KSIĘGOWY/-A Warszawa oferta pracy KHALINOVSKY GROUP SP. Z O.O.
Stanowisko: KSIĘGOWY/-A
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2017-05-08
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: KHALINOVSKY GROUP SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Skibicka 29, 02-269 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY/-A
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.06.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse i rachunkowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program Comarch Optima
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Płatnik
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_2:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe- finanse i rachunkowość, znajomość programów Optima, Płatnik i Ms Office, rok doświadczenia, mile widziana znajomość języków ukraińskiego, angielskiego i rosyjskiego. Zakres obowiązków: sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z międzynarodowymi standardami sprawozdawczości finansowej, prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki, prowadzenie ewidencji środków trwałych (księgowej, podatkowej, grupowej), przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne spółki, księgowanie i wyliczenia rezerw, wycen walutowych, rozliczeń międzyokresowych kosztów, sporządzanie deklaracji VAT, VAT- UE, sporządzanie sprawozdań statystycznych (GUS, NBP), prowadzenie rozliczeń podatkowych CIT, bieżące monitorowanie zmian w regulacjach prawnych. Praca w trybie jednozmianowym w godzinach 9-17. Zgłoszenia należy kierować na email: marinabeedigital (at) gmail.com
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: KHALINOVSKY GROUP SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
02-269 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 11.05.2017
Oferta pracy ważna do: 19.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 11.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Bukowsku - 2018-02-19 - Bukowsko (podkarpackie)
- Nadzorowanie funkcjonowania systemów jakości w produkcji- Nadzór nad dokumentacją jakościową wewnętrzną i zewnętrzną- Audytowanie dostawców surowców i materiałów do produkcji- Rozpatrywanie reklamacji klientów, uczestnictwo w procesie analizy reklamacji konsumenckich - Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów jakościowych- Stała współpraca z pełnomocnikiem ds. systemu jakości- Śledzenie nowości i trendów w branży
Barton Bartłomiej Bierbasz - 2017-06-22 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Kłodzko (dolnośląskie)
obsługa klientów polskich i chińskich,nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Chin, import towarów m.in. z Chin.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Warszawa (mazowieckie)
praca w charakterze przedstawiciela handlowego, zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego), pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami, raportowanie sprzedaży, dbanie o dobre kontakty z klientami, praca w programie Word, Excel, pakiecie Office, tworzenie ofert i zamówień dla kontarahentów, dbanie o dobry wizerunek firmy
PRO AUTOMATIC Sp. z o.o. - 2017-08-14 - Katowice (śląskie)
Transport materiałów budowlanych na terenie kraju. Załadunek i rozładunek styropianu.
P.H.U. Milena Ostrowska Serwis Opon Sprzedaż Wymiana/ TRANSPORT CIĘŻAROWY - 2017-03-23 - Kowalewo-Góry (wielkopolskie)
wykonywanie zadań z zakresu pełnej księgowości
ARTIMEX S.A. - 2018-04-05 - Mława (mazowieckie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie tynków w budynkach przy zastosowaniu różnych rodzajów zapraw, narzędzi sprzętu i maszyn
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Wieprz (małopolskie)
UZUPEŁNIANIE ASORTYMENTU SPRZEDAWANYCH TOWARÓW;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, CHĘĆ DO PRACY, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY ZESPOŁOWEJ;GODZINY PRACY: 06.00-14.00, 07.00-15.00, 13.45-22.00
RELLA INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie pełnej księgowości spółki.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Zabrze (śląskie)
Księgowanie dokumentów źródłowych, obsługa klienta, przygotowywanie list płac, deklaracje ZUS, US.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Sędziszów (świętokrzyskie)
art 150 F, Prowadzenie ewidencji księgowych; podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ksiąg rachunkowych, ewidencji przychodów
Legal Profit Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Janów Lubelski (lubelskie)
Księgowanie dokumentów, prowadzenie rejestru środków trwałych, sporządzanie sprawozdań i deklaracji do Urzędu Skarbowego, rozliczanie delegacji służbowych, wykonywanie innych zadań na zlecenie przełożonego
INSTYTUT FIZJOLOGII ROŚLIN IM.F.GÓRSKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK - 2016-04-28 - Kraków (małopolskie)
zbiór informacji handlowej, analiza rynku, kontakty z kontrahentami indyjskimi, sprzedaż, zaopatrzenie, doradztwo
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Piaseczno (mazowieckie)
kompletowanie zamówień na trzech działań produkcyjnych
praca BIS Marta Stryjak - 2016-03-31 - Kopytów (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, zaawansowana znajomość MS Office, SAP, NESSOFT, IC-ACOOUNTING, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata w dziale księgowości w przedsiębiorstwie międzynarodowym , znajomość j. angielskiego. rosyjskiego biegle.Ogólny zakres obowiązków: przeprowadzanie czynności księgowych dla celów ustawowych i US GAAP. Sporządzanie raportów HFM, wprowadzanie danych do systemów ERP, współpraca w zakresie lokalnych audytów. Zapewnienie prawidłowego przygotowania wyniku finansowego (Trial Balance) w wyznaczonym terminie, ze szczególnym uwzględnieniem terminowego procesowania dokumentów PK, rozliczania transakcji bankowych, kont środków trwałych, należności i zobowiązań. Weryfikacja oraz wysyłka wyniku finansowego (TB-Trial Balance). Weryfikacja oraz bezbłędne księgowanie dokumentów PK zarówno utworzonych przez Genpact jak i otrzymanych od Klienta. Odpowiedzialność za zapewnienie kompletności wszystkich zaksięgowanych dokumentów PK oraz za ich archiwizację. Sprawozdawczość w zakresie Księgi Głównej. Współpraca w zakresie audytu wewnętrznego i zewnętrznego. Wykonanie obowiązków zgodnie ze standardami SOX i kontroli wewnętrznej. Prowadzenie usług księgowych dla klientów zagranicznych. Współpraca z globalnymi Oddziałami Genpact.
