KSIĘGOWY Chojnice oferta pracy KRZYSZTOF SUCHACKI "KOSZTBUD" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: prace księgowo - biurowo - kadrowe
Data publikacji: 2018-12-04
Lokalizacja: Chojnice (pomorskie)
Pracodawca: KRZYSZTOF SUCHACKI "KOSZTBUD" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościerska 12A, 89-600 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prace księgowo - biurowo - kadrowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 07:00-15:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chojnice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chojnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chojnice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: doświadczenie mile widziane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętności - wprowadzanie danych do komputera. 64.2018.BŁ
Nazwa pracodawcy:
KRZYSZTOF SUCHACKI "KOSZTBUD" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Adres pracodawcy:
Kościerska 12A, 89-600 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: chojnicki
Gmina pracodawcy: Chojnice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chojnice
Ulica pracodawcy: Kościerska
Numer budynku pracodawcy: 12A
Profil działalności pracodawcy: biuro rachunkowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 05.12.2018
Oferta pracy ważna do: 03.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie nowych klientów z Polski, Rosji, Turcji, przygotowanie ofert, realizacja planów sprzedażowych, przygotowywanie umów, opieka nad klientem.
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Otwock (mazowieckie)
j.w
Dantras - 2016-03-23 - Warszawa (mazowieckie)
Pomocnik stolarza
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Praca z programami księgowymi, znajomość przepisów VAT i podatków. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Ustroniu Morskim.
Przedsiębiorstwo Usług Turystyczno Rehabilitacyjnych WODNIK H. i M. Rudniccy Sp. J. - 2018-01-15 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
organizowanie własnego stanowiska pracy zgodnie z obowiązującymi wymagniami ergonomii, przepisami bhp, ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska oraz przestrzeganie tych przepisów, montowanie podzespołów i zespołów elektronicznych zgodnie z dokumentacją techniczną, wykonywanie pomiarów parametrów, testowanie i uruchamianie podzespołów i zespołów elektronicznych po montażu, dokumentowanie wykonanego montażu podzespołów i zespołów elektronicznych, dokumentowanie wykonanych pomiarów, testowania i uruchamiania podzespołów i zespołów elektronicznych.
Work 365 Sp. z o.o - 2016-06-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zakładanie oprzyrządowania i regulacja pras, remonty oprzyrządowania maszyn, bieżące usuwanie awarii i remonty maszxyn, udział w modernizacji maszyn, wykonywanie innych prac ślusarskich wg potrzeb firmy.
BRAMSTER Sp. z o.o. Spółka komandytowa - 2017-08-25 - Nakło Śląskie (śląskie)
Oczyszczacz mechaniczny
Zakłady Mechaniczne TARNÓW S.A. - 2018-07-30 - Tarnów (małopolskie)
- Weryfikacja dokumentów sprzedaży oraz zakupu, przygotowanie wyceny importu towaru spoza unii - SAD, dekretacja i ewidencja dokumentów księgowych krajowych i zagranicznych w programie finansowo księgowym, kontrola rozrachunków z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi, okresowe uzgadnianie sald, wsparcie w procesie windykacji, prowadzenie dokumentacji bankowej, wykonywanie pozostałych prac zleconych przez Głównego Księgowego.- Wynagrodzenie: 2200 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie kierunkowe. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok. Wymagana znajomość programu FK Symfonia, mile widziana znajomość programu Symfonia Handel. Wymagana znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego. Wymagana umiejętność przyswajania wiedzy, umiejętność pracy w zespole, orzeczenie o stopniu niepełnosprawności będzie dodatkowym atutem.
AKSON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-29 - Katowice (śląskie)
wykonywanie projektów,inwentaryzacja,pomiary,składanie projektów
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Będzin (śląskie)
Rozliczenia podatkowej książki przychodów i rozchodów. Wymagane: wykształcenie średnie, doświadczenie, znajomość przepisów podatkowych, przepisów kadrowo-płacowych, znajomość programu Płatnik, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
BIURO RACHUNKOWE KWADRAT WOJCIECH NIEDŹWIECKI - 2017-05-09 - Łódź (łódzkie)
dekretacja, księgowanie dokumentów
WERNER JANIKOWO Sp. z o.o. Zakład Kęszyca Leśna - 2018-01-25 - Kęszyca Leśna (lubuskie)
- kontrola i dekretacja dokumentów (zakupy, koszty) w systemie finansowow-ksiegowym;- księgowanie wyciągów bankowych;- uzgadnianie sald z klientami, odbiorcami i windykacja należności;- prowadzenie ewidencji środków trwałych;- sporzadzanie deklaracji podatkowych (PIT, VAT, CIT);- współpraca z Urzędami Skarbowymi , ZUS;- sporządzanie bilansów, sprawozdań i raportów okresowych.
