KSIĘGOWY/A Koszalin oferta pracy Księgowość SIMPLEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: KSIĘGOWY/A
Wynagrodzenie: 3 500 - 7 000 PLN
Zakres obowiązków: Praca na stanowisku samodzielnej księgowej/go, dekretacja dokumentów, sporządzanie deklaracji, sprawozdań i analiz
Data publikacji: 2017-06-19
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Księgowość SIMPLEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:75-241 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca na stanowisku samodzielnej księgowej/go, dekretacja dokumentów, sporządzanie deklaracji, sprawozdań i analiz
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 7 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY/A
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 7 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie księgowość, finanse, staż pracy 3 lata, doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość programu FK Symfonia, pakietu Office, umiejętność prowadzenia PKPIR, księgowania dokumentacji, dekretowania dokumentów księgowych, sporządzania sprawozdań, informacji i analiz
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Księgowość SIMPLEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
75-241 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Preferowana forma kontaktu kandydata z pracodawcą: e-mailowo ( kancelaria (at) taxsimplex.pl )Dodatkowe informacje: praca w godz. 8:00 -16:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 19.06.2017
Oferta pracy ważna do: 19.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie posiłków kuchni ukraińskiej, znajomość ukraińskich receptur, opracowywanie menu, przygotowywanie catreingu.
Centrum Ogrodnicze i Motel Grzegorz Pintal - 2016-04-25 - Wawrów (lubuskie)
Aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych według określonych standardów, dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Kraków (małopolskie)
sprzątanie w bud. PZU
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Kraków (małopolskie)
szycie sukien ślubnych i wieczorowych
Pracownia Krawiecka ,,ALEKSANDRA" - 2016-04-04 - Sosnowiec (śląskie)
analiza i księgowanie dokumentów, obliczanie stypendiów stażowych, zgłaszanie do ZUS
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Dzierżążno (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa salonu
Roma Dariusz Garstkowiak - 2016-06-29 - Bytom (śląskie)
Otwieranie i zamykanie szkoły, sprzątanie wydzielonego rewiru, posesji szkolnej, koszenie trawy, odśnieżanie, wydawanie uczniom kluczy do szatni, drobne naprawy sprzętu i urządzeń.
II Liceum Ogólnokształcące w Bolesławcu - 2015-12-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)
naprawa sprzętu spawalniczego
P.P.U.H."REM-SPAW" MARIAN DZIURGOT - 2017-08-02 - Ruda Śląska (śląskie)
nauczanie biologii, praca w szkole ponadgimnazjalnej
SPOŁECZNE LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W CHOCENIU - 2016-09-27 - Choceń (kujawsko-pomorskie)
wprowadzanie dokumentów do programu, ustalanie wyniku finansowego oraz zobowiązań podatkowych, kontrola dowodów księgowych, prowadzenie ewidencji środków trwałych, rozliczanie delegacji trwałych i zagranicznych
Petra Sp.z o.o. - 2016-08-02 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2017-01-02 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie i regeneracja części formujących z wykorzystaniem obrabiarek CNC, dobór technologii obróbki oraz odpowiednich narzędzi przygotowanie oprzyrzadowania specjalnego, dbałość o pełną sprawność i czystość maszyn.
STOLZLE WYMIARKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-03 - Wymiarki (lubuskie)
Przyjmowanie dostaw towarów, dostarczanie towarów do klienta.
"AGROBUD" Zenon Rejmaniak - 2018-07-18 - Łokacz Wielki (wielkopolskie)
sporządzanie ksiąg podatkowych w programie komputerowym, sporządzanie dowodów, analiza dokumentów księgowych, dbanie o porządek w firmie, sumienne wykonywanie obowiązków, praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
Aldona Włodarczyk "BIURO RACHUNKOWE WŁODARCZYK" - 2017-09-27 - Otrębusy (mazowieckie)
(ref. do 30 r.ż. )przyjmowanie towarów, dostarczanie towarów do klientów
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie księgowości w biurze rachunkowym dla podmiotów - klientów biura.
LUCKY WORK SP. Z.O.O - 2017-12-22 - Wrzosowa (śląskie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2016-05-17 - Gdańsk (pomorskie)
Wynagrodzenie - 2100 zł brutto + wysokie premie zadaniowe
PPUH "PIOGRO" SP. Z.O.O. - 2018-06-12 - Zielina (opolskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych oraz sanitariatów. Praca w przedziale czasowym 13:00-20:00.
