KSIĘGOWA/Y Tychy oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa TERESA
Stanowisko: KSIĘGOWA/Y
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: znajomość zagadnień księgowo-finansowych
Data publikacji: 2020-11-13
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa TERESA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: znajomość zagadnień księgowo-finansowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
umowa na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA/Y
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2477
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2021
Data zakończenia pracy: 31.12.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komputer - obsługa
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: MS OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie ekonomiczne, mile widziane doświadczenie w księgowości w spółdzielni mieszkaniowej, umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi programów finansowo-księgowych, umiejętność obsługi pakietu MS Office
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa TERESA
danePracodawcy_nip: 6460325304
danePracodawcy_regon: 271052768
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Życiorys zawodowy ( CV).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Tychy
danePracodawcy_kodPowiatu: 2477
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Tychy
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0944534
Profil działalności pracodawcy: ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI MIESZKALNYMI
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 13.11.2020
Oferta pracy ważna do: 13.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?695bd0e8c1999c3ce327ead813b5430b
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Poznań (wielkopolskie)
segregowanie dokumentów, dekretowanie i wprowadzanie do systemu, , sporządzanie rejestrów VAT
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Rzeszów (podkarpackie)
Kontrola i dokumentowanie zgodności stanów magazynowych.Rejestrowanie oraz rozliczanie przyjmowanego i wydawanego towaru.Obsługa wózków widłowych.Kompletowanie zamówień i przygotowywanie towaru do wysyłki.Utrzymywanie porządku w magazynie, placu manewrowym i rampach.Przestrzeganie przepisów BHP, PPOŻ oraz instrukcji składowania i magazynowania wyrobów i towarów handlowych.
FABRYKA FARB I LAKIERÓW "ŚNIEŻKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2021-04-09 - Brzeźnica (podkarpackie)
Praca w charakterze nauczyciela wspomagającego z kwalifikacjami w zakresie pedagogiki specjalnej
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Zawadzie Książęcej - 2016-01-29 - Nędza (śląskie)
księgowanie dokumentów
ZAKŁADY MIĘSNE VIANDO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-11-07 - Radojewice (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż tekstyliów domowych, detaliczna i hurtowa.
Przedsiębiorstwo SUPERNOVA - 2021-05-12 - Głogówek (opolskie)
obsługa podmiotów gospodarczych w zakresie rozliczeń rachunkowo-podatkowych oraz kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Poznań (wielkopolskie)
,
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
PROWADZENIE KSIĘGOWOŚCI SPÓŁEK - KSIĘGI HANDLOWE, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI DO US, ZUS I GUS.
KANCELARIA BIEGŁEGO REWIDENTA "GALICJA" SP. Z O.O. - 2016-06-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa (docelowo samodzielna) podmiotów gospodarczych w pełnym zakresie rozliczeń wraz z kadrami.
BIURO RACHUNKOWE ELŻBIETA WÓJCIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-23 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
kierowca kat B na terenie Niemiec 94 tyg w trasie/ 1 tydz w Polsce)
kontakt przez OHP - 2020-11-24 - Kluczbork (opolskie)
wg zawodu
MECHBUDINSTAL Mariusz Mech - 2017-05-05 - Borzymy (mazowieckie)
1. Szkolenie BHP i p.poż,2. Wspieranie sprzedaży produktów znajdujących się w ofercie handlowej firmy- dla firm, klientów indywidualnych, klientów zamawiających towar przez internet,3. Pozyskanie i obsługa nowych klientów,4. Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy,5. Utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy,6. Aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy,7. Wdrażanie nowych działań marketingowych,8. Analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych ,9. Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej. Algorytm Staż w godz. 07.00-15.00
kontakt przez PUP - 2019-08-30 - Płock (mazowieckie)
Księgowanie dokumentów w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa. Obsługa klienta w zakresie prowadzenia uproszczonej księgowości,. Bieżące sprawdzanie oraz wyjaśnianie napływających dokumentów. Ewidencja i kontrola operacji bankowych oraz opracowanie okresowych informacji o płatnościach. Przygotowanie stosownych deklaracji na potrzeby rozliczeń z Urzędem Skarbowym. Dbałość o właściwy obieg dokumentów oraz prowadzenie ich archiwizacji. Samodzielny kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Gliwice (śląskie)
Do obowiązków pracownika ds. przygotowania i realizacji inwestycji należy :1)Przygotowanie oraz nadzór nad realizacją procesu inwestycyjnego zadań realizowanych przez Departament Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm zgodnie z obowiązującymi przepisami, wydanymi warunkami, opiniami i uzgodnieniami, a w szczególności:a) pozyskiwanie danych wyjściowych, opinii, uzgodnień, warunków oraz decyzji administracyjnych koniecznych do realizacji i prawidłowego zakończenia procesu inwestycyjnego,b) kontrola zgodności i prawidłowości realizacji robót budowlanych/ usług lub dostaw z ofertą wykonawcy i zawartą umową na wykonanie robót budowlanych/usług lub dostaw,c) czynny udział w odbiorach częściowych, odbiorze końcowym oraz przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych,d) rozliczenie zawartych umów pod względem rzeczowym i finansowym,e) czynny udział w naradach koordynacyjnych, działając jako upoważniony przedstawiciel Zamawiającego,f)sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów, przedkładanych przez wykonawców,g)przygotowywanie propozycji korespondencji lub wystąpień Zamawiającego do wykonawców w prowadzonych sprawach,h)informowanie przełożonego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz należytą jakość realizowanej umowy a także rekomendowanie działań zaradczych lub naprawczych.2)Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm.3)Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej.4)W zakresie udzielania zamówień publicznych:a)przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,b)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,c)sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,d)przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane, dostawy lub usługi,e)przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,f)redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g)udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.5)W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,b)przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych.6)W zakresie powierzonych spraw:a)terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną.b)prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c)wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.7)W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a)współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b)ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Funduszy Europejskich poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c)realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,d)współpraca z Wydziałem Organizacyjno - Administracyjnym w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,e)wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.8)W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji i Dróg oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a)zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Dróg w czasie ich nieobecności,b)przestrzeganie zasad współżycia społecznego,c)przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2019-10-02 - Chełm (lubelskie)
księgowane dokumentów zakupowych i sprzedfażowych, list płac, sporządzanie deklaracji VAT.
