Praca KSIĘGOWY DS. ZOBOWIĄZAŃ - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy KSIĘGOWY DS. ZOBOWIĄZAŃ, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 10 ofert pracy KSIĘGOWY DS. ZOBOWIĄZAŃ.
Weryfikacja zgodności i kompletności dokumentów dotyczących rozliczeń pracowniczych niezbędnych do dokonania płatności na rzecz pracownika HSBC.Analiza faktur od kontrahentów po kątem zaksięgowania oraz do płatności.Księgowanie faktur w systemie HSBC oraz procesowanie ich płatności .Analiza korespondencji przychodzącej i wychodzącej dotyczącej faktur.Rozwiązywanie problemów związanych z procesami obiegu dokumentów w firmie w zakresie faktur oraz rozliczeń pracowniczych.Rozliczanie faktur z zamówieniami i/lub płatnościami.Sprawdzanie podwójnych faktur w systemie.Zakładanie kont kontrahentów.Przygotowywanie raportów.Odpowiadanie na zapytania kontrahentów zewnętrznych oraz zapytania z innych działów w firmie. Udział w telekonferencjach dotyczących procesu z klientem/działem.Ciągłe szkolenie się oraz przestrzeganie przepisów podatkowych oraz regulacji wewnętrznych dotyczących procesu.
kontakt przez PUP - 2021-06-15 - Kraków (małopolskie)
- dzienne i miesięczne raportowanie do przełożonego n/t aktualnego stanu powierzonych kont- prowadzenie dokładnych zapisów stanu kont klienta w języku angielskim i azerskim- wdrażanie praktyk kontroli kredytowej zgodnie z procedurami firmy- generowanie faktur/ wyciągów bankowych/ raportów zgodnie z procedurami operacyjnymi- prowadzenie rozliczeń kont klienta w systemach rozliczeniowych Open Accounts, QMS, SAP, Oracle, Amdocs- zawiadamianie o przeterminowanych płatnościach poprzez telefon i pocztę elektroniczną w języku angielskim i azerskim- rozliczanie płatności czekowych, przelewów, zleceń stałych w odpowiednich systemach przetwarzania płatności- identyfikacja, dokumentowanie i rozwiązywanie sporów oraz ogólnych zapytań w skuteczny i terminowy sposób- kontakt z klientem w języku azerskim- tworzenie baz danych i procedur obiegu dokumentacji- zapewnienie integralności danych podstawowych w kluczowych systemach, a także utrzymywanie procesów w celu zapewnienia jakości danych- sprawdzanie dokładności zeskanowanych danych, poprawianie danych nieakceptowanych lub błędnie zindetyfikowanychGodziny pracy:09:00-17:00
kontakt przez PUP - 2019-07-31 - Łódź (łódzkie)
prawidłowe i terminowe przetwarzanie faktur dostawców, pracowniczych wniosków o zwrot wydatków i późniejsze raportowanie płatności (przeterminowanych), zarządzanie rabatami przyznawanymi i propozycjami płatności składanymi przez dostawców; zapewnienie zgodności z regulacjami wewnętrznymi; umowami o poziomie świadczonych usług i ustawodawstwem zewnętrznym, zapewnienie kontroli wewnętrznej (procesy własne), zarządzanie relacjami z interesariuszami; identyfikowanie potencjału usprawnień w ramach realizowanych procesów, wsparcie pozostałych członków zespołu w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca
ROCKWOOL Global Business Service Center Sp. z o.o. - 2019-06-26 - Poznań (wielkopolskie)
- Weryfikacja faktur zakupu pod względem zgodności z przepisami podatkowymi i wymogami wewnętrznymi. Analiza i rozliczanie kont zakupu. Monitorowanie zaległych faktur. Ustalanie sald zobowiązań. Udział w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca / roku. Księgowanie faktur. Bieżące rozliczanie kont zakupu oraz kont dostawców. Tworzenie i księgowanie obciążeń dla dostawców. Kontakt i obsługa klientów zagranicznych (firmy z Ukrainy i Rosji).- Wynagrodzenie: 6500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę od 03.07.2019 r. do 02.07.2022 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność profesjonalnej komunikacji z klientem i zespołem, umiejętności analityczne, bardzo dobra organizacja pracy, punktualność, zaangażowanie oraz dokładność w wykonywaniu zadań służbowych. Wymagana znajomość języka ukraińskiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-06-05 - Katowice (śląskie)
