KSIĘGOWY/A Chodzież oferta pracy Łukasz Dymek WIELKOPOLSKI INSTYTUT ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I EDUKACJI
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: KSIĘGOWY/A
Wynagrodzenie: 2 600 - 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie ksiąg rachunkowych i KPiR w firmach realizujących projekty szkoleniowe z funduszu UE; sporządzanie deklaracji podatkowych, deklaracji VAT; sporządzanie bilansów, sprawozdań oraz raportów; nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów; ewidencja majątku trwałego i innych składników majątku rzeczowego firm; codzienna współpraca z działem realizacji projektów szkoleniowych(dział rozliczeń projektów oraz dział merytorycznej realizacji projektów); współpraca z instytucjami finansowymi i kontrolnymi ( banki, US, ZUS, itp.); kontrola rozliczeń z kontrahentami.
Data publikacji: 2016-01-27
Lokalizacja: Chodzież (wielkopolskie)
Pracodawca: Łukasz Dymek WIELKOPOLSKI INSTYTUT ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I EDUKACJI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Małachowskiego 2/B, 64-800 Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ksiąg rachunkowych i KPiR w firmach realizujących projekty szkoleniowe z funduszu UE; sporządzanie deklaracji podatkowych, deklaracji VAT; sporządzanie bilansów, sprawozdań oraz raportów; nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów; ewidencja majątku trwałego i innych składników majątku rzeczowego firm; codzienna współpraca z działem realizacji projektów szkoleniowych(dział rozliczeń projektów oraz dział merytorycznej realizacji projektów); współpraca z instytucjami finansowymi i kontrolnymi ( banki, US, ZUS, itp.); kontrola rozliczeń z kontrahentami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY/A
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chodzież
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chodzieski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chodzież
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Minimum 3 letnie praktyczne doświadcznie w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych; Znajomość programów księgowych i kadrowych Rewizor, Rachmistrz, Gratyfikant oraz Płatnik, MS Office w szczególności Excel; Wykształcenie min. wyższe licencjackie: ekonomia, finanse, rachunkowość; bardzo dobra znajomosc przepisów prawa podatkowego, zasad rachunkowości, prawa pracy oraz umiejętność praktycznego ich stosowania; doskonała organizacja pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywność; umiejętność dostrzegania problemów, analizy, generowania adekwatnych rozwiązań.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Łukasz Dymek WIELKOPOLSKI INSTYTUT ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I EDUKACJI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
Adres pracodawcy:
64-800 Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny oraz skierowanie z PUP ( pokój 2 lub 13)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: chodzieski
Gmina pracodawcy: Chodzież
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chodzież
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.01.2016
Data dodania oferty pracy: 26.01.2016
Oferta pracy ważna do: 29.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie dokumentacji podatnikow
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Spawanie metodami MiG, MaG zgodnie z instrukcjami spawania i dokumentacją techniczną. Manualne prace ślusarskie: przygotowanie elementów do spawania oraz wykańczanie po spawaniu. Prace montażowe. Prowadzenie wymaganej dokumentacji. Dokładność i sumienność przy wykonywaniu powierzonych zadań.Wymagane doświadzenie na stanowisku spawacz min. 2 lata (dot. różnych typów spawania). Pracodawca wyśle na szkolenie MiG, MaG. Mile widziani kandydaci, którzy nie mają aktualnej książeczki ale pracowali jako spawacz min. 2 lata.
"DRG ZINC-METAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-03 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Praca w dziale księgowości obsługującej małe, średnie i duże firmy w oparciu o programy Comarch ERP XL i Optima z dostępem do narzędzi informatycznych w tym:-przyjmowanie, weryfikacja i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego-wystawianie faktur sprzedaży-rozliczanie dostaw towarowych-prowadzenie rejestrów VAT-księgowanie wyciągów bankowych i raportów kasowych-uzgadnianie sald kont księgi głównej-rozliczanie dokumentów magazynowych-rozliczanie podatku dochodowego CIT i PIT
kontakt przez PUP - 2019-08-08 - Mielec (podkarpackie)
Wycena funduszy inwestycyjnych. Przygotowywanie wyceny wg obowiązujących procesów na podstawie dostarczonych raportów; inwestygacja nieścisłości; Odpowiedzialność za przeliczanie wartości aktywów netto poprzez codzienne księgowanie procesów tak, aby wycena funduszy została przygotowana na czas, zgodnie z procedurami; Bycie głównym punktem kontaktu dla wszystkich osób wspierających księgowanie funduszy oraz odpowiedzialność za analizę otrzymanych informacji; Odpowiedzialność za bieżącą kontrolę wszelkich rozbieżności i ich rozwiązanie w profesjonalny sposób.
