KSIĘGOWA/WY Moszczanka oferta pracy WEKO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KSIĘGOWA/WY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: wykształcenie min. średnie5 lat stazu pracy w dziale księgowościwymagane doświadczenie w prowadzeniu pełnych ksiąg handlowych zgodnie z ustawą o rachunkowościznajomość obsługi programów księgowychmile widziana znajomość obsługi programu Rewizor i Subiektznajomość obsługi MS Officeznajomość prawa podatkowego i zasad rachunkowościbardzo dobra organizacja pracysumienność, rzetelność, odpowiedzialność, samodzielność, dokładność, zdolności analitycznekomunikatywność i dyspozycyjnośćprawo jazdy kat. B, mobilnośćKompleksowa i terminowa ewidencja księgowa, prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych oraz dokonywanie odpisów amortyzacyjnych, prowadzenie na bieżąco i zgodnie z przepisami ewidencji, m.in. raporty kasowe, ewidencję obrotu magazynowego i inne, uzgadnianie sald z kontrahentami, kontrola pod względem formalno-rachunkowym faktur i innych dokumentów firmy, sporządzanie deklaracji podatkowych w zakresie podatku od nieruchomości, kontrola poprawności dokumentacji księgowej, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS).1 zmianawynagrodzenie: 2250 zł brutto
Data publikacji: 2019-02-13
Lokalizacja: Moszczanka (wielkopolskie)
Pracodawca: WEKO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:63-440 Moszczanka 96, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykształcenie min. średnie5 lat stazu pracy w dziale księgowościwymagane doświadczenie w prowadzeniu pełnych ksiąg handlowych zgodnie z ustawą o rachunkowościznajomość obsługi programów księgowychmile widziana znajomość obsługi programu Rewizor i Subiektznajomość obsługi MS Officeznajomość prawa podatkowego i zasad rachunkowościbardzo dobra organizacja pracysumienność, rzetelność, odpowiedzialność, samodzielność, dokładność, zdolności analitycznekomunikatywność i dyspozycyjnośćprawo jazdy kat. B, mobilnośćKompleksowa i terminowa ewidencja księgowa, prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych oraz dokonywanie odpisów amortyzacyjnych, prowadzenie na bieżąco i zgodnie z przepisami ewidencji, m.in. raporty kasowe, ewidencję obrotu magazynowego i inne, uzgadnianie sald z kontrahentami, kontrola pod względem formalno-rachunkowym faktur i innych dokumentów firmy, sporządzanie deklaracji podatkowych w zakresie podatku od nieruchomości, kontrola poprawności dokumentacji księgowej, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS).1 zmianawynagrodzenie: 2250 zł brutto
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA/WY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Moszczanka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Raszków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Doświadczenie na stanowisku (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programów księgowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa programów komputerowych - subiect, rewizor, rachmistrz
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
WEKO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
63-440 Moszczanka 96, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i LM nalezy przesłać na adres email: justyna.zwierz (at) weko.plpracodawca zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Raszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Moszczanka
Numer budynku pracodawcy: 96
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 13.02.2019
Oferta pracy ważna do: 31.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów i przygotowywanie kalkulacji polis oraz korespondencji, obsługa komputera
Centrum Finansowe SŁOWIŃSCY Jacek Słowiński - 2016-08-31 - Police (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
hodowla drobiu, dbanie o dobrostan, przygotowywanie obiektu do cyklu produkcyjnego, wykonywanie prac porządkowych
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Brudnice (mazowieckie)
praca w markecie w Białymstoku
kontakt przez OHP - 2016-07-01 - Białystok (podlaskie)
