KSIĘGOWY DS. ROZLICZEŃ WEWNĘTRZNYCH Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KSIĘGOWY DS. ROZLICZEŃ WEWNĘTRZNYCH
Wynagrodzenie: od 4 700 PLN
Zakres obowiązków: Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - rachunkowość wewnętrzną oraz zgodność sald: wydawanie wysyłanie faktur wewnątrz firmy do i z odpowiednich podmiotów prawnych firmy zgodnie z ustawowymi wymogami; - wewnątrzfirmowe płatności: przygotowanie i zainicjowanie wewnątrzfirmowej sieci płatności oraz e-bankowości zgodnie z prawnymi wymogami oraz wymogami firmy; - zamykanie danego okresu: wszystkich miesięcy przedstawianie szczegółowych sprawozdań statutowych w terminie poprzez poprawne i terminowe zamknięcia wpisów; - wydawanie uchwał oraz eskalacji: zapewnienie klientom oraz zespołom SSC jasnych oraz precyzyjnych odpowiedzi dotyczących zagadnień księgowości wewnątrzfirmowej na podstawie globalnych oraz lokalnych wytycznych oraz praktyk; - kontrola i zgodność: terminowe wykonywanie SOX i kontrole operacyjne oraz zapewnienie ich właściwej ewidencji; - kontynuacja doskonalenia: proponowanie usprawnień wdrażanych do systemów i metodologii pracy w celu zapewnienia efektywnej oraz sprawnej pracy procesów raportowania finansowego, oraz że są stale dostosowywane do wymagań biznesu;
Data publikacji: 2017-01-20
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - rachunkowość wewnętrzną oraz zgodność sald: wydawanie wysyłanie faktur wewnątrz firmy do i z odpowiednich podmiotów prawnych firmy zgodnie z ustawowymi wymogami; - wewnątrzfirmowe płatności: przygotowanie i zainicjowanie wewnątrzfirmowej sieci płatności oraz e-bankowości zgodnie z prawnymi wymogami oraz wymogami firmy; - zamykanie danego okresu: wszystkich miesięcy przedstawianie szczegółowych sprawozdań statutowych w terminie poprzez poprawne i terminowe zamknięcia wpisów; - wydawanie uchwał oraz eskalacji: zapewnienie klientom oraz zespołom SSC jasnych oraz precyzyjnych odpowiedzi dotyczących zagadnień księgowości wewnątrzfirmowej na podstawie globalnych oraz lokalnych wytycznych oraz praktyk; - kontrola i zgodność: terminowe wykonywanie SOX i kontrole operacyjne oraz zapewnienie ich właściwej ewidencji; - kontynuacja doskonalenia: proponowanie usprawnień wdrażanych do systemów i metodologii pracy w celu zapewnienia efektywnej oraz sprawnej pracy procesów raportowania finansowego, oraz że są stale dostosowywane do wymagań biznesu;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie nie mniej niż 4 700 pln brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY DS. ROZLICZEŃ WEWNĘTRZNYCH
Data rozpoczęcia pracy: 08.02.2017
Data zakończenia pracy: 07.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Finanse, Księgowość, Rachunkowość, Ekonomia, Audyt
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, kierunek: finansowość, księgowość, rachunkowość, ekonomia, audyt, co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w pracy w zakresie księgowości, rachunkowości oraz analizy finansowej, praca w międzynarodowym środowisku w ramach dużej korporacji, zaawansowana znajomość pakietów Microsoft Office, znajomość oprogramowania SAP, listy płac HRB ogólnodostępne programy dla księgowych, rozwinięte umiejętności analityczne oraz menadżerskie, umiejętności prezentowania informacji, zorientowanie na działanie, rozwiązywanie problemów, wysokorozwinięte umiejętności interpersonalne, biegła znajomość języka angielskiego min. Poziom C1 (zarówno w mowie jak i w piśmie), w szczególności w odniesieniu do terminologii z obszaru finansowości oraz mowie umożliwiającą dyskusję z działem finansowym, biegła znajomość innego wschodnioeuropejskiego języka będzie dodatkowym atutem współpraca ze stroną ukraińską/rosyjską
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 20.01.2017
Oferta pracy ważna do: 07.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.01.2017
Podobne oferty pracy
prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ksiąg rachunkowych, kadry i płace
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "RAFEX" Rafał Mańko - 2017-01-26 - Mirówek (mazowieckie)
Obsługa klientów w zakresie dekoracji okien, dobra organizacja czasu i pracy, umiejętności zarządzania, kreatywność, zdolności manualne
FELONA Spółka z o.o. - 2017-05-10 - Kępno (wielkopolskie)
księgowy-znajomość kadr, księgowanie bieżące,
Sobczyk Daniel SOBDAL - 2016-02-09 - Kłodzko (dolnośląskie)
Bieżące operacje finansowe, archiwizacja dokumentów, ewidencja kosztów.Wykształcenie min. średnie, preferowane ekonomiczne, umiejetnośc obsługi komputera oraz znajomośc "PŁATNIKA".Zatrudnienie min. 9 miesiecy
Bank Spółdzielczy w Mikołajkach - 2018-01-08 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
ksiegowość osób prawnych
Polska Fundacja Rozwoju Ekonomii Społecznej - 2018-03-15 - Międzyrzecz (lubuskie)
prowadzenie ewidencji księgowej; prowadzenie księgowości w firmie transportowej dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych; prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych;księgowanie faktur od dostawców i przygotowywanie płatności; prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi; sporządzanie listy płac oraz przygotowywanie przelewów bankowych wynagrodzeń; rozliczanie należności wynikających z przepisów wewnętrznych, np. delegacje, zaliczki itp.;potwierdzanie sald należności i zobowiązań z kontrahentami oraz uzgadnianie rozrachunków, w tym także wyjaśnianie zaistniałych różnic;rozliczanie faktur z importu i eksportu;wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniem oraz innych dokumentów rozliczeniowych;obsługiwanie programu Płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS;sporządzanie deklaracji podatkowych, tj. CIT, VAT oraz deklaracji ZUS;prowadzenie ewidencji kasowej;sporządzanie raportów finansowych;współpraca z klientami zewnętrznymi firmy, tj. dostawcami usług, kancelarią prawną, urzędami, biegłym rewidentem, itp.;przechowywanie dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Łuków (lubelskie)
jw
Enterprise s.c. - 2018-09-11 - Warszawa (mazowieckie)
księgowanie dokumentów księgowych, faktur kosztowych, wyciągów bankowych; wsparcie przy sporządzaniu deklaracji VAT; przygotowywanie zaliczek i rozliczeń pracowniczych; zamknięcia i ustalenia sald kont , przygotowywanie przelewów i ich księgowanie; czynny udział w zamknięciu roku
MICHAEL PAGE INTERNATIONAL (POLAND) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-16 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
- pomoc w kuchni
PHU Muller Paweł Muller - 2017-08-01 - Kowary (dolnośląskie)
jw.
Vip Account Sp. z o.o - 2017-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na budowach: Czeladź, Bytom, Katowice, Siemianowice Śląskie
GRANBAU Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Zawiercie (śląskie)
prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, kadry, płace
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Święcany (podkarpackie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
bieżąca obsługa biura, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, wsparcie administracyjne dla pracowników, przygotowywanie spotkań biznesowych, obsługa urządzeń biurowych
BOCHYŃSKI SEBASTIAN SMB CONSULTING - 2018-04-10 - Lublin (lubelskie)
utrzymywanie porządku i czystości w pomieszczeniach żłobka, nadzorowanie i porcjowanie posiłków dla dzieci
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Świdnik (lubelskie)
prowadzenie pełnej księgowości w firmie produkcyjnej
BIOMATEX Piotr Juszyński i Wspólnicy Spółka Komandytowa - 2016-02-01 - Zduńska Wola (łódzkie)
Wykonywanie elementów metalowych
PPHU "OSKAR" Łukasz Gacek - 2017-04-13 - Lubsko (lubuskie)
Dekretacja, ksiegowanie, uzgadnianie kont, prowadzenie księgi inwentarzowej, rozliczanie i udział w inwentaryzacji, naliczanie odpłatności i sporządzanie sprawozdań za korzystanie ze środowiska.