- Weryfikacja faktur zakupu pod względem zgodności z przepisami podatkowymi i wymogami wewnętrznymi. Analiza i rozliczanie kont zakupu. Monitorowanie zaległych faktur. Ustalanie sald zobowiązań. Udział w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca / roku. Księgowanie faktur. Bieżące rozliczanie kont zakupu oraz kont dostawców. Tworzenie i księgowanie obciążeń dla dostawców. Kontakt i obsługa klientów zagranicznych.- Znajomość języka niemieckiego oraz hindi jest wymagana do kontaktowani się z zagranicznymi klientami firmy (firma prowadzi księgowość dla firm zagranicznych z Niemiec oraz Indii).- Wynagrodzenie: 6500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę od 22.04.2019 r. do 21.04.2022 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe w księgowości. Wymagane umiejętności analityczne, bardzo dobra organizacja pracy, punktualność, zaangażowanie i dokładność, umiejętność profesjonalnej komunikacji z klientem i zespołem. Wymagana znajomość języka niemieckiego i hindi w stopniu B2 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Katowice (śląskie)
- Weryfikacja faktur zakupu pod względem zgodności z przepisami podatkowymi o wymogami kontroli wewnętrznej. Analiza i rozliczanie kont, rozliczanie zakupu. Monitorowanie zaległych faktur. Ustalanie sald zobowiązań. Udział w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca / roku. Księgowanie faktur. Bieżące rozliczanie kont zakupu oraz kont dostawców. Tworzenie i księgowanie obciążeń dla dostawców. Kontakt z klientem zagranicznym.- Znajomość języka ukraińskiego i angielskiego jest wymagana do kontaktowania się z zagranicznymi klientami firmy (firma prowadzi księgowość dla firm zagranicznych z Ukrainy, Rosji oraz krajów UE).- Wynagrodzenie: 5500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę od 18.03.2019 r. do 17.03.2022 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 miesiące w pracy w księgowości. Wymagana umiejętności analityczne, bardzo dobra organizacja pracy, punktualność, zaangażowanie i dokładność, umiejętność profesjonalnej komunikacji z klientem i zespołem. Wymagana znajomość języka angielskiego i ukraińskiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Katowice (śląskie)
- dzienne i miesięczne raportowanie do przełożonego n/t aktualnego stanu powierzonych kont- prowadzenie dokładnych zapisów stanu kont klienta- wdrażanie praktyk kontroli kredytowej zgodnie z procedurami firmy- identyfikacja, dokumentowanie i rozwiązywanie sporów oraz ogólnych zapytań w skuteczny i terminowy sposób- prowadzenie rozliczeń kont klienta w systemach rozliczeniowych 9open Accounts, QMS, SAP, Oracle, Amdocs)- rozliczenie platności czekowych, przelewów, zleceń stałych w odpowiednich systemach przetwarzania płatności- wykonywanie innych, dodatkowych obowiązków o charakterze epizodycznym- kontakt z klientem w języku hiszpańskim, weryfikacji hiszpańskich faktów- raportowanie wyników pracy w języku angielskim, przygotowywanie zestawień w języku angielskim- znajomość systemu EG
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Łódź (łódzkie)
prawidłowe i terminowe przetwarzanie faktur dostawców, pracowniczych wniosków o zwrot wydatków i późniejsze raportowanie płatnościami (przeterminowanych); zarządzanie rabatami przyznawanymi i propozycjami płatności składanymi przez dostawców; zapewnienia zgodności z regulacjami wewnętrznymi, umowami o poziomie świadczonych usług i ustawodawstwem zewnętrznym; zapewnienie kontroli wewnętrznej (procesy własne); przygotowywanie dokumentacji do audytu i wsparcie podczas audytów, zarządzenie relacjami z interesariuszami; identyfikowanie potencjału usprawnień w ramach realizowanych procesów; szkolenie kolegów na niższych stanowiskach
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Poznań (wielkopolskie)
Dzienne i miesięczne raportowanie do przełożonego n/t aktualnego stanu powierzonych kont Prowadzenie dokładnych zapisów stanu kont klienta Wdrażanie praktyk kontroli kredytowej zgodnie z procedurami firmy Identyfikacja, dokumentowanie i rozwiązywanie sporów oraz ogólnych zapytań w skuteczny i terminowy sposób Generowanie faktur / wyciągów bankowych / raportów zgodnie z procedurami operacyjnymi Prowadzenie rozliczeń kont klienta w systemach rozliczeniowych (Open Accounts, QMS, SAP, Oracle, Amdocs) Zawiadamianie o przeterminowanych płatnościach poprzez telefon i pocztę elektroniczną Rozliczanie płatności czekowych, przelewów, zleceń stałych w odpowiednich systemach przetwarzania płatności Wykonywanie innych, dodatkowych obowiązków o charakterze epizodycznym
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Łódź (łódzkie)
Księgowość
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Łódź (łódzkie)