KSIĘGOWY K/M (J. ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy E 100 POLSKA SP. Z O.O.
Stanowisko: KSIĘGOWY K/M (J. ANGIELSKI)
Wynagrodzenie: 3 500 - 6 000 PLN
Zakres obowiązków: j.w
Data publikacji: 2017-10-10
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: E 100 POLSKA SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pory 59, 02-757 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: premie, prywatna opieka medyczna.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY K/M (J. ANGIELSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.09.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Księgowy (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie-wyższe w tym licencjat; kierunek- ekonomia, rachunkowość; doświadczenie zawodowe: 1 msc; znajomość języków obcych: J. Angielski poziom znajomości w mowie i piśmie dobry.Obowiązki: weryfikacja formalno-rachunkowa i księgowanie dokumentów. Obsługa kont bankowych, przygotowywanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, wsparcie w przygotowaniu deklaracji podatkowych VAT, wystawianie faktur za usługi, inne zadania z zakresu księgowości.Praca w godzinach 08:00-16:00.Preferowana forma kontaktu z pracodawcą: CV na adres e-mail: praca (at) e100.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1
Nazwa pracodawcy: E 100 POLSKA SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
02-757 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.e100.eu
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 10.10.2017
Oferta pracy ważna do: 28.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie dokumentacji, wprowadzanie dokumentów do systemów komputerowych
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Zakopane (małopolskie)
wprowadzanie danych do systemu księgowych,dekretacja, układanie numeracja, wyliczanie podatków
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Błonie (mazowieckie)
Obsługa gości restauracji (również z zagranicy).Praca pomiędzy 6:00-23:00. Umowa na okres próbny na 3 m-ce.
HOTEL PIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-14 - Mikołów (śląskie)
Naprawa pojazdów
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Motoryzacji MOTOZBYT sp. z o.o - 2017-01-24 - Suwałki (podlaskie)
kierowanie zespołem pracowników na obszarach restauracji w tym: obszar produkcji, obszar sprzedaży, zaplecze, sala restauracyjna i teren zewnętrzny, zgodnie z obowiązującymi w McDonald’s procedurami operacyjnymi, personalnymi, szkoleniowymi i ochrony środowiskaponoszenie odpowiedzialności za powierzone mienie restauracji;wykonywanie i nadzorowanie czynności związanych z obrotem gotówką zgodnie z zasadami bezpieczeństwa restauracji i procedurami obowiązującymi w McDonald’s;sporządzanie raportów dotyczących działalności operacyjnej restauracji;obsługa poszczególnych stanowisk pracy w restauracji – w razie potrzeby;
Twinstar Arkadiusz Jakubowski - 2017-09-26 - Sopot (pomorskie)
Pomoc w pracy piekarza w godz. 7-15.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE Cezary Babik - 2018-02-15 - Grajewo (podlaskie)
Doradztwo w zakresie systemów informatycznych, orzwiązywanie problemów, konstka z zespołem w języku hindii, wdrażanie rozwiązań systemowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Łódź (łódzkie)
-bieżąca obsługa- sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych -realizacja planów sprzedażowych- aktywne pozyskiwanie klientów
Adamczuk - Serwis Finansowy - 2017-03-07 - Siedlce (mazowieckie)
Prowadzenie pełnej księgowości dla czeskiego i słowackiego podmiotu; Przygotowanie deklaracji VAT i CIT; Udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych, w zamknięciach ksiąg rachunkowych; Dbanie o prawidłowy przepływ informacji; Przygotowywanie sprawozdań zewnętrznych oraz na potrzeby wewnętrzne.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
księgowanie, wykonywanie przelewów, obsługa komputera-programy finansowo-księgowe
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Żyrzyn (lubelskie)
obsługa klienta,obsługa kasy fiskalnej.wykładanie i zamawianie towaru
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Głogów (dolnośląskie)
pełna księgowość - PIT, VAT, bilans, rachunek zysków i strat, sprawozdawczość, windykacja należności
MICHALAK MAREK P.P.U.H "WEKTOR" - 2016-10-26 - Świdnica (dolnośląskie)
- Opis stanowiska: Samodzielne księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sporządzanie sprawozdań finansowych oraz wymaganych prawem deklaracji podatkowych. Weryfikacja dokumentów pod względem księgowym i merytorycznym. Księgowanie wyciągów bankowych. Kontrola i uzgadnianie kont księgi głównej. Uzgadnianie rozrachunków i kontrola płatności.- Warunki zatrudnienia: pełny etat, płaca zasadnicza, dodatek za wysługę lat, pakiet socjalny, nagrody roczne.- Wynagrodzenie: 2200-2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa o pracę na czas określony. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:45-15:45. Wymagania: Wymagania: Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia). Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku Księgowego/Księgowej. Znajomość zasad gospodarki finansowej jednostek sektora finansów publicznych. Umiejętności obsługi programów księgowych. Obsługa programów MS Office (Excel, Word). Odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, terminowość i sumienność. Rozliczanie projektów Unijnych. Wiedza z zakresu rachunkowości budżetowej i finansów publicznych oraz przepisów podatkowych.Wymagania dodatkowe: Obsługa systemu bankowości NBE. Obsługa zleceń płatniczych BGK. Znajomość programu Finansowo-Księgowego QNT. Obsługa Informatycznego Systemu Budżetu Państwa Trezor. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: e.oskierko (at) ohp.pl
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH - 2017-02-07 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie badań mikrobiologicznych, prac laboratoryjnych, ocena jakości wyrobów, uczestnictwo w realizacji planów produkcyjnych, prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej
PHPU Transvet sp z o.o - 2018-04-25 - Doruchów (wielkopolskie)
Piaskowanie elementów statków i zbiorników.
