KSIĘGOWY/A Bieruń oferta pracy NAMYANG POLAND SP. z o.o.
Stanowisko: KSIĘGOWY/A
Wynagrodzenie: 3 000 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie ksiegowosci zgodnie z litera prawa, przygotowanie bilansu, rachunków zysków i strat, nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych., prowadzenie sprawozdawczości finansowej.
Data publikacji: 2016-04-14
Lokalizacja: Bieruń (śląskie)
Pracodawca: NAMYANG POLAND SP. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:43-155 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ksiegowosci zgodnie z litera prawa, przygotowanie bilansu, rachunków zysków i strat, nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych., prowadzenie sprawozdawczości finansowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY/A
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bieruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bieruńsko-lędziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bieruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komputer - obsługa
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B, min. 3-letnie doświadczenie na ww. stanowisku, biegła znajomość języka angielskiego, odporność na stres, znajomość pakietu MS Office, samodzielność, zaangażowanie, bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości, znajomość przepisów prawa finansowego, umiejętność rozwiązywania problemów,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: NAMYANG POLAND SP. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy:
43-155 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Życiorys zawodowy (CV).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: kontakt tel. 504-199-228; e-mail : namyangpraca (at) gmail.com
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: bieruńsko-lędziński
Gmina pracodawcy: Bieruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bieruń
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 15.04.2016
Oferta pracy ważna do: 13.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pomoc w przygotowaniu potraw
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-przygotowywanie rozliczeń i deklaracji podatkowych-nadzorowanie dokumentacji eksportowej importowej oraz celnej-wyjaśnianie zagadnien podatkowych-przygotowywanie JPK, obsługa kontroli podatkowych-prowadzenie rejestru środków trwałych-sporządzanie deklaracji ARR
RAUCH POLSKA SP. Z O.O. - 2017-10-11 - Przeworsk (podkarpackie)
praca w księgowości
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Tarnowskie Góry (śląskie)
PRZYGOTOWYWANIE ORAZ PRZEPROWADZANIE POSTĘPOWAŃ O UDZIELANIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, TWORZENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA, WZORÓW DOKUMENTÓW, TWORZENIE SPRAWOZDAŃ, OGŁOSZEŃ ORAZ ZAWIERANIE UMÓW, WSPÓŁPRACA Z INNYMI JEDNOSTKAMI ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ Z WYKONAWCAMI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (PREFEROWANE: PRAWO, ADMINISTRACJA, FILOLOGIA POLSKA, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA-MS OFFICE (WORD, EXCEL), UMIEJĘTNOŚĆ WYKORZYSTANIA INTERNETU ORAZ OBSŁUGA POCZTY ELEKTRONICZNEJ, UMIEJĘTNOŚĆ ANALITYCZNEGO MYŚLENIA, PRACA W ZESPOLE, WYSOKA PRECYZJA I DOKŁADNOŚĆ W WYKONYWANIU ZADAŃ,, MIN. ROCZNE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, PREFEROWANE: ZWIĄZANE Z UDZIELANIEM ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH LUB STOSOWANIEM USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ALBO ZWIĄZANE ZE STOSOWANIEM INNYCH FORM PRAWNYCH, PREFEROWANE UMIEJĘTNOŚCI W ZAKRESIE SPORZĄDZANIA PISM PROCESOWYCH, DOKONYWANIA WYKŁADNI PRZEPISÓW ORAZ TWORZENIA AKTÓW NORMATYWNYCH;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL kadry (at) pum.edu.pl
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2017-02-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
praca na stanowisku konserwatora na basenie, prace wod.-kan., itp.
Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2017-03-29 - Goczałkowice-Zdrój (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Gać (kujawsko-pomorskie)
Fakturowanie księgowanie dokumentów na rachunkach klientów. Bezpośredni kontakt z klientem w języku arabskim
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych, prowadzenie spółek na pełnej księgowości, rozliczanie ZUS, naliczanie płac, zanjomość przepisów księgowych
"EURO CONSULT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Kandydat musi posiadać wiedzę na temat sieci telekomunikacyjnych , wiedza na temat protokołów telekomunikacyjnych, ukończone szkolenia inżyniera z zakresu GSM BSS oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core Network Opearation and Maintenance, Base Station Subsystem Integration, BSS Parameter Planning, Ip + Ipso Platform, Wireless WCDMA CS Engineer, język aplikacji – JAVA . ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wykonywanie testów z zakresu IOT ( pomiędzy elementami infrastruktury sieciowej wyprodukowanymi przez firmę Nokia i sprzętem firm zewnętrznych), wybór odpowiednich testów w celu weryfikacji poszczególnych funkcjonalności, planowanie przebiegu testów i raportowanie wyników, rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze współpracą sprzętu telekomunikacyjnego firmy Nokia ze sprzętem pochodzącym od firm zew.[Godzina zakończenia pracy] : 17:00[Praca na czas określony] : od 15.02.2017 - 14.02.2018
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Do obowiązków pracownika gospodarczego należeć będzie:- wywóz odpadów poprodukcyjnych,- segregacja odpadów poprodukcyjnych,- utrzymania czystości na terenie zewnętrznym.
