KSIĘGOWA/Y Lubawa oferta pracy Bank Spółdzielczy w Lubawie
Stanowisko: KSIĘGOWA/Y
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Kontrola dowodów księgowych.Księgowanie i rozliczanie faktur związanych z gospodarką własną Banku.Wykonywanie czynności związanych z zakończeniem okresu sprawozdawczego.Zasilanie i rozliczanie bankomatów, przeliczanie wrzutni nocnej.Zamykanie dnia operacyjnego w systemie finansowo-księgowym.Dbałość o prawidłowe wyliczanie środków gwarantowanych klientów Banku.Wykonywanie czynności związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy i finasowaniem terroryzmu.Obsługa funduszu płac w Banku.Rozliczanie publiczno-prawne ZUS i podatków.Prawidłowe przeprowadzanie kontroli wewnętrznej.Sporządzanie sprawozdań wewnętrznych i zewnętrznych.Administrowanie środkami trwałymi oraz wartościami niematerialnymi i prawnymi.Administrowanie udziałami członkowskimi.Administrowanie usługami bankowości elektronicznej.Administrowanie systemem finansowo-księgowym Banku.Przeprowadzanie rozliczeń międzybankowych.
Data publikacji: 2020-07-20
Lokalizacja: Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Bank Spółdzielczy w Lubawie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rzepnikowskiego 2, 14-260 Lubawa, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrola dowodów księgowych.Księgowanie i rozliczanie faktur związanych z gospodarką własną Banku.Wykonywanie czynności związanych z zakończeniem okresu sprawozdawczego.Zasilanie i rozliczanie bankomatów, przeliczanie wrzutni nocnej.Zamykanie dnia operacyjnego w systemie finansowo-księgowym.Dbałość o prawidłowe wyliczanie środków gwarantowanych klientów Banku.Wykonywanie czynności związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy i finasowaniem terroryzmu.Obsługa funduszu płac w Banku.Rozliczanie publiczno-prawne ZUS i podatków.Prawidłowe przeprowadzanie kontroli wewnętrznej.Sporządzanie sprawozdań wewnętrznych i zewnętrznych.Administrowanie środkami trwałymi oraz wartościami niematerialnymi i prawnymi.Administrowanie udziałami członkowskimi.Administrowanie usługami bankowości elektronicznej.Administrowanie systemem finansowo-księgowym Banku.Przeprowadzanie rozliczeń międzybankowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: jw.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA/Y
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2807
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
OFERUJEMY:stabilne zatrudnieniepracę w doświadczonym zespolewynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i kompetencjistałe godziny pracymożliwość rozwoju zawodowego.WYMAGANIA:wykształcenie minimum średniebiegła obsługa komputerapraktyczna umiejętność rozliczania płac zdolność analitycznego myślenia i formułowania wniosków,rzetelność, komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów,umiejętność budowania pozytywnych relacji oraz współpracy.Mile widziane doświadczenie pracy w księgowości.Szczegóły: https://bslubawa.pl/images/pdf/Praca_20200713.pdf
Nazwa pracodawcy: Bank Spółdzielczy w Lubawie
danePracodawcy_nip: 7440003070
danePracodawcy_regon: 000503907
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Rzepnikowskiego 2, 14-260 Lubawa, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV prosimy dostarczyć do dnia 24 lipca 2020 roku, na adres:Bank Spółdzielczy w Lubawie ul. Rzepnikowskiego 2, 14-260 Lubawa z dopiskiem PRACA, lubprzesłać na adres e-mail: sekretariat (at) bslubawa.pl,lub dostarczyć osobiście.Na podaniach prosimy o wskazywanie Państwa oczekiwań płacowych.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane aplikacje.Nie zwracamy przesłanych dokumentów.W CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli:Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej i przyszłychrekrutacji przez okres 2 lat.Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych dla kandydatów do pracy Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Lubawie z siedzibą przy ul. Rzepnikowskiego 2, 14-260 Lubawa, 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych -bezpieczenstwo (at) bslubawa.pl, tel. (89) 649 10 07, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji / przyszłych rekrutacji -na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r., 4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji / okres tej i przyszłych rekrutacji w okresie do 2 lat,5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody, 6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, 7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne, 8) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: iławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2807
Gmina pracodawcy: Lubawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lubawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964749
Adres strony pracodawcy: http://www.bslubawa.pl/
Ulica pracodawcy: Rzepnikowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.07.2020
Data dodania oferty pracy: 20.07.2020
Oferta pracy ważna do: 24.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e6437317f0a4bc644efdb66a88cc7dfc
Podobne oferty pracy
Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne, preferowane finansowe, co najmniej 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość zagadnień z zakresu prawa podatkowego, obsługa programów pakietu MS Office, w tym Excel, umiejętność organizacji pracy,konsekwencja, staranność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, współpraca w zespole.Poszukujemy osoby komunikatywnej, rzetelnej i sumiennej.Do zakresu obowiązków należeć będzie: Weryfikacja dostawców w zakresie podatku VAT.Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych oraz ich kontrola pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z zasadami rachunkowości i przepisami podatkowymi.Samodzielne dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych;Ewidencja i rozliczanie rozrachunków z kontrahentami i pracownikami;Bieżące analizowanie i uzgadnianie sald kont księgowych;Przygotowywanie oraz wykonywanie płatności związanych z zamówieniami.Przygotowywanie płatności oraz przelewów,Wyjaśnianie niezgodności związanych z płatnościami.Przygotowywanie danych księgowych do miesięcznych deklaracji podatkowych VAT.Przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych. Przygotowanie danych do sprawozdań do GUS.
