KSIĘGOWA Rzeszów oferta pracy USŁUGOWE BIURO RACHUNKOWE "TAXUS" STANISŁAW KUŚ
Stanowisko: KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: od 1 700 PLN
Zakres obowiązków: praca w biurze rachunkowym
Data publikacji: 2019-02-26
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: USŁUGOWE BIURO RACHUNKOWE "TAXUS" STANISŁAW KUŚ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:FRYDERYKA SZOPENA 39/3, 35-055 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca w biurze rachunkowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagana obsługa programów REWIZOR GT I SUBIEKT GTwymagane doświadczenie 2 lata
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
USŁUGOWE BIURO RACHUNKOWE "TAXUS" STANISŁAW KUŚ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
FRYDERYKA SZOPENA 39/3, 35-055 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: FRYDERYKA SZOPENA
Numer budynku pracodawcy: 39
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.02.2019
Data dodania oferty pracy: 26.02.2019
Oferta pracy ważna do: 25.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykonywanie zadań z zakresu finansów i księgowości
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
prace księgowe
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Samodzielne prowadzenie spraw księgowych, płacowych oraz zus przy użyciu programów komputerowych dla klientów naszego biura księgowego rozliczających się na podstawie księgi przychodów i rozchodów, ryczałtu lub karty podatkowej.
UNIAGENT SP. Z O.O. - 2018-07-18 - Kęty (małopolskie)
prowadzenie księgowości komorniczej
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Mława (mazowieckie)
praca
ZPHU "MARGO" - 2017-01-24 - Zaczernie (podkarpackie)
Doświadczenie w pracach przy tokarkach i frezerkach
ZAKŁAD MECHANIKI MASZYN Józef Krystosek Kopalina - 2015-11-25 - Kopalina (opolskie)
Prowadzenie książki przychodów i rozchodów oraz obsługa programu PŁATNIK w obsłudze kadrowej
MASARNIA Krzysztof Sędziak - 2017-05-09 - Żółkiewka-Osada (lubelskie)
Zgodny
APEX PRODPAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-04 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
zapoznanie się z zakresem zadań realizowanych przez PCPR oraz przepisami wewnętrznymi dotyczącymi funkcjonowania jednostki,zapoznanie się z procedurami realizacji zadań z zakresu rehabilitacji społecznej oraz programów współfinansowanych ze środków PFRON
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Gorlice (małopolskie)
Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne o kierunku księgowość, doświadczenie w biurze rachunkowym, obsługa pakietu MS Office, programu INSERT. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za obsługę księgową podmiotów gospodarczych w zakresie podstaw księgowania przychodów i rozchodów, ZUS, obsługa kadrowa. Wynagrodzenie + premia uznaniowa. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: kuzak (at) pro.onet.pl.
BIURO EKONOMICZNO-RACHUNKOWE SP. Z O.O. - 2017-09-11 - Rybnik (śląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Zabrze (śląskie)
Prowadzenie sklepu z częściami zamiennymi do maszyn rolniczych
AGROMA POLSAD Sp. z o.o. - 2016-06-24 - Poniec (wielkopolskie)
Zgodny ze stanowiskiem, możliwość pracy na 1/2 lub 1/4 etatu
PHU Transland Tadeusz Wawrzyniak - 2018-05-17 - Święciechowa (wielkopolskie)
- dekretowanie i księgowanie dokumentów- uzgadnianie sald z partnerami biznesowymi- wystawianie oraz księgowanie faktur- prowadzenie ewidencji kasowej
GZD sp. z o.o. sp.k. - 2017-12-14 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
- załadunek , rozładunek towaru na magazynie- obsługa wózka widłowego - piętrowanie
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta
Centrala Handlu Zagranicz."INTER-AIM" Sp.z o.o. - 2017-02-22 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
- Praca w fabryce mebli (piła formatowa, docinanie, malowanie, skecanie, pakowanie).- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na stanowisku stolarza. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (32 351-32-09) w godzinach 8:00-16:00 lub e-mail: kadry (at) demico.pl
WALKOWICZ-KWAŚNIEWSKA DANUTA PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "DEMI CO." - 2019-02-27 - Katowice (śląskie)
Odpowiedni dobór narzędzi i technologii do obróbki skrawaniem, obsługa tokarki i frezarki konwencjonalnej.
