KSIĘGOWY K/M Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KSIĘGOWY K/M
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie księgi handlowej, ewidencji podatkowej; ryczałt.
Data publikacji: 2019-08-08
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie księgi handlowej, ewidencji podatkowej; ryczałt.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.08.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw wynagrodzeń (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie zawodowe lub wyższe - księgowość. Umiejętność rozliczania podatków (VAT, CIT, PIT). Wymagane doświadczenie w pracy w księgowości - minimum 5 lat.Zakres obowiązków: prowadzenie księgi handlowej, ewidencji podatkowej; ryczałt.Praca w godz. 7.30-15.30.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 08.08.2019
Oferta pracy ważna do: 08.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d36ed565863d045e21b86bb1699c692a
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie posiłków. Praca w godz. 7-19 w Kołobrzegu, również w soboty i niedziele.
SPOŁEM Spółdzielczy Ośrodek Wypoczynkowy "ZORZA" - 2019-01-17 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pomoc przy:- bieżącej pracy administracyjno-biurowej w Urzędzie Stanu Cywilnego- pomoc w redagowaniu pism- pomoc przy obsłudze urządzeń biurowych i sprzętu komputerowego- wprowadzaniu danych do systemu.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
wprowadzanie dokumentów do internetowej księgi przychodów i rozchodów, praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
HARMONOGRAMOWANIE, ORGANIZACJA I NADZOROWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z KALIBRACJĄ APARATURY KONTROLNO -POMIAROWEJ, KALIBROWANIE I LEGALIZOWANIE URZĄDZEŃ,NADZÓR NAD REMONTAMI I PRZEGLĄDAMI MASZYN PRODUKCYJNYCH ORAZ SYSTEMÓW POMOCNICZYCH, UDZIAŁ I NADZOROWANIE PROCESÓW REWALIDACYJNYCH URZĄDZEŃ PRODUKCYJNYCH , UDZIAŁ W PROJEKTACH MODERNIZACYJNYCH, WDRAŻANIU NOWYCH ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH I URZĄDZEŃ, TWORZENIE DOKUMENTACJI WEWNĄTRZZAKŁADOWEJ (PROCEDURY,INSTRUKCJE) ZGODNYCH ZE STANDARDAMI GMP, WSPÓŁPRACA Z SERWISAMI ZEWNĘTRZNYMI, NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ .
CHEMA-ELEKTROMET SPÓŁDZIELNIA PRACY - 2017-12-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Bieżące wsparcie działu księgowości. Księgowanie i rozliczanie dokumentów. Zapewnienie właściwej koordynacji procesów księgowych i podatkowych, prawidłowy przepływ informacji i dokumentów finansowych.Wystawianie faktur. Kontakt z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS). Bieżąca kontrola należności i zobowiązań spółki. Ścisła współpraca z działami wewnętrznymi firmy – dostarczanie wiarygodnych i terminowych danych księgowych. Sporządzanie zestawień i raportów. Ujednolicanie procedur księgowych.
