KSIĘGOWY/A Międzyrzecz oferta pracy P. H. U. Jerzy Gądek
Stanowisko: KSIĘGOWY/A
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Dekretacja i księgowanie zdarzeń gospodarczych (pełna księgowość)
Data publikacji: 2018-06-12
Lokalizacja: Międzyrzecz (lubuskie)
Pracodawca: P. H. U. Jerzy Gądek
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pamiątkowa 12, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dekretacja i księgowanie zdarzeń gospodarczych (pełna księgowość)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY/A
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzyrzecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, kierunek: księgowość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, staż pracy- 3 lata w księgowości
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: P. H. U. Jerzy Gądek
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Adres pracodawcy:
Plac Powstańców Wlkp. 1, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: międzyrzecki
Gmina pracodawcy: Międzyrzecz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Międzyrzecz
Ulica pracodawcy: Plac Powstańców Wlkp.
Numer budynku pracodawcy: 1
Nazwisko osoby zgłaszającej: Anna Łęcka
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.06.2018
Data dodania oferty pracy: 11.06.2018
Oferta pracy ważna do: 10.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca na magazynie
DEKORIMA MAGDALENA WIŚNIEWSKA - 2016-02-08 - Chojnice (pomorskie)
Księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Bytów (pomorskie)
naprawa drobnego sprzętu, odśnieżanie posesji szpitala, pomoc przy wykładaniu towaru
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Syców (dolnośląskie)
Prowadzenie pełnej lub uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych, dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych, prowadzenie procesu uzgadaniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych, prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami fiansowymi, potwierdzanie sald należności i zobowiązań z kontrahentami oraz uzgadnianie rozrachunków, w tym także wyjaśnianie zaistniałych różnic, rozliczanie faktur z importu i eksportu, obsługiwanie programu Płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS, sporządzanie deklaracji podatkowych tj. CIT, VAT oraz deklaracji ZUS.
CENTRUM OBSŁUGI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Kłodzko (dolnośląskie)
księgowanie HPiR
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Poznań (wielkopolskie)
praca w systemie księgowym firmy, rejestrowanie faktur w sys.księgowym, weryfikacja i archiwizowanie dokumentów księgowych, przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby działu oraz kierownictwa firmy, wsparcie działu w realizacji bieżących zadań
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Wolbrom (małopolskie)
Przewóz towarów na trasach międzynarodowych
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Mikołów (śląskie)
umiejętne wykonywanie tynków ozdobnych wewnętrznych: stiuk, trawertyn, wykonywanie tynku na elewacjach.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Częstochowa (śląskie)
Prowadzenie KPiR, księgowości spółki, możliwe prowadzenie pełnej księgowości. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
LETNER KRZYSZTOF LET-BUD - 2017-05-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Wprowadzenie faktur, uzgadnianie sald, rozliczanie mediów, wprowadzanie danych właścicieli, naliczenia. - Wynagrodzenie: 1050 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Po okresie próbnym możliwa jest praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 7:00-15:00 - wg grafiku. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne. Wymagane min. 1 rok doświadczenia w zawodzie księgowego. Kontakt telefoniczny (tel.: 32-782-02-09, 508-035-183) w godz.: 8:00-14:00 lub e-mail: malgorzata426 (at) wp.pl
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI MAŁGORZATA NASKRĘT - 2018-04-03 - Katowice (śląskie)
dekretacja i księgowanie dokumentów oraz obsługa procesów księgowych dla klientów, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznych, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP), przygotowanie sprawozdań finansowych i innych raportów na potrzeby klientów oraz banków, prowadzenie ewidencji kasowej, dbałość o najwyższą jakość procesów księgowych i wprowadzanie usprawnień w zakresie powierzonych obowiązków.Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Zabrze (śląskie)
obsługa stoiska do sprzedaży bezposredniej, obsługa kasy fiskalnej
ORKAN Sp. z o.o. - 2018-02-15 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Obsługa gości hotelowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Zwierzyniec (lubelskie)
-zapoznanie z używanym przez biuro oprogramowaniem komputerowym,-wprowadzanie danych do systemu F-K,-przygotowanie zestawów zbiorczych i wydruków,-sporządzanie deklaracji podatkowych,-obsługa programu Płatnik
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Niepołomice (małopolskie)
Sporządzanie list wynagrodzeń, zasiłków chorobowych oraz zasiłków ZUS, Prowadzenie ewidencji wynagrodzeń na kartach wynagrodzeń oraz ewidencję zasiłków ZUS,Przygotowanie materiałów w zakresie wynagrodzeń do celów emerytalnych i rentowych,Obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych,Prowadzenie kart podatkowych, kartotek pożyczek mieszkaniowych,Opracowywanie materiałów statystycznych dotyczących spraw płacowych,Wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniach pracowników szkoły,Współudział przy sporządzaniu sprawozdań finansowo-księgowych,Współudział przy opracowywaniu planów finansowych,Wystawianie , rozliczanie, ewidencjonowanie kart drogowych kierowcą autobusów szkolnych,Sporządzanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia Systemu Informacji Oświatowej,Wymagania:Niekaralność, tj. osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,Znajomość ustawy o finansach publicznych,Znajomość przepisów o rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,Biegła obsługa programów Microsoft i specjalistycznych programów księgowych i płacowych .
