KSIĘGOWA W BIURZE RACHUNKOWYM Białystok oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KSIĘGOWA W BIURZE RACHUNKOWYM
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: -
Data publikacji: 2017-01-24
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA W BIURZE RACHUNKOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie w księgowości
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Pogodna 63/1, 15-365 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: wstepnie kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Pogodna
Numer budynku pracodawcy: 63/1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 24.01.2017
Oferta pracy ważna do: 22.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rozdzielenie zadań produkcyjnych na poszczególne działy, opracowanie rysunków wykonawczych, kontrola obiegu wewnętrznych dokumentów produkcji. Ustawianie i programowanie maszyn CNC
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Gniew (pomorskie)
Dekretowanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu, kontrola rozrachunków, sporządzanie zestawień księgowych dla klientów, sporządzanie deklaracji podatkowych, sporządzanie sprawozdań statystycznych. Umowa na okres próbny, następnie na czas nieokreślonyPraca w godzinach 8:00 - 16:00Kontakt z pracodawcą: d.olszewska (at) iniout.pl lub 534-811-900
Initium Outsourcing Sp. z o.o. - 2017-08-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Naliczanie i rozliczanie wynagrodzeń, rozliczenia z ZUS, US z tytułu płac, rozrachunki z PFRON, pełna księgowość, rozliczanie z US z tytułu podatku dochodowego od osób prawnych
Nadleśnictwo Jędrzejów - 2017-06-23 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Wręczanie ulotek
kontakt przez OHP - 2018-01-08 - Zabrze (śląskie)
obsługa klienta na najwyższym pozioomie, w tym udzielanie informacji odnośnie oferty handlowej, naliczanie i przyjmowanie należności za zakupiony przez klientów towar
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Pszczyna (śląskie)
Mile widziana znajomość księgowości wspólnot mieszkaniowych.Księgowanie i rozliczanie wspólnot mieszkaniowych. Umowa na zastępstwo, na około 1,5-2 lata.Kontakt z pracodawcą tel. 691 510 094, dkruczek (at) wro-dom.plInformacja o ofercie w sali E.
Zakład Gospodarki Nieruchomościami WRO-DOM Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa ładowarki , naprawa drobnych usterek
"Ibocars" Sp. z o.o - 2016-06-08 - Jenin (lubuskie)
Sprzątanie klatek schodowych, mycie podłóg, mycie okien, zamiatanie chodników.Proponowany okres zatrudnienia 1 rokUmowa zlecenie około 80h w m-cu.Godziny pracy 9-13.Sala B
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Wrocław (dolnośląskie)
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Opole (opolskie)
Rejestrowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym. Analiza, uzgadnianie kont księgowych. Analiza dokumentów dotyczących rozliczeń projektów unijnych i przygotowywanie odpowiednich zestawień i sprawozdań. Organizowanie i nadzorowanie obiegu dokumentów. Prace administracyjno-biurowe. Praca w godzinach 8-16.
M.S. STEEL Klaudiusz Sobieski Spółka Jawna - 2017-04-18 - Brochocinek (mazowieckie)
Księgowanie faktur w Optimie, sporządzanie list płac, wysyłanie dokumentów w Płatniku. Dobra organizacja pracy
Biuro Rachunkowe Omega Aneta Patuła - 2017-08-17 - Tarnów (małopolskie)
Montaż urządzeń sanitarnych, instalacji systemów grzewczych i pomp ciepła, konserwacja i naprawa.
kontakt przez OHP - 2016-09-16 - Niemcy (Niemcy)
Zbieranie, przygotowanie i prezentacja materiałów prasowych, istnieje możliwość przygotowania do zawodu w formie stażu.
Katolickie Radio Zamość - 2018-08-13 - Zamość (lubelskie)
Prowadzenie ewidencji księgowej, rozliczanie faktur itp.
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wymagane: wykształcenie wyższe i doświadczenie w zawodzie min. 1rok. Tel.: 95 755 39 08 Danuta Lehmann-Brychcy.
PROVINCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-29 - Sulęcin (lubuskie)
prace z zakresu księgowości
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Księginice (dolnośląskie)
Układanie płytek gresowych i kamiennych.
Kozyra Mirosław KOZ-BUD - 2018-06-27 - Brzóza Królewska (podkarpackie)
wykształcenie średnie, doświadczenie bez znaczenia, mile widziane uprawnienia na wózek widłowy, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.Kompletacja zamówień sprzedaży.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE A-T SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-21 - Krotoszyn (wielkopolskie)
-prowadzenie ksiąg handlowych, rejestrów VAT, rozrachunków z kontrahentami,-współpraca z instytucjami zewnętrznymi – ZUS, US, banki-deklaracji podatkowych (w tym VAT,PIT)-dbałość o sprawny przepływ informacji, dobrą komunikację
BUD-EKO R. S. Szymańscy sp.j. - 2018-04-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
osoby zarejestrowane do 30 roku zycia z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Zabrze (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
praca na produkcji
KUJAWSKA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA - 2018-09-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
księgowanie dokumentów, sporządzanie list płac, rozliczanie umów cywilnoprawnych, sporządzanie delkaracji do ZUS
GRUPA PRODUCENTÓW ROLNYCH "ERGO - ROL" Sp. z o.o. - 2017-04-03 - Kiełpiny (wielkopolskie)
Obsługa gości indywidualnych i grupowych w restauracji
PHU " AHA " - 2017-09-14 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
...
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Łódź (łódzkie)
wprowadzanie danych ksiegowych do programu komputerowego, sprawy kadrowe
ANGRAS BIURO RACHUNKOWE Andrzej Śmiśniewicz - 2017-08-18 - Chojna (zachodniopomorskie)
Księgowanie oraz rozliczanie dokumentów stowarzyszenia
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną - 2017-01-10 - Lublin (lubelskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: pomoc administracyjna przy prowadzeniu spraw zwiazanych z obsługą zasobów mieszkaniowych miasta Lublińca, WYMAGANIA: wyksz. min średnie preferowane kierunki techniczne, preferowane doświadczenie zawodowe
Urząd Miejski Lubliniec - 2016-01-28 - Lubliniec (śląskie)
pracownik będzie odpowiedzialny za przygotowanie potraw w/g obowiązujących procedur
"Elbest" Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Wawrzkowizna (łódzkie)