"DANKO" HODOWLA ROŚLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Modzurów (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Radom (mazowieckie)
przygotowywanie dokumentów kadrowych na etapie zatrudniania pracowników, kompletowanie teczek, wykonywanie kopii elektronicznych akt
GEO GIGA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-03-14 - Piaseczno (mazowieckie)
Opracowywanie procesów technologicznych tj. plany technologiczne, instrukcje, programy CNC, opracowywanie dokumentacji materiałowej
"LENA WILKÓW" Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Wilków (dolnośląskie)
- sporządzanie sprawozdań finansowych- dekretowanie i księgowanie dokumentów- prowadzenie ewidencji księgowych - przygotowywanie deklaracji podatkowych - przygotowywanie przelewów bankowych- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-09 - Warszawa (mazowieckie)
sprzątanie pomiesczeń biurowych
GRADIAM Spółka z o.o. - 2017-12-28 - Cieszyn (śląskie)
-
BIURO RACHUNKOWE RACHMAN RÓŻA CHAZBIJEWICZ - 2017-06-01 - Białystok (podlaskie)
pelna księgowość, samodzielne stanowisko
Podlaska Federacja Sportu - 2019-01-08 - Białystok (podlaskie)
Pomoc mieszkańcom w wykonywaniu czynności opiekuńczo bytowych. Uczestniczenie w pracach zespołu terapeutyczno-opiekuńczego, indywidualna pomoc mieszkańcom.
kontakt przez PUP - 2020-05-22 - Wieleń (wielkopolskie)
nawiązywanie, utrzymywanie i obsługa kontraktów handlowych z klientami z Rosjii i Izraela
Przedsiębiorstwo "POLESIE" Jadwiga Hałajko - 2017-04-10 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
1. kontrola dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym, 2. samodzielne i kompleksowe prowadzenie ksiąg, 3. księgowanie dokumentów, 4. rozliczanie delegacji, 5. rozliczanie podatków (VAT,CIT,PIT), oraz sporządzanie deklaracji i informacji do odpowiednich Urzędów, 6. sporządzanie list płac i deklaracji ZUS, obsługa kadrowo-płacowa (umowy o pracę, zlecenia, dzieło), 7. komunikacja i obsługa Klientów
Biuro Rachunkowo-Podatkowe Elita Daniel Wójtowicz - 2020-02-18 - Lublin (lubelskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
BAKMOR SP. Z O.O. - 2018-03-08 - Kalisz (wielkopolskie)
-
Elżbieta Żynda Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe - 2017-11-17 - Klukowa Huta (pomorskie)
Bieżąca obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń, przygotowywanie zestawień i rozliczeń, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Bodzentyn (świętokrzyskie)
- Wystawianie rachunków dla odbiorców oraz innych dokumentów księgowych. Prowadzenie księgi właścicieli. Sporządzanie kosztów i przychodów. Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych. Sporządzanie zeznań i deklaracji podatkowych do urzędu skarbowego. Prowadzenie rozliczeń przez rachunek bankowy. Sporządzanie rozliczeń za dostawę mediów. Sporządzanie naliczeń miesięcznych zaliczek na poczet utrzymania nieruchomości wspólnej. Przygotowywanie zawiadomień o zmianie stawek dla wspólnot mieszkaniowych. Prowadzenie bieżącej korespondencji z właścicielami i innymi instytucjami. Obsługa klientów w zakresie szczegółowego udzielania informacji. Prowadzenie podstawowych działań windykacyjnych. Przygotowywanie informacji do wniosków kredytowych.- Wynagrodzenie: od 3000 do 4000 zł/brutto do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Istnieje możliwość zatrudnienia na 3/4 lub 1/2 etatu.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie w obsłudze wspólnot mieszkaniowych. Obsługa programów do rozliczenia wspólnot. Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kontakt e-mail: ula.knapik (at) vp.pl
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI URSZULA KNAPIK-KWAS - 2019-02-28 - Katowice (śląskie)
wykonywanie posadzek z różnych rodzajów drewna i innych materiałów przy zastosowaniu odpowiednich narzędzi, sprzętu pomocnicznego oraz maszyn do obróbki drewna
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Zawada (małopolskie)
