KSIĘGOWY/A Tychy oferta pracy AGENCJA PRACY JOB4YOU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KSIĘGOWY/A
Wynagrodzenie: 2 400 - 2 600 PLN
Zakres obowiązków: kontrola formalna i rachunkowa dowodów księgowych, klasyfikacja i ewidencja dowodów księgowych zgodnie z przepisami i planem kont, bieżąca analiza i weryfikacja stanów kont analitycznych, przygotowanie dokumentacji dla potrzeb sporządzania sprawozdań finansowych
Data publikacji: 2017-11-14
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: AGENCJA PRACY JOB4YOU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontrola formalna i rachunkowa dowodów księgowych, klasyfikacja i ewidencja dowodów księgowych zgodnie z przepisami i planem kont, bieżąca analiza i weryfikacja stanów kont analitycznych, przygotowanie dokumentacji dla potrzeb sporządzania sprawozdań finansowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 400 - 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +premie +dodatki
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY/A
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 400 - 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: włoski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ukończony min I stopień studiów oraz kontynuacja nauki w formie studiów zaocznych lub w trybie indywidualnym, znajomość programu INSERT REWIZOR, mile widziana znajomość języka włoskiego lub angielskiego, znajomość podstaw kadrowo-płacowych, mile widziana praktyka (staż) w księgowości lub /i controllingu, podstawowa , teoretyczna wiedza z zakresu rachunkowości, umiejętności analityczne, sumienność, dokładność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
Nazwa pracodawcy:
AGENCJA PRACY JOB4YOU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Życiorys zawodowy (CV).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: kontakt osobisty od 8-11, Tychy ul. Jana Pawła II 10
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 14.11.2017
Oferta pracy ważna do: 13.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej;kontakt osobisty w sklepie ul. Łaska 50 lub ul. Grota Roweckiego 24
MILA S.A. - 2018-08-14 - Pabianice (łódzkie)
wykonanie i unoszenie budowli i budynków metodą tradycyjną
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Wywóz odpadów komunalnych.Wynagrodzenie:16zł-17zł/godz.
Gminny ZGK TRZEBNICA-ERGO - 2016-05-13 - Trzebnica (dolnośląskie)
przewóz towarów w relacjach międzynarodowych, kraje BY,RUS, UA, dbanie o stan techniczny pojazdu oraz wykonywanie drobnych napraw
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Biała Podlaska (lubelskie)
przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie kontraktów, ustalanie warunków spółprawcy z firmami ze wschodu.
"KRIM PL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-02 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
j.w
Sąd Rejonowy dla Warszawy Śródmieścia w Warszawie - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
PROWADZENIE KSIĘGOWOŚCI SPÓŁEK PRAWA HANDLOWEGO
ACCOUNT BIURO USŁUG KSIĘGOWYCH KATARZYNA SZAŁĘGA - 2016-11-25 - Rzeszów (podkarpackie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-06-13 - Katowice (śląskie)
prace budowlane, remonty
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Przasnysz (mazowieckie)
Obsługa księgowa spółdzielni, wystawianie FV, prowadzenie spraw pracowniczych. Praca w wymiarze 1/2 etatu.
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Chełmiec (małopolskie)
wprowadzanie wyciegów bankowych, wprowadzanie faktur zakupowych, sprawdzanie dokumntów źródłowych, rozliczanie sprzedaży, rozkładanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)
segregacja, zaladunek, rozwożenie złomu
F.U.H.P. IMPORT-EXPORT WŁADYSŁAW FIRLIT W ŁAŃCUCIE UL. KOPERNIKA 44A - 2017-02-20 - Łańcut (podkarpackie)
polisowanie wniosków
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
•sprzedaż produktów i usług oferowanych przez sklep internetowy – połączenia przychodzące,•obsługa procesów sprzedażowych, informacyjnych i reklamacyjnych,•realizacja indywidualnych planów sprzedażowych,•dbanie o wysoki poziom jakości Obsługi Klienta – zgodnie z wyznaczonymi standardami,•doradztwo przy wyborze produktów i usług,•obsługa innych kanałów komunikacji – Chat & Email,•dodatkowe zadania zlecone przez Przełożonego.
"EURO NET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-02 - Lublin (lubelskie)
Ręczny zbiór i sortowanie pieczarek.
Uprawa Pieczarek Kamila Fedor - 2017-10-20 - Zalec (warmińsko-mazurskie)
wg zakresu czynności dla pracownika produkcyjnego
kontakt przez OHP - 2016-04-25 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Prace przy produkcji jachtów: obsługa i naprawa silników, prace przy elektryce i elektronice tych silników, inne prace mechaniczne.