Zespół Szkół w Lekowie - 2017-07-10 - Lekowo (zachodniopomorskie)
w2g stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Stary Wołów (dolnośląskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Lipsko (mazowieckie)
-prace rachunkowo-księgowe
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Świebodzin (lubuskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Prowadzenie całokształtu spraw związanych z sekcją księgowości w zakresie dochodów budżetowych m.in.:1. Prowadzenie ewidencji finansowo - księgowej jednostki.2. Dekretowanie i sprawdzanie pod względem finansowym dokumentów księgowych.3. Sporządzanie sprawozdań finansowych.4. Sporządzanie deklaracji podatkowych.5. Sporządzanie list płac.6. Sporządzanie deklaracji ZUS.7. Wstępna kontrola dokumentów księgowych.8. Wystawianie faktur wewnętrznych, not księgowych i innych dokumentów księgowych.9. Prowadzenie rejestru zaangażowania środków oraz wykorzystanie zgodnie z obowiązującym planem kont.10. Sporządzanie korespondencji dotyczącej sekcji księgowości.11. Przestrzeganie obowiązujących przepisów i procedur w zakresie polityki finansowej.12. Przestrzeganie obowiązujących regulaminów i zarządzeń wewnętrznych.13. Zastępstwo głównego księgowego w razie jego nieobecności.14. Inne prace zlecone przez bezpośredniego przełożonego. Warunki pracy:-stanowisko urzędnicze,-zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy-umowa na czas nieokreślony poprzedzona umową na czas określony,-praca jednozmianowa 40 godzin w tygodniu-praca w pomieszczeniu biurowym.Wymagane dokumenty:- list motywacyjny,- życiorys (CV),- oryginał kwestionariusza osobowego,- kopie świadectw pracy,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane doświadczenie, kwalifikacje i umiejętności,- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na ww. stanowisku,- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Uwagi:1. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w sekretariacie w Zarządu Dróg Powiatowych lub przesłać pocztą na adres Zarządu Dróg Powiatowych w Nowym Dworze Gdańskim ul. Morska 1 z dopiskiem Nabór na stanowisko Księgowego w terminie do dnia 26.01.2017 r. do godz. 15:00 (włącznie).2. Dokumenty, które wpłyną do Zarządu Dróg Powiatowych po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej www.bip.zdpndg.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych.4. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone następującą klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r., Nr 223, poz.1458).
Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Dworze Gdańskim - 2017-01-13 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Ostrołęka (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Łask (łódzkie)
Charakterystyka lub rodzaj wykonywanej pracy:1. Zapoznanie z zasadami, obowiązkami oraz prawami pracownika, jakie wiążą się z wykonywaniem pracy na stanowisku specjalisty ds. rachunkowości podatkowej w biurze rachunkowym. Poznanie wewnętrznego regulaminu Biura oraz instrukcji BHP na stanowisku pracy z komputerem, drukarką, kopiarką, faksem; przyswojenie informacji związanych z zachowaniem tajemnicy służbowej. Opanowanie zasad instrukcji obiegu dokumentów (metody przyjmowania dokumentów, ich właściwej klasyfikacji, przechowywania, oraz umiejętnego wykorzystywania w pracy). Obsługa korespondencji tradycyjnej i elektronicznej. Obsługa korespondencji tradycyjnej i elektronicznej. Obsługa kontaktów telefonicznych.2. Poznanie zasad obsługi i działania, a następnie praktyczne posługiwanie się programami komputerowymi wykorzystywanymi w Biurze. Opanowanie środowiska programu MS Windows oraz WF-KaPeR Komputerowa Księga Przychodów i Rozchodów i Ryczałt. Zapoznanie się z przepisami i wykładnia polskiego prawa podatkowego, a w dalszej kolejności wykorzystanie zdobytej teoretycznej wiedzy przy prowadzeniu dokumentacji podatkowej i księgowej sporządzaniu i klasyfikowaniu dokumentów księgowych, ewidencjonowaniu dokumentów do programów sporządzaniu i klasyfikowaniu dokumentów księgowych, ewidencjonowaniu dokumentów do programów i
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Łuków (lubelskie)
obsługa pieca c.o.i naprawy.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Wspólnota - 2016-10-12 - Nowa Wieś Ełcka (warmińsko-mazurskie)
Dostarczanie mieszanki betonowej do klienta.Wymagania : Wykształcenie :ZAWODOWEDoświadczenie zawodowe: DOŚWIADCZENIE MILE WIDZIANEUprawnienia/Umiejętności: AKTUALNE UPRAWNIENIA KIEROWCY- aktualne prawo jazdy kat. C,- posiadanie karty kierowcy,- świadectwo kwalifikacji zawodowej na przewóz rzeczy,- oświadczenie psychologiczne,- dyspozycyjność,- komunikatywność,
FIRMA P.H.U. "GLOB-METAL" Krzysztof Zielaskiewicz - 2017-08-21 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Radom (mazowieckie)
prowadzenie pełnej księgowości firmy
Transport Ciężarowy Krzysztof Witkowski - 2016-11-03 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
w/g stanowiska
ADM NIERUCHOMOŚCI Sp. zo .o - 2017-10-20 - Kielce (świętokrzyskie)
prace ślusarskie, montaż wyrobów, obsługa maszyn do obróbki metalu, prace spawalnicze
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
praca biurowa polegająca na księgowaniu i rozliczaniu dodatkowym klientów firmy
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Więckowice (wielkopolskie)