KSIĘGOWY Chełm oferta pracy MAGNOLIA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Stanowisko: KSIĘGOWY

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie pełnej księgowości, prowadzenie rozliczeń z kontrahentami, kontrola zobowiązań i należności, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, CIT, VAT; sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych, sporządzanie sprawozdań finansowych.

Data publikacji: 2019-06-26

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: MAGNOLIA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Rampa Brzeska 28, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie pełnej księgowości, prowadzenie rozliczeń z kontrahentami, kontrola zobowiązań i należności, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, CIT, VAT; sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych, sporządzanie sprawozdań finansowych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: księgowy

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 25.06.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
biegła obsługa komputera i programów księgowych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość prawa podatkowego

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: solidność, dociekliwość, zorganizowanie

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
MAGNOLIA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Rampa Brzeska 28, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - W pierwszej kolejności kontakt telefoniczny w celu umówienia na rozmowę z pracodawcą.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Rampa Brzeska

Numer budynku pracodawcy: 28

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 26.06.2019

Oferta pracy ważna do: 30.08.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 26.06.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 26.06.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ddfb249cb609459f56d44b31510d395a

Podobne oferty pracy

KSIĘGOWY - ROZLICZANIE PODRÓŻY SŁUŻBOWYCH - od 6 000 PLN

Przetwarzanie kosztowych roszczeń pracowników i przygotowywanie płatności w sposób terminowy i dokładny w celu zapewnienia sprawnego zwrotu kosztów biznesowych, odpowiedzialnego zarządzania i archiwizowania zapisów w firmie zgodnie z odpowiednimi wymaganiami prawnymi i korporacyjnymi. Wsparcie pracowników w zakresie zapytań dotyczących utworzenia listy wydatków umożliwiających ich zatwierdzanie i zwrot kosztów. Dokonanie rozliczeń podróży i wydatków z wpisami księgowymi i rozwiązanie otwartych pozycji, kontaktując się ze źródłami wewnętrznymi / zewnętrznymi, np. pracownikami / biurami podróży w celu zapewnienia terminowego i dokładnego rozpatrzenia reklamacji kosztowych. Procesowanie wniosków pracowników o wydanie służbowych, kontakt z bankiem, śledzenie nierozliczonych sald na służbowej karcie kredytowej i anulowanie kart kredytowych na czas tych pracowników, którzy zakończyli pracę. Proaktywna identyfikacja obszarów do ulepszenia, identyfikowanie wąskiego gardła (system, procedury, szkolenia, dyscypliny), które powoduje powtarzające się sprawy związane z terminowym przetwarzaniem wniosków lub zwrocie roszczeń kosztowych, oraz aktywne proponowanie rozwiązań przełożonym. Udział w przygotowywaniu raportów w celu spełnienia wymogów dotyczących sprawozdawczości w odniesieniu do ustawodawstwa stowarzyszonego i / lub amerykańskiego GAAP.
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Kraków (małopolskie)

KSIĘGOWY - 997,4 PLN

księgowanie dokumentów, sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji i sprawozdań, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS, nalicznie wynagrodzeń, ewidencja czasu pracy, porządkowanie akt osobowych
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Leszno (wielkopolskie)

KSIĘGOWY - 1 850 - 2 500 PLN

rozliczanie księgowe-pełna księgowość, uproszczona księgowość
Biuro Rachunkowe Renata Kaszlejew Ostróda - 2016-07-13 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

KUCHARZ KUCHNI INDYJSKIEJ - od 1 200 PLN

- branża gastronomiczna- przygotowywanie dań kuchni indyjskiej- praca stojąca- wysokie temperatury- praca na dwie zmiany w przedziale godz. 10:00 - 22:00
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Łódź (łódzkie)

MŁODSZY INFORMATYK - od 2 100 PLN

Zapewnienie właściwej eksploatacji i remontów sprzętu teleinformatycznego w celu zapewnienia pełnego wykorzystania sprzętu.Kontrola stanu technicznego sprzętu teleinformatycznego.Administrowanie jawnymi systemami teleinformatycznymi.Zapewnienie bezpieczeństwa przetwarzania danych oraz ochrony systemów teleinformatycznych w WKU.Zapewnienie ciągłości funkcjonowania eksploatowanych w WKU systemów informatycznych.Administrowanie stroną internetową.Prowadzenie doraźnych kontroli eksploatowanych urządzeń, systemów, i sieci teleinformatycznych oraz okresowych kontroli legalności użytkowanych programów komputerowych.
Wojskowa Komenda Uzupełnień - 2018-01-25 - Głogów (dolnośląskie)

