KSIĘGOWY/A Piekary Śląskie oferta pracy BIURO RACHUNKOWE GABRIELA GOLEC-PLASZCZYMĄKA
Stanowisko: KSIĘGOWY/A
Wynagrodzenie: do 2 250 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, wypełnianie deklaracji podatkowych, listy płac, ZUS, kadry
Data publikacji: 2019-10-24
Lokalizacja: Piekary Śląskie (śląskie)
Pracodawca: BIURO RACHUNKOWE GABRIELA GOLEC-PLASZCZYMĄKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wyzwolenia 1, 41-940 Piekary Śląskie, powiat: m. Piekary Śląskie, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, wypełnianie deklaracji podatkowych, listy płac, ZUS, kadry
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY/A
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piekary Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Piekary Śląskie
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piekary Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie zawodowe ekonomiczne, znajomość przepisów prawa pracy, umiejętność rozliczania składek ZUS, mile widziane doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy: BIURO RACHUNKOWE GABRIELA GOLEC-PLASZCZYMĄKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich
Adres pracodawcy:
Wyzwolenia 1, 41-940 Piekary Śląskie, powiat: m. Piekary Śląskie, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty, po uprzednim kontakcie telefonicznym.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Piekary Śląskie
Gmina pracodawcy: Piekary Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piekary Śląskie
Ulica pracodawcy: Wyzwolenia
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Biuro rachunkowe.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 24.10.2019
Oferta pracy ważna do: 26.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?abf499a792887589d810d3d8c61cf629
Podobne oferty pracy
Przygotowanie elementów mebli do montażu, nawiercanie i okuwanie elementów mebli, odbiór elementów z obrabiarek, montaż szkieletów i korpusów, czyszczenie i pakowanie elementów mebli.
WAJNERT MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ S.K.A. - 2016-09-23 - Międzybórz (dolnośląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Legnica (dolnośląskie)
sprzedaż artykułów spożywczych, cukierniczych
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Złotoryja (dolnośląskie)
prace w księgowości: prace administracyjno-biurowe
Podhalańskie Centrum Dystrybucji "Salami ", Nowy Targ - 2018-05-16 - Nowy Targ (małopolskie)
xxx
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Tuchom (pomorskie)
Przygotowywanie wysokiej jakości rozliczeń oraz raportów używanych podczas procesu tworzenia sprawozdań finansowych (w tym, lecz nie wyłącznie Rachunku Zysków i Strat, Bilansu, Zestawienia Inwestycji, Informacji Dodatkowych do Sprawozdań Finansowych) w półrocznych oraz rocznych cyklach księgowych; Przygotowywanie dokumentacji potrzebnej do procesu audytu funduszy inwestycyjnych; Pełnienie roli osoby pierwszego kontaktu podczas audytu - odpowiadanie na zapytania audytorów oraz klientów wewnętrznych dotyczące rozliczeń oraz wyjaśnianie niezgodności w sprawozdaniach; Udział w innego rodzaju audytach oraz kontrolach wewnętrznych jeśli zachodzi taka potrzeba; Dbanie o zachowanie wysokiego poziomu kontroli finansowej poprzez przygotowywanie kompleksowych rozliczeń kont bilansowych oraz wynikowych funduszy inwestycyjnych w cyklach miesięcznych; Współpraca z innymi działami wewnątrz firmy oraz działami pomocniczymi w celu otrzymania odpowiednich informacji bazowych oraz likwidacji wszelkich zidentyfikowanych różnic księgowych; Umiejętność pracy pod presją czasu i realizacji zadań w ramach napiętego harmonogramu; Przestrzeganie zasad księgowości, procedur wewnętrznych oraz innego rodzaju dokumentów kontrolnych; Zrozumienie procesów obowiązujących w zespole, związanych z nimi ryzyk oraz praca z Przełożonymi w celu ich zmniejszenia; Wykonywanie innych doraźnych zadań zleconych przez Przełożonego; Ciągłe zwiększanie wiedzy oraz podnoszenie umiejętności w zakresie księgowości, sprawozdawczości finansowej oraz funduszy inwestycyjnych; Proaktywne uczestnictwo w projektach mających na celu usprawnienie pracy w firmie, kiedy tylko jest to możliwe.
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Kraków (małopolskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja sprzedaży; obsługa kasy; obsługa klientów; dbanie o zaopatrzenie sklepu oraz właściwą ekspozycję towaru; współpraca z kontrahentami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przygotowywanie sali konsumpcyjnej, udzielanie informacji dot. jadłospisu, rejestrowanie zamówień,serwowanie potraw i napojów,obsługa imprez okolicznościowych, catering.
