KSIĘGOWA-POMOC Pabianice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KSIĘGOWA-POMOC
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klientów biura rachunkowego, księgowanie dokumentów, rozliczenia ZUS
Data publikacji: 2018-10-08
Lokalizacja: Pabianice (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Pabianice, powiat: pabianicki, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
obsługa klientów biura rachunkowego, księgowanie dokumentów, rozliczenia ZUS
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0.4
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA-POMOC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pabianice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pabianicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 12
Data rozpoczęcia pracy: 22.10.2018
Data zakończenia pracy: 15.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
Adres pracodawcy:
Waryńskiego 11, 95-200 Pabianice, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: pabianicki
Gmina pracodawcy: Pabianice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pabianice
Ulica pracodawcy: Waryńskiego
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.10.2018
Data dodania oferty pracy: 03.10.2018
Oferta pracy ważna do: 02.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.09.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Kierowanie przebiegiem procesu technologicznego i kontrola jegozgodności z dokumentacją technologiczną i wymogami jakości produkcji iklienta, nad montażem części konstrukcji, konstrukcji spawanych i częścimaszyn, umiejętność zarządzania podległym zespołom pracowników. Praca na dwie zmiany: 6-14 / 14-22
Zugil S. A. Oddział MIK w Ozimku - 2017-12-20 - Schodnia (opolskie)
Wykonywanie prewencji, przeglądów, regulacji i napraw sterowniczych i automatyki wydziału.
CELSA Huta Ostrowiec Sp. z o.o. - 2016-05-31 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
przygotowanie podłoża, montaż wykładzin, spawanie, praca w zawodzie
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Kraków (małopolskie)
księgowanie faktur VAT, sporządzanie raportów w programie Płatnik, obsługa kasy gotówkowej, sporządzanie przelewów bankowych, rozliczanie delegacji; umowa na okres próbny 3 miesiące, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.00- 15.00
STANPOL Sp. z o.o. - 2017-07-18 - Słupsk (pomorskie)
Organizacja pracy w kuchni, przygotowywanie posiłków zgodnie z menu,przestrzeganie przepisów BHP, odpowiedzialność zasmak restauracji (skład, wygląd serwowanych dań)
CAPITAL SUN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-11 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Okładanie ścian płytkami ceramicznymi, klinkierowymi, terakotą, lastriko, płytkami szklanymi.
Fobud Sp. z o.o. - 2018-09-20 - Marklowice (śląskie)
Wykształcenie: min. średnie, spec.: ekonomia/ogólne;doświadczenie w pracy w księgowości, znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office), bardzo dobra znajomość ustaw o VAT i PDOF, inicjatywa i samodzielność w działaniu; zakres obowiązków: samodzielne prowadzenie uproszczonej księgowości (KPiR) z uwzględnieniem znajomości bieżących zagadnień importowo-eksportowych, sporządzanie deklaracji podatkowych w tym VAT 7, VAT UE, PIT; sporządzanie sprawozdawczości do GUS, inne prace administracyjne; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
PRO-AUDIO ELEKTRONICS KRZYSZTOF SZEPTYCKI - 2018-08-24 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów oraz rejestry VAT
Kancelaria Doradcy Podatkowego Wojciech Prokop - 2016-09-09 - Kraków (małopolskie)
montaz instalacji inteligentnych
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Świlcza (podkarpackie)
j.w.
ILC. MIĘDZYNARODOWE CENTRUM PRACY SP. Z O. O. - 2016-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
Wprowadzanie faktur, rozliczenia VAT, prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów podatkowych, wypełnianie i wysyłanie deklaracji podatkowych, księgowanie banków, sporządzanie bilansów zysków i strat, dekretowanie oraz księgowanie dokumentów.
CDO Centrum Drewna i Oklein Sp. z o.o. - 2018-06-25 - Izdebnik (małopolskie)
prace remontowe, gospodarcze
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Białe-Misztale (mazowieckie)
sprzedaż materiałów budowlanychwykształcenie min. średnie mile widziane - kierunek budowlanyobsługa komputeramile widziana znajomość programu Subiekt
Centrum Budowlane Lamki Krzysztof Ignasiak - 2016-07-27 - Lamki (wielkopolskie)
dowóz pracowników do pracy i z pracy, również godziny wczesnoporanne oraz wieczorne
PHU PUNKTRANS-ANETTA REMESZ, TERESA MUSIAŁ SP.J. - 2018-07-12 - Poznań (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Andoria Beata Kopras - 2017-04-04 - Gdańsk (pomorskie)
księgowa KPiR oraz inne prace księgowe, obsługa programu Płatnik.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
księgowanie dokumentów, rozliczanie podatków i zusu
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Świdnik (lubelskie)
Obsługa programu CAD.. Projektowanie i programowanie. Kontrola jakości. Dokumentacja techniczna.
