KSIĘGOWY Bolesławiec oferta pracy Firma Prawnicza "CASUS" S.C. Dariusz Szylin - Józef Werens
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Księgowy - praca w biurze rachunkowym.
Data publikacji: 2016-03-09
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Firma Prawnicza "CASUS" S.C. Dariusz Szylin - Józef Werens
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łokietka 8, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Księgowy - praca w biurze rachunkowym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie minimum średnie ekonomiczne.Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowsiku w księgowości lub w kadrach.
Nazwa pracodawcy:
Firma Prawnicza "CASUS" S.C. Dariusz Szylin - Józef Werens
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Łokietka 8, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony rozmową telefoniczną pod numerem 601722101.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 730-15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Łokietka
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 09.03.2016
Oferta pracy ważna do: 24.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Dekretowanie i księgowanie dokumentów, analizy kont i rozrachunków, sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 607 663 233 lub e-mail: pck.wroclaw.kadry (at) gmail.com
DOLNOŚLĄSKI ODDZIAŁ OKRĘGOWY POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA - 2017-04-19 - Wrocław (dolnośląskie)
- obsługa programu Insert GT(Subiekt, Rewizor, Gratyfikant)- przyjmowanie i wystawianie faktur- odbieranie oraz prowadzenie rozmów z kontrahentami- prowadzenie dokumentacji księgowej- analizowanie otrzymanych dokumentów źrodłowych pod względem formalnym, informowanie o wykrytych błędach- wprowadzanie do ewidencji zakupionych środków trwałych oraz naliczanie amortyzacji - prowadzenie ksiąg handlowych i innych ewidencji do celów podatkowych- sporządzanie zeznań i deklaracji podatkowych- udzielanie niezbędnych informacji i wyjaśnień z zakresu zobowiązań podatkowych- nadzór na uchwałami sp. z o.o.- współpraca z organami nadrzędnymi tj. ZUS, US, itp.- publikacja sprawozdań podatkowych
Great Trade Solutions Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, obsługa za barem, sprzątanie na sali, polerowanie szkieł i sztućców
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Nowy Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
wprowadzanie dokumentów, obliczanie podatków itp
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Kraków (małopolskie)
pakowanie, sortowanie odzieżysprawdzanie zwrotówkompletowanie zamówień
kontakt przez OHP - 2017-06-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta przy dystrybutorach stacji paliw, dbanie o porządek. Kontakt tel. 730 079 902
MON-KAR Monika Stęplewska - 2018-02-19 - Łopuszno (świętokrzyskie)
Deretacja dokumentów księgowych, , prowadzenie ewidencji dla celów podatku VAT, ewidencjowanie środków trwałych. Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz ZUS, praca w programie Płatnik.
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Częstochowa (śląskie)
prowadzenie ewidencji księgowej
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Kręciszówka (lubelskie)
nadzór nad pracą kotła, drobne naprawy urządzeń współpracująych, drobne naprawy ślusarskie, usuwanie awarii na sieciach cieplnych, wymienniki ciepła
"VEOLIA POŁUDNIE" Sp. z o.o. - 2018-02-12 - Sosnowiec (śląskie)
Prowadzenie księgowości
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „AUTOKOMPLEKS” Zygmunt Filipek - 2017-10-24 - Puławy (lubelskie)
Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, współpraca z instytucjami zewnętrznymi: ZUS, US, banki, GUS, sporządzanie sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych (VAT, CIT), zarządzanie działem księgowości
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MLEKO-SYSTEM" Kozak Wiesław - 2017-06-29 - Parczew (lubelskie)
praca biurowa - obsługa klienta
Zakład Usługowo - Handlowy "DREW-BUD" s.c - 2017-07-05 - Basinów (mazowieckie)
Prowadzenie ksiąg handlowych spółek z o.o. okresowe kontakty z klientami, praca w godz. 8-16
ARM ROM Kancelaria Prawno-Rachunkowa Spółka z o.o. - 2017-07-26 - Opole (opolskie)
Obsługa kasy fiskalnej oraz klientów
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Leśna (śląskie)
- Księgowanie dokumnetów. Analiza zobowiązań, należności. Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego. Dokonywanie rozliczeń mediów międzyokresowych. Sporządzanie sporawozdań finansowych. Sporządzasnie wezwań do zapłaty. Płatności.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 1 miesiąc. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy lub praca na 1/2 etatu.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe w prowadzeniu ewidencji księgowej wspólnot mieszkaniowych i rozliczeń. Wymagana podstawowa obsługa programów komputerowych (MsOffice). Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 607-304-677) lub e-mail: teresa.zarzadca (at) gmail.com