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NIDZICA - 2016-02-04 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Księgowanie przychodów i kosztów, utrzymywanie bardzo dobrych relacji z Klientami, prowadzenie ewidencji środków trwałych, sporządzanie kalkulacji i deklaracji podatkowych (VAT, CIT, IFT), sporządzanie sprawozdań statystycznych, prowadzenie i kontrola rozrachunków, weryfikacja poprawności danych w systemie
KGNconsulting Spółka z o.o. - 2016-12-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zakres wykonywanych zadańna stanowisku:a) naliczanie płac,b) współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędem Skarbowym,c) sprawozdania, statystyki resortowe dotyczące wynagrodzeń,d) sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu.1/2 etatuWarunki pracy na stanowisku:Praca administracyjno - biurowa z wykorzystaniem komputera.W miseiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosił 6%.
KUJAWSKO-POMORSKI OŚRODEK DOKSZTAŁCANIA I DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W BYDGOSZCZY - 2018-11-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
w/g stanowiska
EUROSTEEL Sp. z o.o. Kielce - 2018-02-28 - Kielce (świętokrzyskie)
Prace wskazane na programach SYMFONIA.,Excel,Word
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Poznań (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
NBP, ZUS, RON, rozrachunki
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Kościelisko (małopolskie)
Prowadzenie zajęć rytmicznych/ ruchowych dla dzieci. Praca na umowę zlecenie przez 1 godz. w tygodniu w Kołobrzegu
Niepubliczne Przedszkole Integracyjne z Oddziałami Specjalnymi "Słoneczny Domek" Katarzyna Piechowiak - 2016-09-30 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych, sporządzanie deklaracji Vat
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Gorlice (małopolskie)
Monitorowanie zmian przepisów z zakresu rachunkowości i podatków oraz właściwe ich zastosowanie. Dekretowanie i księgowanie dokumentów sprzedaży, zakupów oraz PK. Sprawdzanie poprawności wprowadzanych transakcji. Księgowanie wycen walutowych oraz RMK. Prowadzenie ewidencji środków trwałych. Sporządzanie sprawozdań i deklaracji związanych z działalnością przedsiębiorstwa. Udział w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca i roku, w tym sporządzanie sprawozdań finansowych.
KOSPEL S.A. - 2016-12-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie prostych prac na linii produkcyjnej, pomoc operatorom maszyn, zapewnienie dostępności półproduktów do produkcji, wstępna kontrola jakości produkowanych elementów, dbanie o stan maszyn i miejsce pracy, selekcja, pakowanie, etykietowanie, przygotowanie do wysyłki. konieczność utrzymania kontaktu w j.ukraińskim. Miejsce pracy Bielsko-Biała, Mazańcowice, Rybarzowice, Buczkowice (różne lokalizacje).
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
chęci do pracy
Kształtowanie Terenów Zieleni CEDRUS - 2017-03-24 - Topola-Osiedle (wielkopolskie)
- księgowanie faktur od dostawców;- wyjaśnianie zapytań od dostawców oraz bezpośredni kontakt z innymi działami;- kompleksowe przygotowanie płatności od dostaw - uzgodnienie kont zobowiązań, nalezności, kont bankowych do księgi głównej - aktywne uczestnictwo w projektach- prowadzenie ksiąg w jęz. francuskim
kontakt przez PUP - 2018-10-05 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z charakterystyką pracy
ARKTIC TOMASZ FRANKOWSKI - 2018-09-05 - Piekarzew (wielkopolskie)
księgowy
Maksymilian Chałczyński Kancelaria Prawa Podatkowego Konsulting Szkolenia Audyt MMCH w Kozienicach - 2018-04-16 - Kozienice (mazowieckie)
Redagowanie korespondencji biurowej.Prowadzenie dziennika korespondencji. Obsługa urządzeń biurowych.Kontrolowanie obiegu dokumentów i informacji.
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Bukowiec (kujawsko-pomorskie)
Odpowiedzialność za prowadzenie pełnej księgowości firmy
Biuro Kompleksowej Obsługi Firm J&J s.c. w Malborku - 2018-04-18 - Malbork (pomorskie)
Kalkulacja podatku wgdanych otrzymanych od klienta dokonywanie rozliczeń podatku zNiemiec obsługę w zakresie świadczeń socjalnych w Niemczech.Praca w godz.8-16
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Opole (opolskie)