BIPROWŁÓK SP.Z O.O. - 2016-09-01 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie oraz odpowiedzialność za prawidłowość dokumentacji księgowej spółki
BG PRODUCTION SP. Z O.O. - 2017-12-14 - Wieniotowo (zachodniopomorskie)
Realizacja codziennych zadań związanych z rozmaitymi czynnościami w zakresie rachunkowości takimi jak księgowanie faktur, rozliczanie sald klienta, przygotowywanie sprawozdań, itd.; Składanie oraz rozliczanie operacji związanych z transakcjami kartami kredytowymi oraz płatnościami gotówką; Rozliczanie płatności z fakturami oraz ściąganie należności; Aktywne rozwiązywanie problemów z klientami; Dbanie o terminową realizację zadań oraz parametrów jakości; Budowanie bardzo dobrych relacji z klientem oraz zespołem; Utrzymywanie stosownych standardów komunikacji, międzynarodowe i wielokulturowe nastawienie i sposób myślenia.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Wrocław (dolnośląskie)
organizowanie działaności Infrastruktury, wykonywanie całokształtu zadań wynikających z zakresu działania WOG, wykonywanie zadań w zakresie planowania, ekonomiczno-finansowym i spraw organizacyjnych, w tym: kierowanie działanośią podległych pracowników, opracowanie zakresów odpowiedzialności i obowiązków dla funkcyjnychInfrastruktury, współpraca z instytucjami cywilnymi i organizacjami społecznymi przy wykonywaniu zadań, organizowanie o doskonalenie wewnętrznej informacji ekonomiczno-finansowej niezbędnej do planowania działanościi kontroli, ocenywykonywania zadań, nadzór nad terminowym, rzetelnym sporzadzaniu planów, medunków, sprawozdań i należności obejmujących zakres działania Infrastruktury, nadzór nad przygotowaniem dokumentacji do przeprowadzenia procedur zamówień publicznych na zakup materiałów do wykonywania konserwacji, narzędzie, środków do utrzymania czystości, sprzętu gospodarczego, usług komunalnych, konserwacyjnych, sprawdzanie pod względem merytorycznym dowodów księgowych tytułu dostawi uslug, nadzorowanie użytkowania obiektów, wnioskowanie potrzeb w zakr. konserwacji, napraw oraz rozbudowy wojskowych obiektów budowlanych i urzadzeń technicznych, nadzorowanie opracowania i realizacji rocznego planu napraw konserwacyjnych, skaładane wniosków do rocznego planu remontów, nadzorowanie usuwanych usterek i uszkodzeń, nadzorowanie prowadzenia usług stałych urządzeń technicznych, wykonywanie zadań w zakresie gospodarki nieruchomościami, organizowanie i przeprowadzanie przeglądu, okresowej kontroli stanu technicznegowojskowych obiektów budowlanych oraz urządzeń technicznych, nadzór na d prowadzeniem wymaganej ewidencji, dokumentacji eksploatacyjnej, teczek i książek obiektów budowalnych, wykonywanie zadań w zakresie ochrony środowiska oraz gospodarki sprzętem kwaterunkowym i ppoż
12 Wojskowy Oddział Gospodarczy Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia - 2017-11-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wycena wartości aktywów netto funduszy, dokonanie rozliczenia strona księgowa, terminowe dostarczeniewyników, rozpatrzenie wpływu poszczególnych elementów funduszu na wartość funduszu, udział w projektach wewnątrz departamentu.
State Street Bank International - 2017-09-06 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klientów, obsługa kasy fisklanej, wykładanie towaruII zmiany godz. 9.00-17.00, 13.00-21.00miejsce pracy EMPIK w CH OGRODY w Elblągu
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, zaawansowana znajomość MS Office, Nessoft, IC-Accounting, doświadczenie zawodowe: min.3 lata w dziale księgowości w przedsiębiorstwie międzynarodowym , znajomość j. angielskiego. rosyjskiego biegle.Ogólny zakres obowiązków: wprowadzanie danych do systemu ERP, współpraca w zakresie lokalnych audytów.Zapewnienie prawidłowego przygotowania wyników finansowych (Trial Balance) w wyznaczonym terminie ze szczególnym uwzględnieniem terminowego procesowania dokumentów PK, rozliczenia transakcji bankowych, kont, środków trwałych, należności i zobowiązań. Weryfikacja oraz wysyłka wyniku finasowego( TB- Trial Balnce).Weryfikacja oraz bezbłędne księgowanie dokumentów PK zarówno utworzonych przez Genpact jak i otrzymanych od klientów. Odpowiedzialność za zapewnienie kompletnośći wszystkich zaksięgowanych dokumentów PK oraz za ich archiwizację. Sprawozdawczość w zakresie Księgi Głównej. Współpraca w zakresie audytu wewnętrznego i zewnętrznego. Wykonywanie obowiązków zgodnie ze standardami SOX i kontroli wewnetrzej. Prowadzenie usług księgowych dla klientów zagranicznych. Współpraca z globalnymi Oddziałami Genpact.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Lublin (lubelskie)
Przygotowywanie sprawozdań finansowych, monitorowanie stanu finansowego dużych projektów, sprawdzanie poprawności zawieranych umów
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu, PO WER
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Ostrów (łódzkie)
- wprowadzanie danych do komputera
BIURO RACHUNKOWE JANINA KMIEĆ - 2018-03-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)