TERESA LECHOWICZ-CZARSKA - 2016-02-24 - Katowice (śląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Kraków (małopolskie)
ewidencja dokumentów, rejestracja dokumentów w rejestrach VAT i KPiR, sporządzanie dokumentacji podatkowej
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Kuźnica Lechowa (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie pełnej księgowości
MAŁOPOLSKI INSTYTUT STUDIÓW PODATKOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Kraków (małopolskie)
Ustalanie zobowiązań i należności dostawców i odbiorców firmy, wystawianie faktur, przygotowanie korespodencji z kontrahentami, obsługa urządzeń biurowych, wprowadzanie faktur do komputera i ich weryfikacja.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Gowidlino (pomorskie)
Wykształcenie wyższe, 2-3 lata doświadczenia, obsługa programu Comarch, Optima,znajomość zagadnień i przepisów z zakresu prawa podatkowego,samodzielna i kompleksowa obsługa firm z księgami rachunkowymi,sporządzanie sprawozdań finansowych,prowadzenie rozliczeń dla wielu klientów
EPROCO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA JAWNA - 2015-12-17 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Współudział w sporządzaniu planów finansowych wieloletnich i rocznych oraz prowadzenie stałych analiz ekonomicznych i gospodarki finansowej zakładu. Współudział w kontroli wewnętrznej. Bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowści oraz sporządzanie kalkulacji kosztów i sprawozdawczości finansowej. Przygotowywanie projektów przepisów wewnętrznych. Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych, prowadzenie danych do systemu, prowadzenie i kontrola rozrachunków, sporzadzanie sprawozdań, prowadzenie spraw z zakresu zamówein publicznych, prowadzenie spraw z zakresu inwentaryzacji, obsługa administracyjno - ekonomiczna Zakładu Funduszu Świadczeń Socjalnych, monitorowanie wydatków środków ZFŚS.
Powiatowa Stacja Sanitarno Epidemiologiczna w Łasku - 2017-09-08 - Łask (łódzkie)
Realizacja zamówień na materiały i surowce potrzebne do produkcji.
PRZEDSIĘBIORSTWO PIEKARSKO-CUKIERNICZE MACHELA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-29 - Jaszkowa Dolna (dolnośląskie)
Wsparcie techniczne i profesjonalne doradztwo w zakresie cyklu życia produktu i wymogów szczególnych, opracowanie planów działań naprawczych i kosztorysów dotyczących zasobów i projektu, współpraca z działem interdyscyplinarnym, identyfikacja luk w ramach procesu oceny działań naprawczych, szukanie rozwiązań, analiza problemów, wdrażanie RFF.
Reckitt Benckiser Production (Poland) Sp. z o.o. - 2017-08-08 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
księgowanie, przygotowanie dokumentacji, kompleksowa obsługa klientów biura.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Kłobuck (śląskie)
Księgowanie dokumentów, uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej, sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji i sprawozdań, przygotowywanie przelewów bankowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, prowadzenie ewidencji kasowej.
NEOTECH SP. Z O.O. - 2018-01-05 - Tułowice (opolskie)
przygotowywanie posiłków
UNIVERSUM Paweł Berent - 2017-03-29 - Wykrot (mazowieckie)
Przyjmowanie i wpisywanie korespondencji kierowanej do księgowości oraz dotyczącej sum depozytowych, sum na zlecenie, weryfikacja pod względem formalnym i rachunkowym dyspozycji kierowanych ze wszystkich wydziałów merytorycznych Sądu, dotyczących przekazywania kwot pieniężnych z rachunków sum depozytowych, sum na zlecenie, oraz przygotowanie ich w celu zatwierdzenia do wypłaty, prowadzenie ewidencji analitycznej przychodów i rozchodów środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach sum depozytowych, sum na zlecenie z wykorzystaniem Zintegrowanego Systemu Rachunkowości i Kadr (SAP), oraz programu bankowości elektronicznej Banku Gospodarstwa Krajowego, przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do dokonywania zwrotów nadpłat z dochodów budżetowych,dokonywanie zwrotów dochodów budżetowych zgodnie z zarządzeniem lub postanowieniem wydanym przez sędziego lub kierownika jednostki
Sąd Rejonowy w Sosnowcu - 2017-07-20 - Sosnowiec (śląskie)
księgowanie firm za pomocą programów księowych, wyliczanie podatków, obsługa płacowo-kadrowa, wystawianie faktur, archiwizacja danych na serwer zewnętrzny, utrzymywanie biura w czystości, niszczenie zbędnych dokumentów, bieżąca aktualizacja przepisów - korzystanie z programów prawno-księgowych, łączenie rozmów telefonicznych
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Gryfino (zachodniopomorskie)
- Wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego. Układanie, segregowanie, archiwizowanie dokumentów.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na 2 lata. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe w KPiR. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) kkp-partner.pl
BRINGDU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-19 - Katowice (śląskie)