Biuro Rachunkowe SALDO-PLUS Jolanta Rymanowska - 2018-11-30 - Świdnica (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Radom (mazowieckie)
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Tresna (śląskie)
montaż instalacji urządzeń według dokumentacji technicznej, obsługa i naprawa instalacji urządzeń elektrycznych,
GIKO Sp. z o.o. - 2018-01-16 - Tarnowskie Góry (śląskie)
OBSŁUGA KOPARKI NA TERENIE BUDOWYPRZYGOTOWANIE GRUNTÓW POD BUDOWĘPRZYGOTOWANIE TERENU POD INSTALACJE ELEKTRYCZNEPRZYGOTOWANIE TERENU POD RURY WODOCIĄGOWE
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2018-03-13 - Rzeszów (podkarpackie)
DEKRETACJA DOKUMENTÓW, PROWADZENIE BIEŻĄCYCH ROZLICZEŃ Z BANKAMI I INNYMI INSTYTUCJAMI FINANSOWYMI, WPROWADZANIE I WYSYŁANIE PRZELEWÓW ZA FAKTURY, PRZEPROWADZANIE KLASYFIKACJI KOSZTÓW WŁASNYCH I KOSZTÓW UZYSKANIA PRZYCHODU, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS, PIT, CIT, PROWADZENIE REJESTRU PODATKU VAT, SPORZĄDZANIE PRZELEWÓW WYNAGRODZEŃ, PROWADZENIE EWIDENCJI ŚRODKÓW TRWAŁYCH (AMORTYZACJA, UMORZENIE), SPORZĄDZANIE BILANSU I RACHUNKU WYNIKÓW NA KONIEC MIESIĄCA;WYMAGNIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ORZECZENIE NO STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI, DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT.B,PRACA-PÓŁ ETATU W GODZ. DO UZGODNIENIA 8-15, WYNAGRODZENIE DO UZGODNIENIA
GIARDINO BEATA CABAJ - 2017-06-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
SPRAWDZANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH POD WZGLĘDEM FORMALNO-RACHUNKOWYM,DEKRETOWANIE I EWIDENCJONOWANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH (W TYM FAKTUR VAT),UZGADNIANIE SALD NA KONTACH BILANSOWYCH, POZABILANSOWYCH I WYNIKOWYCH, REALIZACJA DYSPOZYCJI ŚRODKAMI PIENIĘŻNYMI, ROZLICZANIE KOSZTÓW I PRZYCHODÓW W CZASIE, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI PODATKOWYCH, REALIZACJA PROCESU WINDYKACJI
ADMINISTRACJA GRUNTÓW, BUDYNKÓW I LOKALI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- BIEŻĄCA OBSŁUGA ZLECENIODAWCÓW W ZAKRESIE USŁUG TRANSPORTU MIĘDZYNARODOWEGO,- ORGANIZACJA DROGOWYCH PRZEWOZÓW W TRANSPORCIE MIĘDZYNARODOWYM,- DBANIE O WYSOKĄ JAKOŚĆ USŁUG TRANSPORTOWYCH I ICH TERMINOWOŚĆ,- KONTROLA PRZEBIEGU REALIZOWANYCH ZLECEŃ,
Marway International Express Sp. z o.o. - 2017-01-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Pomoc w księgowości, sporządzanie przelewów, inne prace biurowe.
MASIV JEANS Jarosław Miszkurka - 2019-05-17 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
zGODNY Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Puławy (lubelskie)
proste prace budowlane
PRO-BUD Adrian Sobecki - 2019-03-05 - Wschowa (lubuskie)
ochrona obiektu
COBRA SECURITY Tomasz Kościsty - 2017-01-11 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie pojazdu o masie do 3,5 tony, wykonywanie czynności związanych z załadunkiem i rozładunkiem, prowadzenie dokumentacji pojazdu.
Poczta Polska S.A. - 2020-04-27 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Znajomość KPiR, płatnk. Wprowadzane danych księgowych, prowadzenie, rozliczanie płac, podatków, prowadzenie książki podatkowej.
Biuro Rachunkowe HaBer s.c. - 2016-10-03 - Józefów (mazowieckie)
Prowadzenie książki przychodów i rozchodów, pełnej księgowości, spraw kadrowych. Praca w Mińsku Mazowieckim. Kontakt osobisty w godz. 8.00-16.00, kontakt telefoniczny do godz. 16.00.
Wojciech Grabowski Biuro Rachunkowe TAX - 2017-06-07 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)