KSIĘGOWY Górki oferta pracy Firma Usługowa "GREGORS" Grzegorz Konopka Górki
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Księgowy
Data publikacji: 2017-04-07
Lokalizacja: Górki (podkarpackie)
Pracodawca: Firma Usługowa "GREGORS" Grzegorz Konopka Górki
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:36-200 Górki 25, powiat: brzozowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Górki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzozowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brzozów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Firma Usługowa "GREGORS" Grzegorz Konopka Górki
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzozowie
Adres pracodawcy:
36-200 Górki 25, powiat: brzozowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: brzozowski
Gmina pracodawcy: Brzozów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Górki
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzozowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 07.04.2017
Oferta pracy ważna do: 30.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie księgowości i obsługi kadrowo-finansowej
PHU"JARBANK"-Jarosław Kuleszczyk - 2018-07-25 - Zambrów (podlaskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych, nadzór nad obiegiem dok. ksieęgowych, uzgadnianie sald, sporządzenie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań do GUS, sporządzenie sprawozdań finansowych oraz analiz i raportów, współpraca z instytucjami
BIURO RACHUNKOWE EFEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-11 - Rawicz (wielkopolskie)
przycinanie elementów, zbijanie palet
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Samin (warmińsko-mazurskie)
praca - księgowość
Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2018-07-06 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Referent ds. administracyjno-biurowych (staż)
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Tychy (śląskie)
- kontrola i nadzór nad procedurami księgowo-finansowymi;- wsparcie analizy rozrachunków z kontrahentami;- współpraca z osobami zarządzającymi oraz wsparcie ich pracy wiedzą finansową i księgową- współpraca z pozostałymi działami firmy;- monitoring projektu, sprawozdawczość, wnioski o płatność, PEFS, nadzór nad przepływami finansowymi;- współzarządzanie projektem i współpraca z koordynatorem projektu;- nadzór nad realizacją zadań i formami wsparcia;- prowadzenie kadr i ksiąg rachunkowych.Oferujemy atrakcyjną pracę w życzliwej atmosferze w Zamościu z perspektywą przedłużenia umowy.Miejsce pracy dla osoby sprawnej lub niepełnosprawnej. Premie do wynagrodzenia zasadniczego.Zapraszamy do wysyłania CV.
Instytut Rozwiązań Biznesowych - 2017-06-01 - Zamość (lubelskie)
Prowadzenie pełnej księgowości.
WINDEX HOLDING Sp. z o.o. - 2016-10-24 - Zabrze (śląskie)
Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności ich wykonania z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Zadaniami uzupełniającymi na tym stanowisku jest prowadzenie postępowań administracyjnych powiązanych z zadaniem podstawowym, rozgraniczanie nieruchomości, prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych oraz porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;2.przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencjonowanie zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych w przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji po przeprowadzeniu pozytywnej weryfikacji lub odbiorze przedmiotu zamówienia publicznego;3.uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby postępowań administracyjnych, postępowań sądowych lub innych czynności cywilnoprawnych;4.wydawanie kopii materiałów dokumentów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;5.wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnionych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;6.wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnianych kopii materiałów zasobu;7.przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawach odmowy przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych;8.prowadzenie postępowań administracyjnych rozgraniczania nieruchomości;9.prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych;10.udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową;11.udział w pracach komisji przetargowych, kontroli i odbioru prac geodezyjnych i kartograficznych zlecanych przez wydział lub za pośrednictwem wydziału;12.realizacja zadań obronnych w ramach przydzielonych przedsięwzięć, wynikających z obowiązujących na terenie miasta planów obronnych oraz w ramach zleconych przez Wojewodę Pomorskiego pozamilitarnych przygotowań obronnych;13.wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-25 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa kasowo-dysponencka,zapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klientapraca na terenie Zawierciekontakt z pracodawcą wyłacznie drogą e-mailową na adres: po-33 (at) wp.pl
P.P.H.U. DOMARD - 2018-04-18 - Zawiercie (śląskie)
KSIĘGOWY
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
wg stanowiska