Zespół Obsługi Szkół Gminy Ełk - 2016-11-17 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
-księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Gdynia (pomorskie)
opieka w domu chorego
NZOZ SILOE Tomasz Załęcki - 2017-02-13 - Chrzanów (małopolskie)
Wymagania dopuszczające do udziału w naborze:posiadanie obywatelstwa polskiego,posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karno-skarbowe;wykształcenie min. średnie ekonomiczne i posiadanie dwuletniej praktyki w księgowościwiedza z zakresu ustawy o rachunkowościposiadanie stanu zdrowia odpowiedniego do stanowiska pracy.Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: znajomość księgowości budżetowej,doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach administracji publicznej,posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: komunikatywność, dobra organizacja pracy, konsekwencja w realizowaniu zadań, terminowość, punktualność, wytrwałość, odporność na stres, umiejętność pracyw zespole, znajomość i umiejętność korzystania z przepisów prawa.Wymagane dokumenty:list motywacyjny,życiorys (CV) ze zdjęciem,kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopia dowodu osobistego,kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (świadectwa pracy),kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,oświadczenie o niekaralności (wybrany kandydat do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć oryginał aktualnego zaświadczenia o niekaralności uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego),oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartychw ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.),opinie o pracy bądź referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takowe posiada).Miejsce i termin złożenia dokumentów:Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie placówki od poniedziałkudo piątku w godz. 8:00 - 15:00 lub przesłać listem poleconym na adres Domu Pomocy Społecznej 90- 145 Łódź, ul. Narutowicza 114, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata z dopiskiem ''Nabór na stanowisko kierownicze urzędnicze księgowego'' w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27.11.2015 r. godz. 12:00 (decyduje data faktycznego wpływu do placówki). Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.Niezwłocznie po zakończeniu naboru, informacja o jego wyniku zostanie podana do publicznej wiadomości na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej MOPS w Łodzi www.bip.mops.lodz.pl oraz wywieszona na tablicy ogłoszeń w Domu Pomocy Społecznejul. Narutowicza 114 w Łodzi.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Domu Pomocy Społecznejul. Narutowicza 114 w Łodzi zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w sekretariacie Domu przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W tym okresie kandydaci będą mogli dokonać odbioru swoich dokumentów. Dom Pomocy Społecznej ul. Narutowicza 114 w Łodzi nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 42 679 12 55, 42 678 46 23.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2015-11-23 - Łódź (łódzkie)
1.Zapoznanie się z przepisami i regulaminem pracy: szkolenie BHP i P.POŻ, zapoznanie się z programem stażu, opis zadań wykonywanych przez stażystę2.Zapoznanie się z podstawowymi zadaniami wykonywanymi w biurze rachunkowym:-Zasady prowadzenia archiwizacji dokumentów-Funkcjonowanie systemu rachunkowości-Zasady prowadzenia ksiąg podatkowych-Formy i techniki prowadzenia rachunkowości-Dokumentacja księgowa i jej obieg3. Zapoznanie się z podstawowymi przepisami w zakresie systemu podatkowegoPodatek dochodowy w praktycePodatek od towarów i usług w praktyce4.Nauka obsługi programów księgowych: RACHMISTRZ GT, REWIZOR GT, GRATYFIKANT GT, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Kartuzy (pomorskie)
prowadzenie ewidencji księgowej;prowadzenie pełnej lub uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych;dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych;prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych;księgowanie faktur od dostawców i przygotowywanie płatności;prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi;sporządzanie listy płac oraz przygotowywanie przelewów bankowych wynagrodzeń;rozliczanie należności wynikających z przepisów wewnętrznych, np. delegacje, zaliczki itp.;potwierdzanie sald należności i zobowiązań z kontrahentami oraz uzgadnianie rozrachunków, w tym także wyjaśnianie zaistniałych różnic;rozliczanie faktur z importu i eksportu;wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z
POLSKAFIRMA NATALLIA SAVASTSIUK - 2017-11-27 - Piaseczno (mazowieckie)
samodzielny księgowy w firmie transportowej, wystawanie FV VAT, księgowanie, ZUS, rozliczanie VAT, paliwa, diet, czasu pracy, akt osobowych, KPIR - umiejętność pracy na księgach handlowych
PHUT "TOMPOL" Julita Kucharska - 2017-05-18 - Głogów (dolnośląskie)
- wykonywanie bieżących prac konserwatorskich,- wywóz i załadunek odpadów- usuwanie usterek technicznych- dbanie o tereny zielone (koszenie, przycinanie zywopłotów, pielenie itp)- dbanie o porządek wenątrz budynku i w jego otoczeniu- odśnieżanie parkingu i dachu (praca na wysokości)- przeprowadzanie niezbędnych przeglądów obiektów i pomieszczeń- nadzór nad pracą firm zewnętrznych
Wilk Elektronik S.A. - 2017-06-09 - Łaziska Górne (śląskie)
obsługa biura
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Zakopane (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Gogolin (opolskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych, znajomość przepisów podatkowych,
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowtnej w Łodzi - 2016-09-01 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie księgowości spółek.Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą: a.rogala (at) biurorachunkowe123.plProponowane wynagrodzenie jest w okresie próbnym, później wynagrodzenie do uzgodnienia, w zalezności od kwalifikacji kandydata. Oferta pracy znajduje się w sali: E
BIURO RACHUNKOWE-RAZ DWA TRZY AGNIESZKA ROGALA - 2016-09-26 - Wrocław (dolnośląskie)