KSIĘGOWA Poręba oferta pracy Biuro Rachunkowe Minge Mirosława
Stanowisko: KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie : podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ewidencji ryczałtowca, ewidencji VAT. Wyliczanie podatku dochodowego, podatku VAT. Sporządzanie list płac i deklaracji ZUS
Data publikacji: 2020-02-12
Lokalizacja: Poręba (śląskie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe Minge Mirosława
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Fabryczna 1, 42-480 Poręba, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie : podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ewidencji ryczałtowca, ewidencji VAT. Wyliczanie podatku dochodowego, podatku VAT. Sporządzanie list płac i deklaracji ZUS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poręba
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zawierciański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poręba
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła umiejętność obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość zagadnień ZUS
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Doświadczenie min. 3 lata pracy w biurze rachunkowym lub przy samodzielnej obsłudze księgowości małej firmybiegła umiejętność obsługi komputera, znajomość zagadnień ZUS, znajomość przepisów podatkowych, umiejętności interpersonalne, znajomość języka angielskiego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Biuro Rachunkowe Minge Mirosława
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Adres pracodawcy:
Fabryczna 1, 42-480 Poręba, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV proszę kierować na adres e-mail: biuro1 (at) minge.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: zawierciański
Gmina pracodawcy: Poręba
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poręba
Ulica pracodawcy: Fabryczna
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.02.2020
Data dodania oferty pracy: 12.02.2020
Oferta pracy ważna do: 13.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e5ab5f53928156935272ce7b671105f6
Podobne oferty pracy
obsługa klientazawieranie umów o pożyczkę
kontakt przez OHP - 2018-07-05 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Żarnów (łódzkie)
- Czynności związane z przygotowaniem dokumentacji, związanej z zatrudnianiem cudzoziemców (legalizacja ich zatrudnienia w ramach zezwoleń na pracę, zezwoleń na pobyt czasowy i pracę). Czynności związane z meldunkiem cudzoziemców. Czynności związane z przygotowywaniem dokumentacji, niezbędnej do nadania numeru NIP. Podpisywanie z pracownikami zleconej dokumentacji. Współpraca z innymi działami firmy (m. in. Działem Personalnym, Działem Księgowości, Działem Rekrutacji). Inne prace oddelegowane przez Przełożonego.- Znajomość języka rosyjskiego oraz języka ukraińskiego jest wymagana ze względu na kontakt z cudzoziemcami z Rosji i Ukrainy (wsparcie pracowników z Rosji i Ukrainy w przygotowywaniu dokumentacji związanej z zatrudnieniem, meldunkiem, dokumentacji urzędowej np. Urząd Skarbowy, Urząd Wojewódzki, tłumaczenie i wyjaśnianie procedur legalizacji pobytu.)- Miejsce wykonywania pracy: Teren całej Polski.- Wynagrodzenie: 13 zł/brutto/godzina (około 2000 zł/brutto/miesięcznie). Praca na umowę zlecenie do końca 2017 r. z możliwością podpisania kolejnej umowy. Zlecenie wykonywane 38,5 godziny/tygodniowo.- Wykonywanie zlecenia w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy w pracy na podobnym stanowisku. Wymagane czynne Prawo jazdy kat. B (warunek konieczny). Wymagana dobra znajomość język polskiego w mowie i piśmie i/lub jako język ojczysty. Wymagana biegła znajomość język rosyjskiego (na poziomie C2) potwierdzona stosownym certyfikatem i/lub jako język ojczysty. Wymagana biegła znajomość język ukraińskiego (na poziomie min. C1) potwierdzona stosownym certyfikatem i/lub jako język ojczysty. Inne wymagania: Teoretyczna i praktyczna znajomość zagadnień w zakresie zatrudnienia cudzoziemców, w tym sposobów legalizacji zatrudnienia i pobytu na terenie RP; dobra i praktyczna znajomość obsługi MS Office (zwłaszcza Excel); komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, odporność na stres; doświadczenie w pracy z obcojęzycznym personelem; doświadczenie w tworzeniu zestawień i raportów; nastawienie na wysoką wydajność i jakość pracy; gotowość do relokacji (zmiany miejsca zamieszkania).
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Katowice (śląskie)
Nabór do 30.12.2019r. do godz. 10.00Obowiązki:prowadzenie rejestrów dla potrzeb podatku od towarów i usług,przygotowywanie deklaracji podatkowych VAT,weryfikacja formalno-rachunkowa dokumentów księgowych,dekretacja dokumentów sprzedaży, ewidencja dokumentów sprzedaży,rozliczanie delegacji służbowych,rozliczanie i uzgadnianie sald kont księgowych,segregacja i archiwizacja dokumentów księgowych,sporządzanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne,współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi we wszystkich fazach realizacji zadań.Dodatkowe informacje na stronie:https://www.szpitalspecjalistyczny.elblag.pl/praca
Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu - 2019-12-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz produkcyjnych; praca w godz. 7-11; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-15
PIERRE RENE SP. Z O.O. - 2016-04-21 - Ustka (pomorskie)
g
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Kikół (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad dokumentami finansowymi, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Torzym (lubuskie)
.
P.P.H.U. "LIDA" Leszek Witkowski - 2017-01-27 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Weryfikacja, księgowanie dokumentów księgowych, przygotowanie deklaracji CIT, VAT PIT ZUS, sporządzanie sprawozdań finansowych, rozliczenia PFRON. Mile widziane osoby niepełnosprawne.