PPHU "GALEON" - 2016-06-27 - Wiślinka (pomorskie)
Naważanie surowców, praca z półautomatyczną kuchnią przemysłową, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy, współpraca z osobami z ręcznego wyrabiania masy karmelowej, przestrzeganie receptur, uzupełnianie dokumentacji produkcyjnej.
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Nysa (opolskie)
Administrowanie nieruchomością w tym sprzątanie i nadzór nad czystością, prawidłowym użytkowaniem, zakwaterowaniem i wykwaterowaniem, podpisaniem umowy najmu i rozwiązaniem jej, wyszukaniem najemców lokalu.
kontakt przez PUP - 2018-12-06 - Łódź (łódzkie)
1. Bieżące prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z polityką rachunkowości, 2.Prowadzenie ewidencji analitycznej i syntetycznej środków trwałych, wartościniematerialnych i prawnych, 3. Ustalanie różnic inwentaryzacyjnych 4.Prowadzenie ewidencji rozliczeń międzyokresowe kosztów, 5. Rozliczenie podatkuVAT prowadzenie rejestrów, sporządzanie deklaracji VAT, sporządzanie i wysyłanie JPK, 6. Prowadzenie ogółu spraw związanych z podatkiem od nieruchomości, 7. Kontrola pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów księgowych
AQUAPARK POLKOWICE - REGIONALNE CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNE S. A. - 2018-07-19 - Polkowice (dolnośląskie)
Wymagane wykształcenie wyższe, doświadczenie 2 letnie na stanowisku samodzielnej księgowej. Prawo jazdy kat B. Zakres obowiązków: wystawianie oraz księgowanie faktur, prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży, prowadzenie ewidencji rozrachunków z dostawcami i odbiorcami, weryfikacja i uzgadnianie sald z kontrahentami, wystawianie faktur imiennych dla osób fizycznych, prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów podatkowych dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych, prowadzenie ewidencji pobranych zaliczek na zakup towarów i materiałów z podziałem na zaliczkobiorców, comiesięczne opracowanie poleceń księgowania, dekretowanie i księgowanie dokumentów na podstawie opracowanego planu kont, sporządzanie comiesięcznego planu budżetowego, sporządzanie deklaracji VAT w oparciu o rejestry VAT, przygotowanie i składanie deklaracji PFRON, przeprowadzanie bilansu otwarcia i zamknięcia roku, prowadzenie ewidencji w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych, rejestracja umów. Kontakt osobisty z pracodawcą.
FUNDACJA PGE ENERGIA CIEPŁA - 2019-01-17 - Rybnik (śląskie)
Segregacja, rozładunek i podawanie opon
RECYKL ORGANIZACJA ODZYSKU S.A. - 2018-03-22 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Prowadzenie ksiąg handlowych
Biuro Rachunkowe CONSULTO Paweł Kraj - 2019-01-11 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa programu komputerowego "JZK Szkoła" (zapewnione szkolenie), prowadzenie sekretariatu szkoły, osobisty oraz telefoniczny kontakt z klientem, przyjmowanie wpłat, administracja strony internetowej (zapewnione szkolenie) oraz strony FB.
Good Evening Centrum Językowe - 2017-09-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
zgodnie z zawodem
RVW Group Ryszard Von Wysocki - 2017-04-21 - Skarszewy (pomorskie)
Prowadzenie księgowości
MWD ZAKŁAD ODZIEŻOWY DUDA MAŁGORZATA - 2018-06-22 - Rawicz (wielkopolskie)
zgodny ze stanowskiem
GREAT TRADE SOLUTIONS SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-09 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Warszawa (mazowieckie)
naliczanie wynagrodzeń i pochodnych dla pracowników zatrudnionych na umowę o pracę oraz na umowy zlecenia, sporządzanie list płac i rozliczanie rachunków do umów cywilnoprawnych, sporządzanie, wysyłanie deklaracji do ZUS i US, sporządzanie przelewów bankowych, dekretacja i księgowanie faktur VAT i rachunków od i do kontrahentów, naliczanie rocznej amortyzacji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych jednostki, archiwizacja dokumentów płacowych i finansowo-księgowych, prowadzenie kasy jednostkiumowa o pracę na czas określony poprzedzona 6 miesięcznym okresem próbnym, praca jednozmianowa w godzinach 8:00-16:00oferta dostępna w sali E
DOLNOŚLĄSKI ZESPÓŁ PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH - 2018-06-12 - Wrocław (dolnośląskie)
- fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów- bezpośredni kontakt z klientem zagranicznym w języku arabskim
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Łódź (łódzkie)