KSIĘGOWA Płońsk oferta pracy BIURO RACHUNKOWE M&M BILANS
Stanowisko: KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: od 1 750 PLN
Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, opisywanie dokumentówOferta pozyskana w drodze refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy.-rotacja na stanowisku pracy.Oferta pracy tylko dla osób zarejestrowanych.Na spotkanie z pracodawcą należy pobrać skierowanie do pracy.
Data publikacji: 2015-12-11
Lokalizacja: Płońsk (mazowieckie)
Pracodawca: BIURO RACHUNKOWE M&M BILANS
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 1, 09-100 Płońsk, powiat: płoński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, opisywanie dokumentówOferta pozyskana w drodze refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy.-rotacja na stanowisku pracy.Oferta pracy tylko dla osób zarejestrowanych.Na spotkanie z pracodawcą należy pobrać skierowanie do pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 750 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płońsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płoński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płońsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.12.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obsługa komputera, urządzeń biurowych, znajomość pełnej księgowości, kadr, płac zus
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: BIURO RACHUNKOWE M&M BILANS
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Adres pracodawcy:
Kolejowa 1, 09-100 Płońsk, powiat: płoński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta pozyskana w drodze refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy.-rotacja na stanowisku pracy.Oferta pracy tylko dla osób zarejestrowanych.Na spotkanie z pracodawcą należy pobrać skierowanie do pracy.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: ................../2015, Godziny : 08.00-16.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: płoński
Gmina pracodawcy: Płońsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płońsk
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: BIURO RACHUNKOWE
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.12.2015
Data dodania oferty pracy: 11.12.2015
Oferta pracy ważna do: 30.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 11.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 11.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie zajęć fitness, komunikacja z klientem, utrzymanie porządku w sali i na siłowni(godziny pracy 8-16, 16-23)
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Biała Podlaska (lubelskie)
Wykonywanie sumiennej pracy przez 8 godzin w zakresie prac poligraficznych i innych graficznych
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Suwałki (podlaskie)
Kontrola w elektronicznymrejestrze faktur statusów zarejestrowanych dok, udział weryfikacji faktur zarejestrowanych w elektronicznym rejestrze faktur, sprawdzanie pod wzgledem formalnym i rachunkowym. Weryfikacja i drukowanie z elektronicznego rejestru faktur formatek zatwierdzających faktury. Bieżąca rejestracja dok księgowych w programie FK, rozliczanie transakcji gotówkowych, pomoc przy uzg rozrachunków z kontrahentami, pomoc przy sporządzaniu sprawozdania finansowego na koniec okresu rozliczeniowego
CZA-TA Niciak Sp.J. - 2017-02-07 - Łódź (łódzkie)
Piekarz - wypiek pieczywa , ciast
RZEMIEŚLNICZY ZAKŁAD PIEKARSKI s.c WAŁCZ - 2018-06-27 - Wałcz (zachodniopomorskie)
ksiegowanie dokumentów wielu podmiotów, prowadzenie kadr i płac z ZUS-emOferta pracy w ramach refundacji składek na ubezpieczenie społeczne za bezrobotnych do 30 roku życia - przeznaczona dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Montaż stolarki otworowej z PCV i aluminium na produkcji i terenie Wrocławia. Oferta dostępna w sali D, B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 601 70 23 89.
MARCON Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Marcoń Eugeniusz - 2019-09-17 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, godz. pracy 08:00-16:00
"CENTRUM KONFERENCYJNO-REKREACYJNE U.TOMASZEWSKA I. WIERZBICKA" SPÓŁKA CYWILNA - 2019-03-15 - Sierpc (mazowieckie)
wykonywanie zadań z zakresu księgowośći oraz kadr i plac
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Jastrowie (wielkopolskie)
