KSIĘGOWA Oświęcim oferta pracy SERVAQ CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie pełnej księgowości spółki z o.o., prowadzenie KPiR i ryczałt, prowadzenie kard i płac, obliczanie podatków, sporządzanie sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych, dbanie o sprawny obieg dokumentów księgowych, kontakt z instytucjami, obowiązki administracyjne
Data publikacji: 2017-12-06
Lokalizacja: Oświęcim (małopolskie)
Pracodawca: SERVAQ CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zaborska 48E, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie pełnej księgowości spółki z o.o., prowadzenie KPiR i ryczałt, prowadzenie kard i płac, obliczanie podatków, sporządzanie sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych, dbanie o sprawny obieg dokumentów księgowych, kontakt z instytucjami, obowiązki administracyjne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oświęcim
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oświęcim
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : Znajomość programu finansowo-księgowego Comarch Optima, Płatnik[Umiejętność 1] : Wiedza z zakresu księgowości, prawa podatkowego, znajomość zasad rachunkowości oraz ewidencji księgowej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
SERVAQ CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Łąkowa 13, 32-661 Bobrek, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres rekrutacja (at) servaq.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Chełmek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bobrek
Ulica pracodawcy: Łąkowa
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy: działalność rachunkowa, księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 06.12.2017
Oferta pracy ważna do: 31.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
robotnik budowlany - roboty publiczne
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Kamieniec (wielkopolskie)
Do uzgodnienia
"BAS" Ochrona Osób i Mienia Adam Biodrowicz - 2016-02-26 - Sanok (podkarpackie)
Księgowa/Księgowy
ARKUS & ROMET GROUP SP. Z O.O. - 2018-01-18 - Podgrodzie (podkarpackie)
Kasjer/sprzedawca (stoisko mięsne lub pieczywo )
"PAMINA" Sp. z o.o. WAŁCZ - 2017-10-13 - Wałcz (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie pełnej ksiegowości. Prowadzenie sprawozdawczości, rozliczeń podatkowych: CIT, PIT, ZUS, GUS.
KATMET SP. Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-10 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
prowadzenie kasy oraz sporządzanie raportów, rolziczanie delegacji kierowców, prowadzenie korespondencji
Profisped Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
testowanie aplikacji mobilnychpraca na umowę na czas okreslony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali H
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Dekretacja i księgowanie zdarzeń gospodarczych - pełna księgowość
P. H. U. Jerzy Gądek - 2018-05-08 - Międzyrzecz (lubuskie)
zgodnie ze stanowiskiem, miejsce pracy - teren Polski,wynagrodzenie 2000-2500 zł netto
Zakład Produkcji Skórzanej Stefan Nowiński - 2016-05-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie rozliczeń finansowych firmy.
MCS TECHNOLOGY s.c. J.Sroka,T.Czechowski - 2017-11-02 - Dębno (małopolskie)
Wykonywanie prac ogólnobudowlanych: cekolowanie, szpachlowanie, malowanie, drobne prace ogólnobudowlane, odświeżanie pomieszczeń.
WORK SERVICE S.A. - 2015-12-02 - Gdańsk (pomorskie)
wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenia bez znaczenia, znajomość j. angielskiegozakres obowiązków: szukanie nowych rynków zbytu, wyjazdy na targi, wyjazdy zagraniczne
P.P.U.H. SCORPION - 2018-08-31 - Rozdrażew (wielkopolskie)
Wykaszanie poboczy drogi
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
jw.
Przedszkole Ala ma kota Konrad Sadowski - 2017-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa księgowa podmiotów gospodarczych - pełna księgowość
Kancelaria Podatkowa "Doradca" Jerzy Ząbkiewicz - Jarosław - 2016-09-15 - Przeworsk (podkarpackie)
Przygotowywanie ciast, tart, deserów i naleśnikow, dbanie o porządek, obsługa zmywaka. Wynagrodzenie 12 zł/h netto. Praca 100 godz. miesięcznie.
Manipedi Wieczorek Klinowski sp. j. - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
Obsługa sekretariatu, obsługa klienta, opieka nad kanałami social media, monitoring produktowy w obszarze zainteresowań fundacji;przygotowywanie i redagowanie pism; wsparcie w zarządzaniu stroną internetową; wsparcie bieżących projektów;
FUNDACJA OŚRODEK ROZWOJU KOMPETENCJI EKOLOGICZNYCH - 2016-04-14 - Kalisz (wielkopolskie)
obsługa myjki - wstępne mycie zabrudzonych odpadów z tworzyw sztucznych
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Tarnów (małopolskie)
-Praca na terenie Tczewa i okolic,-Kontakt telefoniczny 609-952-512
"STAN-BUD" USŁUGI TYNKARSKIE STANISŁAW KAIZER - 2018-09-17 - Rokitki (pomorskie)
- katalogowanie produktów- przyjmowanie towaru- wydawanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Łodygowice (śląskie)
Młodszy referent - stażysta
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
do uzgodnienia
REHAMED-CENTER SP. Z O.O. - 2018-04-12 - Tajęcina (podkarpackie)
- Wprowadzanie faktur. Weryfikacja rozliczeń kont między dostawcami a odbiorcami. Sporządzanie wyciągów bankowych. Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego. Prowadzenie pełnej księgowości. Sporządzanie list płac. Prowadzenie dokumentacji osobowej.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto - dokładne wynagrodzenie do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:25-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek RACUNKOWOŚĆ I FINANSE. Wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego w dziale księgowości. Biegła umiejętność obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cichyb (at) spzla-katowice.pl
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH "MOJA PRZYCHODNIA" - 2017-06-20 - Katowice (śląskie)
bieżące księgowanie, kontrola dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Biała Podlaska (lubelskie)
Pomocniczy robotnik budowlany
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Brzeg (opolskie)
- WYSTAWIANIE FAKTUR SPRZEDAŻOWYCH
SZWED IDEA - 2018-03-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Prace ślusarskie i pokrewne
JOB BANK AURELIO BARSZCZEWSKI - 2017-07-20 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Prowadzenie podatkowej ksiegi przychodów i rozchodów, ewidencji przychodów, rejestrów VAT - sprawdzanie dokumentów pod kątem merytorycznym i rachunkowym, wprowadzanie do programu ksiegowego, zamykanie miesiąca, sporządzanie informacji dla klientów. Zamykanie roku i sporządzanie zeznań podatkowych. Kadry i płace.
Kancelaria Doradztwa Podatkowego Rynkiewicz Małgorzata - 2016-07-28 - Nowa Sól (lubuskie)
Obsługa podmiotów gosp, pod względem księgowym, rozliczanie VAT, kp, ryczałty, zus
JAN OBUSZKO USŁUGI KSIĘGOWE - 2017-12-04 - Łódź (łódzkie)