Evres Finance Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Łódź (łódzkie)
jw
KOMENDA GŁÓWNA STRAŻY GRANICZNEJ - 2018-09-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
praca w sklepie spozywczym Słoneczko
F. H. Małgorzata Galos - 2017-03-22 - Czernichów (małopolskie)
Prowadzenie pełnej księgowości.
KANCELARIA USŁUG AUDYTORSKO-RACHUNKOWYCH "LEGE-ARTIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-29 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
prace pomocnicze na magazynie
PPHU FIRMA POLIMAT BREJECKI ROMAN - 2016-02-08 - Przedbojewice (kujawsko-pomorskie)
obsluga tokarki ze sterowaniem numerycznym produkcja czesci precyzyjnych, utrzymywanie produkcji i konserwacja maszyn, samodzielne ustawianie maszyny
PROGRESSO Wioletta Mikoda - 2015-10-05 - Czeladź (śląskie)
Pozyskiwanie i opieka nad listą kluczowych klientów z regionu Amerykańskiego. Wspieranie celów finansowych poprzez proaktywne reagowanie na potrzeby klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych. Zapewnienie przedsprzedażowego i posprzedażowego wparcia dla klientów. Wykonywanie działań mających na celu wzrost użytkowania produktów poprzez aktywne zaangażowanie z klientami. Działanie w imieniu klienta w procesie wyjaśniania i serwisowania produktów i danych strategicznych. Budowanie relacji z innymi grupami odpowiedzialnymi za opiekę klienta wewnątrz Thomas Reuters.
THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-03-09 - Gdynia (pomorskie)
Wstępna dekretacja dokumentów księgowych, prace pomocnicze w księgowości, numeracja zaksięgowanych dokumentów księgowych, wystawianie not korygujących, wykonywanie prac biurowych typu: kserowanie, faksowanie, laminowanie.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Gorzyce (śląskie)
Prace w dziale księgowości mała księgowość np. podatek liniowy, ryczałtowy, księgowanie faktur. Prace w dziale kadr np. sporządzanie umów i dokumentów potrzebnych do zatrudnienia pracowników, roczne rozliczanie pracowników, sporządzanie dokumentacji pracowniczej, dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji ZUS, PIT. Pisanie opinii, protokołów, zleceń kominiarskich.
Kancelaria Prawno-Finansowa "PARTNERZY" Adam Kucharski - 2019-11-04 - Gdańsk (pomorskie)
- ewidencjonowanie i weryfikowanie poprawności zdarzeń księgowych i podatkowych,- terminowe księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami (m.in. magazynowanych, wyciągów bankowych, dokumentów sprzedaży, zakupów kosztowych)- rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych- rozliczanie podróży służbowy - przeprowadzanie niezbędnych czynności związanych z procesem zamknięcia miesiąca, roku- sporządenie sprawozdań GUS i NBP-rozliczenie kosztów produkcji i uzgodnienia sald kont dotyczących gospodarki magazynowej- uzgodnienie i dokonywanie kompensat rozrachunkow- prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem płatności i uzgodnienia sald z kontrahentami - proawdzenie i kontrola rozliczeń międzyokresowych, wycen walutowych- przygotowywanie dokumentacji do procesu audytu
PROFI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-24 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)
Wymagana umiejętność stylizacji paznokci. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MARCIN PIERCHAŁA - 2017-11-17 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
Ewidencjonowanie faktur sprzedaży i zakupu w systemie ksiegowym, segregacja i opisywanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Będzin (śląskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
-Podstawowa znajomość zasad księgowości,-Kontakt telefoniczny 509-328-378
AGENCJA USŁUGOWO-HANDLOWA EWA KLUPŚ-MASŁOWSKA - 2019-12-31 - Tczew (pomorskie)
Wprowadzanie faktur do programu komputerowego.
GAMON Pojazdy Komunalne Sp. z o.o. - 2016-07-22 - Łódź (łódzkie)
- prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Pniewy (wielkopolskie)
Sprzątanie klatek schodowych i terenów zewnętrznych.
"ABC SERVICE" Sp. z o. o. - 2017-10-23 - Racibórz (śląskie)
Pakowanie artykułów gospodarstwa domowego, obsługa maszyny pakującej.
Michał Ziemnik Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe CO - PLAST - 2017-05-04 - Jasienica Dolna (opolskie)
pakowanie towarów do wysyłki, kompletacja zamówień
Moje Bambino sp.zoo sp.k - 2016-06-16 - Łódź (łódzkie)
• Wsparcie działu księgowości oraz kadr • weryfikacja formalno-rachunkowa dowodów księgowych, • dekretacja faktur zakupów magazynowych i kosztowych, • dekretacja dokumentów wewnętrznych magazynowych • wystawianie not korygujących, not księgowych • opracowanie raportów i sprawozdań na potrzeby Spółki i Zarządu • pomoc przy rozliczaniu podatków (VAT, CIT, PIT) • udział w procesie zamykania miesiąca/roku • sporządzanie sprawozdań i deklaracji do US, ZUS i GUS
SICON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP.K. - 2020-01-27 - Rudna Mała (podkarpackie)
księgowanie dokumentów, sporządzanie deklaracji do US i ZUS
Biuro Rachunkowe Kulas Aleksandra - 2019-09-25 - Krojanty (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Ostrołęka (mazowieckie)