KSIĘGOWA (WIECHLICE) Wiechlice oferta pracy Niepubliczny Zespół Szkół w Wiechlicach
Stanowisko: KSIĘGOWA (WIECHLICE)
Wynagrodzenie: od 1 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji księgowej, naliczanie płac, rozlicenia ZUS i US.
Data publikacji: 2018-09-19
Lokalizacja: Wiechlice (lubuskie)
Pracodawca: Niepubliczny Zespół Szkół w Wiechlicach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jesionowa 3, 67-300 Wiechlice, powiat: żagański, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji księgowej, naliczanie płac, rozlicenia ZUS i US.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 0.25
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 10
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Godziny pracy do ustalenia między 8-16 (możliwa praca np. 2 dni w tygodniu)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA (WIECHLICE)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wiechlice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żagański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szprotawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Data zakończenia pracy: 30.09.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse, księgowość
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Niepubliczny Zespół Szkół w Wiechlicach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Adres pracodawcy:
Jesionowa 3, 67-300 Wiechlice, powiat: żagański, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Na spotkanie z pracodawcą należy zgłosić się z otrzymanym skierowaniem do pracy oraz dokumentami aplikacyjnymi.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: żagański
Gmina pracodawcy: Szprotawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wiechlice
Ulica pracodawcy: Jesionowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: Zespół Szkół, Gimnazjum
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 19.09.2018
Oferta pracy ważna do: 18.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
księgowanie dokumentów -księga przychodów
DORBIS Doradca Podatkowy Nr 04674 Bogumiła Sorgowicka - 2018-08-16 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
-Ochrona obiektu przemysłowego,-Miejsce pracy: Swarożyn,-Praca zmianowa 7-19, 19-7 lub całodobowo 7-7.Spotkanie rekrutacyjne odbedzie się 10.05.2016 r. w PUP Tczew. Zapisy u Doradców Klienta. Zapraszamy!
AGENCJA OCHRONY SKORPION - 2016-04-19 - Swarożyn (pomorskie)
kontrpla dokumentów, bieżące prowadzenie księgowości , aktualizacja kart najmu lokali, wprowadzanie dokumentów księgowych, sporzadzanie wydruków
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Kutno (łódzkie)
Obsługa wtryskarek
ELŻBIETA GRZELAK EGKAL PRZEDSIĘBIOTRSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE - 2017-03-30 - Kalisz (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Wolsztyn (wielkopolskie)
dekretacja i księgowanie dokumentów,rowadzenie ewidencji księgowych, weryfikacja dokumentów pod względem rachunkowym i podatkowym, kontrola, analiza i uzgadnianie kont z kontrahentami, udział w przygotowaniu raportów i sprawozdań finansowych pod nadzorem przełożonego w udzielanie wsparcia i wyjaśnień Klientom
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Poznań (wielkopolskie)
-
Kujach LOGISTIC Patrycja Kujach - 2015-11-30 - Łubiana (pomorskie)
prace wykończeniowe (domy jednorodzinne), murowanie, układania glazury, parkietów drewnianych i paneli oraz inne prace wykończeniowe
SYMISZCZ Vasyl Mishchuk - 2016-02-03 - Karczew (mazowieckie)
Prace ślusarskie na zakładzie przy produkcji balustrad.
JUSTYNA MROZIŃSKA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "JUSTYNA" - 2017-07-13 - Psary (dolnośląskie)
zarządzanie działem handlowym, realizacja i rozwój planu sprzedaży, koordynowanie sprzedaży produktów, wsparcie w sprzedaży bezpośredniej, negocjacje handlowe i opieka nad klientami, opracowywanie strategii sprzedaży, aktywne poszukiwanie nowych klientów biznesowych oraz flotowych, prezentacja produktów handlowych w salonie i poza, monitorowanie i analizowanie rynku, planowanie, organizacja oraz zarządzanie procesami sprzedaży i podległym personelem
Auto-Centrum M.Z. Kierat Sp. Jawna - 2017-01-03 - Tychy (śląskie)
1) przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów zawieranych przez Centrum oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi Centrum w tym zakresie;2) opracowywanie informacji niezbędnych do sporządzania planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;3) prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;4) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;5) udział w pracach komisji przetargowej - sporadycznie,6) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma itp.),7) ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne) - dotyczy w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;8) koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista w zespole ds. organizacji i monitoringu we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 19.02.2018r. do godziny 15:00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji p. Ewa Żmuda, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00:14.00.Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Drobne prace remontowe, koszenie trawy, odśnieżanie
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Piotrowicach - 2017-07-12 - Piotrowice (dolnośląskie)
obsługa klienta, prowadzenie księgowości firm
Biuro Obrachunkowe, Doradca Podatkowy Jadwiga Pogońska - 2017-06-22 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
- prace malarskie- szpachlowanie, malowanie
Studio J - Jacek Napierała - 2016-08-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, eksponowanie towaru
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MLEKS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-08-16 - Wyszków (mazowieckie)
KSIĘGOWANIE NA KONTACH, SPORZĄDZANIE LIST PŁAC, UKŁADANIE DOKUMENTÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, WYŻSZE, PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA;WYMIAR CZASU PRACY DO UZGODNIENIA, MOŻLIWOŚĆ PRACY NA UMOWĘ ZLECENIE;NA SPOTAKNIE Z PRACODAWCĄ UMAWIAĆ SIĘ TEL: 914894259
MARKA KONSULTACJE PODATKOWE I USŁUGI KSIĘGOWE DANUTA KACZMAREK - 2017-11-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- KONTROLA ORAZ WPROWADZANIE DOKUMENTÓW DO PROGRAMU KSIĘGOWEGO,- SPORZĄDZANIE DEKLARACJI DO ZUS I US,- BIEŻĄCY KONTAKT Z KLIENTEM.