doraźna pomoc prawna osobom znajdującym się w sytuacji kryzysowej; indywidualne konsultacje prawne dla rodzin dotkniętych przemocą w rodzinie i rodzin w kryzysie; sporządzanie opinii prawnych oraz pomoc w przygotowaniu dokumentacji procesowej; prowadzenie dokumentacji w zakresie w/w działań. Wymagane dokumenty - kopie winny być podpisane: 1. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; 2. oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni praw publicznych i o niekaralności; 3. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji związanej z informacją o możliwości składania ofert pracy na umowę zlecenie zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych; 4. życiorys ( CV) i list motywacyjny. Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją " UMOWA ZLECENIE- PRAWNIK" w terminie do dnia 20 grudnia 2016 roku do godz: 14:00 w sekretariacie- pokój nr 7 w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Gd. Aplikacje, które wpłyną lub zostaną dostarczone po terminie wskazanym nie będą rozpatrywane- za datę wpływu uważa się termin doręczenia dokumentów. Planowany termin rozpoczęcia zlecenia od styczeń 2017 roku ( umowa zlecenie do dnia 31 grudnia 2017r.). Czas wykonywania zlecenia nie mniej niż 32 godziny w miesiącu- podzielone na 2 lub 3 dyżury w tygodniu.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2016-12-13 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
koszenie, pielęgnacja zieleni, nawożenie, cięcie, sprzątanie, sianie, sadzenie
PPHU POSTA Piotr Stasiak - 2017-04-03 - Danków (lubuskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
-weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym- wprowadzanie dokumentów do systemów informatycznych- segregowanie dokumentów-przygotowywanie dokumentów- wykonywanie czynności zleconyc przez opiekuna
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Kluczbork (opolskie)
Naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie pełnej księgowości.Obsługa programów Płatnik i SYMFONIA, rozliczanie dotacji.
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Lublinie - 2017-09-25 - Lublin (lubelskie)
pon- pt 9-17
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Opole (opolskie)
praca w biurze rachunkowym, obsługa programów księgowych
BIURO RACHUNKOWE Bożena Nieświec - 2019-02-27 - Świętochłowice (śląskie)
praca biurowa, opracowywanie dokumentacji, prowadzenie baz danych, praca w terenie kontrola obiektów
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Drezdenko (lubuskie)
Wykształcenie: wyższe lub średnie; specjalność praf. - rachunkowość i finanse; min. 2 lata doświadczenia w księgowości; mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego; dobra znajomość aktualnych przepisów prawa podatkowego; mile widziana znajomość programu OPTIMA,WAPRO; zakres obowiązków: dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych tj. faktur zakupu i sprzedaży zarówno krajowych jak i zagranicznych, wyciągów bankowych, raportów kasowych, list płac, dowodów wewnętrznych, delegacji itp., analiza dokumentów pod względem przepisów podatkowych, sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, PIT, CIT), sporządzanie sprawozdań finansowych, analiz finansowych dla klienta, sprawozdań do GUS; prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OPI BIURO RACHUNKOWOŚCI I FINANSÓW AGNIESZKA OLBRYŚ - 2017-09-27 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie dokumentacji, archiwizacja dokumentów firmy, kompleksowa obsługa biura, obsługa programów niezbednych w prowadzeniu firmy transportowej.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Gostynin (mazowieckie)
prowadzenie małej księgowości (PKPiR, ryczałt ewidencjonowany, ewidencje VAT, naliczanie podatków PIT oraz VAT); Możliwość dalszego rozwoju i awansu. Praca w godzinach 8-16
Biuro Rachunkowe LIDER - 2016-12-06 - Opole (opolskie)
obsługa programu księgowo-finansowego
EXPERT Biuro Rachunkowe Emilia Jabłońska - 2018-05-17 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Samodzielne prowadzenie spraw księgowych, płacowych oraz zus przy użyciu programów komputerowych dla klientów naszego biura księgowego rozliczających się na podstawie księgi przychodów i rozchodów, ryczałtu lub karty podatkowej.