Kancelaria Finansowa Szewczyński Stolz - 2016-08-12 - Gniezno (wielkopolskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wymagania dopuszczające do udziału w naborze:posiadanie obywatelstwa polskiego,posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karno-skarbowe;wykształcenie min. średnie ekonomiczne i posiadanie dwuletniej praktyki w księgowościwiedza z zakresu ustawy o rachunkowościposiadanie stanu zdrowia odpowiedniego do stanowiska pracy.Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: znajomość księgowości budżetowej,doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach administracji publicznej,posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: komunikatywność, dobra organizacja pracy, konsekwencja w realizowaniu zadań, terminowość, punktualność, wytrwałość, odporność na stres, umiejętność pracyw zespole, znajomość i umiejętność korzystania z przepisów prawa.Wymagane dokumenty:list motywacyjny,życiorys (CV) ze zdjęciem,kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopia dowodu osobistego,kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (świadectwa pracy),kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,oświadczenie o niekaralności (wybrany kandydat do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć oryginał aktualnego zaświadczenia o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego),oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartychw ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.),opinie o pracy bądź referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takowe posiada).Miejsce i termin złożenia dokumentów:Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie placówki od poniedziałkudo piątku w godz. 8:00 - 15:00 lub przesłać listem poleconym na adres Domu Pomocy Społecznej 90- 145 Łódź, ul. Narutowicza 114, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata z dopiskiem ''Nabór na stanowisko kierownicze urzędnicze księgowego'' w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27.11.2015 r. godz. 12:00 (decyduje data faktycznego wpływu do placówki). Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.Niezwłocznie po zakończeniu naboru, informacja o jego wyniku zostanie podana do publicznej wiadomości na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej MOPS w Łodzi www.bip.mops.lodz.pl oraz wywieszona na tablicy ogłoszeń w Domu Pomocy Społecznejul. Narutowicza 114 w Łodzi.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Domu Pomocy Społecznejul. Narutowicza 114 w Łodzi zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w sekretariacie Domu przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W tym okresie kandydaci będą mogli dokonać odbioru swoich dokumentów. Dom Pomocy Społecznej ul. Narutowicza 114 w Łodzi nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 42 679 12 55, 42 678 46 23.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2015-11-23 - Łódź (łódzkie)
- przewóz towarów
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "BATMA" Marian Bańkowski - 2016-04-22 - Brzóski-Gromki (podlaskie)
Sprzedaż detaliczna i hurtowa odzieży męskiej. Praca w godzinach od 10.00 do 18.00 ( w soboty od godz. 10.00 - 14.00 )
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Siedlce (mazowieckie)
Obsługa klienta, sprzedaż artykułów będących w ofercie sklepu.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Krosno (podkarpackie)
kontakt z klientami, raportowanie sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Lubicz Górny (kujawsko-pomorskie)
Praca polegająca na czyszczeniu przewodów kominowych w prywatnych domkach jednorodzinnych. Praca na terenie Starogardu Gdańskiego i okolic.
TWÓJ KOMINIARZ ROBERT BANDURSKI - 2017-03-09 - Starogard Gdański (pomorskie)
prowadzenie podatkowej ksiegi przychodów, kadr, płav, ryczałtu, ksiąg rachunkowych
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Czarna (podkarpackie)
Budowa fundamentów od podstaw, zbrojenie, szalowanie, roboty ziemne. Praca w delegacjach na terenie woj. śląskiego.
S-PRIME Sp. z o.o. - 2017-10-14 - Wodzisław Śląski (śląskie)
przygotowywanie potraw, deserów,ciast,obliczanie wartości odżywczej potraw
Małgorzata Banacka Gospodarstwo Rolne Jędrychówko - 2018-01-10 - Jędrychówko (warmińsko-mazurskie)
Dozorowanie oiektu
Sky One Sp. zo.o - 2016-11-10 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Nauczanie w szkole podstawowej
Szkoła Podstawowa w Zielonce - 2018-08-08 - Zielonka (kujawsko-pomorskie)
PRACA Z DOKUMENTAMI KSIĘGOWYMI ORAZ PRACA Z KLIENTEM
BIURO RACHUNKOWE "WIRUS" ELWIRA ŚWIDERSKA - 2018-06-12 - Skierniewice (łódzkie)
prowadzenie księgowości dla małych i średnich przedsiebiorstw, obsługa kadrowa firm
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Poznań (wielkopolskie)
księgowanie dokumentów w biurze rachunkowym
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Zgierz (łódzkie)
Wywóz odpadów komunalnych.Ładowanie odpadów komunalnych.Wymagane doświadczenie.
MPK Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
szycie tapicerki meblowej
Spółdzielnia WULKAN - 2017-07-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Praca na produkcji przy nieskomplikowanych maszynach.
KAMET S.A. - 2016-08-18 - Reńska Wieś (opolskie)
Przygotowywanie raportów i sprawozdań finansowych,codzienny kontakt z klientem obcojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Kraków (małopolskie)