KSIĘGOWA/Y ( REFUNDACJA WYNAGRODZENIA DLA OSÓB DO 30 R.Ż.) Koszalin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KSIĘGOWA/Y ( REFUNDACJA WYNAGRODZENIA DLA OSÓB DO 30 R.Ż.)
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Weryfikacja dokumentów pod względem merytorycznym i rachunkowym. Dekretowanie i ewidencja dokumentów źródłowych w programie finansowo-księgowym. Bieżąca weryfikacja zapisów księgowych i uzgadnianie sald kont rozrachunkowych.
Data publikacji: 2019-03-05
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Weryfikacja dokumentów pod względem merytorycznym i rachunkowym. Dekretowanie i ewidencja dokumentów źródłowych w programie finansowo-księgowym. Bieżąca weryfikacja zapisów księgowych i uzgadnianie sald kont rozrachunkowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 36.75
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KSIĘGOWA/Y ( REFUNDACJA WYNAGRODZENIA DLA OSÓB DO 30 R.Ż.)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, umiejętność praktycznego stosowania przepisów z zakresu rachunkowości oraz prawa podatkowego (VAT i CIT)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Racławicka 13, 75-620 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Dodatkowe informacje: praca w godz. 7:25- 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: Racławicka
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy: zakład opieki zdrowotnej - opieka medyczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 05.03.2019
Oferta pracy ważna do: 27.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Do ważniejszych zadań należeć będzie: znajomość i stosowanie przepisów zawartych między innymi w ustawach o rachunkowości, finansach publicznych, ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o ubezpieczeniach społecznych, o podatku dochodowym od osób fizycznych; prowadzenie dziennika korespondencji w księgowości; sporządzanie przelewów na podstawie rachunków, faktur, not, umów, wystawianie rachunków za usługi edukacyjne i inne; ewidencja zaangażowania w kartotekach ręcznych; prowadzenia kasy ZSBiKU ( w tym m.in. przyjmowanie i wypłacanie gotówki, prowadzenie raportów kasowych); rozliczanie stypendiów i zasiłków szkolnych; rozliczanie spisów z natury w tym z majątku ZSBiKU; bieżąca kontrola wydatków poza ewidencją księgową; prowadzenie rozliczeń VAT ( w tym m. in. kwalifikacja podatku naliczonego i należnego, sporządzanie rejestrów VAT); sporządzanie not zewnętrznych na podstawie źródłowego dowodu, określając szczegółowo w treści przyczyny uznania lub obciążenia kontrahenta ze wskazaniem nazwy i numeru rachunku; prowadzenie rachunkowości Samorządu Słuchaczy; przygotowanie druków RP 7 ( kapitał początkowy ZUS ); prowadzenie dokumentacji dotyczącej zwolnień lekarskich, prowadzenie kart zasiłkowych pracowników ZSBiKU, sporządzanie zestawień z listy płac ( pożyczki, itp. ), sporządzanie list płac; przygotowanie rozliczeń z ZUS i US DRA, PIT-ów i przelewów zgodnych z potrąceniami list płac, przygotowywanie danych do sprawozdań; przygotowywanie niezbędnych danych do projektów budżetu i analiz ( w tym wydatki płacowe, ZFŚS). Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorem ekranowym; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca na I piętrze w budynku, w którym nie ma windy oraz łazienki przystosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na 3 miesiące; godziny pracy: 7.30-15.30
Zespół Szkół Budowlanych i Kształcenia Ustawicznego - 2018-06-26 - Słupsk (pomorskie)
utrzymanie porządku i czystości w wyzanczonych pomieszczeniach zakładu i wokół budynku, w okresie letnim robotnik pielęgnuje trawniki
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
przewóz mąki na terenie Małopolski
Żółtek Renata FHPU Młyn Wadowice - 2017-09-08 - Wadowice (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
malowanie, szpachlowanie, zabudowa gipsowo-kartonowa, ogólne prace budowlane, tynki dekoracyjne.
F.P.H.U. ARPI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-07 - Gorlice (małopolskie)
DO OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKA BĘDZIE NALEŻAŁA OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ ZAGRANICZNYCH W SKLEPIE INTERNETOWYM, OBSŁUGA ZWROTÓW, MONITOROWANIE PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIENIA, WSPÓŁPRACA Z PARTNERAMI BIZNESOWYMI
"JAN" Katarzyna Bałdyga - 2019-01-25 - Rzeszów (podkarpackie)
SPAWANIE KONSTRUKCJI STALOWYCH METODĄ MIG I MAG
MET-CHEM ZAKŁADY METALOWO CHEMICZNE - 2016-09-26 - Pilzno (podkarpackie)
Przewóz towarów
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Nowa Maliszewa (mazowieckie)
Koordynowanie prac w zakresie usług czystościowych na podległych obiektach, w tym nadzorowanie prac podległych pracowników, utrzymywanie kontaktów z administratorami budynków, sporządzanie zamówień na środki chemiczne, kontrola czystości.
