KSIĘGOWA/-Y - ROZLICZENIA PROJEKTÓW UNIJNYCH (JĘZYK ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy Paszport do Eksportu Sp. z o.o.
Stanowisko: KSIĘGOWA/-Y - ROZLICZENIA PROJEKTÓW UNIJNYCH (JĘZYK ANGIELSKI)
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-12-21
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Paszport do Eksportu Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trębacka 4, 00-074 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KSIĘGOWA/-Y - ROZLICZENIA PROJEKTÓW UNIJNYCH (JĘZYK ANGIELSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.01.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa finansowo-księgowa
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie- wyższe (w tym licencjat) kierunek: finanse i rachunkowość; doświadczenie zawodowe: 1 rok, mile widziane: doświadczenie w wykonywaniu prac administracyjno-księgowych oraz w przygotowaniu i weryfikacji dokumentów księgowych, m.in. opis faktur, tworzenie pism urzędowych,doświadczenie w obsłudze generatora wniosków; umiejętności: znajomość zasad rachunkowości, obsługa finansowo-księgowa; języki obce: angielski poziom średnio-zaawansowany w mowie i piśmie; zakres obowiązków: rozliczenie projektów unijnych klientów firmy, wykonywanie prac administracyjno-księgowych, m.in. dekretacja oraz przygotowanie i weryfikacja dokumentów księgowych, przygotowanie umów i dokumentów księgowych,rozliczanie projektów unijnych, rozliczenia faktur i rachunków, dbanie o porządek i wspieranie pracy zespołu analityków, kontakt telefoniczny, e-mailowy, bezpośredni z klientami i instytucjami rządowymi, m.in. RIF, PARP, US, ZUS.,obsługa generatora wniosków. Praca w godzinach: 9.00-16.00 (elastyczne godziny pracy) umowa zlecenie. Wynagrodzenie: 2500 zł brutto. CV plus list motywacyjny na adres e-mail: rekrutacja (at) paszportdoeksportu.pl Prosimy o zawarcie w przesłanych dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 02.101.926 z późniejszymi zmianami.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Paszport do Eksportu Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
00-074 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.paszportdoeksportu.pl
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 21.12.2017
Oferta pracy ważna do: 20.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 21.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie ksiąg podatkowych klientów biura.
DUET TAX OFFICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-18 - Bełchatów (łódzkie)
Prowadzenie pełnej księgowości - praca w zespole. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny - 1 m-c. Wynagrodzenie na okresie próbnym 3000 zł brutto.
DORADCA PODATKOWY MIROSŁAWA KOWALSKA - 2017-05-09 - Piła (wielkopolskie)
Księgowa
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Łęg Tarnowski (małopolskie)
Kompletowanie i przygotowywanie obuwia do sprzedaży/ wysyłki zgodnie ze specyfikacją zamówienia, pakowanie obuwia, dbanie o jakość finalnego wyrobu
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Wysoka (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Oborniki (wielkopolskie)
obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Myślice (pomorskie)
prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów
BIURO "PODATNIK" - MARLENA PODSIADŁY - 2017-07-05 - Kwidzyn (pomorskie)
Sprzedaż na stacji paliw
JULKAM Bartosz Zaranek - 2017-03-29 - Złotowo (pomorskie)
MONTAŻ, PRZEGLĄDY, NAPRAWY INSTALACJI LPG
CZKRAM JACEK OKOŃSKI SP. J. - 2018-09-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa recepcji hotelowej
PHU "ALPOL" s.c - 2016-07-05 - Rochna (łódzkie)
Praca w charakterze przedstawiciela handlowego na miasto Nowy SączSiedziba firmy Katowice.PRO AUTOMATIC Sp. z o.o.ul. Kościuszki 22740-600 Katowice-zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego)-po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Nowy Sącz-możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania.-pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami-raportowanie sprzedaży-dbanie o dobre kontakty z klientami-praca w programie pakiecie Office (Word, Excel)-tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów-dbanie o dobry wizerunek firmyInformacje dodatkowe:Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacjiWynagrodzenie podstawowe + premia za wyniki.Firam oferuje atrakcyjne wynagrodzenie, szkolenia,
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wykształcenie brak wymagań; wymagane doświadczenie zawodowe na ww. stanowisku; znajomość jęz. niemickiego w st. komunikatywnym; mile widziane prawo jazdy kat. B oraz kursy opieki; pomoc w gospodarstwie domowym osobom starszym i/lub niepełnosprawnym oraz promowanie usług zleceniodawcy; zgodnie ze zleceniem praca min. 20 godzin tygodniowo wykonywana na terenie Polski oraz Unii Europejskiej
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Gliwice (śląskie)
kosmetyczka
Strefa Urody Katarzyna Pielka - 2017-02-02 - Poznań (wielkopolskie)
strzyżenie męsko- damskie, umiejętność czesania, upięć okolicznościowych, umiejętność oraz znajomość technik koloryzacji, punktualność
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Piastów (mazowieckie)
obsługa gości restauracji
Four Wind's Bar Karol Urbanowicz - 2017-09-18 - Krynica Morska (pomorskie)
Prowadzenie księgowości, obróbka dokumentów w firmie zajmującej się transportem.Kontakt z klientem.
