KSIĘGOWY DS. PŁAC Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KSIĘGOWY DS. PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: naliczanie i sporządzanie listy płac, dokonywanie potrąceń, sporządzanie zestawień, sporządzanie zestawień, sporządzanie, deklaracji i sprawozdań (GUS, PFRON, PIT), prowadzenie pełnych rozliczeń ZUS, obsługa pracowników w zakresie bieżących spraw płacowych, praca na okres próbny na jedną zmianę w godzinach od 7:30 do 15:05, oferta dostepna w sali E
Data publikacji: 2019-02-01
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
naliczanie i sporządzanie listy płac, dokonywanie potrąceń, sporządzanie zestawień, sporządzanie zestawień, sporządzanie, deklaracji i sprawozdań (GUS, PFRON, PIT), prowadzenie pełnych rozliczeń ZUS, obsługa pracowników w zakresie bieżących spraw płacowych, praca na okres próbny na jedną zmianę w godzinach od 7:30 do 15:05, oferta dostepna w sali E
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + max. 20% dodatku stażowego
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY DS. PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pracownik obsługi płacowej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość przepisów podatkowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość ubezpieczeń społecznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość prawa pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera z pakietem MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie ogólne lub średnie ekonomiczne, prefereowany 2-letni staż pracy ogółem, znajomość prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych, dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel, doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość systemu KS-ZZL będzie dodatkowym atutem, dokładność, sumienność, terminowość, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.02.2019
Data dodania oferty pracy: 01.02.2019
Oferta pracy ważna do: 28.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie KPiR i ewidencji VAT, przygotowywanie deklaracji podatkowych (VAT i CIT)
Biuro Rachunkowe MM Monika Mochol - 2016-10-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zamiatanie i mycie klatek schodowych, zamiatanie powierzchni niezabudowanych (chodniki, podwórka).
Zakład Usług Porządkowych "Jedynka" Świdnica - 2018-02-07 - Świdnica (dolnośląskie)
sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem i wdrażaniem technologii produkcji
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Leszno (wielkopolskie)
Obsługa programów księgowych.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Szydłowiec (mazowieckie)
1. Zapoznanie się z pracą w biurze rachunkowym2. Poznawanie i uczenie się pracy na programach księgowych3. Zakładanie teczek pracowniczych i poznawanie zasad zatrudnienia i zwolnienia pracowników4. Zapoznanie się z programem płatnika i naliczania składek na ubezpieczenia pracowników i płatnika5. Poznanie ustawy o rachunkowości i w praktyce, nauka przygotowywania rozliczeń rocznych6. Analiza rozrachunków
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Grzybno (pomorskie)
wystawianie faktur sprzedażowych oraz sporządzanie umów i rozliczeń dla kontahentów; sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS; sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych - rachunek zysków i strat, bilans; prowadzenie spraw kadrowych w tym naliczanie wynagrodzeń i narzutów na wynagrodzenia; dekretowanie i księgowanie faktur sprzedaży i zakupu, oraz pozostałych dokumentów księgowych (noty, polecenia ksiegowania, wyciągi bankowe itp.); przygotowywanie przelewów bankowych i wypłat kasowych; uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej; wspołpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS); archiwizowanie dokumentów księgowych i dokumentów wynikających z zawartych umów z kontrahentami; przeprowadzanie okresowej kontroli kont (analiza rozrachunków z klientami, publiczno-prawnych, kosztowych); sporządzanie okresowych raportów dla kierownictwa na temat wpływów i wydatków finansowych; administracja i obsługa bazy danych
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Tarnów (małopolskie)
Zgodny ze stanowiskiem.
Salon Fryzjerski ARLETA Arleta Nakielska - 2016-02-01 - Chojnice (pomorskie)
- Przygotowanie i przekazywanie dokumentów księgowych dla biura rachunkowego,- obsługa kadrowa i płacowa,- przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz innych zestawień, - przygotowywanie rozliczeń i raportów branżowych,- obsługa kasowa.
AEROKLUB LUBELSKI - 2016-06-08 - Radawiec Duży (lubelskie)
Uzgadnainie rozrachunków i transakcji finansowych pełnej księgowości. Rozliczanie operacji finansowych. Inwentaryzacja aktywów pieniężnych oraz finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości. Inne prace księgowe zlecane przez przełożonych.
DICK INTER S.A. - 2016-11-23 - Gdańsk (pomorskie)
Piłowanie elementów z płyty.
Zakład Stolarski E.M-EBLE S.C. - 2016-08-11 - Suwałki (podlaskie)
PRZYGOTOWYWANIE POSIŁKÓW, OBLICZANIE GRAMATURY I KALORYCZNOŚCI POTRAW, OBSŁUGA KLIENTÓW NA SALI , W RESTAURACJI MAMY DUŻĄ ILOŚĆ KLIENTÓW Z UKRAINY - NIE MÓWIĄCYCH PO POLSKU.
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Zapoznanie się z rodzajem rozliczeń podatkowych, segregacja dokumentów, archiwizacja
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Kosakowo (pomorskie)
opieka nad osoba starszą - leżącą
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Mieścisko (wielkopolskie)
dekretowanie i księgowanie dokumentów, wyliczanie rozliczeń międzyokresowych kosztów potwierdzanie i uzgadnianie sald kont syntetycznych i analitycznych i inne zlecone prace.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Jawor (dolnośląskie)
Kompleksowe prowadzenie księgowości firmy. Prowadzenie ksiąg rachunkowych, zbieranie i przechowywanie faktur, wprowadzanie danych do systemu księgowego, współpraca z urzędami.
