FIRM ZEWNĘTRZNYCH W CELU UZGODNIEŃ I PREZENTACJI DANYCH FINANSOWYCH PROWADZENIE EWIDENCJI KADROWYCH I PŁACOWYCH ORAZ ZUS
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- Księgowanie dokumentów w systemie Symfonia; dopuszcza się również księgowanie książek przychodów i rozchodów.- Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czs nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy dla osób zainteresowanych.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie średnie/wyższe. Doświadczenie w zawodzie. Umiejętność księgowania - księgi rachunkowe. Kontakt telefoniczny (32-253-71-74) w godzinach: 8:00-14:00 lub e-mail: praca (at) tax-us.pl
TAX-US SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-13 - Katowice (śląskie)