FM GROUP POLSKA Artur Trawiński - 2017-05-16 - Strzeszów (dolnośląskie)
Industrial Temps is a leading recruiting company 6.th the biggest employer in North Ireland (UK). We are currently looking for the candidate for the position of PRODUCTION MANAGER. The following list of job duties is not exclusive or exhaustive and the post holder will be required to undertake such tasks and working patterns as may reasonably be expected within the scope and grading of the post.- Create, lead and deliver the business strategy throughout the team for a lean organisation and to optimise employee engagement in improvement activities through tracking indicators, recruitment activities, teambuilding and communication.- Review current ways of working within the factory in terms of product, skills and process flow, making suitable recommendations in terms of improvement using continuous improvement techniques and providing specialised guidance, strategy, policy and practices to be used.- Manage growth. Evaluate, utilise deploy and embed a range of continuous improvement and lean techniques to deliver best in class operational excellence.- Implement a root cause problem solving methodology and capability across the factory. Making sure that products are produced on time, are of good quality and within budgets.- Agree Planned Maintenance and Operating Schedules and assist with Problem Solving.- Ensure the Personal and Departmental Training plan is accurate to needs, undertaken and successful within the current business strategy- Monitoring the production processes and adjusting schedules as needed- Liaising among different departments, e.g. suppliers, managers; quality, stakeholders- Working with other managers to implement the company's policies and goals- Ensuring that health, safety, environmental, company and quality guidelines are followed- Support diversity, coach and highly motivate a skilled effective team of workers- Working out the human and material resources needed on a continuous basis- Review and evaluate worker performance; appraisals, attendance management, disciplinary.- Identifying training needs, update the effectiveness of the current training development plans- Manages Section Leaders, provides effective leadership and the delegation of responsibilities and decisions to identify, design and implement a structured- Business Improvement plan that optimises factory / employee performance- Delivers objectives and provides timely budgetary and production performance data in a meaningful manner and in relation to meeting the strategic aims and needs of the business. - Any other duties and working hours/ patterns that may be deemed to be with your capabilities.
Industrial Temps - 2017-02-27 - Wielka Brytania (Wielka Brytania)
Księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-04-11 - Warszawa (mazowieckie)
remonty dróg, chodników, mostów, wycinka krzaków w pasach drogowych dróg gminnych, utwardzanie dróg kruszywem, równanie poboczy
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Mełgiew (lubelskie)
Rozliczanie pracy klierowców
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Krążkowo (lubuskie)
Nauka: dekretowanie dowodów księgowych, wprowadzanie danych do programu księgowego, sporządzanie deklaracji. Zapoznanie się z przepisami podatkowymi, ZUS-u. Numerowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Gdynia (pomorskie)
sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do urzędu skarbowego, ZUS
POMIMEX STAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-21 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
wdrażanie nowych osób do wykonywania obowiązków, kierowanie na badania lekarskie i miejsc zakwaterowania, szukanie noclegów, rozliczanie godzin, kontakt z klientem, analizowanie i raportowanie, praca na terenie Sosnowca, praca w terenie.
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Sosnowiec (śląskie)
Wykonywanie prac biurowych, nadzór i obsługa wewnętrznych systemów księgowych i operatorskich, wystawianie faktur, księgowanie i dekretacja dokumentów, nadzór nad umowami z operatorami NET, TV, TEL.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Zamość (lubelskie)
obługa rachunków elektronicznych, bieżąca obsługa klienta
Bank Spółdzielczy w Pawłowicach - 2016-09-14 - Pawłowice (śląskie)
Naliczanie wynagrodzeń i pochodnych dla pracowników zatrudnionych na umowę o pracę oraz na umowy zlecenia; sporządzanie list płac i rozliczanie rachunków do umów cywilnoprawnych, sporządzanie, wysyłanie deklaracji do ZUS i US, sporządzanie przelewów bankowych, dekretacja i księgowanie faktur VAT i rachunków od i do kontrahentów, naliczanie rocznej amortyzacji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych jednostki, archiwizacja dokumentów płacowych i finansowo-księgowych, prowadzenie kasy jednostki. Umowa o Pracę na czas określony poprzedzona 6 miesięcznym okresem próbnym. Praca jednozmianowa: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klientów, sprzedawanie i podawanie towaru, robienie zamówień.
Tomasz Zajączkowski TOMAXXX - 2016-08-01 - Rąty (pomorskie)
Prowadzenie pełnej księgowości firmy.
SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "START" - 2017-06-26 - Przemyśl (podkarpackie)
utrzymywanie porządku na terenach zewnętrznych, praca w Lubinie
NIRO SP. Z O.O. - 2018-04-30 - Lubin (dolnośląskie)
Pakowanie towaru (mięso-wędliny).
