KSIĘGOWY/A - SPECJALISTA DS PRZETARGÓW I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Bochnia oferta pracy Jan Palej ZAKŁAD USŁUGOWY REMONTOWO - BUDOWLANY
Stanowisko: KSIĘGOWY/A - SPECJALISTA DS PRZETARGÓW I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: Księgowość, kadry, płace, zamówienia publiczne , przetargi
Data publikacji: 2020-08-17
Lokalizacja: Bochnia (małopolskie)
Pracodawca: Jan Palej ZAKŁAD USŁUGOWY REMONTOWO - BUDOWLANY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łany 15, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowość, kadry, płace, zamówienia publiczne , przetargi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
KSIĘGOWY/A - SPECJALISTA DS PRZETARGÓW I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bochnia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bocheński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1201
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bochnia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.08.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: ekonomia/ budownictwo
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe (ekonomia / budownictwo), umiejętności: prawo jazdy kat B, biegła obsługa komputera, programów księgowo kadrowo- płacowo -zusowskich, program do kosztorysowania ZUZIA, znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, znajomość prawa zamówień publicznych. Uprawnienia: kurs lub szkolenia księgowe, kadrowe, z prawa zamówień publicznych. Doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata doświadczenia w księgowości lub przedsiębiorstwie o profilu budowlanym zajmującym się przetargami i zamówieniami publicznymi. Praca pełny etat w godzinach od 7:00 - 15:00 lub 8:00 - 16:00. Możliwość zatrudnienia od zaraz, umowa na okres próbny 3 miesiące z możliwością stałego zatrudniania Wynagrodzenie 5500 zł brutto. Dokumenty aplikacyjne tj CV/ list motywacyjny, dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień - proszę wysyłać na adres: janpalej (at) poczta.onet.pl
Nazwa pracodawcy: Jan Palej ZAKŁAD USŁUGOWY REMONTOWO - BUDOWLANY
danePracodawcy_nip: 8680002863
danePracodawcy_regon: 850007573
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Adres pracodawcy:
Łany 15, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV/ list motywacyjny, dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: bocheński
danePracodawcy_kodPowiatu: 1201
Gmina pracodawcy: Bochnia
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bochnia
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0981682
Ulica pracodawcy: Łany
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy:
Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.08.2020
Data dodania oferty pracy: 17.08.2020
Oferta pracy ważna do: 28.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4eb8e41d5dc39c5890ed0c02cb44206d
Podobne oferty pracy
Obsługa programu PŁATNIK, przygotowywanie i wypłata wynagrodzeń za pracę i innych należności pracowników Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Kutnie, tworzenie, weryfikacja i wysyłanie do ZUS dokumentów ubezpieczeniowych,rozliczenia z Urzędem Skarbowym.
Powiatowa Stacja Sanitarno Epidemiologiczna Kutno - 2018-08-25 - Kutno (łódzkie)
transport wewnętrzny firmy
LUBAZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-05-26 - Wieczfnia-Kolonia (mazowieckie)
prowadzenie rejestrów,VAT , prowadzenie sprawozdawczości GUS,obsługa ksiąg handlowych
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie kadr i płac oraz prace księgowe.
Profi-Styl Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Ruda Śląska (śląskie)
obsługa programów komputerowych: Rewizor, Speed, księgowanie, weryfikacja i dekretacja dokumentów księgowych, uzgadnianie kont syntetycznych z analitycznymi, naliczanie podatku dochodowego od osób prawnych PIT i podatku VAT
NOWA LOGISTIC INTERNATIONAL Spółka z O.O. Spółka Komandytowa - 2018-09-06 - Zduńska Wola (łódzkie)
Księgowanie dokumentacji sprzedaży i zakupu, prowadzenie ewidencji środków trwałych, sporzadzanie deklaracji VAT, prowadzenie dokumentacji kadrowej, prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów, prowadzenie ksiag handlowych; godz. pracy 8-16 od poniedziałku do piątku; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10-14. Pracodawca oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat, możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, szkolenia na wstępnym etapie zatrudnienia, atrakcyjne wynagrodzenie.
Biuro Rachunkowe ELCOM S.C. Paweł Grabowski, Joanna Grabowska - 2017-10-25 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa programu BUCHALTER, znajomość VAT,rozliczanie przychodów z ryczałtu i na zasadach ogólnych, ogólna znajomość rozliczania z ZUS.
