KSIĘGOWA/Y Gdańsk oferta pracy Biuro Rachunkowe SOFIN Grażyna Sobka
Stanowisko: KSIĘGOWA/Y
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: •Prowadzenie pełnej księgowości Wspólnot Mieszkaniowych•Samodzielne dekretowanie i księgowanie dokumentów z uwzględnieniem ich kwalifikacji do podatku dochodowego od osób prawnych •Sporządzanie i kontrola dokumentów księgowych wg określonych standardów•Prowadzenie rozliczeń podatkowych•Sprawdzanie księgi rachunkowej i dowodów będących podstawą wpisu do nich
Data publikacji: 2016-11-04
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe SOFIN Grażyna Sobka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lęborska 3, 80-386 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•Prowadzenie pełnej księgowości Wspólnot Mieszkaniowych•Samodzielne dekretowanie i księgowanie dokumentów z uwzględnieniem ich kwalifikacji do podatku dochodowego od osób prawnych •Sporządzanie i kontrola dokumentów księgowych wg określonych standardów•Prowadzenie rozliczeń podatkowych•Sprawdzanie księgi rachunkowej i dowodów będących podstawą wpisu do nich
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA/Y
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, 5 letnie doświadczenie zawodowe, dobra znajomośc języka angielskiego. Miejsce pracy: Gdańsk. Kontakt telefoniczny: 501266518, mailowy: biuro (at) sofin.gda.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Biuro Rachunkowe SOFIN Grażyna Sobka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
Lęborska 3, 80-386 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Lęborska
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: biuro rachunkowe, doradztwo podatkowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 04.11.2016
Oferta pracy ważna do: 30.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykonywanie prac murarskich pod nadzorem kierownika budowy
Firma Usługowo-Budowlana "WRÓBLEWSKI" Andrzej Wróblewski w Bielsku Podlaskim - 2018-06-22 - Hajnówka (podlaskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe; min. 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku księgowej; mile widziane kursy dokształcające z zakresu rachunkowości; znajomość ustawy o podatku VAT oraz podstawowe wiadomości z zakresu ustawy o rachunkowości; Zakres obowiązków: księgowanie i dekretowanie dokumentów; uzgadnianie kont i podatku VAT; obsługa programu księgowo-finansowego (mile widziana znajomość programu AXCEL); umiejętność pracy w zespole; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; wynagrodzenie do indywidualnego uzgodnienia z pracodawcą
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W GLIWICACH - 2016-10-13 - Gliwice (śląskie)
prace pomocnicze w kuchni w restauracji włoskiej (praca od pon. do czwartku do 21 a od piatku do niedz. do 22.00)Cv na adres: manager (at) finezzeitaliane.eu
Finezze Italiane Polska sp. z o.o - 2017-03-03 - Wadowice (małopolskie)
sprzątanie marketu
GREEN CLINIC, GREEN CLEAN KATARZYNA MALANOWICZ-DENISIUK - 2016-10-12 - Żory (śląskie)
•sporządzanie przelewów;•dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych; •sporządzanie dokumentacji kasowej;•prowadzenie pogotowia kasowego;•codzienna kontrola stanu środków;•prowadzenie rozliczeń z pracownikami firmy;•przygotowywanie dokumentów księgowych do realizacji; •nadzór nad zatwierdzaniem dokumentów przez pracowników merytorycznych;•sporządzanie niezbędnych zestawień w celu przygotowywania analizy i sprawozdawczości;•wykonywanie innych zadań zleconych przez Główną Księgową i Dyrektora.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Stara Morawa (dolnośląskie)
praca jako blacharz-lakiernik przy naprawach maszyn koszących
F.H.U. FLORTOM Tomasz Florek - 2017-12-22 - Gaboń (małopolskie)
Prace pomocnicze przy robotach brukarskich.
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Włodawa (lubelskie)
Oobsługi finansowo - księgowa Firmy, klientów, dostawców i kontrahentów. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Wystawianie i księgowanie faktur. Wypełnianie i wysyłanie deklaracji podatkowych.
DOMEL-DOMY Sp. z o.o. - 2018-10-03 - Jaworzno (śląskie)
Kucharz - kuchna polska i śródziemnomorska.Dwie zmiany:od 10-18od 18-24
GK-LIS sp. z o.o. sp. komandytowa - 2016-04-14 - Mielec (podkarpackie)
Instruktaż w zakresie BHP na stanowisku pracy, zapoznanie się ze struktura organizacyjną ARR OT w Gdyni, poznanie zasad korzystania z dok. orzeznaczonych do użytku służbowego. Poznanie zasad i zagadnień związanychz ochroną danych osobowych. Zapoznanie się z Zarządzeniami Prezesa ARR w sprawie zagadnień dotyczących mechanizmów Wspólnej Polityki Rolnej. Sporządzanie dokumentacji oraz pomoc w prowadzeniu spraw biurowych w Sekcji Operacyjnej. Zapoznanie sie z zakresem działań innych Sekcji w Oddziale.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie ksiąg podatkowych.