HOTEL STACJA KUTNO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Kutno (łódzkie)
Sprzedaż produktów firmy, bezpośrednia współpraca z wykonawcami oraz biurem sprzedaży. Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych oraz wykonawców, pomiary dachów, okien
kontakt przez OHP - 2017-03-10 - Pińczów (świętokrzyskie)
Nawiązywanie kontaktów handlowych, sprzedaż urządzeń gastronomicznych. Pokazy i szkolenia dla klientów z zakresu obsługi sprzętu gastronomicznego
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Głogów (dolnośląskie)
Księgowanie i uzgodnienia międzyfirmowe, uzupełnianie miesięczne konta księgi głównej i uzgodnienia bankowe, przeprowadzanie uzgadniania kont bilansowych, zamykanie księgi głównej, raportowanie podatkowe
kontakt przez PUP - 2019-09-20 - Zabierzów (małopolskie)
Prowadzenie całokształtu spraw w zakresie dochodów budżetowych oraz prowadzenie całokształtu spraw w zakresie wynagrodzeń pracowniczych. Praca w godzianch od 7-16
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna - 2017-11-07 - Opole (opolskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-28 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie rachunkowości zgodnie z ustawami o rachunkowości, ustawą o finansach publicznych o raz innymi właściwymi przepisami, polegające na:Zorganizowaniu, sporządzaniu, przyjmowaniu, archiwizowaniu i kontroli dokumentów w sposób zapewniający: właściwy przebieg operacji gospodarczych, ochronę mienia jednostki budżetowej, bieżącym i prawidłowym prowadzeniu księgowości i sprawozdawczości finansowej w sposób umożliwiający: terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych, ochronę mienia będącego w posiadaniu przedszkola, nadzorowanie innych pracowników w zakresie rachunkowości, w szczególności specjalisty i intendenta.Prowadzenie gospodarki finansowej przedszkola zgodnie z obowiązującymi zasadami, polegające między innymi na: dysponowaniu środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami, zapewnieniu pod względem finansowym prawidłowości zawieranych umów, przestrzeganiu zasad rozliczeń pieniężnych, opracowywaniu projektów planów finansowych budżetu, opracowywaniu dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, klasyfikowaniu dowodów księgowych według podziałów klasyfikacji budżetowej, prowadzeniu księgowości syntetycznej i analitycznej, księgowości rozrachunków, uzgadnianiu sald z dłużnikami i wierzycielami, nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów i dyspozycji rodzących konkretne skutki finansowo - ekonomiczne, terminowym i właściwym pod względem formalnym i rachunkowym przygotowywaniu wypłat dla pracowników przedszkola, naliczaniu i odprowadzaniu należności podatkowej i opłat zgodnie z prawem, naliczanie i odprowadzanie składek ZUS i sporządzanie Rp, sporządzaniu okresowych sprawozdań finansowych zgodnie z odrębnymi przepisami, sporządzanie sprawozdań GUS, rozliczenie z PFRON, prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, prowadzenie dokumentacji dotyczącej rozliczeń VAT.Kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, w sposób zapewniający wstępną kontrolę legalności dokumentów przedkładanych do księgowania w powiązaniu ich z planami finansowymi oraz właściwym gospodarowaniem powierzonym mieniem przedszkola, przeciwdziałanie naruszaniu przepisów o dyscyplinie finansów publicznych, współudział w kontrolach problemowych realizowanych na wniosek dyrektora.Opracowywanie, we współpracy z dyrektorem, planów dochodów i wydatków, sprawozdań z wykonania budżetów, sporządzanie sprawozdań z wykonania planów finansowych oraz analiz okresowych z wykorzystania środków i prognozowanych zmian w roku budżetowym, fachowe doradztwo, instruktaż w zakresie planowania, szczególnie w przygotowaniu niezbędnych danych do sporządzania wniosku budżetowego do projektu planu finansowego. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez dyrektora dotyczących prowadzenia rachunkowości, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji i innych procedur wynikających z konieczności właściwego funkcjonowania jednostki.Ogłoszenie dostępne na BIP: https://pm6minskmazowiecki.bip.e-zeto.eu/bip/209_pm6minskmazowiecki/fckeditor/file / ogloszenie%20stycze%C5%84.pdf
Przedszkole Miejskie Nr 6 - 2019-01-09 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Prace pomocnicze przy montażu i demontażu form oraz inne prace proste.