Biuro Rachunkowe Doradztwo Podatkowe Zofia Zalewska w Kolnie - 2017-11-06 - Kolno (podlaskie)
oferta stażu w ramach programu RPO dla osób powyżej 29 rż.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wprowadzanie dokumentów księgowych do systemuweryfikacja należności i zobowiązańsporządzanie deklaracji VAT,plików JPK i sprawozdań
Spółdzielnia Mieszkaniowa PODLASIANKA w Węgrowie - 2019-08-06 - Węgrów (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Międzynarodowa, prężnie rozwijająca się firma poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku: Księgowej / Księgowego. Pracodawca oferuje narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązków, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracą, możliwość rozwoju w strukturach firmy. Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie: ewidencja środków trwałych, księgowanie wyciągów bankowych, księgowanie faktur, prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z Ustawą o rachunkowości, księgowanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji VAT, sporządzanie deklaracji GUS, współpraca przy tworzeniu sprawozdania finansowego, praca w godzinach 08:00-16:00
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Opole (opolskie)
Wprowadzanie danych do systemu księgowego, sporządzanie zestawień i raportów, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz z przepisami prawa podatkowego; nadzór nad obiegiem dokumentow księgowych; uzgadnianie sald; sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT,CIT,PIT) oraz sprawozdań dla GUS; odpowiedzialność za politykę rachunkowości, plan kont oraz procedury księgowo- podatkowe; sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych oraz analiz i raportów; współpraca z zewnętrznymi instytucjami, urzędami skarbowymi i bankami;
GDM CAPITAL FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-30 - Rawicz (wielkopolskie)
1. Zapoznanie z przepisami bhp i p.poż. na stanowisku pracy fryzjer.2. Zapzoznanie z zasadami przestrzegania przepisów sanitarnych na stanowisku pracy.3.Zapoznanie i obsługa maszyn i urządzeń wykorzystywanych w zakładzie fryzjerskim, czyszczenie, dezynfekcja i przechowywanie.4. Zasady przygotowywania stanowiska pracy oraz klienta do zabiegu fryzjerskiego.5. Nauka technik strzyżenia damskiego i męskiego.6. Nauka wykonywania trwałej ondulacji - rodzaje i techniki wykonywania.7. Nauka farbowania włosów, wykonywanie pasemek, balejażu itp.8. Nauka doboru materiałów fryzjerskich tj. farby, płyny do trwałej ondulacji, rozjaśniacze, szampony, odżywki itd. w zależności od rodzaju włosów klienta.9. Nauka wykonywania fryzur okolicznościowych tj. śluby, komunie, fryzury sylwestrowe i wieczorowe.10. Nauka podstaw wizażu- nabycie umiejętności w zakresie doboru rodzaju fryzury i koloru w zalezności od indywidualnych cech i predyspozycji klienta.11. Nauka prawidłowej obsługi klienta w zakładzie fryzjerskim.
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Połaniec (świętokrzyskie)
zabezpieczenie towaru, prowadzenie samochodu dostawczego po Unii Europejskiej, delegacje na 4-5 tygodni, wypisywanie listów przewozowych, praca na terenie Polski u Unii Europejskiej;[Godzina zakończenia pracy] : 16:00
kontakt przez PUP - 2020-05-15 - Sosnowiec (śląskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych
MARO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-18 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie wniosków, sprawdzanie opracowań złożonych dokumentów pod względem merytorycznym, przygotowanie stypendiów do wypłat, praca z systemem operacyjnym , przygotowywania analiz i sprawozdań, przeliczanie dochodu rodziny, wydawanie zaświadczeń, sporządzanie zestawień odnośnie podziału środków, współpraca z poszczególnymi jednostkami, przygotowanie materiałów statystycznych, wprowadzanie danych do systemu operacyjnego, ubezpieczenia zdrowotne itp. Okres próbny 3 miesiące. Godz. pracy 7.30-15.30.
Akademia Pomorska w Słupsku - 2018-07-18 - Słupsk (pomorskie)
dowożenie surowca do produkcji, załadunek/wyładunek aut, układanie palet na magazynie
FROZEN FOODS SP. Z O.O. z siedzibą w Łodzi - 2017-09-14 - Grabów (łódzkie)
Kompletowanie, dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych(faktur, wyciągów bankowych i innych dokumentów) zgodnie z przyjętymi zasadami rachunkowości i przepisów podatkowych.Analiza kont rozrachunkowych, sporządzanie rejestrów i deklaracji VAT.
"PP-H Indyk-Mazury Sp. z o.o." Spółka komandytowa - 2018-03-09 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych, przychody, rozchody itp.