Volodymyr Dubyna "BRV" - 2017-10-31 - Nowa Sól (lubuskie)
Fakturzystka - kasjer
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Zbylitowska Góra (małopolskie)
prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Skoczów (śląskie)
sprzedaz obuwia w sklepie firmowym
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Złotoryja (dolnośląskie)
Obsługa ciężkich maszyn do robót torowych związanych z naprawą nawierzchni podtorza.
POMORSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO MECHANICZNO- TOROWE SP. Z O.O. W GDAŃSKU - 2018-06-20 - Gdańsk (pomorskie)
KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW, UZGADNIANIE EWIDENCJI Z KONTAMI KSIĘGI GŁÓWNEJ, SPRAWDZANIE POPRAWNOŚCI RACHUNKOWEJ PRZYGOTOWANYCH DEKLARACJI I SPRAWOZDAŃ, PRZYGOTOWYWANIE PRZELEWÓW BANKOWYCH, POWIERZANIE I UZGADNIANIE SALD Z KONTRAHENTAMI, PROWADZENIE EWIDENCJI KASOWEJ;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE RACHUNKOWOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWECV +LM WRAZ Z KSEROKOPIAMI DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH KWALIFIKACJE (DYPLOM UKOŃCZENIA UCZELNI, KURSÓW)ORAZ STAŻ (ŚWIADECTWA PRACY) WRAZ Z DOŚWIADCZENIEM O NIEKARALNOŚCI NALEŻY PRZESŁAĆ POCZTĄ TRADYCYJNĄ LUB DOSTARCZYĆ OSOBIŚCIEZWK OHP SZCZECIN, UL. DWORCOWA 19 70-206 SZCZECIN W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE Z DOPISKIEM "NABÓR - KSIĘGOWA-Y PEŁEN ETATLISTA DOKUMNETÓW, KTÓRE NALEŻY OSOBIŚCIE DOSTARCZYĆ ZNAJDUJE SIĘ NA: WWW.ZACHODNIOPOMORSKA.OHP.PL/KOMUNIKATY/ NABÓR DO ZWK OHP;
ZACHODNIOPOMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W SZCZECINIE - 2017-01-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pomocniczy robotnik budowlany- prace budowlane przy nowo wznoszonych obiektach.Praca w delegacji na terenie kraju - pracodawca gwarantuje dojazd, zakwaterowanie, oraz posiłek regeneracyjny.
KOMTECH PIOTR MARTUSZEWSKI - 2017-06-05 - Nowy Sącz (małopolskie)
- Synergy Poland poszukuje pracownika na następujące stanowisko: PR Manager.- Zakres obowiązków: kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy; opracowywanie i realizowanie kampanii PR; redagowanie informacji prasowych, na potrzeby wydawnictw edukacyjnych, na stronę internetową i do mediów społecznościowych; przygotowywanie prezentacji PR-owych i edukacyjnych; współpraca z mediami, portalami branżowymi, partnerami merytorycznymi i patronami honorowymi; przeprowadzanie badań zadowolenia oraz konkursów merytorycznych.- Firma oferuje: Współuczestnictwo w realizacji projektów edukacyjnych przy współudziale polskich i zagranicznych firm informatycznych. Przyjazną atmosferę w pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie. Premie oraz dodatki uznaniowe.- Wynagrodzenie: 2800-3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Min. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (preferowane doświadczenie w branży zaawansowanych technologii informatycznych). Współpraca dziennikarska z ogólnopolskimi dziennikami lub magazynami: wymagane przedstawienie kilkunastu zrealizowanych publikacji. Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Znajomość nowoczesnych techniki komunikacji oraz metod i narzędzi PR (w tym Internet/media społecznościowe). Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, wysoka kultura osobista. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-10 - Katowice (śląskie)
Realizacja spotkań umówionych przez dział CALL CENTER.
PROGRESS ACTIVE SPÓŁKA Z O. O. - 2016-07-07 - Płock (mazowieckie)
PRZYGOTOWANIE I KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW.
BIURO RACHUNKOWE "BUCHALTER" NOWOCIEŃ WIESŁAWA - 2017-02-21 - Konin (wielkopolskie)
Sprawdzanie faktur i dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym, rozliczanie delegacji, zaliczek, przygotowywanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej.
Spółdzielnia Mieszkaniowa-Bałtyk - 2016-07-18 - Gdynia (pomorskie)
usługi dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji
INSEKTPOL TOMASZ ZAWACKI - 2018-06-12 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż produktów (przyczepy samochodowe) do klientów biznesowych na rynek krajowy, aktywne poszukiwanie partnerów biznesowych - tworzenie struktury dilerskiej, codzienny kontakt z dedykowaną grupą klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, udział w targach branżowych, realizacja zamówień
NOWIM Mariusz Nowicki - 2017-07-27 - Jarocin (wielkopolskie)
oferta z kandydatem
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Jaworzno (śląskie)