Zoeller Tech Sp. z o.o. - 2018-03-08 - Rekowo Górne (pomorskie)
Prace ślusarskie
Herzog Sp. z o.o. - 2016-07-22 - Niemcy (Niemcy)
wystawianie faktur sprzedaży, wprowadzanie do systemu ksiegowego faktur za usługi przygotowywane i wysyłanoe dokumentów do biura rachunkowego.
SZPITAL POWIATOWY IM.A.WOLAŃCZYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆIĄ - 2019-02-27 - Złotoryja (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:- wykładanie towaru i dbanie o porządek na dziale,- dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towaru, - dbanie o umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych,- profesjonalna obsługa klienta,Oczekujemy:- zaangażowania w pracę,- komunikatywności i łatwości nawiązywania kontaktów,- umiejętności pracy w zespole,- mile widziane doświadczenie w branży spożywczej,- posiadanie książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznej,Oferujemy:- umowę o pracę,- szeroki pakiet szkoleń na stanowisku pracy,- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i awansu,- bogaty pakiet socjalny (m. in. bony towarowe na święta, karnetów sportowych, paczki dla dzieci),- prywatną opiekę medyczną.
Schiever Polska Sp. z o. o. Centrum Handlowe Auchan - 2018-07-26 - Racibórz (śląskie)
Obsługa stanowisk w supermarkecie; obsługa kasy fiskalnej; wykladanie towaru; utrzymanie czystości na stoisku
Market - Detal Sp. z o.o. - 2016-05-05 - Kaźmierz (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Liw (mazowieckie)
Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Gryfów Śląski (dolnośląskie)
Zarządzanie zespołem pracowników produkcyjnych, realizacja zamówień, reprezentowanie firmy przed organami kontrolnymi - Powiatowy Inspektorat Weterynarii, utrzymywanie standardów pracy zgodnych z HACCP. IFS, BRC oraz specyficznymi wymaganiami klientów, analiza oraz wprowadzanie rozwiązań dla problemów produkcyjnych, odpowiedzialność za osiągane wyniki produkcyjne, motywowanie, szkolenie i ocena podwładnych pracowników. Wysokość wynagrodzenia w zależności od doświadczenia.
COLUMBUS SALMON POLSKA Sp. z o. o. - 2018-01-10 - Gniewino (pomorskie)
wystawianie dokumentów, faktur, redagowanie pism, archiwizowanie, rozliczanie, obsługa komputera, wykształcenie średnie ekonomiczne-preferowane wyższe, doświadczenie min. rok
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Kcyni - 2019-02-27 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie posiłków, obsługa gości w restauracji KFC w Inowrocławiu
AmRest sp. zo.o. (Restauracja KFC) - 2016-10-11 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Kontrola poprawności dokumentów i transakcji, dekretacja i księgowanie operacji gospodarczych oraz dokumentów finansowo-księgowych, analiza i bieżąca weryfikacja zapisów na kontach księgowych, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, przygotowanie i realizacja przelewów oraz księgowanie wyciągów bankowych, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac oraz rozliczanie umów cywilno-prawnych, prowadzenie dokumentacji zasiłkowej, rozliczanie wynagrodzeń chorobowych i zasiłków, prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej, sporządzanie deklaracji ZUS oraz wymaganych przepisami sprawozdań do GUS oraz PFRON, przygotowywanie danych i sporządzanie sprawozdań finansowych, sporządzanie deklaracji podatkowych PIT, przygotowanie raportów, zestawień i analiz finansowych.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Gdańsk (pomorskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Grodków (opolskie)
prowadzenie ewidencji księgowej;prowadzenie pełnej lub uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych;dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych;prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych;księgowanie faktur od dostawców i przygotowywanie płatności;prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi;sporządzanie listy płac oraz przygotowywanie przelewów bankowych wynagrodzeń;rozliczanie należności wynikających z przepisów wewnętrznych, np. delegacje, zaliczki itp.;potwierdzanie sald należności i zobowiązań z kontrahentami oraz uzgadnianie rozrachunków, w tym także wyjaśnianie zaistniałych różnic;rozliczanie faktur z importu i eksportu;wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniem oraz innych dokumentów rozliczeniowych;obsługiwanie programu Płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS;sporządzanie deklaracji podatkowych, tj. CIT, VAT oraz deklaracji ZUS;prowadzenie ewidencji kasowej;sporządzanie raportów finansowych;współpraca z klientami zewnętrznymi firmy, tj. dostawcami usług, kancelarią prawną, urzędami, biegłym rewidentem, itp.;przechowywanie dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Łodygowice (śląskie)