Kancelaria Radcy Prawnego Andrzej Sieczka - 2017-02-07 - Kraków (małopolskie)
Współudział w sporządzaniu planów finansowych wieloletnich i rocznych oraz prowadzenie stałych analiz ekonomicznych i gospodarki finansowej zakładu. Współudział w kontroli wewnętrznej. Bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowści oraz sporządzanie kalkulacji kosztów i sprawozdawczości finansowej. Przygotowywanie projektów przepisów wewnętrznych. Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych, prowadzenie danych do systemu, prowadzenie i kontrola rozrachunków, sporzadzanie sprawozdań, prowadzenie spraw z zakresu zamówein publicznych, prowadzenie spraw z zakresu inwentaryzacji, obsługa administracyjno - ekonomiczna Zakładu Funduszu Świadczeń Socjalnych, monitorowanie wydatków środków ZFŚS.
Powiatowa Stacja Sanitarno Epidemiologiczna w Łasku - 2017-09-08 - Łask (łódzkie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych, prowadzenie spółek na pełnej księgowości, rozliczanie ZUS, naliczanie płac, zanjomość przepisów księgowych
"EURO CONSULT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-05 - Rzeszów (podkarpackie)
- praca w branży handlowej z wykorzystaniem technik negocjacji i sprzedaży oraz z wykorzystaniem techniki sprzedaży B2B- obsługa systemu Subiekt GT- umowa pracę na okres 3 lat
MD MACIEJ KOWALSKI - 2020-08-14 - Łódź (łódzkie)
Obowiązki związne z wykonywanym zawodem: dekretowanie, księgowanie, ściąganie należności.
kontakt przez PUP - 2020-01-10 - Gralewo-Stacja (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawcę na rzecz jego klientów, bieżąca i bezpośrednia obsługa klientów spółki, telefoniczna,e-mail, wprowadzanie danych dot. klientów do systemu komputerowego, zastępowanie współpracowników w razie ich nieobecności. Wymagania: wykształcenie średnie, kierunek administracja, specjalność księgowość, umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych, biegła obsługa MICROSOFT, EXCEL i WORD, umiejętność radzenia sobie z konfliktami, samodzielność.
Vilica Zarządzanie Nieruchomościami Spółka Cywilna - 2016-10-25 - Wejherowo (pomorskie)
Kontrola dokumentów, wprowadzanie do systemu księgowego, sporządzanie zestawień na podstawie danych księgowych. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce. Wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji, umiejętności i doświadczenia zawodowego oraz postępów. Zatrudnienie od lipca 2017r.
DORADCA PODATKOWY ALFREDA ZBIERAJEWSKA - 2017-06-01 - Piła (wielkopolskie)
podstawowymi obowiązkami kierowcy jest kierowanie pojazdem ciężarowym w ruchu międzynarodowym wraz z czynnościami związanymi z wykonywaniem przewozu towarów w transporcie drogowym a w szczególności przygotowanie do przewozu, czynności załadunkowych i rozładunkowych, należytego wykonywania przewozu w imieniu przedsiębiorstwa, rozliczania z dokumentacji i wykonywanych czynności po zakończeniu operacji transportowej
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. KEN - 2018-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
- kontrola formalna i rachunkowa, dekretowanie oraz księgowanie wszystkich dokumentów księgowych,- klasyfikacja, dekretacja i kontrola kosztów,- księgowanie w systemie finansowo księgowym Symfonia zadekretowanych dokumentów księgowych,- comiesięczna analiza kont mająca na celu weryfikację poprawności zapisów i uzgadnianie sald, zgodnie z przyjętymi zasadami oraz ustawą o rachunkowości,- rozliczenie podatku VAT,- współpraca w zakresie rocznych sprawozdań finansowych,- gospodarka środkami pieniężnymi (prowadzenie kasy),- weryfikacja tabel rozliczeniowych pod względem rachunkowym dla poszczególnych inwestycji budowlanych,- rozliczanie inwestycji budowlanych wraz ze sporządzaniem rozliczeń środków trwałych,
Rejonowy Zarząd Inwestycji Człuchów Spółka z o.o. - 2019-09-10 - Człuchów (pomorskie)
•prowadzenie kasy Sądu Okręgowego w Słupsku zgodnie z obowiązującymi przepisami;•sporządzanie list wynagrodzeń dla uczestników postępowania;•dokonywanie kontroli formalno-rachunkowej dokumentów księgowych;•księgowanie operacji związanych ze zwrotami opłat sądowych;•księgowanie operacji związanych ze zwrotami zaliczek na koszty postępowania sądowego;•bieżąca rejestracja zdarzeń gospodarczych w systemie informatycznym - operacje wynikające z zakresu obowiązków;•przygotowywanie przelewów i przekazów pocztowych;•rozliczenia z US z tytułu pobranego podatku (w tym PIT);•rozliczenia z ZUS.Praca w zastępstwie : 2 lata. Godz. pracy 7.30-15.30.
Sąd Rejonowy w Bytowie - 2019-07-31 - Słupsk (pomorskie)