PREFABEX - 2018-06-06 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
Opis stanowiska:- udzielanie wsparcia technicznego dla systemów tłumaczeniowych (administracja, utrzymanie i obsługa systemów, rozwiązywanie problemów użytkowników oraz partnerów biznesowych).- tworzenie/modyfikacja procesów tłumaczeniowych oraz ich wdrażanie do istniejących systemów. - współpraca z innymi działami firmy/partnerami biznesowymi oraz monitorowanie statusów zadań przekazanych do innych działów wsparcia.- tworzenie raportów na temat przyjętych zgłoszeń, stanu realizacji oraz jakości obsługi.Wymagania:- znajomość języka angielskiego (B2+)- podstawowa znajomość HTML, CSS, XML, lub innych pokrewnych technologii- podstawy obsługi systemów CMS, baz danych, systemów operacyjnych z rodziny Windows- umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność
"SDL POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Płońsk (mazowieckie)
Kontrola merytoryczne i formalna dokumentów, wprowadzenie dokumentów zakupu do systemu, gospodarka magazynowa, księgowanie operacji gospodarczych.WYMAGANIA: wykształcenie min. średnie, 5 lat doświadczenia ( na samodzielnym stanowisku związanym z księgowością, mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej), znajomość ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego.Kontakt z pracodawcą: 16 628 28 77, e-mail: sanex (at) post.pl
"Sanex" Sp. z o.o. - 2017-03-10 - Munina (podkarpackie)
sprzątanie szkolnych pomieszczeń
Prywatna Szkoła Podstawowa nr 1 - 2017-11-13 - Sosnowiec (śląskie)
Księgowy
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Koszyce Małe (małopolskie)
obsluga klienta, prowadzenie kadr, listy płac, księgowanie dokumentów.Godziny pracy: od 8.00 do 16.00
"INFOTAX" Biuro Rachunkowe i Doradztwa Podatkowego Krzysztof Donimirski - 2018-01-17 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Rozliczenie należności, wystawianie faktur, nadzór nad procesem windykacyjnym, prowadzenie ewidencji środków trwałych, kontakt z klientem zakładu w zakresie bieżących rozliczeń.Jedna zmiana 7:15-15:15.Kontakt z pracodawcą: sekretariat (at) wodociagizorawina.pl
GMINNY ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŻÓRAWINIE - 2017-06-05 - Żórawina (dolnośląskie)
przewóz towarów
Transport Ciężarowy Bagiński Ryszard - 2016-12-14 - Krzekotówek (dolnośląskie)
sprzedaż materiałów budowlanych
kontakt przez PUP - 2019-09-09 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
Wymagania:- wykształcenie kierunkowe: ekonomia, finanse i rachunkowość,- min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku księgowej/kadrowej- umiejętność obsługi programu Comarch ERP Optima, Płatnik,- znajomość przepisów z zakresu podatków, rachunkowości, kodeksu pracy- obsługa urządzeń biurowych i kasy fiskalnej- samodzielność i dobra organizacja pracy,- dokładność, terminowość i odpowiedzialność w wykonywaniu obowiązków
Paulina Strońska - 2018-10-30 - Darłowo (zachodniopomorskie)
prowadzenie pełnej księgowości, spraw podatkowych, administracyjnych, pracowniczych, zusowskich. Możliwość awansu.
"Elektrotechnika AK" Andrzej Knapik, Irena Knapik, Adam Knapik Sp. J. - 2019-04-29 - Wadowice (małopolskie)
Pakowanie produktów, układanie produktów na palety, strechowanie, etykietowanie palet, korzystanie z wózka ręcznego, dźwiganie do 20 kg, siła fizyczna, zdolności manualne, pełna sprawność fizyczna, praca w ciągłym ruchu, w wymuszonej pozycji ciała, porządkowanie miejsca pracy, dojazd we własnym zakresie. Godziny pracy: 7-15, 15-23, 23-7. Proponowany okres zatrudnienia/wykonywania pracy: 18 miesięcy. Umowa o pracę tymczasową. Miejsce wykonywania pracy: Kąty Wrocławskie, ul. Popiełuszki 17, Biskupice Podgórne, ul. LG Electronics 1-2, Nowa Wieś Wrocławska, ul. Chomicza 13D.
kontakt przez PUP - 2019-07-01 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
Fakturowanie, księgowanie dokumentów na rachunkach klientów. Bezpośredni kontakt z klientem francuskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Łódź (łódzkie)