Cukiernia Sowa SP.J. - 2017-09-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
NAUKA PROGRAMU KSIĘGOWEGO SAP. ZAPOZNANIE Z: PLANEM KĄT KSIĘGOWYCH, OBIEGIEM DOKUMENTÓW, PRZYJMOWANIEM FAKTUR, PROWADZENIEM KSIĄŻKI PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW NA POSZCZEGÓLNE DZIAŁY
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Konin (wielkopolskie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie operacji finansowych, ewidencja zdarzeń gospodarczych oraz przygotowywanie deklaracji podatkowych i sprawozdań
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Wojcieszyn (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem; praca w godz. 6-14, 14-22; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15
Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego "Poltarex" sp. z o.o Tartak w Korzybiu - 2016-10-19 - Damnica (pomorskie)
prace ślusarskie,warsztatowe,obsluga maszyn do sortowania kamienia,wykształcenie : nie wymagane,staż pracy minimum 2 lata w dowolnym zawodzie
DKSM Mirosław Hałdys sp. K. - 2017-09-07 - Komorów (dolnośląskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych, dekretacja faktur.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Zakres obowiązków:- segregacja i przygotowywanie dokumentów do dekratacji - kontrola dokumentów pod względem formalno - rachnkowym- kwalifikacja kosztów i przychodów- dekretacja i księgowanie dokumentów sprzedazy i zakupu- prowadzenie rejestrów vat- kontakt z ZUS, US i GUS
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Rzeszów (podkarpackie)
krojenie chleba, wydawanie towru według faktur
ADRIANA MICHALCZAK FIRMA MICHALCZAK - 2016-04-18 - Rawicz (wielkopolskie)
doświadczenie na ww stanowisku, praca w delegacji
Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjnego "BUDINŻ" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-09-29 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
SPRZEDAŻ DETALICZNA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, MIĘSA I WĘDLIN, OBSŁUGA KLIENTA, OBSŁUGA KASY, WYKŁADANIE TOWARÓW, DOKONYWANIE I PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ
PHU RITEX WALDEMAR MICHAŁOWSKI - 2017-09-25 - Polkowice (dolnośląskie)
przewóz towarów po krajach Unii Europejskiej oraz Rosja, Kazachstan
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Biała Podlaska (lubelskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Kobylin (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Fakturowanie, księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Łódź (łódzkie)
obsługa urządzeń biurowych, wystawianie faktur, przyjmowanie dkoumentów magazynowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
wprowadzanie dokumentów, ich księgowanie w systemie SAP, rozliczenia z pracownikami, sporządzanie raportów, kontakt z księgowością zewnętrzną
MOTIONITALIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-23 - Podegrodzie (małopolskie)
- Praca w kancelarii adwokackiej,Wysokość wynagrodzenia, wymiar pracy, czas pracy oraz rodzaj zawieranej umowy - do uzgodnienia z pracodawcą.Kancelaria adwokata i radcy prawnego Sykulska & Sykulski s.c. z siedzibą w Tczewie poszukuje do współpracy za wynagrodzeniem studentki/studenta III - V roku kierunku Prawo. Kandydatka/kandydat winien zamieszkiwać w Tczewie lub okolicy.Dajemy możliwość uzyskania szerokiego zakresu doświadczeń z prawa gospodarczego, cywilnego, administracyjnego, prawa pracy oraz w niewielkim zakresie prawa karnego. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swoich dokumentów wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji na adres radca (at) sykulscy.pl .Dalsze informacje po uprzednim umówieniu się pod numerem tel. 696 017347.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi osobami.
SYKULSKA & SYKULSKI S.C. KANCELARIA ADWOKATA I RADCY PRAWNEGO - 2018-03-28 - Tczew (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; praca Słupsk i okolice w godz. pracy 8-16; wynagrodzenie 2600 zł brutto+premia od sprzedaży, do dyspozycji samochód służbowy; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16 od poniedziałku do piątku
DOBROWOLSKI KĘSICKI 'DK BHP" Sp.J. - 2017-06-30 - Słupsk (pomorskie)
montaż instalacji c.o. i wod. - kan.
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Zduńska Wola (łódzkie)