BIURO USŁUG KSIĘGOWYCH HELENA FOMIENKO - 2018-01-23 - Kalisz (wielkopolskie)
Praca w Wydziale Odlewniczym - produkcja od zalania do oczyszczania produkcji odlewniczej
Zakłady Metalurgiczne Pomet S.A. - 2016-04-08 - Poznań (wielkopolskie)
STANOWISKO: MISTRZPLANOWANIE I ORGANIZOWANIE PRACY PODLEGŁYCH BRYGAD, KIEROWANIE ICH DZIAŁANIAMI Z ZACHOWANIEM PRZEPISÓW BHP, P.POŻ I OCHRONY ŚRODOWISKA, USTALANIE W POROZUMIENIU Z KIEROWNIKIEM REMONTU KOLEJNOŚCI WYKONYWANYCH PRAC, NADZOROWANIE WYKONYWANYCH PRAC, KOORDYNOWANIE WSPÓŁPRACY Z INNYMI WYDZIAŁAMI STOCZNI, PODEJMOWANIE DECYZJI W SPRAWACH TECHNOLOGICZNO-TECHNICZNYCH W OPARCIU O STOSOWNE PRZEPISYWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE TECHNICZNE, ZNAJOMOŚĆ BUDOWY JEDNOSTEK PŁYWAJĄCYCH, ZNAJOMOŚĆ PROCESÓW TECHNOLOGICZNYCH ORAZ CZYTANIA DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ, UMIEJĘTNOŚĆ PLANOWANIA I ORGANIZACJI PRACY, UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW, MIN 5 LAT PRACY W PRZEMYŚLE STOCZNIOWYM, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, MILE WIDZIANE UPRAWNIENIA DO OBSŁUGI URZĄDZEŃ TRANSPORTU BLISKIEGO.
MORSKA STOCZNIA REMONTOWA GRYFIA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prace montażowe i remontowe instalacji wodnych, kanalizacyjnych i grzewczych
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Ogrodzieniec (śląskie)
Pomoc przy produkcji wyrobów garmażeryjnych
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Zawiercie (śląskie)
Prowadzenie dokumentów w biurze rachunkowym, znajomość ewidencji księgowych oraz programu płatnika.
BDP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-18 - Otwock (mazowieckie)
Prowadzenie księgowości Wspólnot Mieszkaniowych.Godziny pracy 8-16
Zarządzanie i Administrowanie Nieruchomościami Biuro Obsługi Wspólnot Mieszkaniowych Izabela Jancewicz-Bielawska - 2018-10-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Kleczew (wielkopolskie)
ewidencja dokumentów księgowych, sporządzanie sprawozdań, rozliczanie przedsiębiorstw
Abak Spółka Akcyjna - 2018-07-24 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Administrowanie nieruchomością: zawieranie umów najmu, przeglądy budynku, usuwanie awarii przy współpracy z fachowcami.
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Andrychów (małopolskie)
Przywożenie, rozwożenie materiałów na budowę
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "Andbud" - 2017-05-26 - Gdańsk (pomorskie)
wprowadzanie dokumentów do programu INSERT, dekretowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy;przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy; sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami; podejmowanie współpracy z kierownictwem i doradztwo w zakresie administracyjnej obsługi zatrudnienia; naliczanie wynagrodzeń pracowniczych oraz świadczeń z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego;naliczanie i odprowadzanie składek do ZUS;naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od wynagrodzeń;obliczanie kwoty do wypłaty dla pracowników; sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracjiGodzina 8-16Kontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) graftax.pl
Graf Consulting sp. z o.o. - 2018-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa platformy sklepowej OpenCart. Wprowadzanie nowych produktów do sklepu internetowego. Przygotowywanie ofert sprzedaży w programach graficznych (katalogi, cenniki, banery). Promowanie produktów w internecie. Składanie zamówień w hurtowniach. Nauka sposoby wyliczania cen detalicznych. Nauka metod zarządzania zapasami, analiza produktów ABC XYZ. Obsługa programu Subiekt GT. Obsługa kasy fiskalnej. Sporządzanie raportów kasowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- Księgowanie dokumentów- Uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej- Sprawdzanie poprawności rachunkowej, przygotowanych deklaracji i sprawozdań- Przygotowywanie przelewów bankowych- Potwierdzenie i uzgadnianie saldz kontrahentami- Prowadzenie akt osobowych pracowników- Sporządzanie list płac oraz deklaracji rozliczeniowych do ZUS i urzędu Skarbowego- Sporzadzanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego- Rozliczanie roczne PIT z Urzędem Skarbowym- Prowadzenie spraw bieżących biura
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Kartuzy (pomorskie)
Asystowanie lekarzowi przy pracy z pacjentem, sterylizacja narzędzi oraz gabinetu, dbanie o czystość pomieszczeń, wykonywanie zabiegów zgodnie z uprawnieniami, praca w godz. 8-16, miejsce pracy: Tarnowskie Góry, Olesno.
NZOZ Megadent Przychodnia Specjalistyczna Jacek Drab - 2016-10-25 - Olesno (opolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji księgowej firm
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Mieszkowice (zachodniopomorskie)
Spawacz
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Plewiska (wielkopolskie)
rozładunek i załadunek towarów zgodnych z dokumentami wz, utrzymanie czystości magazynu i wózka widłowego,samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, dbałość o powierzony towar i mienie,przyjmowanie i przechowywanie towaru wg daty produkcji i przydatnośći,inwentaryzowanie,informowanie i zasobach magazynowych.
Centrum Budownictwa KF - 2016-09-20 - Legnica (dolnośląskie)