- Dyrektor Żłobka Miejskiego w Katowicach, ul. Sokolskiej 26, 40-086 Katowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Księgowa w Dziale Księgowości w pełnym wymiarze czasu pracy.- Szczegóły ogłoszenia i dodatkowe informacje na stronie: http://bip.zlobek.katowice.pl/start/oferta-pracy.html-Zakres wykonywanych zadańOsoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:1. prowadziła dokumentację dot. realizowanych zakupów, 2. prowadziła bieżącą analizę kont rachunkowych, 3. prowadziła ewidencję składników majątkowych i ksiąg inwentarzowych Oddziałów i Administracji Żłobka, 4. uzgadniała dokumentację analityczną z saldem konta 011, 013, 020, 071, 072 i 080, 5. współpracowała z Komisją Inwentaryzacyjną w zakresie organizacji inwentaryzowania składników majątkowych oraz zapasów magazynowych, 6. współpracowała z Komisją Likwidacyjną w zakresie przeprowadzania kasacji, 7. aktualizowała wartość majątku do potrzeb ubezpieczenia, 8. wprowadzała dane do portalu Baza danych systemu zarządzania energią, 9. sporządzała zestawienia faktur do zamówień publicznych, 10. pobierała i odprowadzała gotówkę do banku, 11. sporządzała raporty kasowe, 12. prowadziła ewidencję druków ścisłego zarachowania, 13. odpowiadała za właściwe przechowywanie i zabezpieczenie gotówki i druków ścisłego zarachowania, 14. monitorowała czy należności z tytułu najmu i użyczenia pomieszczeń regulowane są terminowo, sporządzała wezwania do zapłaty i naliczała odsetki za zwłokę, 15. prowadziła działania mające na celu egzekucję należności i ewentualnych umorzeń, 16. uzgadniała i potwierdzała salda z kontrahentami, 17. wystawiała faktury sprzedaży, 18. sporządzała wezwania do zapłaty i naliczała odsetki za zwłokę dot. najmu, 19. prowadziła rozliczenia dot. podatku od towarów i usług VAT prowadzenie rejestru VAT sprzedaży i zakupu, sporządzanie deklaracji podatkowych, dokonywanie wpłat podatku VAT, 20. sporządzała noty PK dotyczące księgowań analitycznych i syntetycznych, 21. kontrolowała wielkości przychodów wynikających z wpłat ujętych w rejestrach dochodów budżetowych z wpływem na rachunek bankowy, 22. sprawdzała pod względem rachunkowym rejestrów dochodów budżetowych, sporządzanie na ich podstawie zbiorczego dokumentu księgowego oraz uzgadnianie salda konta 221, 23. sporządzała noty księgowe, 24. sporządzała sprawozdawczość dot. wyżej wymienionego zakresu czynności.- Warunki pracy:1. pełny wymiar czasu pracy, 2. zatrudnienie od dnia 1 kwietnia 2019 r., 3. miejsce pracy Żłobek Miejski, Katowice, ul. Sokolska 26, budynek dwupiętrowy, 4. praca przy stanowisku komputerowym, pod presją czasu, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz kontaktów osobistych, telefonicznych oraz drogą elektroniczną z Oddziałami Żłobka Miejskiego oraz innymi kontrahentami.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto + premia oraz dodatek za staż pracy. Praca na umowę o pracę na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30.Wymagania niezbędne:1. wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności: rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie lub średnie z pięcioletnim stażem pracy w księgowości, 2. dobra znajomość: ustawy o finansach publicznych, w szczególności z zakresu samorządowej jednostki budżetowej, 3. dobra znajomość przepisów dotyczących ewidencji środków trwałych, 4. dobra znajomość ustawy o podatku VAT, 5. dobra znajomość obsługi programów FK, 6. dobra umiejętność obsługi programów MS Office (Word, Excel), 7. obywatelstwo polskie, 8. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, 9. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe:- umiejętności analityczne, - motywacja do pracy na oferowanym stanowisku, - komunikatywność, - umiejętność pracy w zespole, - dyspozycyjność, - umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych.
ŻŁOBEK MIEJSKI W KATOWICACH - 2019-03-28 - Katowice (śląskie)
Realizacja spotkań umawianych przez dział Call Center.
PROGRESS ACTIVE Sp. z o.o. - 2016-06-07 - Lubartów (lubelskie)
Zgodny ze stanowiskiem, możliwość pracy na 1/2 lub 1/4 etatu
PHU Transland Tadeusz Wawrzyniak - 2018-05-17 - Święciechowa (wielkopolskie)
prowadzeniu biura, sporządzanie protokołów, notatek urzędowych, prowadzenie windykacji telefonicznej, prowadzenie kalendarza spotkań i planów biura, praca w biurze i terenie, przeprowadzanie reportaży telewizyjnych, wywiadów, inne zadania powierzone przez przełożonych,
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp z.o.o. - 2018-04-16 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta, rozkładanie towaru na półki, sprzątanie stoiska.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
obsługa biurowa w punkcie sprzedaży urządzeń gazowych w NORDWAL. obsługa kasy fiskalnej.
Serwis Urządeń Gazowych M.C.P.G NORDWAL Norbert Waleszkowski - 2016-11-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW I KASY FISKALNEJ, PRZYJMOWANIE TOWARU, SPRAWDZANIE DAT WAŻNOŚCI I ROZMIESZCZANIE NA PÓŁKACH, DBANIE O PORZĄDEK I CZYSTOŚĆ. WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWEKONTAKT OSOBISTY I CV NA EMAIL - A.KRUSZINSKI (at) OP.PL
IDYLLA ARTUR KRUSZIŃSKI - 2019-08-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie samodzielnie ksiąg podatkowych (KH, KPiR), mile widziana znajomość spraw kadrowo-płacowych.