wystawianie faktur zakupu, faktur RR, dekretowanie i księgowanie faktur zakupu towaru (krajowe, zagrniczne WNT), wprowadzanie wyciągów bankowych, przygotowywanie przelewów bankowych, prowadzenie kadr i płac (przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracownika, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, rozliczanie urlopów), naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, URZĄD SKARBOWY, rozliczanie czasu pracy kierowców kat. C wynagrodzenie do negocjacji
Grajewscy Sp. Jawna - 2019-03-22 - Świebodzice (dolnośląskie)
Prowadzenie pełnej księgowości obsługiwanych podmiotów, księgowanie faktur, sporządzanie deklaracji VAT
FORSAGE TRANSPORT SP.Z.O.O. - 2019-09-23 - Częstochowa (śląskie)
Pomoc w wyborze odpowiedniej oferty i dostosowywanie jej do potrzeb klientów. Obsługiwanie klientów indywidualnych i grupowych zapoznawanie ich z aktualnymi ofertami wycieczek i finalizowanie procesu sprzedaży.
F.H.U. "Casablanca"Radosław Duszczyk - 2020-07-30 - Siedlce (mazowieckie)
REALIZACJ APODSTAWOWOYCH ZADAŃ W RAMACH DANEGO OBSZARU KSIĘGOWEGOWSPÓŁPRACA Z, WSPARCIE DLA INNYCH CZŁONKÓ ZESPOŁU, UCZESTNICTWO W USPRAWNIENIU PROSEĆÓW, WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE: ŚREDNIE, LUB WYŻSZE, WIEDZA O EKONOMII LUB KSIĘGOWOŚCI, ZNAJOMOŚĆ MS EXCEL, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGOPRACA WG ZMIAN W GODZ. 8-18 NA KU SŁOŃCU 67CV NA E-MAIL rekrutacja (at) metro-services.pl
METRO SERVICES PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie pacjentów i przydzielanie nr stolików wg zleconych diet, opracowywanie dziennych jadłospisów, sprawdzanie przygotowanych do wydania porcji pod względem ilościowym i jakościowym, prowadzenie prelekcji na temat żywienia w chorobie cukrzycowej. Praca w Kołobrzegu w godz. 7-14:35 (umowa na zastępstwo).
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe Ministerstwa Spraw Wew. i Adm. w Kołobrzeg - 2020-06-03 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
samodzielna księgowa, prowadzenie księgowości spółki z o.o.
GOSPODARKA KOMUNALNA W BABICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-14 - Babice (małopolskie)
Dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów zakupów towarów i usług w obrocie krajowym i zagranicznym, sporządzanie deklaracji VAT, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgodnienia ich kontami księgi głównej, sprawdzanie, i kontrolowanie rozrachunków firmy.
Zakład Produkcji Opakowań "Karton-Pak" S.A. - 2018-07-20 - Nowa Sól (lubuskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: szycie wyrobów z różnych materiałów włókienniczych z użyciem maszyn szwalniczych; WYMAGANIA: brak
ARCON OVERSEAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-19 - Lubliniec (śląskie)
Księgowanie, prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, prowadzenie szkoleń, dojazd do klientów.
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Komorów (mazowieckie)
zgodnie z zawodem m.i. wsparcie techniczne, prace instalacyjne, drobne naprawy
DFS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-14 - Słupsk (pomorskie)
składanie siatek krepowanych na krosnach, cięcie siatek na wymiar, prace gospodarcze i inne zlecone przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Studzian (podkarpackie)
sporządzanie oraz składanie wniosków kredytowych oraz wniosków gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych, księgowanie wyciągów bankowych, wykonywanie przelewów bankowych, bieżący kontakt z brokerem ubezpieczeniowym oraz bankiem, rozrachunki z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Zabrze (śląskie)
samodzielne prowadzenie ksiąg handlowych, ksiąg przychodów i rozchodów, ryczałt
BIURO RACHUNKOWE "CENT" S.C. DANUTA CHOLEWA, BERNADETTA NIEWIAROWSKA - 2017-03-13 - Wieliczka (małopolskie)
Ogólne prace biurowe w dziale księgowości.
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Żary (lubuskie)