KSIĘGOWY Chełm oferta pracy MAGNOLIA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie pełnej księgowości, prowadzenie rozliczeń z kontrahentami, kontrola zobowiązań i należności, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, CIT, VAT; sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych, sporządzanie sprawozdań finansowych.
Data publikacji: 2019-06-26
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: MAGNOLIA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rampa Brzeska 28, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie pełnej księgowości, prowadzenie rozliczeń z kontrahentami, kontrola zobowiązań i należności, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, CIT, VAT; sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych, sporządzanie sprawozdań finansowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.06.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
biegła obsługa komputera i programów księgowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość prawa podatkowego
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: solidność, dociekliwość, zorganizowanie
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
MAGNOLIA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Rampa Brzeska 28, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - W pierwszej kolejności kontakt telefoniczny w celu umówienia na rozmowę z pracodawcą.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Rampa Brzeska
Numer budynku pracodawcy: 28
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 26.06.2019
Oferta pracy ważna do: 30.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ddfb249cb609459f56d44b31510d395a
Podobne oferty pracy
Przetwarzanie kosztowych roszczeń pracowników i przygotowywanie płatności w sposób terminowy i dokładny w celu zapewnienia sprawnego zwrotu kosztów biznesowych, odpowiedzialnego zarządzania i archiwizowania zapisów w firmie zgodnie z odpowiednimi wymaganiami prawnymi i korporacyjnymi. Wsparcie pracowników w zakresie zapytań dotyczących utworzenia listy wydatków umożliwiających ich zatwierdzanie i zwrot kosztów. Dokonanie rozliczeń podróży i wydatków z wpisami księgowymi i rozwiązanie otwartych pozycji, kontaktując się ze źródłami wewnętrznymi / zewnętrznymi, np. pracownikami / biurami podróży w celu zapewnienia terminowego i dokładnego rozpatrzenia reklamacji kosztowych. Procesowanie wniosków pracowników o wydanie służbowych, kontakt z bankiem, śledzenie nierozliczonych sald na służbowej karcie kredytowej i anulowanie kart kredytowych na czas tych pracowników, którzy zakończyli pracę. Proaktywna identyfikacja obszarów do ulepszenia, identyfikowanie wąskiego gardła (system, procedury, szkolenia, dyscypliny), które powoduje powtarzające się sprawy związane z terminowym przetwarzaniem wniosków lub zwrocie roszczeń kosztowych, oraz aktywne proponowanie rozwiązań przełożonym. Udział w przygotowywaniu raportów w celu spełnienia wymogów dotyczących sprawozdawczości w odniesieniu do ustawodawstwa stowarzyszonego i / lub amerykańskiego GAAP.
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Kraków (małopolskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Płońsk (mazowieckie)
do uzgodnienia
SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY „BEZIK” JOLANTA PODGÓRSKA-MIGUT; HOTEL I RESTAURACJA „NOWY DWÓR” ZACZERNIE JOLANTA PODG - 2018-12-05 - Zaczernie (podkarpackie)
księgowanie dokumentów, sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji i sprawozdań, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS, nalicznie wynagrodzeń, ewidencja czasu pracy, porządkowanie akt osobowych
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Leszno (wielkopolskie)
rozliczanie księgowe-pełna księgowość, uproszczona księgowość
Biuro Rachunkowe Renata Kaszlejew Ostróda - 2016-07-13 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
- branża gastronomiczna- przygotowywanie dań kuchni indyjskiej- praca stojąca- wysokie temperatury- praca na dwie zmiany w przedziale godz. 10:00 - 22:00
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Łódź (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
Hurtownia Rolno-Spożywcza WALMIR Waldemar & Lidia Purzyccy - 2019-03-07 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Zapewnienie właściwej eksploatacji i remontów sprzętu teleinformatycznego w celu zapewnienia pełnego wykorzystania sprzętu.Kontrola stanu technicznego sprzętu teleinformatycznego.Administrowanie jawnymi systemami teleinformatycznymi.Zapewnienie bezpieczeństwa przetwarzania danych oraz ochrony systemów teleinformatycznych w WKU.Zapewnienie ciągłości funkcjonowania eksploatowanych w WKU systemów informatycznych.Administrowanie stroną internetową.Prowadzenie doraźnych kontroli eksploatowanych urządzeń, systemów, i sieci teleinformatycznych oraz okresowych kontroli legalności użytkowanych programów komputerowych.