REKRUTACJA TUR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Gdańsk (pomorskie)
Praca na stanowisku księgowa:- sporządzanie naliczeń i rozliczeń w zakresie opłata mieszkaniowych i czynszowych-pełna obsługa włąciceli i użytkowników mieszkań i lokali użytkowych-wystawianie faktur oraz rozliczeń sprzedaży- windykacja należności- prowadzenie korespondencji w sprawach dotyczących księgowości
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "Przyjaźń" w Krzeszowicach - 2018-02-02 - Zabierzów (małopolskie)
- kontrola utrzymania ustalonych parametrów produktów,- ocena sensoryczna dostarczanych surowców i produkowanych wyrobów, - podejmowanie działań zapobiegających niezgodnościom,- bezpośrednia kontrola produkcji,- raportowanie osiąganych wyników z przeprowadzanych inspekcji,- zarządzanie niezgodnościami wewnętrznymi, generowanie raportów,- nadzór nad sprzętem do pomiarów, kontroli i badań,- podejmowanie działań w zakresie poprawy bezpieczeństwa pracy, eliminacji wad jakościowych, redukcji strat, zwiększenia wydajności oraz zmniejszenia uciążliwości dla środowiska.
JACOBS DOUWE EGBERTS PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-28 - Sułaszewo (wielkopolskie)
praca trzyetapow, podawanie pustych tub na taśmociąg, wkładanie knotów, odbieranie gotowych wyrobów, pakowanie wyrobów na tacki lub układanie tacek na paletach transportowych, praca wewnątrz hali produkcyjnej
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Dzikowiec (dolnośląskie)
Praca przy stole, wyrabianie ciasta( możliwość przyuczenia do zawodu piekarza)
P.P.H. PIEKARNIA Grzegorz Myszk - 2016-06-09 - Czarna Dąbrówka (pomorskie)
obsługa stoiska mięsnego
STOKROTKA Sp. z o.o. - 2017-12-14 - Tarnów (małopolskie)
Sklep czynny do 24:00. Praca na 0,5 etatu, możliwość pełnego etatu.
Sklep Ogólnospożyw. - Monopolowy MERKURY - 2016-11-22 - Piekary Śląskie (śląskie)
Dekretacja i księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży zgodnie zobowiązującymi przepisami - uzgadnianie kont księgowych oraz rozrachunkówz kontrahentami - księgowanie raportów kasowych i wyciągów bankowych, wwalucie PLN i EUR - sporządzanie deklaracji VAT-7, VAT-27, VAT UE orazINTRASTAT, a także sprawozdań do GUS - rozliczanie delegacji krajowych izagranicznych - sporządzanie list płac, deklaracji do ZUS oraz zeznań rocznychPIT - rozliczanie różnic kursowych - sporządzanie bilansu oraz rachunkuzysków i strat, praca w godz. 7-15
DOMIX-P Joanna Poniży - 2016-11-24 - Dobrzeń Mały (opolskie)
- Sprzątanie sklepu w centrum Katowic.- Wynagrodzenie: 875 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca na dwie zmiany w godzinach: 6:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna maksymalnie 1 miesiąc). Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 501-759-870) lub e-mail: malgorzata.zmyslony (at) piekarniaklos.pl
KŁOS M.KURZYCA SPÓŁKA JAWNA - 2015-12-03 - Katowice (śląskie)
koordynacja serwisu, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Poznań (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Zakrzewo (wielkopolskie)
prace pomocnicze przy montażu mebli
MZ INWESTYCJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-02-02 - Chorzów (podkarpackie)
Ogłoszenie nr 4 /NK/2017 r. z dnia 17.10.2017 r. o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w pełnym wymiarze czasu pracy.- Znajomość przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatku od towarów i usług, rozp. MF w sprawie wystawiania faktur, w sprawie kas rejestrujących, ustawy o rachunkowości, rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu.- Wynagrodzenie: od 3000 do 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony od 6 miesięcy do 1 roku. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzianch: 7:00-15:00.Wymagania niezbędne :- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub wykształcenie średnie ekonomiczne,- doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata pracy przy naliczaniu wynagrodzeń,- obywatelsko polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie rozliczeń podatku VAT centralizacja rozliczeń VAT,- umiejętność obsługi oprogramowania biurowego Word, Excel, Symfonia FK, Plik JPK i poczty elektronicznej,- dyspozycyjność, odpowiedzialność, zaangażowanie,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych,- kultura osobista, umiejętność pracy w zespole.Wymagania dodatkowe:- co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy związanych z prowadzeniem rozliczeń vat- znajomość przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatku od towarów i usług, rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie wystawiania faktur, w sprawie kas rejestrujących, ustawy o rachunkowości, rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu,- Umiejętność dokonywania rozliczeń w zakresie VAT i sporządzania stosownych deklaracji w tym zakresie oraz dekretacji dokumentów księgowych,- znajomość obsługi komputera, w tym programów finansowo księgowych i bankowości elektronicznej- predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, systematyczność , dokładność, rzetelność, komunikatywność.
KATOWICKIE CMENTARZE KOMUNALNE - 2017-10-17 - Katowice (śląskie)
Wymagania: wykształcenie, doświadczenie bez znaczenia,Zakres obowiązków: dbanie o ekspozycje towarówobsługa klienta Do zatrudnienia 2 osoby, Praca w DINO Krotoszyn, ul. Mickiewicza
DINO POLSKA SA - 2018-01-02 - Krotoszyn (wielkopolskie)
SPROWADZENIE PROWADZENIE PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI I KADR
SZAŁĘGA KATARZYNA, ACCOUNT Biuro Usług Księgowych Katarzyna Szałęga - 2016-07-15 - Rzeszów (podkarpackie)