KANCELARIA BIEGŁEGO REWIDENTA GALICJA SP. Z O.O. - 2016-11-25 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowo - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
układanie płytek gresowych na posadzkach i schodach
"Budwix" Usługi Ogólnobudowlane Wiesław Skrzypiec - 2017-05-10 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
prowadzenie ksiag rachunkowych,rozliczanie podatków i VAT-rachunkowość zarządcza
Serwis Budowy S.A - 2017-05-04 - Trzebinia (małopolskie)
ksiegowa
Maksymilian Chałczyński Kancelaria Prawa Podatkowego Konsulting Szkolenia Audyt MMCH w Kozienicach - 2017-05-10 - Kozienice (mazowieckie)
Spawanie konstrukcji stalowych, pierwsza umowa w ramach umowy zlecenie. Proponowane wynagrodzenie 17 zł/godz.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Świętoszów (dolnośląskie)
zakup materiałów i wyrobów u indyjskich dostawców, wspomaganie pracy indyjskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z indyjskimi produktami, wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-DOKONYWANIA PRAWIDŁOWYCH ROZLICZEŃ FINANSOWYCH, PODATKOWYCH ORAZ PROWADZENIA DOKUMENTACJI FINANSOWO-PODATKOWEJ,- BIEŻĄCEJ ANALIZY WYNIKÓW FINANSOWYCH FIRMY,-PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI ZGODNIE Z USTAWĄ O RACHUNKOWOŚCI ,OPRACOWYWANIA DOKUMENTACJI, W SZCZEGÓLNOŚCI SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH, MIESIĘCZNYCH, KWARTALNYCH, ROCZNYCH, INFORMACJI DODATKOWEJ, SPORZĄDZENIE BILANSU SKONSOLIDOWANEGO, PROWADZENIE RACHUNKU ZYSKÓW I STRAT, RACHUNKU PRZEPŁYWÓW PIENIĘŻNYCH ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMINADZÓR NAD PROWADZENIEM SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH, ROZLICZENIAMI PRACOWNIKÓW, ZLECENIOBIORCÓW, KONTRAHENTÓW ZLECENIODAWCY I SPÓŁEK POWIĄZANYCH Z ZUS I US, W TYM ODPROWADZANIEM SKŁADEK NA FUNDUSZ PRACY, FUNDUSZ GWARANTOWANYCH ŚWIADCZEŃ PRACOWNICZYCH, PFRON, A TAKŻE PROWADZENIEM DOKUMENTACJI I EWIDENCJI WYM
ASKLEPIOS B.P. SP. Z O.O. - 2017-10-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Prace biurowe, opisywanie zamówień itp.
DEVO Jerzy Karwacki w Łomży - 2016-06-08 - Łomża (podlaskie)
- Obsługa korespondencji,- Obsługa urządzeń biurowych,-Wypełnianie deklaracji podatkowych,- Księgowanie faktur.
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Łódź (łódzkie)
szycie rajstop
P.P.H.U. ANMAR Maria Latek - 2017-11-03 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Zduńska Wola (łódzkie)
Wykształcenie: średnie/ wyższe; 3 lata stażu pracy;doświadczenie w rachunkowości; znajomość programu Symfonia Kadry i Płace oraz FK; prowadzenie pełnej księgowości; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ŚLĄSKIE STOWARZYSZENIE CHORYCH NA SM SEZAM - 2018-08-20 - Gliwice (śląskie)