Alicja Jabłońska BIURO KSIĘGOWE I DORADZTWO PODATKOWE "ALL-EX" Alicja i Waldemar Jabłońscy; Vivier Alicja Jabłońska wspó - 2019-07-18 - Legionowo (mazowieckie)
prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów firm zgodnie z uregulowaniami prawnymi, naliczanie podatków bezpośrednich i pośrednich, prowadzenie ewidencji środków trwałych
Kancelaria Gospodarcza "Kiełbińscy" Włodzimierz Kiełbiński - 2017-09-28 - Zielona Góra (lubuskie)
Współpraca w prowadzeniu pełnej księgowości firmy produkcyjnej:- księgowanie faktur,- uzgadnianie i weryfikacja kont księgowych,- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- sporządzanie deklaracji do US, GUS, PFRON,- rozliczanie kosztów delegacji służbowych, Praca w godz. 8-16; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-16
Aerosol Service Sp. z o.o. - 2016-07-11 - Charnowo (pomorskie)
prace ogólnobiurowe; praca w godzinach 09.00-17.00; I umowa na okres próbny;
DARIUSZ JAWORSKI FIRMA "C 3" - 2018-06-06 - Zawidów (dolnośląskie)
księgowanie dowodów finansowo-magazynowych, rozliczanie produkcji, korespondencja z ZUS, US i innymi instytucjami, dokumentacja kadrowo-płacowa, nalicznie wynagrodzeń
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe SOWKAM Sp. z o.o. - 2016-05-16 - Ostrowo (kujawsko-pomorskie)
- PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWO-PŁACOWEJ,- ROZLICZANIE WYNAGRODZEŃ,- PRZYGOTOWYWANIE SPRAWOZDAŃ I DEKLARACJI DO GUS, ZUS I US,- PRZYGOTOWYWANIE PRZELEWÓW,-PROWADZENIE KART I SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ SZKOLEŃ PRACOWNIKÓW,
POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY - 2018-12-28 - Szamotuły (wielkopolskie)
Bieżące i terminowe księgowanie na podstawie sprawdzonych i zatwierdzonych dowodów księgowych, przygotowywanie danych do miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych sprawozdań, podczas przeprowadzanej kontroli wewnętrznej lub zewnętrznej sporządzanie informacji, wyjaśnień oraz innych niezbędnych danych w oparciu o zapisy w księgach rachunkowych, współudział przy przeprowadzaniu inwentaryzacji sald kont ustalanych w drodze weryfikacji sald oraz w drodze potwierdzeń sald, archiwizowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, opracowywanie dokumentów sprawozdawczych, analitycznych, informacyjnych i innych, współpraca z komórkami organizacyjnymi MOPR w zakresie powierzonych zadań, objętych zakresem czynności.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku - 2016-04-29 - Gdańsk (pomorskie)
do uzgodnienia
BIURO RACHUNKOWE "MS" MARIAN SZCZYGIEŁ - 2018-02-12 - Rzeszów (podkarpackie)
prace fizyczne w firmie budowlanej
Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowo-Handlowe BRUK-TRANS Dawid Rus - 2017-07-11 - Pszczyna (śląskie)
- Więcej informacji na stronie: http://www.zakatek.katowice.pl/ogloszenia/- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: samodzielnie księgowała faktury, wyciągi bankowe i raporty kasowe, prowadziła konta pozabilansowe, pomagała w sporządzaniu planów finansowych, sporządzała rozliczenia i sprawozdania z dotacji celowych, pomagała w sporządzaniu sprawozdania RB z wykonania budżetu, sporządzała deklarację cząstkową VAT 7,księgowała alimenty oraz inne świadczenia należne wychowankom, prowadziła od strony księgowej ZFŚS, w ramach zastępstwa sporządzała listy płac, dokumentację w programie Płatnik, w ramach zastępstwa prowadziła kasę placówki zgodnie z obowiązującymi przepisami.- Wynagrodzenie: 2100 zł brutto + 20% premii + staż pracy. Praca na umowę o pracę na czas okreslony - 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe - 2-letni staż pracy lub średnie - 4 letni staż pracy. Praca na zbliżonym stanowisku w jednostce samorządowej minimum 4 lata. Uprawnienia: 1. Jest uprawniony do korzystania z wszelkich przywilejów wynikających ze stosunku pracy ujętych w prawie i przepisach szczegółowych.2. Jest uprawniona do pobierania gotówki z banku.3. W ramach zastępstwa sprawowanego za główną księgową jest uprawniona do podpisywania dokumentów.4. Jest uprawniona do wystawiania i podpisywania zaświadczeń o wynagrodzeniu.5. Posiada uprawnienia do przetwarzania danych osobowych.Umiejętność logicznego myślenia, korzystania z przepisów prawa, pracy pod presją czasu.
DOM DZIECKA "ZAKĄTEK" - 2018-04-19 - Katowice (śląskie)
prace porządkowe
KB FOLIE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Szpachlarz
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Tarnów (małopolskie)
Praca przy spawaniu konstrukcji stalowych.Wynagrodzenie: 2000 - 3000 zł netto.
"Antonio & Stanley - Kłosowski" Antoni Kłosowski - 2017-10-26 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Wykonywanie prostych pracy fizycznych: wykop,zasypka,montaż prostych elementów sanitarnych.
Zakład Robót Kanalizacyjno-Melioracyjnych "HYDROMEL" Andrzej Polus - 2018-03-26 - Wągrowiec (wielkopolskie)