Wojskowa Komenda Uzupełnień - 2018-01-25 - Głogów (dolnośląskie)
Ścinka drzew. Praca na terenie woj. śląskiego i opolskiego.
"GROS" Katarzyna Kuna - 2019-05-22 - Rudy (śląskie)
prowadzenie księgowości klientów, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Malbork (pomorskie)
prowadzenie pełnej i uproszczonej księgowości
Kancelaria Doradztwa Podatkowego Tadeusz Słysz - 2016-03-01 - Chrzanów (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
jw
Kancelaria Podatkowa UFIKS K. Białecka- Redkie i Wspólnicy Sp. j. - 2017-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie szalunków i innych robót ciesielskich
IDS-BUD Spółka Akcyjna - 2017-12-07 - Bochnia (małopolskie)
Praca w godzinach od 07 00 do 15 00. Ewidencjonowanie dokumentów księgowych, uzgadnianie kont księgowych. Rozlicznie kart płatniczych i zaliczek gotówkowych.
Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Stargardzie - 2019-04-26 - Stargard (zachodniopomorskie)
- prace biurowe- zarządzanie korespondencją- pisanie pism
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Łódź (łódzkie)
Rozwożenie i roznoszenie ulotek. Klejenie plakatów. Kursy po oddziałach firmy. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 09.00-17.00. Wynagrodzenie 9 zł/godz. netto. Miejsce pracy: Zabrze + miasta ościenne.
Barbara Blaut Niezależny Operator Finansowy Centrum 9 - 2016-01-26 - Zabrze (śląskie)
Przygotowywanie raportów i księgowanie faktur, obsługa klienta zagranicznego
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta, obsługa maszyn piorących, prasowanie. Praca na dwie zmiany: 9-17, 13-21. Mile widziane osoby w każdym wieku.Wymagania: wykształcenie min. zasadnicze zawodowe, dyspozycyjność. PRACODAWCA OFERUJE: atrakcyjny system comiesięcznej motywacji, bezpłatną prywatną opiekę medyczną, bezpłatne korzystanie z usług pralni, stabilność, możliwość rozwoju.Miejsce pracy: CH Auchan Rumia.
EBS S.A. dawniej 5a Sec Polska Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Rumia (pomorskie)
Instalacja wod.-kan.-c.o.-gaz
P.H.U. "KAZ-BUD" Kazimierz Krawczyk - 2016-02-22 - Podrzewie (wielkopolskie)
zbrojarz, cieśla
JBT Łukasz Permus - 2017-09-28 - Anieliny (kujawsko-pomorskie)
praca księgowego
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
obsługa klienta; obsługa kasy fiskalnej;
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Myszków (śląskie)
księgowanie dokumentów ,
Kancelaria Doradcy Podatkowego mgr Zenona Anna Pierzchała - 2017-12-27 - Radom (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedawca w branży obuwniczej
Barbara Seweryn Sklep Obuwniczy "MAX" - 2016-11-15 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia
PAK-HURT SP. Z O.O. - 2017-06-26 - Rzeszów (podkarpackie)
PRACE BUDOWLANE
BAROK Marek Czerniawski - 2016-09-12 - Polkowice (dolnośląskie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży mechanicznej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Docelowo praca na stałe Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu mechanicznym lub pokrewnym. Mile widziane doświadcznie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej.Mile widziana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego (nie obligatoryjnie). Kontakt telefoniczny (32-705-57-00) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-05 - Katowice (śląskie)
CV
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-08-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)