KSIĘGOWY/A DS. ROZLICZANIA PROJEKTU ORAZ PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI W LIS Gdynia oferta pracy Laboratorium Innowacji Społecznych
Stanowisko: KSIĘGOWY/A DS. ROZLICZANIA PROJEKTU ORAZ PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI W LIS
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: •prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej projektu, zwłaszcza: a) obsługa księgowa (weryfikacja i opisywanie dokumentów, przelewy); b) kontrola postępu finansowego; c) sporządzanie wniosków o płatność; d) odpowiedzialność za dokumentację finansową projektu;•bieżące ewidencjonowanie, monitorowanie i rozliczanie zaangażowania środków budżetowych dot. realizowanego projektu;•przygotowywanie danych do rozliczeń finansowo-księgowych oraz sporządzanie raportów finansowych z realizacji projektu;•przygotowywanie sprawozdań budżetowych i finansowych w zakresie realizowanego projektu;•projektowanie i nanoszenie, w uzgodnieniu z koordynatorem, zmian we wniosku o dofinansowanie (SL2014), wprowadzanie poprawek w harmonogramie, budżecie,•współpraca przy opracowywaniu rocznych planów finansowych.
Data publikacji: 2019-05-08
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Laboratorium Innowacji Społecznych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żeromskiego 31, 81-346 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej projektu, zwłaszcza: a) obsługa księgowa (weryfikacja i opisywanie dokumentów, przelewy); b) kontrola postępu finansowego; c) sporządzanie wniosków o płatność; d) odpowiedzialność za dokumentację finansową projektu;•bieżące ewidencjonowanie, monitorowanie i rozliczanie zaangażowania środków budżetowych dot. realizowanego projektu;•przygotowywanie danych do rozliczeń finansowo-księgowych oraz sporządzanie raportów finansowych z realizacji projektu;•przygotowywanie sprawozdań budżetowych i finansowych w zakresie realizowanego projektu;•projektowanie i nanoszenie, w uzgodnieniu z koordynatorem, zmian we wniosku o dofinansowanie (SL2014), wprowadzanie poprawek w harmonogramie, budżecie,•współpraca przy opracowywaniu rocznych planów finansowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KSIĘGOWY/A DS. ROZLICZANIA PROJEKTU ORAZ PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI W LIS
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS Ofice
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe księgowe lub pokrewne.Wymagania niezbędne: 2 lata doświadczenia w rozliczaniu projektów ze środków UE, znajomość ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych, znajomość klasyfikacji budżetowej dochodów i wydatków, znajomość zagadnień dot. rozliczania projektów współfinansowanych ze środków europejskich lub innych źródeł zagranicznych, znajomość obsługi urządzeń biurowych, obsługa pakietu MS Office, sumienność, skrupulatność, samodzielność w działaniu, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.Wymagania dodatkowe: doświadczenie pracy w jednostce budżetowej, doświadczenie w kontroli działalności/ rozliczaniu organizacji pozarządowych, znajomość programów finansowo-księgowych Progman.Pełna treść ogłoszenia wraz z wykazem dokumentów na www.lis.gdynia.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Laboratorium Innowacji Społecznych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Żeromskiego 31, 81-346 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
list motywacyjny oraz CV;kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe oraz staż pracy (np. świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu),oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie (dot. obywatelstwa polskiego lub innego w przypadku obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej),w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej, oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wraz z klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji procesu rekrutacji. Ponadto oświadczam, iż zostałem/am poinformowany/a o tym, że:1. Administratorem danych osobowych jest Laboratorium Innowacji Społecznych, 81-346 Gdynia, ul. Żeromskiego 31, tel. 58 727 39 00.2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Laboratorium Innowacji Społecznych jest możliwy od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00 lub pod numerem 58 727 39 02, mail: p.wyszomirski (at) lis.gdynia.pl.3. Moje dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celach realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) oraz art. 9 ust. 1, ust. 2 lit. b) RODO.4. Przysługuje mi prawo do dostępu, sprostowania oraz usunięcia swoich danych osobowych, ograniczenia ich przetwarzania, do ich przenoszenia, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych oraz prawo do cofnięcia każdej wyrażonej zgody w każdym czasie z zastrzeżeniem, że cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.. Przysługuje mi prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, zajmującego się ochroną danych osobowych, w sytuacji uznania, że dane przetwarzane są niezgodnie z przepisami prawa.6. Okres przetwarzania moich danych osobowych przez Administratora wynika z określonych przepisów prawa oraz Instrukcji Kancelaryjnej tj. w zakresie składanej aplikacji wynosi do 3 miesięcy a w zakresie listy osób ubiegających się o stanowisko wynosi 5 lat.7. Moje dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom i nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu. 8. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne dla potrzeb procesu rekrutacji.9. Konieczne dodatkowe dane niewymagane przepisami są zgodne z art. 22 § 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (Dz. U. rok 2018 poz. 108 z póź. zm.) oraz art.6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dziennik Ustaw rok 2016 poz. 902);oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*;w miesiącu marcu stan zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił min. 6% ogólnego stanu zatrudnienia.Wszystkie w/w dokumenty muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.Dokumenty należy przesyłać lub składać do dnia 31 maja 2019 r. na adres:LABORATORIUM INNOWACJI SPOŁECZNYCHul. Żeromskiego 31, 81-346 Gdyniaz dopiskiem: rekrutacja na stanowisko: księgowego ds. rozliczania projektu oraz księgowości LIS
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Żeromskiego
Numer budynku pracodawcy: 31
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 08.05.2019
Oferta pracy ważna do: 31.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d0e8e52ba7125476cee7241848e6ff72
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Warszawa (mazowieckie)
staż - prowadzenie uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych, prowadzenie ewidencji rozrachunków oraz ich rozliczanie i uzgadnianie, sporzązanie deklaracji podatkowych VAT iPIT, prawidłowe przechowywanie dokumentów księgowych, archiwizacja dokumentów księgowych, wprowadzanie zadekretowanych dokumentów do programu pełnych ksiąg rachunkowych,Komputer: ilość godzin 6
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa prostych urządzeń produkcyjnych, współpraca z pracownikami na linii produkcyjnej, ważenie otrzymanego wyrobu, dbanie o porządek na stanowisku pracy.