BDW B. Seweryn, D. Łączyński spółka jawna - 2017-06-23 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
obsługa maszyn introligatorskich: prasa, gilotyna, niciarka, falcerka, oklejarka, trónóż.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Kraków (małopolskie)
- powiadomienie beneficjenta o kontroli - przeprowadzenie kontroli w terenie - weryfikacja dokumentacji u beneficjenta- wypełnienie raportu z kontroli wraz z wymaganymi załącznikami - przekazanie dokumentacji do osób w Wydziale ds. Obsługi i Przygotowania Dokumentacji
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-07-04 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa klientów, przyjęcie towarów, dbanie o ład i porządek
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie)
m.in.: zapoznanie się ze sposobami opodatkowania, rozliczenia podatku VAT; sprawdzanie dokumentów księgowych; wpisywanie dokumentów do ksiąg rachunkowych; zapoznanie się z zasadami działalnia programu Płatnik; podstawowe zasady dot. kompletowania akt pracowniczych
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Łaziska Górne (śląskie)
praca w biurze rachunkowym, prowadzenie książki przychodów i rozchodów
BIURO RACHUNKOWE "PRO-FIMEX" ADAM FICEK - 2019-01-15 - Chorzów (śląskie)
Dekretowanie i księgowanie dokumentów do ksiąg handlowych i rejestrów VATSprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, rachunkowymNadzór nad rozrachunkamiSprawdzanie zgodności zapisów w rejestrach i na kontach księgowych
P.P.H. KOSTRZEWA Sp. Jawna - 2018-06-01 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Obsługa urządzeń pomiarowych w oparciu o rysunek techniczny, montaż silosów.Miejsce pracy: Kąty Wrocławskie, ul. Mireckiego Praca na czas określony: co najmniej 1 rokGodzina zakończenia pracy : 22:00Sala F
Farmtech Sp. z o.o. - 2018-01-26 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
księga przychodów i rozchodów, rozliczanie faktur, amortyzacji, rozliczanie kierowców, samochody do 3,5T (transport miedzynarodowy- 3-5 kierowców)
Zakład Pakowania Artykułów Spożywczych i Przemysłowych - KOWA Kowalski Zdzisław - 2018-04-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przestrzeganie przepisów BHP, PPOŻprzygotowywanie posiłkówdbanie o czystość, bezpieczeństwo,pełnienie funkcji wych.-opiek.prowadzenie zajęć
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Gardno (zachodniopomorskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
księgowanie faktur, sprawdzanie dokumentów, sporządzanie rozliczeń finansowych
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Grodków (opolskie)
Praca umysłowa na samodzielnym stanowisku, obsługa programów księgowych.
kontakt przez PUP - 2015-11-19 - Płock (mazowieckie)
przyjmowanie zamówień oraz wydawanie posiłkówPraca w godz.8.00-23.00
Handel i Usługi Gastronomiczne (B.Łozińska) - 2016-03-02 - Nowe Bagienice (warmińsko-mazurskie)
Montaż, szlifowanie i czyszczenie spoin, malowanie odważników, prace przy montażu rurociągów przemysłowych
"GAZO-PROGRES" - 2016-09-13 - Lutoryż (podkarpackie)
Zapoznanie się z bieżącą obsługą sekretariatu, obsługą korespondencji, przygotowaniem zestawień, raportów, sprawozdań na potrzeby Zarządu, redagowaniem pism służbowych, prawidłowym przepływem informacji oraz obiegiem dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Tarnów (małopolskie)
- prowadzenie rejestracji faktur,- kompletowanie dokumentów, dekretowanie- rozliczanie gospodarki magazynowej,- bieżące uzgadnianie ewidencji,- znajomość obsługi programów finansowo-księgowych
SZPITAL DLA NERWOWO I PSYCHICZNIE CHORYCH IM. ST. KRYZANA - 2016-02-08 - Starogard Gdański (pomorskie)
wywóz nieczystości stałych pojazdem pow. 3,5 tony
"NOWORUDZKIE USŁUGI KOMUNALNE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-10 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
odpowiedzialność m.in. zaprzygotowanie deserów, ciast, tortów i zapewnienie ich wysokiej jakości zgodnej ze standardami firmy
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
zarządzanie działalnością, podejmowanie decyzji dotyczących rozwoju lub zmian Biblioteki Publicznej im. Czesława Miłosza w Okonku; gromadzenie, opracowanie materiałów bibliotecznych, ze szczególnym uwzględnieniem materiałów dotyczących własnego regionu; udostępnianie zbiorów bibliotecznych na miejscu, na zewnątrz oraz prowadzenie wypożyczeń międzybibliotecznych; organizowanie czytelnictwa i udostępnianie materiałów bibliotecznych osobom niepełnosprawnym; prowadzenie działalności informacyjno-bibliograficznej; popularyzacja czytelnictwa; współdziałanie z innymi placówkami bibliotecznymi, instytucjami upowszechniania kultury, organizacjami i towarzystwami kulturalno-oświatowymi; prowadzenie gospodarki finansowej biblioteki, pozyskiwanie środków zewnętrznych.
Okoneckie Centrum Kultury - 2018-01-04 - Okonek (wielkopolskie)
wysłanie zapytań ofertowych dla materiałów z zaopatrzenia firmy do dostawców, - tworzenie cenowych analiz porównawczych do zebranych ofert, - komunikatywność, - współpraca z dostawcami krajowymi oraz zagranicznymi oraz poszukiwanie nowych; - prowadzenie negocjacji handlowych; - kontrola stanów magazynowych; - kontrola dokumentacji związanej z dostawą oraz wysyłką materiałów w złożonych zamówieniach; -organizowanie oraz nadzór nad realizacją transportu materiałów; - dobra organizacja pracy; - znajomość wiedzy elektryczne , technicznej, metalurgicznej.
ENERGOMONTAŻ- PÓŁNOC BEŁCHATÓW Sp z o.o. - 2018-06-22 - Rogowiec (łódzkie)
weryfikacja poprawności oraz dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych kontrola, analiza i uzgadnianie zapisów na kontach księgowych, wsparcie działu księgowości w zamknięciach miesięcznych i rocznych, rozliczanie delegacji i zaliczek pracowniczych, wsparcie w przygotowywaniu deklaracji VAT, kontakt z klientem w sprawach dotyczących poprawności dokumentów księgowych, współpraca z innymi działami w firmie; praca w godz. 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-14
UNIA-FAMAROL Spółka z o.o. - 2016-05-06 - Słupsk (pomorskie)