FIRMA HANDLOWA "DREKO" BANIOWSKI DARIUSZ - 2019-08-28 - Kraków (małopolskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Lyski (śląskie)
rozliczanie projektów UE
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Piła (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, zaawansowana znajomość MS Office, Nessoft, IC-Accounting, doświadczenie zawodowe: min.3 lata w dziale księgowości w przedsiębiorstwie międzynarodowym , znajomość j. angielskiego. rosyjskiego biegle.Ogólny zakres obowiązków: wprowadzanie danych do systemu ERP, współpraca w zakresie lokalnych audytów.Zapewnienie prawidłowego przygotowania wyników finansowych (Trial Balance) w wyznaczonym terminie ze szczególnym uwzględnieniem terminowego procesowania dokumentów PK, rozliczenia transakcji bankowych, kont, środków trwałych, należności i zobowiązań. Weryfikacja oraz wysyłka wyniku finasowego( TB- Trial Balnce).Weryfikacja oraz bezbłędne księgowanie dokumentów PK zarówno utworzonych przez Genpact jak i otrzymanych od klientów. Odpowiedzialność za zapewnienie kompletnośći wszystkich zaksięgowanych dokumentów PK oraz za ich archiwizację. Sprawozdawczość w zakresie Księgi Głównej. Współpraca w zakresie audytu wewnętrznego i zewnętrznego. Wykonywanie obowiązków zgodnie ze standardami SOX i kontroli wewnetrzej. Prowadzenie usług księgowych dla klientów zagranicznych. Współpraca z globalnymi Oddziałami Genpact.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Lublin (lubelskie)
wykształcenie średnie lub wyższe, uprawnienia ,1 rok doświadczenia w pracy na ww. stanowiskudobra znajomość prac budowlanychznajomość odczytywania mapumiejętność kierowania ludźmi na budowie1 zmianawynagrodzenie: od 4000 zł
EKO-KAN-GAZ SP. Z O.O. - 2018-08-06 - Karski (wielkopolskie)
Prowadzenie księgowości Internatu - -rozliczanie odpłatności za pobyt w Internacie-rozliczanie dochodu Jednostki-prowadzenie majątku Internatu i prowadzenie magazynu-rozliczanie podatku Vat-prowadzenie księgowości projektów realizowanych w ramach środków z UE-prowadzenie nalezności i zobowiązań Jednostki
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Nowy Sącz (małopolskie)
księgowanie dokumentów, prowadzenie P.K.P iP oraz ZUS
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Zgierz (łódzkie)
Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości i ustaw podatkowych, sporządzanie bilansów, sprawozdań finansowych, raportów i deklaracji.
VICI TAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-22 - Lublin (lubelskie)
- zapoznanie się z przepisami BHP i P.Poż.,- zapoznanie się z porządkiem w pracy,- księgowanie dokumentów księgowych,- prowadzenie ewidencji przychodów,- prowadzenie podatkowej księgi przychcodów i rozchodów,- obsługa bezpośrednia klienta,- załatwianie spraw w Urzędach Administracji Państwowej,- archiwizacja dokumentów księgowych,- dekretacja dokumentów księgowych,- wystawianie faktur sprzedaży,
kontakt przez PUP - 2019-08-02 - Świebodzin (lubuskie)
Przygotowanie do samodzielnej pracy na stanowisku sprzedawca
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Zamość (lubelskie)
Wykonywanie prac konserwacyjnych, naprawczych, montażowych, remontowych, obsługa instalacji elektrycznej, gazowej, wodno-kanalizacyjnej, deszczowej, grzewczej, central wentylacyjnych, urządzeń klimatyzacyjnych, przepompowni, rozdzielnic NN, kompresorów powietrza, stacji wody uzdatnionej, instalacji PPOŻ. Wykonywanie drobnych prac porządkowych.
Pomorski Park Naukowo Technologiczny - 2017-03-03 - Gdynia (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Białystok (podlaskie)