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Lublin (lubelskie)
wprowadzanie dokumentów księgowych do programu komputerowego.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Zambrów (podlaskie)
prowadzenie ewidencji księgowych, Ksiega Przychodów i Rozchodów, Księgi Rachunkowe, Ewidencja Przychodów, współpraca z instytucjami zewnętrznymi
Biuro Rachunkowe Profit Sp. z o.o. - 2018-04-23 - Przysieka Polska (wielkopolskie)
wprowadzanie i księgowanie faktur, przygotowywanie analiz kalkulacji i raportów księgowych
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Kwidzyn (pomorskie)
prowadzenie terapii indywidualnej z dzieckiem ( 22 godz. miesięcznie)
POLSKI CZERWONY KRZYŻ - 2017-10-27 - Kraczkowa (podkarpackie)
Wsparcie w obsłudze procesów księgowych w tym m.in. : księgowanie, rozliczanie faktur, zarządzanie rachunkami klientów, kontrolowanie stanu rozrachunków należności i zobowiązań,wsparcie w przygotowywaniu raportów oraz zestawień finansowych,księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.-weryfikacja formalno – rachunkowa dokumentów,-bieżące wsparcie pracy działu przy wyznaczonych projektach finansowo-księgowych, kontrola dokumentów oraz dokonywanie niezbędnych zmian,bieżący kontakt z przełożonymi w celu weryfikacji poprawności danych. Wykonywanie obowiązków zgodnie z przyjęta polityką wewnętrzną firmy, oraz ustalonymi procedurami wewnętrznymi.
PREVAC Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Rogów (śląskie)
księgowanie faktur kosztowych i sprzedażowych, wyciągów bankowych, prowadzenia rozrachunków z kontrahentami, prowadzenia ewidencji środków trwałych oraz podatków lokalnych
ZIARN-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Górki (pomorskie)
Obsługa klienta, sprzedaż towarów, układanie towarów, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o czystość miejsca pracy.
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Brzesko (małopolskie)
Sporządzanie, prowadzenie pkpir - sporządzanie deklaracji podatkowych- sporządzanie list płac dla pracowników i deklaracji do ZUS oraz dokumentów kadrowych- monitorowanie należności i zobowiązań- kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymiMile widziana znajomość prowadzenia księgi handlowej.
mgr Jolanta Polniak Biuro Rachunkowe JDM - 2016-04-18 - Lubaczów (podkarpackie)
Rozliczanie z ZUS i US.
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Oblęgorek (świętokrzyskie)
obsługa klientów biura
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Krapkowice (opolskie)
jw.
Robotnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa URSUS - 2017-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Prowadzenie całokształtu spraw związanych z sekcją księgowości w zakresie dochodów budżetowych m.in.:1. Prowadzenie ewidencji finansowo - księgowej jednostki.2. Dekretowanie i sprawdzanie pod względem finansowym dokumentów księgowych.3. Sporządzanie sprawozdań finansowych.4. Sporządzanie deklaracji podatkowych.5. Sporządzanie list płac.6. Sporządzanie deklaracji ZUS.7. Wstępna kontrola dokumentów księgowych.8. Wystawianie faktur wewnętrznych, not księgowych i innych dokumentów księgowych.9. Prowadzenie rejestru zaangażowania środków oraz wykorzystanie zgodnie z obowiązującym planem kont.10. Sporządzanie korespondencji dotyczącej sekcji księgowości.11. Przestrzeganie obowiązujących przepisów i procedur w zakresie polityki finansowej.12. Przestrzeganie obowiązujących regulaminów i zarządzeń wewnętrznych.13. Zastępstwo głównego księgowego w razie jego nieobecności.14. Inne prace zlecone przez bezpośredniego przełożonego. Warunki pracy:-stanowisko urzędnicze,-zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy-umowa na czas nieokreślony poprzedzona umową na czas określony,-praca jednozmianowa 40 godzin w tygodniu-praca w pomieszczeniu biurowym.Wymagane dokumenty:- list motywacyjny,- życiorys (CV),- oryginał kwestionariusza osobowego,- kopie świadectw pracy,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane doświadczenie, kwalifikacje i umiejętności,- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na ww. stanowisku,- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Uwagi:1. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w sekretariacie w Zarządu Dróg Powiatowych lub przesłać pocztą na adres Zarządu Dróg Powiatowych w Nowym Dworze Gdańskim ul. Morska 1 z dopiskiem Nabór na stanowisko Księgowego w terminie do dnia 15.02.2017 r. do godz. 15:00 (włącznie).2. Dokumenty, które wpłyną do Zarządu Dróg Powiatowych po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej www.bip.zdpndg.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych.4. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone następującą klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r., Nr 223, poz.1458).
Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Dworze Gdańskim - 2017-02-03 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Zliczanie towarów w sklepach sieci handlowych, obsługa urządzeń do skanowania towarów. Miejsce wykonywania pracy Chojnice.
INVENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-10 - Chojnice (pomorskie)