PILARZ -DRWAL - od 2 250 PLN

Ścinka drzew. Praca na terenie woj. śląskiego i opolskiego.
"GROS" Katarzyna Kuna - 2019-05-22 - Rudy (śląskie)

KSIĘGOWY - od 1 860 PLN

prowadzenie księgowości klientów, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Malbork (pomorskie)

KSIĘGOWY - 1 850 - 2 500 PLN

prowadzenie pełnej i uproszczonej księgowości
Kancelaria Doradztwa Podatkowego Tadeusz Słysz - 2016-03-01 - Chrzanów (małopolskie)

CIEŚLA - 2 700 - 3 500 PLN

Wykonywanie szalunków i innych robót ciesielskich
IDS-BUD Spółka Akcyjna - 2017-12-07 - Bochnia (małopolskie)

KSIĘGOWY - do 2 300 PLN

Praca w godzinach od 07 00 do 15 00. Ewidencjonowanie dokumentów księgowych, uzgadnianie kont księgowych. Rozlicznie kart płatniczych i zaliczek gotówkowych.
Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Stargardzie - 2019-04-26 - Stargard (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY + STAŻ POWER IV - 1 017,4 PLN

- prace biurowe- zarządzanie korespondencją- pisanie pism
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Łódź (łódzkie)

KIEROWCA-ULOTKARZ - od 11,46 PLN

Rozwożenie i roznoszenie ulotek. Klejenie plakatów. Kursy po oddziałach firmy. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 09.00-17.00. Wynagrodzenie 9 zł/godz. netto. Miejsce pracy: Zabrze + miasta ościenne.
Barbara Blaut Niezależny Operator Finansowy Centrum 9 - 2016-01-26 - Zabrze (śląskie)

KSIĘGOWY - od 4 900 PLN

Przygotowywanie raportów i księgowanie faktur, obsługa klienta zagranicznego
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK PRALNI - 1 900 - 2 500 PLN

Obsługa klienta, obsługa maszyn piorących, prasowanie. Praca na dwie zmiany: 9-17, 13-21. Mile widziane osoby w każdym wieku.Wymagania: wykształcenie min. zasadnicze zawodowe, dyspozycyjność. PRACODAWCA OFERUJE: atrakcyjny system comiesięcznej motywacji, bezpłatną prywatną opiekę medyczną, bezpłatne korzystanie z usług pralni, stabilność, możliwość rozwoju.Miejsce pracy: CH Auchan Rumia.
EBS S.A. dawniej 5a Sec Polska Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Rumia (pomorskie)

INSTALATOR WOD.-KAN.-C.O.-GAZ - od 20 PLN

Instalacja wod.-kan.-c.o.-gaz
P.H.U. "KAZ-BUD" Kazimierz Krawczyk - 2016-02-22 - Podrzewie (wielkopolskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 13 PLN

zbrojarz, cieśla
JBT Łukasz Permus - 2017-09-28 - Anieliny (kujawsko-pomorskie)

KSIĘGOWY - od 2 200 PLN

praca księgowego
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 2 400 PLN

obsługa klienta; obsługa kasy fiskalnej;
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Myszków (śląskie)

KSIĘGOWY - od 2 100 PLN

księgowanie dokumentów ,
Kancelaria Doradcy Podatkowego mgr Zenona Anna Pierzchała - 2017-12-27 - Radom (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Sprzedawca w branży obuwniczej
Barbara Seweryn Sklep Obuwniczy "MAX" - 2016-11-15 - Kraków (małopolskie)

OPERATOR AUTOMATU - od 2 000 PLN

do uzgodnienia
PAK-HURT SP. Z O.O. - 2017-06-26 - Rzeszów (podkarpackie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

PRACE BUDOWLANE
BAROK Marek Czerniawski - 2016-09-12 - Polkowice (dolnośląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA BRANŻY MECHANICZNEJ - od 2 500 PLN

- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży mechanicznej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Docelowo praca na stałe Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu mechanicznym lub pokrewnym. Mile widziane doświadcznie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej.Mile widziana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego (nie obligatoryjnie). Kontakt telefoniczny (32-705-57-00) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-05 - Katowice (śląskie)