UNIAGENT SP. Z O.O. - 2018-07-18 - Kęty (małopolskie)
wg załacznika
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
samodzielne prowadzenie książki przychodów i rozchodów, sporządzanie zeznań podatkowych
Kancelaria Doradcy Podatkowego SUPER NOWA Piotr Maciejewski - 2018-04-19 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
BUDOWANIE DOBREGO KONTAKTU Z KLIENTAMI W PODLEGŁYM REGIONIE, POSZUKIWANIE NOWYCH PUNKTÓW SPRZEDAŻY (PONAD DOSTARCZONĄ BAZĘ), TWORZENIE ZAMÓWIEŃ I ROZWÓJ OFERTY PRODUKTOWEJ W DANEJ LOKALIZCJI, ZAPEWNIANIE DOSTĘPNOŚCI PRODUKTÓW I WŁAŚCIWEJ AKTYWACJI W PUNKCIE SPRZEDAŻY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, WYŻSZE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ TECHNIK SPRZEDAŻY, PRAWO JAZDY KAT.B, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO;MIEJSCE PRACY: SZCZECIN I OKOLICE;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL d.ozga (at) interkadra.pl
INTERKADRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Tworzenie i księgowanie dokumentów związanych z majątkiem trwałym jednostki, prowadzenie ewidencji środków trwałych obcych, rozliczanie inwentaryzacji majątku trwałego.
Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej - 2018-11-14 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Współpraca w prowadzeniu pełnej księgowości firmy produkcyjnej:- księgowanie faktur,- uzgadnianie i weryfikacja kont księgowych,- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- sporządzanie deklaracji do US, GUS, PFRON,- rozliczanie kosztów delegacji służbowych, Praca w godz. 8-16; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-16
Aerosol Service Sp. z o.o. - 2016-07-11 - Charnowo (pomorskie)
Praca w zawodzie spawacza gazowego.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Kraków (małopolskie)
nadzór i kontrola nad dokumentacją przychodzącą, sprawdzanie dokumentów zakupu, wprowadzanie danych dot. zakupów do systemu komputerowego i uzgadnianie kont rozliczeniowych, sporządzanie raportów dot. zakupów, sporządzanie raportów na potrzeby sporządzania deklaracji VAT, terminowe sporządzanie dokumentacji sprawozdawczej do GUS, wykonywanie raportów na potrzeby bilansu skonsolidowanego, sporządzanie deklaracji Intrastat, archiwizowanie dokumentów finansowych
"PLATI POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-20 - Kwidzyn (pomorskie)
usuwanie awarii maszyn, raportowanie, wykonywanie przeglądów w systemie SAP, prace z zakresu mechatroniki, robotyki i oceny stanu technicznego maszyn, programowanie sterowników Siemens S7
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Polkowice (dolnośląskie)
dekretacja i ewidencja dokumentów księgowych wewnętrznych izewnętrznych prawidłowe znakowanie i archiwizacja dokumentówksięgowych wykrywanie i rozwiązywanie problemów związanych ztransakcjami księgowymi współpraca z udziałowcami, audytoramiwewnętrznymi i zewnętrznymi, dostawcami i odbiorcami sporządzanieraportów i analiz finansowych sporządzanie deklaracji podatkowych(VAT)
IFM ECOLINK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-17 - Opole (opolskie)
Wykształcenie wyższe, kierunek: finanse, rachunkowość, ekonomia. wymagane doświadczenie minimum 3 latnie, znajomość języka angielskiego w stopniu. komunikatywnym. Księgowanie, weryfikacja, sprawdzanie faktur kosztowych, magazynowych, weryfikacja i uzgadnianie VAT naliczanego i należnego do deklaracji VAT, weryfikacja kont rozrachunków, księgowanie leasingów. kontakt z pracodawcą poprzez formularz dostępny na stronie www.ecol.com.pl.
ECOL SP. Z O.O. - 2016-11-08 - Rybnik (śląskie)
Staż w firmie GERVASI POLAND.Miejsce odbywania stażu w Kielcach.Program stażu do zapoznania w pokoju nr 18.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
- praca na produkcji, praca przy obsłudze maszyn i urządzeń (krajalnica, smarowaczka, piec, linia do produkcji czekolady)
FABRYKA WYROBÓW CUKIERNICZYCH " JAGO " JAN GOGOLEWSKI - 2018-05-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca pedagogiczna z czytelnikami, prace organizacyjne, współpraca z rodzicami, współpraca z innymi bibliotekami i instytucjami oświatowo - wychowawczymi, inne prace zlecone przez Dyrektora.
ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO - 2017-07-07 - Szprotawa (lubuskie)