AUTO - TRANSPORT Piotr Penkalski - 2016-03-18 - Wieliszew (mazowieckie)
Układanie kostki brukowej
Zakład ogólnobudowlany i robót drogowych JARBET Krzysztof Kowalczuk - 2018-05-16 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
-wykonanie czynności zwiazanych z prowadzeniem magazynu
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Borowe (śląskie)
- kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym- dekretowanie i księgowanie dokumentów- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej- przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągow bankowych- wysyłanie plików jpk- prowadzenie ewidencji kasowej- prowadzenie i uzgadnianie sald z kontrahentami- rozliczanie dellegacji służbowych krajowych i zagranicznych- rozliczanie inwentaryzacji- realizacja innych zadań wynikajacych z bieżących potrzeb
ŁÓDZKIE CENTRUM WYDARZEŃ - 2019-01-07 - Łódź (łódzkie)
.
Zakład Transportowo-Handlowy Pelowski Mirosław - 2016-05-27 - Brusy (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, zaawansowana znajomość MS Office, Nessoft, IC-Accounting, doświadczenie zawodowe: min.3 lata w dziale księgowości w przedsiębiorstwie międzynarodowym , znajomość j. angielskiego. rosyjskiego biegle.Ogólny zakres obowiązków: wprowadzanie danych do systemu ERP, współpraca w zakresie lokalnych audytów.Zapewnienie prawidłowego przygotowania wyników finansowych (Trial Balance) w wyznaczonym terminie ze szczególnym uwzględnieniem terminowego procesowania dokumentów PK, rozliczenia transakcji bankowych, kont, środków trwałych, należności i zobowiązań. Weryfikacja oraz wysyłka wyniku finasowego( TB- Trial Balnce).Weryfikacja oraz bezbłędne księgowanie dokumentów PK zarówno utworzonych przez Genpact jak i otrzymanych od klientów. Odpowiedzialność za zapewnienie kompletnośći wszystkich zaksięgowanych dokumentów PK oraz za ich archiwizację. Sprawozdawczość w zakresie Księgi Głównej. Współpraca w zakresie audytu wewnętrznego i zewnętrznego. Wykonywanie obowiązków zgodnie ze standardami SOX i kontroli wewnetrzej. Prowadzenie usług księgowych dla klientów zagranicznych. Współpraca z globalnymi Oddziałami Genpact.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Lublin (lubelskie)
według stanowiska pracy
ROLPOL- Żywienie Zwierząt Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Uścikowo (wielkopolskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Wąwolnica (lubelskie)
prowadzenie księgowości firmy
AITIX FIRMA EXPORT-IMPORT - 2016-11-18 - Bytom (śląskie)
- Księgowanie Spółek z o.o., sporządzanie deklaracji VAT, sporządzanie ewidencji KPiR, obsługa programu Płatnik.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas nieokreślony Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe, kierunek rachunkowość i audyt. Ponad 20 lat doświadczenia w zawodzie. Certyfikat CAP. Znajomość programu Płatnik, Madar, Symfonia. Znajomość języków obcych: rosyjski, ukraiński w mowie i w pismie w stopniu: zaawansowanym. Słaba znajomośc j. angielskiego (początkujący).
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Katowice (śląskie)
prowadzenie rejestrów,VAT , prowadzenie sprawozdawczości GUS,obsługa ksiąg handlowych
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Kraków (małopolskie)
ksiegowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Kraśnik (lubelskie)
-podstawowe prace w księgowości
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Bodzanów (małopolskie)
DEKRETACJA, KSIĘGOWANIE I WERYFIKACJA DOKUMENTÓW ŹRÓDŁOWYCH (WYCIĄGÓW BANKOWYCH, FAKTUR KOSZTOWYCH I SPRZEDAŻOWYCH ITP.), MAGAZYNOWYCH. UZGADNIANIE SALD NA KONTACH KSIĘGOWYCH BIEŻĄCA ANALIZA I WERYFIKACJA ZAPISÓW NA KONTACH KSIĘGOWYCH CZYNNY UDZIAŁ W ZAMKNIĘCIU MIESIĄCA/ROKU KONTROLA DOKUMENTÓW POD WZGLĘDEM FORMALNO-RACHUNKOWYM. BIEŻĄCE WSPARCIE REALIZACJI ZADAŃ DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2018-09-13 - Polkowice (dolnośląskie)
PRZYGOTOWYWANIE WARZYW, OBSŁUGA KLIENTA, WYDAWANIE POSIŁKÓW;WYMAGANIA: KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, MILE WIDZIANA DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.NIEMIECKIEGO LUB J.ANGIELSKIEGO;MIEJSCE PRACY: RESTAURACJE BDK W SZCZECINIE
MORE SŁAWOMIR ROGOWSKI - 2016-05-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sporządzanie list wynagrodzeń, zasiłków chorobowych oraz zasiłków ZUS, Prowadzenie ewidencji wynagrodzeń na kartach wynagrodzeń oraz ewidencję zasiłków ZUS,Przygotowanie materiałów w zakresie wynagrodzeń do celów emerytalnych i rentowych,Obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych,Prowadzenie kart podatkowych, kartotek pożyczek mieszkaniowych,Opracowywanie materiałów statystycznych dotyczących spraw płacowych,Wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniach pracowników szkoły,Współudział przy sporządzaniu sprawozdań finansowo-księgowych,Współudział przy opracowywaniu planów finansowych,Wystawianie , rozliczanie, ewidencjonowanie kart drogowych kierowcą autobusów szkolnych,Sporządzanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia Systemu Informacji Oświatowej,Wymagania:Niekaralność, tj. osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,Znajomość ustawy o finansach publicznych,Znajomość przepisów o rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,Biegła obsługa programów Microsoft i specjalistycznych programów księgowych i płacowych .
Zespół Szkół w Lekowie - 2017-07-10 - Lekowo (zachodniopomorskie)