FHU MARO Małgorzata Musioł - 2016-09-21 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
TEKNIA KALISZ SP. Z O.O. - 2018-04-25 - Popówek (wielkopolskie)
rekrutacja kandydatów, telefoniczna akwizycja i obsługa pracowników Pracodawcy stwarzanie profiliipotencjalnym kandydatom w języku niemieckim obsługa urządzeń biurowychprzygotowywanie, segregowanie i kompletowanie dokumentów orazskanowanie i ich archiwizowanie publikacja ofert pracy obsługa firmowejpoczty elektronicznej, dokonywanie drobnych tłumaczeń (j. niemiecki)kontakt telefoniczny oraz mailowy z naszymi dysponentami zagranicznymiobsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącejprzygotowywanie dokumentów i materiałów dla przełożonego,zaopatrywanie biura w materiały biurowe oraz eksploatacyjne zaopatrywaniebiura w materiały spożywcze (kawa, herbata, woda mineralna), dbałość oporządek w biurze i gabinecie przełożonego.
TRUMMER PERSONALSERVICE OPOLE SPÓŁKA z o.o. - 2017-07-19 - Opole (opolskie)
zgodny z zawodem
Hotel "PARADISO" Ziółkowski Piotr - 2016-06-22 - Suchedniów (świętokrzyskie)
Księgowanie dokumentów związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - pełna księgowość, obsługa programu Symfonia i Płatnik
Kancelaria Podatkowa "FISKUS" S.C. G. Micińska, K. Rajter - 2018-07-10 - Tychy (śląskie)
- Więcej informacji na stronie: http://www.zakatek.katowice.pl/ogloszenia/- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Ogłoszenie Nr 1/2018 Dyrektor Domu Dziecka Zakątek w Katowicach; ul. Brynowska 70a, 40-857 KatowiceDom Dziecka Zakątek poszukuje kandydatów na stanowisko urzędnicze KSIĘGOWA w wymiarze pełnego etatu.- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: samodzielnie księgowała faktury, wyciągi bankowe i raporty kasowe, prowadziła konta pozabilansowe, pomagała w sporządzaniu planów finansowych, sporządzała rozliczenia i sprawozdania z dotacji celowych, pomagała w sporządzaniu sprawozdania RB z wykonania budżetu, sporządzała deklarację cząstkową VAT 7, księgowała alimenty oraz inne świadczenia należne wychowankom, prowadziła od strony księgowej ZFŚS, w ramach zastępstwa sporządzała listy płac, dokumentację w programie Płatnik, w ramach zastępstwa prowadziła kasę placówki zgodnie z obowiązującymi przepisami.- Wynagrodzenie: 2100 zł brutto + 20% premii + staż pracy. Praca na umowę o pracę na czas okreslony - 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe - 2-letni staż pracy lub wykształcenie średnie - 4 letni staż pracy. Wymagane doświadczenie w pracy na zbliżonym stanowisku w jednostce samorządowej minimum 4 lata. Wymagane uprawnienia: do korzystania z wszelkich przywilejów wynikających ze stosunku pracy ujętych w prawie i przepisach szczegółowych, do pobierania gotówki z banku, do podpisywania dokumentów w ramach zastępstwa sprawowanego za główną księgową jest uprawniona, do wystawiania i podpisywania zaświadczeń o wynagrodzeniu, do przetwarzania danych osobowych. Wymagane umiejętności: Umiejętność logicznego myślenia, korzystania z przepisów prawa, pracy pod presją czasu, umiejętność sporządzania list płac, znajomość programów: Program Finansowo-Księgowy i Płacowy Firmy QNT, Płatnik, Exel, Word. Wymagane: obywatelstwo polskie, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania dodatkowe: wiedza z zakresu rachunkowości budżetowej, finansów publicznych, przepisów podatkowych i przepisów płacowych, znajomość zasad gospodarki finansowej sektora jednostek finansów publicznych, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność samodzielnego wykonywania zadań.
DOM DZIECKA "ZAKĄTEK" - 2018-03-08 - Katowice (śląskie)
-
MARS Marcin Raczyński - 2017-03-28 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Prowadzenie ksiegowości spółki z o.o. - pełna księgowość, stanowisko samodzielne.
UNICON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-18 - Częstochowa (śląskie)
SPROWADZENIE KSIĘGOWOŚCI FIRM ORAZ KADR I PŁAC
DOMINIKA ŻAK DAD KANCELARIA PRAWNO-RACHUNKOWA - 2016-12-28 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
-prowadzenie ksiąg handlowych, rejestrów VAT, rozrachunków z kontrahentami,-współpraca z instytucjami zewnętrznymi – ZUS, US, banki-deklaracji podatkowych (w tym VAT,PIT)-dbałość o sprawny przepływ informacji, dobrą komunikację
BUD-EKO R. S. Szymańscy sp.j. - 2018-04-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie ofert budowlanych (specyfikacja), czytanie projektów technicznych (ofert).
Moroziewicz Jan PERFEKT Lubelska Fabryka Okien - 2018-02-02 - Lublin (lubelskie)
Wykształcenie podstawowe; doświadczenie zawodowe; brak nałogów; praca w charakterze piekarza; na okresie próbnym wynagrodzenie 1850,00 później pracodawca proponuje wyższe wynagrodzenie; jedna zmiana od 19:00; miejsce pracy: Gliwice
PIEKARNIA STANISŁAW SOBCZAK, IWONA KORPOL - 2016-08-03 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie ewidencji kasowej, transakcje gotówkowe i bezgotówkowe, sporządzanie deklaracji podatkowych, prowadzenie ewidencji faktur terminowych, wprowadzanie dokumentów Wz
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Świecie (kujawsko-pomorskie)