Dagny sp. z o.o. - 2016-08-30 - Nysa (opolskie)
prowadzenie ewidencji księgowej
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Kręciszówka (lubelskie)
doświadczenie zawodowe mile widziane, możliwość przyuczenia
ARCHI-GRAF Adrian Rybarczyk Wolsztyn - 2017-03-14 - Żodyń (wielkopolskie)
prowadzenie kadr; praca w godzinach od 08:00 do 16:00
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Stargard (zachodniopomorskie)
szycie pokrowców
P.P.H.U. "FASSO" Sławomir Wilczek - 2017-01-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Wymagane prawo jazdy kat. "B", aktualna książeczka sanitarno-epidemiologiczna.
F.H.U. Jambor Jolanta - 2018-01-09 - Racibórz (śląskie)
1. Analiza zapasów towarów i ustalanie zapotrzebowania na towary2. Prowadzenie rozmów handlowych i wyboru dostawców3. Przygotowanie towarów do sprzedaży4. Sporzadzanie ofert handlowych5. Zawieranie transakcji6. Sporządzanie dokumentów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Tuchom (pomorskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
OBSŁUGA SEKRETARIATU, PROWADZENIE DOKUMENTACJI STOWARZYSZENIA UNIWERSYTETU TRZECIEGO WIEKU ZIEMI KOZIELSKIEJ, WPROWADZANIE DO KOMPUTERA WNIOSKÓW O DOTACJE NA DZIAŁALNOŚĆ STOWARZYSZENIA, ROZLICZANIE DOKUMENTACJI
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
w/g stanowiska
TRADING Sp. z o. o. - 2016-08-12 - Kielce (świętokrzyskie)
sklep spożywczy, praca w miejscowosci Peńskie lub Góra w gm. Krypno
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "MEG" S.C. EDYTA GROCHOWSKA, MARIUSZ GROCHOWSKI - 2017-02-09 - Peńskie (podlaskie)
Praca w dziale księgowości
SPÓŁKA JAWNA T & J TYRAKOWSKI JACHNIK - 2018-01-09 - Kotlin (wielkopolskie)
Wprowadzanie płatności dokonanych w banku i kasie, kserowanie faktur do płatności, opisanie i zaznaczenie konta bankowego, nr faktury, kwoty do zapłaty oraz terminu płatności oraz daty upływu terminu korekty VAT, wystawianie faktur sprzedażowych, weryfikacja dokumentów źródłowych pod kątem ich zgodności z wymogami formalnymi, wprowadzanie do programu księgowego faktur zakupowych oraz innych dokumentów księgowego, prowadzenie gospodarki magazynowej, wystawianie i księgowanie kompensat, przygotowanie i rozliczanie inwentaryzacji, przygotowywanie miesięcznych zestawień sprzedaży kosztów, sporządzanie deklaracji CIT, VAT, rozliczanie kont kontrahentów, przygotowywanie i przesyłanie w ustalonych terminach zestawienia płatności dla Prezesa, przygotowanie wezwań do zapłaty, przygotowanie dokumentów dłużników do sądu, monitorowanie spraw sądowych, przygotowanie i wysyłka faktur sprzedażowych, przygotowanie i realizacja zakupów materiałów, biurowych i tonerów, obecność podczas kontroli organów skarbowych, sporządzanie sprawozdań finansowych, obsługa klientów pod nieobecność handlowca
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Zabrze (śląskie)
Samodzielne prowadzenie księgowości firm pod kierunkiem pracodawcy. Praca w godzinach: 08.00-16.00. Możliwy zwrot kosztów dojazdu przez pracodawcę.