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2019-07-17 - Gdańsk (pomorskie)
Przyjmowanie i weryfikacja dokumentów księgowych, Prowadzenie Księgi Przychodow i Rozchodów jednostek gospodarczych
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Poniatowa (lubelskie)
Przyjmowanie dokumentacji księgowej, odbieranie telefonów, bezpośredni kontakt z klientem, obsługa programów księgowych - księgowanie faktur sprzedaży, zakupu i dowodów wewnętrznych, numerowanie dukumentów, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie deklaracji VAT, CIT i PIT.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Oleśnica (dolnośląskie)
Prowadzenie całokształtu spraw w zakresie dochodów i wydatkówbudżetowych, w tym wystawianie tytułów wykonawczych. Praca od 7-15
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna - 2019-03-04 - Opole (opolskie)
zapoznanie z zakresem obowiązków, planem kont jednostki, księgowanie faktur zakupowych, uzgodnienie sald z dostawcami, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Sandomierz (świętokrzyskie)
ps
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Radomsko (łódzkie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa pochówku, prace porządkowe na cmentarzu
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG MIEJSKICH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-10 - Gubin (lubuskie)
sklepy ogrodnicze - wykładanie towaru, metkowanie, dbanie o ekspozycję, obsługa klienta
WIALAN Langer i Wiatr Sp.j. Zakład Zaopatrzenia Ogrodniczego i Rolniczego - 2018-02-08 - Tarnów (małopolskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych
Biuro Rachunkowe Badania Sprawozdań Finansowych Złotowska Barbara - 2016-02-19 - Iława (warmińsko-mazurskie)
procesowanie i dostarczanie transakcji finansowych, prowadzenie odpowiednich wpisów księgowych oraz procesów finansowych, zapewnianie wysokiej jakości oraz spójności procesów finansowych i udzielania zamówień, współpraca z międzynarodowymi oddziałami firmy
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Kraków (małopolskie)
obsługa maszyny produkcyjnej,pakowanie produktów gotowych,dbanie o czystość i higienę na stanowisku pracy
Zakład Produkcji Waty-Anna Staśkiewicz - 2018-07-04 - Wielichowo (wielkopolskie)
•wystawianie faktur sprzedaży•dekretowanie i wprowadzanie dokumentów do ewidencji księgowej•uzgadnianie sald rozliczeń z dostawcami i odbiorcami•przygotowywanie przelewów bankowych•prowadzenie ewidencji kasowej•aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych według określonych standardówGodziny pracy 7:30 - 15:30Praca na okres próbny: 3 miesiąceKontakt z pracodawcą: sekretariat (at) bczwroc.pl, 717120700
Bonifraterskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - 2018-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie dokumentów do księgowania, księgowanie firm, stowarzyszeń, wspólnot mieszkaniowych, sporządzanie zeznań, podatkowych, obsługa klienta, utrzymywanie czystości w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Chojna (zachodniopomorskie)
praca w kuchnie-mail: dyrektor (at) przedszkolemagdalenka.pl
Przedszkole Niepubliczne "MAGDALENKA" - 2016-06-07 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
księgowanie dokumentów księgowych, weryfikacja dowodów księgowych pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym, obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Padniewko (kujawsko-pomorskie)
księgowanie dokumentów, sporzadzanie sprawozdań, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych pracowników
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Częstochowa (śląskie)
kładzenie płytek, prace wykończenioweosoba zarejestrowana w PUP, do 30 r/ż
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wykształcenie min. średnie ,mile widziane wyższe kierunkowe ,doświadczenie min 1 rok ,praktyczna znajomość przepisów prawa podatkowego, skrupulatność i terminowość,samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;obsługa księgowa firm ( PKPIR, KH, RYCZAŁT),księgowanie dokumentów: faktur zakupu i sprzedaży, wb, innych, kontrola dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym, sporządzanie deklaracji podatkowych,prowadzenie ewidencji środków trwałych, reprezentowanie biura na zewnątrz ,aktywna sprzedaż usług oferowanych przez biuro,wynagrodzenie do uzgodnienia
CONSALLEX ALDONA TALAGA-DZIAŁOCHA - 2016-07-29 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Sprawdzanie stanów magazynowych, kompletowanie zamówień.
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2019-03-26 - Brzeziny (łódzkie)
Sporządzanie list płac, prowadzenie dokumentacji w sprawach dot.ZUS, sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy, obliczanie wymiaru urlopu, prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie akt osobowych.
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Lubaczów (podkarpackie)
- dokonywanie zakupów do salonu,- uzupełnianie braków materiałów kosmetycznych,- czynności marketingowe,- dokonywanie zakupów na terenie Ukrainy,- wyszukiwanie ofert produktów Światowych marek kosmetycznych na stronach internetowych: POLSKICH, UKRAIŃSKICH i USA
CabMar Maria Cabaj - 2019-01-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
księgowy
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Raciborsko (małopolskie)
Księgowanie dokumentów, faktur.
Biuro Rachunkowo- Administracyjne "ATUT" Grażyna Gibas - 2018-07-20 - Czersk (pomorskie)
-prowadzenie księgowości
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Bilczyce (małopolskie)
Formatyzowanie elementów do dalszej obróbki
TIGNUM Sp. z o.o. - 2016-05-16 - Pabianice (łódzkie)
Księgowy
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Włoszczowa (świętokrzyskie)