KSIĘGOWY/A Skawina oferta pracy Firma Usługowo-Handlowa SAWA Pawlik Stanisława
Stanowisko: KSIĘGOWY/A
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: praca w biurze rachunkowym
Data publikacji: 2018-02-06
Lokalizacja: Skawina (małopolskie)
Pracodawca: Firma Usługowo-Handlowa SAWA Pawlik Stanisława
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sobieskiego 21, 32-050 Skawina, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca w biurze rachunkowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY/A
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skawina
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krakowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skawina
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.02.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie. Doświadczenie w pracy księgowej, dodotakowy atut w biurze rachunkowym. Znajomość programów- Płatnik, Kadry/Płace, Optima KP
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Firma Usługowo-Handlowa SAWA Pawlik Stanisława
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Sobieskiego 21, 32-050 Skawina, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 9-17
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: krakowski
Gmina pracodawcy: Skawina
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Skawina
Ulica pracodawcy: Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 21
Profil działalności pracodawcy: biuro rachunkowe
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 06.02.2018
Oferta pracy ważna do: 05.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
księgowanie dokumentów, prowadzenie P.K.P iP oraz ZUS
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Zgierz (łódzkie)
obsługa programów księgowych sporzadzanie list płac prowadzenie akt osobowych,sporzadzanie deklaracji do US
Biuro Rachunkowe PROFIT Bożena Fabian - 2016-02-12 - Chełm (lubelskie)
Prace biurowe, organizacja transportu.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Kalisz (wielkopolskie)
nauczanie plastyki w szkole podstawowej
Szkoła Podstawowa nr 5 Wisła - 2017-08-07 - Wisła (śląskie)
Zbieranie dokumentów do biura rachunkowego
UBOJNIA DROBIU BARBARA ZIMNA - 2016-06-03 - Chudów (śląskie)
Księgowanie dokumentów, sporządzanie deklaracji, list płac. Praca w godz. 8-16 od pn-pt.
HORNET Opole Sp. z o.o. - 2015-12-17 - Opole (opolskie)
Dekretowanie, księgowanie, sporządzanie rejestrów
PSS "SPOŁEM" WRONKI - 2015-12-29 - Wronki (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Zgodne ze stanowiskiem
PWM NUE Bogusław Seemann - 2016-09-14 - Kobylnica (pomorskie)
tworzenie i obsługa sklepów, sprzedaż internetowa, tworzenie stron www, pozycjonowanie, obsługa programów sprzedażowo-magazynowych. Obsługa programów: CRM OPTIMA, PHP, WF-MAG, MSSQL, HTML, MAGENTO
PRODUKCJA-USŁUGI-HANDEL "PARTNER ANRALLOGIN" RAFAŁ KAMIŃSKI - 2016-02-18 - Sopel (łódzkie)
wprowadzanie danych do systemów ksiegowych
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Lublin (lubelskie)
Księgowy ze znajomością prawa bilansowego oraz podatkowego
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Wałcz (zachodniopomorskie)
pomoc dzieciom w spozywaniu posiłków, nadzorowanie dzieci podczas odpoczynku, wykonywanie czynności przygotowującychdo zabawy, pomoc przy organizacji uroczystości przedszkolnych
kontakt przez PUP - 2018-07-15 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie uproszczonej księgowości (różne branże) - refundacje z PFRON
KANCELARIA PODATKOWA - Jerzy Janowski Iława - 2018-01-31 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Księgowanie dokumentów, uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej, sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji i sprawozdań, przygotowywanie przelewów bankowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, prowadzenie ewidencji kasowej. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia.Wynagrodzenie 2800,00 zł brutto + premia uznaniowa.
MERCURY HM SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2018-10-24 - Bielsko-Biała (śląskie)
Przygotowywanie raportów i księgowanie faktur, obsługa klienta zagranicznego
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Kraków (małopolskie)
Księgowanie dokumentów klientów biura
Biuro Rachunkowe ATUT Tadeusz Biskupski - 2018-06-22 - Przeworsk (podkarpackie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
sprawdzanie dowodów księgowych
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Piła (wielkopolskie)
- Przygotowanie oraz przeprrowadzanie inwentaryzacji składników majątku, monitorowanie realizacji wniosków inwentaryzacyjnych, dokonywanie doraźnych inwentaryzacji składników majątku w komórkach, innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie prac inwentaryzacyjnych, przygotowanie oraz prowadzenie prac związanych z likwidacją składników majątku, sporządzanie raportów i analiz dotyczących przeprowadzanych inwentaryzacji i likwidacji składników majątku, opracowanie rocznego planu inwentaryzacji, przeprowadzanie oraz rozzliczaniee inwentaryzacji.- Wynagrodzenie: od 2000-3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracee na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: niezwłocznie po przeprowadzeniu postępowania kwalifikacyjnego i wybraniu odpowiedniej osoby na stanowisko, załatwiania formalności związanych z zatrudnieniem.- Praca: 8:00-15:35. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe (preferowane kierunki: rachunkowość, ekonomia). Doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia ksiąg inwentarzowych środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, środków niskocenowych w systemie komputerowym, prowadzenia kartotek środków trwalych, uzgadniania ksiąg inwentarzowych ze stanem kont w księgowości finansowej, opisywania składników majątkowych, sporządzania sprawozdań i analiz ze składników majątkowych. Umiejętność obsługi komputera. Znajomość pakietu Microsoft Office - Word, Excel. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: szpital (at) kco.katowice.pl
KATOWICKIE CENTRUM ONKOLOGII - 2017-03-07 - Katowice (śląskie)
Firma z branży budowlanej szuka księgowej do prowadzenia spólki z o.o.
PHU SPUREK Sp. z o.o. - 2016-05-06 - Kielce (świętokrzyskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Warszawa (mazowieckie)
Dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych ze środków funduszy celowych, w tym FP, prowadzenie pełnej ewidencji księgowej w systemie finansowo-księgowym.
POWIATOWY URZĄD PRACY w Bielsku-Białej - 2017-05-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
Praca w restauracji: prace pomocnicze, obieranie, krojenie warzyw itp. Umowa zlecenie około 123h w m-cu, dyspozycyjność 11:00-17:00, miejsce pracy: Sadowice oraz Kąty Wrocławskie.
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Sadowice (dolnośląskie)
NAUKA: OBSŁUGI KLIENTA I KASY FISKALNEJ; PRZYJMOWANIA ZAMAWIANYCH TOWARÓW; EKSPOZYCJI TOWARÓW.
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Żychlin (wielkopolskie)
Samodzielne księgowanie w spółdzielni mieszkaniowej, preferowane doświadczenie na programie Sacer Dom-5 + naliczanie wynagrodzeń. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: smtelbud.zarzad (at) gmail.com
Spółdzielnia Mieszkaniowa "TELBUD" we Wrocławiu - 2016-06-21 - Wrocław (dolnośląskie)
- Diagnoza i terapia dzieci z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego, konsultacje, warsztaty z rodzicami- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto, do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na poczatek na okres próbny do trzech misięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Docelowo praca na stałe.- Praca na 3/4 etatu w godzinach otwarcia placówki między 8:00-16:00. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub w pracy z dziećmi, ale niekoniecznie -> może być absolwent bez doświadczenia. Na stanowisko mogą aplikować również osoby niepełnosprawne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: gabinet (at) persona-psycholog.pl
TERAPEUTYCZNY PUNKT PRZEDSZKOLNY KRAINA MARZEŃ - 2017-08-22 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi lub chińskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pakowanie elementów aluminiowych na palety i wprowadzanie danych do komputera.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Kęty (małopolskie)