Biuro Rachunkowe "Delta" Zbigniew Głodkowski - 2016-12-28 - Szczekociny (śląskie)
Kucharz
Przedszkole Niepubliczne im. Bł. Edmunda Bojanowskiego prowadzone przez Zgromadzenie Sióstr Służebniczek NMP NP - 2019-02-27 - Leżajsk (podkarpackie)
Księgowanie dokumentów, sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2018-12-28 - Sowiny (wielkopolskie)
Transport towarów po Polsce i Uni EuropejskiejOkres zatrudnienia w przypadku pracy na podstawie umowy: na okrres próbny 3 msc.Miejsce wykonywania pracy: teren Polski i Uni EuropejskiejPraca w dniach i godzinach: *czas pracy zgodny z czasem pracy kierowcy
P.T.U.H. "BRATRANS" H. Weszka D. Weszka - 2017-10-23 - Ornontowice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie księgowosci klientów firmy w zakresie:-książki przychodów i rozchodów-ryczałtu-ksiąg handlowych
BIURO RACHUNKOWE s.c. J.Jana, J.Jana -Tysiąc - 2017-11-10 - Trzebnica (dolnośląskie)
Prowadzenie księgowości firmy, rozliczanie podatku VAT
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Pajęczno (łódzkie)
Kontakt z klientem w zakresie obsługi bieżącej, analiza dokumentów klienta, dekretacja i księgowanie dokumentów, weryfikacja i kontrola sald kont rozrachunkowych, obsługa kadrowo - płacowa pełen zakres.Miejsce pracy: Wrocław, ul. RydygieraPo okresie próbym zwiększenie wynagrodzenia. Kontakt kandyadatów z pracodawcą: consultant.aptus (at) gmail.comSala E
Aptus Consulting Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-02-05 - Wrocław (dolnośląskie)
sporządzanie, dekretacja i wprowadzanie do ksiąg rachunkowych dowodów księgowych,opracowywanie wyciągów bankowych,współpraca miedzy komórkami w zakresie uzgodnień wpływów,obsługa bankowości elektronicznej,uzgadnianie i rozliczanie kont rozrachunkowych,obsługa systemu finansowo-księgowego,przygotowywanie do archiwizowania dokumentacji księgowej.
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie średnie mile widziane; zaangażowanie; nastawienie na cel; punktualność; chęci do podjęcia współpracy; zakres obowiązków: rozmowy telefoniczne z klientami mające na celu utrzymanie oferty promocyjnej; umowa zlecenie; miejsce pracy Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności;
SIMIO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-14 - Gliwice (śląskie)
Wykonywanie obuwia ortopedycznego oraz naprawa obuwia. Praca w godz. 7.00-11.00 w Bielsku-Białej.
Zakład Ortopedyczny BESKID Magdalena Gliszczyńska, Jacek Macuda S.C. - 2018-10-16 - Bielsko-Biała (śląskie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Świętosław (kujawsko-pomorskie)
Zawieranie umów generalnych dot publicznego odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych.
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2016-09-26 - Łódź (łódzkie)
Sporządzanie list płac. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych z potrąceń list płac ( z tytułuzaliczek podatku dochodowego oraz składek na ubezpieczenia ZUS,PZU,PFRON).Naliczanie zasiłków chorobowych, wynagrodzenia chorobowe, zasiłki rodzinne, wychowawcze, opiekuńcze,pielęgnacyjne,pogrzebowe,macierzyńskie na podstawie dokumentacji.Prowadzenieewidencji wypłaconych zasiłków według obowiązujących przepisów.Sporządzanie zestawień list płac zgodnie z wymogami. Sporządzanie sprawozdań z wykonania planu zatrudnienia i funduszu płac PSSE w Gdańsku oraz przygotowanie materiałów do opracowania planu zatrudnienia ifunduszu płac.Prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników.Prowadzi rozliczenie mandatów.Sporządzanie list płac. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych z potrąceń list płac ( z tytułuzaliczek podatku dochodowego oraz składek na ubezpieczenia ZUS,PZU,PFRON).Naliczanie zasiłków chorobowych, wynagrodzenia chorobowe, zasiłki rodzinne, wychowawcze, opiekuńcze,pielęgnacyjne,pogrzebowe,macierzyńskie na podstawie dokumentacji.Prowadzenieewidencji wypłaconych zasiłków według obowiązujących przepisów.Sporządzanie zestawień list płac zgodnie z wymogami. Sporządzanie sprawozdań z wykonania planu zatrudnienia i funduszu płac PSSE w Gdańsku oraz przygotowanie materiałów do opracowania planu zatrudnienia ifunduszu płac.Prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników.Prowadzi rozliczenie mandatów.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku - 2018-02-26 - Gdańsk (pomorskie)